PDA

Bekijk de volledige versie : Feesten/uitgaan en alcohol


luie-donder
28 February 2006, 16:46
Dr zal vast wel ergens anders nog zon topic zijn of geweest zijn, maar goed. Vraag me toch nog af of je bij feesten en uitgaan enzo per se alcohol moet drinken om het gezellig te maken. Heb maar even 2 stellingen gegeven (lijken op elkaar, ik weet het)

- Feesten/Uitgaan zonder alcohol is minder leuk dan feesten/uitgaan met alcohol!

- Een feest zonder alcohol is eigenlijk geen feest!

wat vind jij van deze 2 stellingen?

chica
28 February 2006, 18:56
Ik kan best zonder alcohol op een feestje.

Maar met alcohol, al zijn het 2 glaasjes, ben ik wat losser:)

bartje518
28 February 2006, 19:02
Zonder alcohol toch geen feest. Ik kan wel een avondje bob zijn, maar als niemand alcohol drinkt is er toch niet echt veel aan :no:

Piraatje
28 February 2006, 19:04
Ik vind het toch een behoorlijk verschil maken ja. De meeste mensen worden wel losser/gezelliger na wat alcohol, dus dan is n feest ook leuker. Ik hoef niet per se te drinken, doe t ook niet veel, maar meestal is het toch wel gezelliger als er wel wat gedronken word.

L_angeldc
28 February 2006, 23:07
Als ik uitga, ben ik meestal (zeg maar altijd) de bob voor mezelf omdat ik niet het dorp woon waar de rest van mn vriendinnen wonen dus ga altijd met de auto. Ben altijd nuchter maar dat wil niet zeggen dat het niet gezellig is.

Ik heb alcohol niet nodig om een leuke tijd te hebben, hoewel ik me natuurlijk kostelijk amuseer met andere mensen die dat wel nodig hebben en die vaak ook nogal aangeschoten/zat worden :) :)

bartje518
28 February 2006, 23:19
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Als ik uitga, ben ik meestal (zeg maar altijd) de bob voor mezelf omdat ik niet het dorp woon waar de rest van mn vriendinnen wonen dus ga altijd met de auto. Ben altijd nuchter maar dat wil niet zeggen dat het niet gezellig is.

Ik heb alcohol niet nodig om een leuke tijd te hebben, hoewel ik me natuurlijk kostelijk amuseer met andere mensen die dat wel nodig hebben en die vaak ook nogal aangeschoten/zat worden :) :)


Maar draai het eens om? Een feest waar iedereen nuchter is? Zelf kan ik ook best zonder, maar als er helemaal niemand wat drinkt lijkt het me toch best saai :+

appelshampoo
1 March 2006, 15:13
Een feest zonder alcohol is voor mij geen feest, ik kan best een avondje nuchter zijn, maar dan vind ik het toch minder leuk.

biffyclyro
3 March 2006, 11:40
met alcohol word ik nog debieler dan normaal en dat is cool 8-)
ik ga ook veeeeeeeel meer los. en ik houd gewoon van bier en wijn :p voorheen ook van tequila (A)
maar als ik eens naar een feestje ga waar het makkelijk is als ik met de auto ga vind ik het net zo gezellig.
maar zoals bartje al zei: als iedereen helemaal nuchter is, is er vaak geen hol aan.

Ancalagon
5 March 2006, 23:37
ik word zo verdomd gezellig van alcohol, en ben altijd erg gelukkig met alcohol.

ja hoor.

Atjeuh
6 March 2006, 07:58
Alcohol maakt het wel veel gezelliger, maar een avond zonder maakt me echt niet uit.

Tyskie
6 March 2006, 09:15
Nee, in de 3Gezusters in Den Bosch is het altidj feest he!