PDA

Bekijk de volledige versie : toch nog even voorstellen


Igna
26 February 2006, 20:27
heejs iedereen,

ik ben hier al even, toch ga ik me nog even voorstellen. (ben hier wel niet echt goed in maar ja..)

ik ben een meisje van 15 jaar en woon ergens in antwerpen.

mijn hobby's zijn dwarsfluit spelen en daar stopt het zo al ongeveer. ik houd me gewoon met vanalles bezig, maar dat zijn niet echt hobby's. ik werk graag in de tuin, lees graag, zit vaak op de computer,... ik heb dus niet echt een interessant leventje maar vind het wel oké. ik amuseer me der wel mee.

ik ga dus nog naar school en zit nu in het vierde middelbaar ASO (ik weet niet wat dat in nederland is)

en ja dat is het zo wat.

groetjes, igna

thali
26 February 2006, 20:30
Welkom!

Niet alleen goed in discussies voeren, maar ook nog eens de bespeelster van een prachtig instrument 8-). Hoelang speel je al dwarsfluit?

En als nieuwe hobby: al gedacht aan speelpleinwerking? (8))

Igna
26 February 2006, 21:17
:p ik speel al 7 jaar fluit.

speelpleinwerking, had ik nog niet aan gedacht. maar ik ga mss bij een jeugdafdeling van unicef wat helpen of bij een jeugdwerking van de vlaamse diabetes vereniging (heb zelf ook diabetes) maar allemaal nog niet zeker

bootje
26 February 2006, 21:45
welkom! :)

thali
26 February 2006, 21:56
Oorspronkelijk geplaatst door Igna
:p ik speel al 7 jaar fluit.

speelpleinwerking, had ik nog niet aan gedacht. maar ik ga mss bij een jeugdafdeling van unicef wat helpen of bij een jeugdwerking van de vlaamse diabetes vereniging (heb zelf ook diabetes) maar allemaal nog niet zeker
Zeker doen :). Vrijwilligerswerk is echt de max, omdat je er dus niets voor verdient 8-).
Als je info wilt over speelpleinwerking in het algemeen vraag je het maar ;p.

Igna
26 February 2006, 22:09
Oorspronkelijk geplaatst door thali
Zeker doen :). Vrijwilligerswerk is echt de max, omdat je er dus niets voor verdient 8-).
Als je info wilt over speelpleinwerking in het algemeen vraag je het maar ;p.

ja wil wel wat info over speelpleinwerking. lijkt me wel fijn.

Bask
27 February 2006, 13:40
hoi

Lill'More
28 February 2006, 18:18
:wave: