PDA

Bekijk de volledige versie : stelling!!


maud7
29 November 2005, 15:26
ik heb morgen namelijk een pta geschiedenis voor 30 procent voor me eindexamen en ik wil even een paa argumenten horen :D



dussss:: de eerste wo heeft ervoor gezord dat er ook een 2e kwam

ja, want.......

Little Angel
29 November 2005, 15:31
stelling:

Maud zou geen stellingen meer moeten doen maar gewoon alles op gooooooogle op moeten zoeklen :+

maud7
29 November 2005, 15:32
nee
want ik kan niks vinden, en ik heb een mondeling en moet dus een discussie voeren, en dat kan alleen als je mensen hebt om mee te communiceren

Little Angel
29 November 2005, 15:34
Oorspronkelijk geplaatst door maud7
nee
want ik kan niks vinden, en ik heb een mondeling en moet dus een discussie voeren, en dat kan alleen als je mensen hebt om mee te communiceren



Oh gossie, heb je geen vrienden? :aai:


lijkt me nogal logisch dat de 2e een gevolg van de 1e WO is omdat de duitsers het de eerste keer ook al waren die ermee begonnen. Zo stelling opgelost, wa sdat nou zo moeilijk om zelf te bedenken? :+

maud7
29 November 2005, 15:38
hahaha little angel jij bent zooo dom
als ik dit zou inleveren zou ik echt een 1 hebben
maar goed je hebt ook mensen zonder hersens

maar toch bedankt dat je het even hebt geprobeerd ;)

maud7
29 November 2005, 15:39
NEXT

Piraatje
29 November 2005, 15:41
Oorspronkelijk geplaatst door maud7
hahaha little angel jij bent zooo dom
als ik dit zou inleveren zou ik echt een 1 hebben
maar goed je hebt ook mensen zonder hersens

maar toch bedankt dat je het even hebt geprobeerd ;)


Hmm.. :|

Little Angel
29 November 2005, 15:47
Oorspronkelijk geplaatst door maud7
hahaha little angel jij bent zooo dom
als ik dit zou inleveren zou ik echt een 1 hebben
maar goed je hebt ook mensen zonder hersens

maar toch bedankt dat je het even hebt geprobeerd ;)


Jezus, dat jij zoooooooow dom bent dat je op een of ander forum je laatste toe roep doet voor een discussie over de 1e en 2e wereld oorlog zegt mij genoeg over JOU IQ niveau.

Pak de een jaartallen boek, zoek op internet, pak een geschiedenisboek, er zijn zoveel betere manieren om argumenten te zoeken voor een discussie dan via een forum.

Maarja, daar zul je vast wel neit allemaal aan gedacht hebben want....... jij bent dom.... :+


dus.....

Impressions
29 November 2005, 15:49
Hee, je schrijft één woord met hoofdletters.. Jammer dat die fout is 8)

maud7
29 November 2005, 15:53
whahahha, kijk nu eens wie er dom is
ik zit toevallig op het gymnasium, dus ik denk dat mijn IQ wel wat hoger is dan dat van jou?, of niet soms
en trouwens, het is alleen heel erg slim dat ik mijn stelling hier plaats, omdat ik namelijk met een mede leerling een debat moet voeren, en als jullie nou serieus antwoord hadden gegeven dan had hier ook een discussie kunnen ontstaan en dat is nou net wat ik nodig heb, niet dat antwoord op mijn stelling hoor, dat weet ik wel zo ongeveer
ik dacht alleen dat jullie wel ongeveer even slim als ik zouden zijn, maar ja blijkbaar niet

Impressions
29 November 2005, 15:54
Heb je een foto van jezelf?

Nightwolf
29 November 2005, 15:54
als je slim was, dan had je wel in t goeie forum gepost :$

maud7
29 November 2005, 15:56
ik ben idd slim
ik post namelijk iets wat belangrijk is, op het forum waar het meest mensen zitten

Impressions
29 November 2005, 15:57
Maar wij posten daar ook, dus dan zijn wij ook slim.

Nightwolf
29 November 2005, 15:59
Oorspronkelijk geplaatst door maud7
ik ben idd slim
ik post namelijk iets wat belangrijk is, op het forum waar het meest mensen zitten

nu krijg je niet t gewenste resultaat, of wel? :z

maud7
29 November 2005, 16:00
ik krijg het er wel uit

bartje518
29 November 2005, 16:57
Ander topic is verplaatst naar discussie&actualiteiten. Dit is dubbel en op de laatste reactie na niet serieus :|