PDA

Bekijk de volledige versie : Hebben jullie dat ook wel eens?


bartje518
5 November 2005, 14:09
Dat je blijkbaar zover heen bent dat je allemaal mensen niet meer herkend? 8) Ik had dat gisteravond, werd van alle kanten aangesproken maar had geen idee wie het allemaal waren :+ Heb maar vriendelijk geknikt en me omgedraaid, hoop niet dat ik iemand beledigd heb, hehe :7

appelshampoo
5 November 2005, 16:15
ik denk al waarom wil je me niet zien.. :(


maar goed, ik heb dit overdag ook altijd, dat iedereen mij lijkt te kennen en ik diegenen niet ofzo :+

3rd boetah
5 November 2005, 19:03
hehe, ik ken t jung. Maar dan ben ik niet eens heen. Het zijn meestal van die mensen die ik sinds de basisschool niet vaak meer gezien heb.
Ja de leukste meisjes van toen zijn ontzettend dom en lelijk geworden, en sommige van de miepjes waar ik niks van moest weten toen, zijn er qua uiterlijk flink op vooruit gegaan. :z

bloon
29 December 2005, 17:16
ben diep beledigd.
Dat ge mij niet meer kent.

theo tank
3 January 2006, 22:01
Schijn al voor een vierde week op rij tegen een meisje gevraagd te hebben of ze net dr haar heb geblondeerd.

De vierde keer vond ze het niet meer zo grappig, omdat ik het telkens vergat..

Achja, :')

Stevie
3 January 2006, 22:31
meestal is het andersom, als ik ver heen ben kennen de mensen die ik aanspreek mij helemaal niet

Atjeuh
4 January 2006, 09:49
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
meestal is het andersom, als ik ver heen ben kennen de mensen die ik aanspreek mij helemaal niet

zelfde probleem :Y)

L_angeldc
4 January 2006, 10:06
ik ben nooit te ver heen :zzzzz

MrInsane
4 January 2006, 15:05
Nou ik heb dat een keer gehad dat ik zo ver heen was, dat ik de volgende morgen de helft van de avond kwijt was.
Dus ik loop door Hoogezand heen met een kameraad, komt er ineens een meisje langs (vet lekker trouwens) en pakt me ineens op me bek.
Dus ik had echt zoiets van "WTF" en snapte het even niet, en zij dus gesprek aangaan met me en ik denk lul maar mooi mee :p
Dus ik loop weer verder nadat ik haar nummer had genoteerd en vervolgens legt die kameraad van me alles uit.
Bleek dus dat ik in me dronkenbui tegen hem gezegd heb dat ik die even wil hebben vanavond en ben er zo op af gestapt :p :D en kennelijk was het dus erg gezellig.
Heb haar nog twee keer gezien sinds toen :p