PDA

Bekijk de volledige versie : Potverdorie PinkPop


appelshampoo
2 March 2006, 07:21
Volgende week is pas de officiële line-up bekend, maar op de site is nu al bevestigd: Red Hot Chilipeppers, Franz Ferdinand, Placebo, Tool.

Weet iemand hoe duur die kaartjes ongeveer zijn, want al vond ik PinkPop altijd maar een gay festival, maar het kan wel eens een mooi jaar worden dit jaar.

biffyclyro
2 March 2006, 21:21
ik vind het een kutsfeer dus ik ga sowieso niet..

Sanne
2 March 2006, 21:24
Morrissey, The Bloodhound Gang, Editors, David Gray, Kashmir en The Dresden Dolls zijn toegevoegd aan de speellijst van het festival Pinkpop in Landgraaf. Dat meldt de website Festivalinfo.nl. De organisatie van Pinkpop wil de komst van de artiesten nog niet bevestigen. Het complete programma wordt 8 maart bekendgemaakt tijdens een persconferentie in het Amsterdamse Paradiso.

bartje518
2 March 2006, 22:02
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo

want al vond ik PinkPop altijd maar een gay festival, maar het kan wel eens een mooi jaar worden dit jaar.

Hé, uitkijken jij ;) Ik ging daar als klein kind altijd al heen en vind de festivalsfeer gewoon super. Muziek is 100% niet de mijne, maar dat rot niet :D

dext0r
3 March 2006, 02:43
ik vind rockwerchter er al bij stuk en slag beter uit zien :$ :D en dat festival beviel me zeer goed..

maar sowieso ook weer naar dour in belgie. als ik de geruchten zo hoor, en weet wat er nu al bekend is...damn damn damn, en dat voor dat geld :D ..whoei