PDA

Bekijk de volledige versie : Hallo ik ben nieuwe


Mama88
7 December 2005, 16:27
Heey Mensen:)
Ik ben een spontane jonge meid genaamd Wendy;)
In het dagelijkse leven ga ik nog naar school (2/5 dag)
:yes: En de rest vrij of stage(maar op dit moment geen plek)
Maar school is niet alles! Ik zou het liefst thuis zijn in me huissie.En gewoon een de huismoeder uithangen!:9
Me vriend en ik hebben een huis gekocht vandaar,Woon er nog niet:no: maar per 17 juli 2006 trekken we erin.Nu wonen me vriend en ik andere half uur van me kaar vandaan:no: is ook niet zo leuk! Maar dat gaat al 2 jr goed samen..
Nu zit ik nog in het 1ste jr kappersopleiding.Vind school leuk hoor daar niet van,Maar praktijk dus in een salon werken vind ik niet leuk!NIet dat ik niet wil werken maar ik had me het anders voorgestelt!Dat kan;) Nu wil ik het liefste stoppen met de opleinding,zwanger raken en lekker huismoedertje worden..(is ook hard werken:9 ) Maar goed iedereen wil hebben dat ik me school afmaak nog 1 jr.Maar ik heb het helemaal niet naar me zin voel me niet echt thuis in het vak!
Me vriend heeft gezegt.als ik plotseling zwanger zou raken zouden we het niet weg laten halen:aai: echt niet!

Ik weet het gewoon ff allemaal niet meer, en nu hoop ik dat ik hier meiden of jongens te vinden die dit ook een beetje hebben, of die op jonge leeftijd moeder of vader zijn geworden!

Ik hoop dat het lukt! wat ik zoek!
heel veel liefs allemaal.
Wendy

bartje518
7 December 2005, 16:39
Welkom :) Waarom wil je zo vroeg moeder worden eigenlijk? Je hebt nog tijd zat joh :o

Ik wil trouwens voorlopig geen vader worden :no:

thali
7 December 2005, 19:12
Het voordeel van vroeg moeder worden is dat je nog een jonge moeder bent, Bart 8). En jonge moeders zouden progressiever zijn en modebewuster. En ik denk dat het voor een kind leuker is als hij/zij kan zeggen dat hij nog een jonge moeder heeft i.p.v. te moeten zeggen dat zijn/haar moeder zijn/haar oma zou kunnen zijn.

Welkom mama88 :).

Melisss
7 December 2005, 19:18
Ik denk dat het voor een kind het leukst is als zijn/haar ouders goed voor hem/haar kunnen zorgen. Daarvoor moet je geld hebben, en ja, met een opleiding krijg je vaak een betere baan.

Is wel zo dat het leuker is een jonge moeder te hebben, maar TE jong ook niet. Denk vanaf ong 23?

appelshampoo
7 December 2005, 19:23
welkom hier :) ik weet niet of je hier veel gelijkgestemden kunt vinden, maar je kunt hier in ieder geval je verhaal kwijt en met anderen discussiėren

AmbyPur
7 December 2005, 20:18
welkom en ik hoop dat je wat antwoorden kunt vinden waar j naar zoekt :)

Ienke
8 December 2005, 08:34
Hoi:wave:

Ik weet niet of er hier veel mensen zijn die al moeder willen worden. Maar je kan in ieder geval wel lekker meebabbelen.

CharmedOne
8 December 2005, 08:53
hoii :wave:

Mama88
11 December 2005, 17:38
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Welkom :) Waarom wil je zo vroeg moeder worden eigenlijk? Je hebt nog tijd zat joh :o

Ik wil trouwens voorlopig geen vader worden :no:

Heey

Waarom ik zo vroeg moeder wil worden?
Omdat al me vrienden/kenissen al kinderen hebben en me schoonfamilie zit al lekker met kinderen.De enigste ben ik!
En me vriend is oud en wijs genoeg er voor..En ik wil het super graag.Ik ben jarloes op mensen die een kindje hebben.Klikt stom natuurlijk!! Kan der echt niks aan doen..

Mama88
11 December 2005, 20:23
Oorspronkelijk geplaatst door Melisss
Ik denk dat het voor een kind het leukst is als zijn/haar ouders goed voor hem/haar kunnen zorgen. Daarvoor moet je geld hebben, en ja, met een opleiding krijg je vaak een betere baan.

Is wel zo dat het leuker is een jonge moeder te hebben, maar TE jong ook niet. Denk vanaf ong 23?

Haay

Ehm me vriend heeft een hele goede baan,is ICTer in schaal 8..
Dus voor geld hoef ik me echt geen zorgen te maken! Ik doe deze opleiding omdat ik nog naar school moet en het aan de ene kant nog wel leuk vind ook! Straks wil ik voor me eigen beginnen met een klein cadou winkeltje ..
:) Ja maar ja wat de 1 jong vind,vind de andere al weer oud!:yes:

Mama88
11 December 2005, 20:24
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
hoii :wave:

heeey:)

Mama88
11 December 2005, 20:25
Oorspronkelijk geplaatst door Ienke
Hoi:wave:

Ik weet niet of er hier veel mensen zijn die al moeder willen worden. Maar je kan in ieder geval wel lekker meebabbelen.

OKee, ik zal het wel zien:)

Headliner
11 December 2005, 20:35
Welkom

uhm ja, moeder worden...
je zegt dat je vriend wel oud en wijs genoeg is, maar ben jij dat dan wel? tenslotte werkt hij fulltime (neem ik aan?) en zul jij voor die baby moeten zorgen
verder ben ik wel benieuwd hoe oud je bent
ik bedoel: als je 15 ofzo bent neem ik je niet eens serieus...

Sanne
11 December 2005, 21:10
hee je bent ook op 18 november jarig :)

staat die 88 voor geboortedatum 1988? Als dat zo is vind ik je echt te jong voor kinderen en denk ik niet dat je er al klaar voor kunt zijn.

Mama88
12 December 2005, 16:32
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
Welkom

uhm ja, moeder worden...
je zegt dat je vriend wel oud en wijs genoeg is, maar ben jij dat dan wel? tenslotte werkt hij fulltime (neem ik aan?) en zul jij voor die baby moeten zorgen
verder ben ik wel benieuwd hoe oud je bent
ik bedoel: als je 15 ofzo bent neem ik je niet eens serieus...

haay
Ja ik wil super graag moeder worden!
En me vriend werkt idd fulltime.En dus moet ik voor de baby zorgen(later) Ik ben 17 jr oud,ben echt geen wanhopige meissie van 15;)

Mama88
12 December 2005, 16:33
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
hee je bent ook op 18 november jarig :)

staat die 88 voor geboortedatum 1988? Als dat zo is vind ik je echt te jong voor kinderen en denk ik niet dat je er al klaar voor kunt zijn.

heey

Ja ook op de 18de jarig! En idd die 88 staat voor me geboortenjaar.Maar hoe weet jij eigelijk dat ik er niet klaar voor ben? je kent me niet eens,En ik ben er wel klaar voor!