PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe kom jij veilig aan op je slaapplaats na het uitgaan?


appelshampoo
3 December 2005, 15:00
Laat je een taxi bellen? Of rij je slingerend weg op je fietsje?

Bazzemans
3 December 2005, 15:02
Heel soms met de taxi, meestal met dank aan een bob en als het dichtbij is slingerend op mijn fietsje..

3rd boetah
3 December 2005, 15:11
Ik ga 99 van de 100 keer gewoon lekker met de fiets :)

Essebes
3 December 2005, 17:35
Eigenlijk altijd op de fiets, behalve als we naar iets ver weg gaan, dan taxi.

Melisss
3 December 2005, 18:01
Fiets of trein..

Eerst deden we vaak ff vet slijmen bij jonges met auto en dan daarmee rijden, maar voel me meestal dan schuldig ;)

MrInsane
4 December 2005, 10:58
das een goeie vraag k weet dus nooit hoe ik thuis kom :p
Nee geintje, k ga meestal met een paar vrienden met de auto heen en die brengen me weer terug daarna

appelshampoo
4 December 2005, 11:47
Eigenlijk ga ik de laatste tijd bijna altijd met de taxi, en niet voor de lange afstand :+

The6thgate
4 December 2005, 13:46
gewoon met de fiets. vannacht dan toevallig n taxi gepakt omdat mn jas weg was. betaal liever 12 euro dan een verkoudheid:p

L_angeldc
4 December 2005, 14:37
fiets

thali
4 December 2005, 18:50
Als ik niet te lang alleen moet rijden op een weg waar ik nauwelijks kom met de fiets, anders word ik meestal wel gebracht met de wagen.

Handig eh, nog niet kunnen rijden en overbeschermende ouders hebben? (Dat is dan ook een van de weinige voordelen die aan dat laatste verbonden zijn.)

dext0r
4 December 2005, 22:16
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
gewoon met de fiets. vannacht dan toevallig n taxi gepakt omdat mn jas weg was. betaal liever 12 euro dan een verkoudheid:p

ik wou zeggen, als ik 12euro zou moeten betalen voor de taxi puur om er te komen dan ging ik gewoon niet.

x-lizz-x
4 December 2005, 22:55
vriendjee

Kolkie
5 December 2005, 07:10
als ik niet te ver hoef dan gewoon op me fiets...
maar anders meestal taxi..

Atjeuh
5 December 2005, 08:24
fiets :+

kreej-z
5 December 2005, 11:47
fietsen, maar nooit alleen :)

Saarah
5 December 2005, 20:26
auto (meestal vrienden of vriendinnen, in zeer uitzonderlijke gevallen ouders of zelfs grootouders :p)

thali
5 December 2005, 21:10
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik wou zeggen, als ik 12euro zou moeten betalen voor de taxi puur om er te komen dan ging ik gewoon niet.
Ik heb een kennis die dat anders aanpakt. Ze spreken met vier af bij een van hen thuis, bellen daar de taxi en gaan zo uit in Gent. De kosten delen ze dan door vier en ze moeten geen parking betalen. En die kosten kunnen ook oplopen.
Deze zomer had Karen haar wagen in een ondergrondse parkeergarage gezet omdat hij daar bewaakt stond tijdens de Gentse feesten. We zijn zeven uur weggeweest en hebben meer dan tien euro moeten betalen.

chica
5 December 2005, 21:10
Ik ging altijd met de fiets maar tegenwoordig rijdt mijn vriend.. die drinkt geen alcohol omdat dat slecht is voor zijn spieren, en dus heel goed voor mij:+

MissDuplex
7 December 2005, 13:41
meestal rijdt er iemand van ons, soms gaan we met de trein. maar dan moete we vaak ng een uur wachten op de ochtendtrein in de kou :p word je wel nuchter van. dus ik kom altijd wel veilig thuis/bij me vriend :p

Jamiel
7 December 2005, 16:00
fiets, maar ik ben meestal al nuchter als ik eenmaal bij een cafeetje of discotheek ben

Sanne
7 December 2005, 16:45
fiets of lopen en als we verder weg gaan stappen zorgen we voor een bob en ik vind het meestal niet erg om dat te zijn

tomdn
8 December 2005, 14:53
hopen dat je met de fiets thuisgeraakt ;-) of zorgen dat je in antw city bij een vriend/vriendin kan overnachten he

patriesje
17 February 2006, 16:51
ik ga altijd op de fiets maar ik ben nooit zo ver heen dat ik niet meer gewoon kan fietsen daar hou ik altijd rekening mee*)

Atjeuh
17 February 2006, 17:03
Laatste tijd bobt er altijd wel iemand :)

appelshampoo
17 February 2006, 19:46
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Eigenlijk ga ik de laatste tijd bijna altijd met de taxi, en niet voor de lange afstand :+

Hierbij moet ik wel vermelden dat ik in het bezit ben van een horecapas en dat ik maximaal 5 euro betaal.

Pakspul
17 February 2006, 19:53
Fiets altijd, ook als ik uit ga in enschede. Terug komen is nog maar 3 keer echt een probleem geweest. Terug slingeren is ook nog niet zo erg :Y)

Alpha
18 February 2006, 14:38
altijd op de fiets ... in den bosch lukt dat makkelijk, en als ik in breda blijf slapen altijd bij iemand in de stad :+