PDA

Bekijk de volledige versie : Diskwalificatie van Timmers

AmbyPur
14 February 2006, 23:32
was het nou enigszins terecht of niet :?

Kampie
14 February 2006, 23:56
Ze heet Timmer.. en het was mi onterecht.. wat heer smeets ook zegt.. zo'n scheids kan dat kleine trillerijtje _NOOIT_ hebben gezien.. Het starten duurde ook veeel te lang.. een schande dat ze die man de 2 omloop ook weer hebben laten schieten..

Iessie
15 February 2006, 12:08
Ik vond de start ook veeels te lang duren, vind je t gek dat je dan wat gaat bewegen:{

Maargoed jammer genoeg was het wel terecht, want de eerste valse start was voor die Koreaan (of wat was t:? ) en de tweede was duidelijk van Timmer. Nou schijnt er bij de Olympische Spelen dus zo'n regel te zijn van: maakt niet uit we em maakt, als er een tweede valse start is, is degene die hem maakt gediskwalificeerd. Normaal geldt het dat als n persoon twee valse starten maakt gediskwalificeerd wordt, maar nu kan je er dus al na n valse start uitgegooid worden.
Diep triest dus.
Ik vond het echt superzielig voor Timmer, toen ze zo half huilend naar de kleedkamers vertrok. :(

Kampie
15 February 2006, 12:17
Oorspronkelijk geplaatst door Iessie
Ik vond de start ook veeels te lang duren, vind je t gek dat je dan wat gaat bewegen:{

Maargoed jammer genoeg was het wel terecht, want de eerste valse start was voor die Koreaan (of wat was t:? ) en de tweede was duidelijk van Timmer. Nou schijnt er bij de Olympische Spelen dus zo'n regel te zijn van: maakt niet uit we em maakt, als er een tweede valse start is, is degene die hem maakt gediskwalificeerd. Normaal geldt het dat als n persoon twee valse starten maakt gediskwalificeerd wordt, maar nu kan je er dus al na n valse start uitgegooid worden.
Diep triest dus.
Ik vond het echt superzielig voor Timmer, toen ze zo half huilend naar de kleedkamers vertrok. :(
Die regel is sinds dit jaar een algemene regel hoor.. heeft niets met Olympische Spelen te maken.. wordt het hele jaar al toegepast..

Iessie
16 February 2006, 20:30
mon excuses:$

Alpha
16 February 2006, 20:43
vind het gewoon zwaar klote voor haar. ze had er heel hard voor getraind en dan wordt ze gediskwalificeerd.

3rd boetah
19 February 2006, 17:44
Nu wel goud mee naar Heiloo :7 :D :D :D _0_

Tyskie
20 February 2006, 16:13
Jaja, wat een enthousiasme ook weer op dit forum... :+

Wie heeft die schaatspakken trouwens ontworpen? Dat blauwe 'kutje' ziet er echt niet uit man.. :')

bruggi
20 February 2006, 16:52
Ik vind het echt geweldig, maar het is een beetje loos om er op dit forum over te beginnen, want het lijkt verder niemand een zak te interesseren idd 8) .

Tyskie
20 February 2006, 16:54
Die schaatspakken vind je geweldig? :huh:

bruggi
20 February 2006, 16:59
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Die schaatspakken vind je geweldig? :huh:

Haha nee dat niet, ik doelde op de gouden plak van Timmer (na 8 jaar weer... DAT is gewoon echt bijzonder).
Ik begrijp de verwarring :+

Tyskie
20 February 2006, 17:27
Oh.. :7

Dat van Timmer was zeker wel een mooi moment ja.

Kampie
21 February 2006, 17:05
die pakken zijn idd te hilarisch voor woorden.. ze hebben allemaal blauw zakhaar.. :x