PDA

Bekijk de volledige versie : Keuze pagina voor werkstukken en spreekbeurten


vlakko
7 April 2006, 00:44
Hoi studiebollen!

Wanneer jullie een onderwerp zoeken om een spreekbeurt of werkstuk te maken kan ik jullie adviseren om eens rond te gaan kijken op:



Dit zal zeker de moeite waard zijn!
Je kunt een onderwerp kiezen uit de hyperlinks serie "Geschiedenis" of een onderwerp uit de serie hyperlinks "Wereld links".
Daarbij kan je ook een Internet onderwerp kiezen uit de serie hyperlinks uit de serie "Start Internet" of de Engelse variant "Internet start"
In totaal staan in voornoemde hyperlink series zo'n 7000 hyperlinks die jullie van nut kunnen zijn.
Al deze informatie is gratis en vrij te bekijken!

Oh ja, en wanneer jullie willen lachen kan je terecht op de pagina "Grappen"!
Al deze pagina's zijn eenvoudig, en snel. te vinden wanneer jullie de gealfabetiseerde inhoudsopgave doornemen en de hyperlink van de pagina aanklikken!
Veel plezier op Vlakkos World Wide Web page, een weerspiegeling van deze maatschappij en entertainment!
Vriendelijke groet,

ash-hôôle
7 April 2006, 11:01
Goh :O

vlakko
7 April 2006, 11:55
Oorspronkelijk geplaatst door ash-hôôle
Goh :O

Nou Ash-hoole,

Als je de pagina door gaat nemen zul je merken dat deze alles behalve slaapverwekkend is.;)

ash-hôôle
7 April 2006, 14:48
:')

vlakko
7 April 2006, 16:15
Oorspronkelijk geplaatst door ash-hôôle
:')

Beste Ash-hoole,

Zo mag ik het liever zien
:) :thumbsup:

ash-hôôle
7 April 2006, 17:09
wat jij wil

nevaeh1987
7 April 2006, 17:27
wat een scheitsite

vlakko
7 April 2006, 17:55
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
wat een scheitsite

Hoi Nevaeh,

Dat mag jij gerust vinden hoor.
Daar heb ik geen problemen mee.
Kijk, we zijn niet allemaal het zelfde, gelukkig.
Andere mensen zullen deze Web page als nuttig ervaren. Nuttig omdat er zeer veel informatie op te vinden is, zeker als men wil zien hoe dat deze Web page in elkaar zit.
Maar ik zou er blij mee zijn als ik een middel aangeboden krijg dat informatie voor het maken van een werkstuk voor mij aandraagt.
Daarbij, de humor op de grappen pagina mag er toch wel zijn?
Hee Naveah, ook een ding dat je mag weten is dat als je het dan een schijtsite vindt dat je ook omschrijft waarom.
Bedankt voor jouw reactie!
Groetjes,

PFP
7 April 2006, 18:01
Beste vlakko,

ik wil niet lachen

met vriendelijke groet

PFP

nevaeh1987
7 April 2006, 18:03
Oorspronkelijk geplaatst door vlakko
Hee Naveah, ook een ding dat je mag weten is dat als je het dan een schijtsite vindt dat je ook omschrijft waarom.
Bedankt voor jouw reactie!
Groetjes,

nou, ik vind de achtergrond al meteen te druk. Al die kleurtjes maken het onoverzichtelijk.. als ik op inhoudsopgave klik, kom ik ergens met ook een drukke achtergrond, als ik dan weer op inhoudsopgave klik, kom ik weer ergens anders.. ik kom er geen wijs uit. Het is niet duidelijk, te onoverzichtelijk, te druk.

vlakko
7 April 2006, 19:26
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
nou, ik vind de achtergrond al meteen te druk. Al die kleurtjes maken het onoverzichtelijk.. als ik op inhoudsopgave klik, kom ik ergens met ook een drukke achtergrond, als ik dan weer op inhoudsopgave klik, kom ik weer ergens anders.. ik kom er geen wijs uit. Het is niet duidelijk, te onoverzichtelijk, te druk.

Beste Naveah,

Dit is beter, inhoudelijke kritiek waarop ik iets terug kan schrijven.
De achtergronden zijn wezenlijke onderdelen van deze Web page. Als je het bekijkt zoals ik dat doe kan je de pagina anders gaan zien.
De achtergronden zijn doelbewust geplaatst op deze pagina om rustig te bekijken. Er zullen mensen zijn die de achtergronden niet mooi vinden, natuurlijk. Dat is een ieder zijn smaak. En daarover valt nu immers niet te twisten en wil ik niet over twisten.
Echter veel mensen zullen vele achtergronden wel weten te waarderen. Vooral op het Internet gedeelte heb ik gekozen voor achtergronden die op enigerlei wijze te verbinden zijn met het onderwerp, soms gekoppeld door middel van een humoristische inslag. En als je dat wil en kan zien in de achtergronden bekijk je deze pagina al op een heel andere wijze.
Nu wil ik even iets uitleggen over het klikken op de hyperlink "Inhoudsopgave". Wanneer je daar op klikt kom je automatisch eerst op de disclaimer terecht. Zoals ik dan met zwarte letters op een witte achtergrond schrijf vind ik dat iedereen die deze disclaimer tegen komt daar notie van kan nemen. Zo kan niemand zeggen: "Oh, dat wist ik niet?"
Maar dit draait ook om een juridische kant van deze maatschappij waar vele mensen vervreemd zijn van elkaar en vervreemd zijn van de normale gebruikelijke waarden en normen. Wanneer men deze disclaimer leest weet men wat men kan verwachten en weet men dat het vooral draait om de belevingswereld van de maker van deze World Wide Web page.
Je komt dan opnieuw in het begin van de disclaimer de hyperlink "Inhoudsopgave" tegen. Deze brengt je naar de daadwerkelijke inhoudsopgave van mijn Web page. Dit zijn allen hyperlinks die naar alle aparte pagina's verwijzen van mijn Web page. Dit zijn er 520! Op deze 520 pagina's staan de hyperlinks verwijzend naar onderwerpen op het internet, alle landen in de wereld, alle hoofdsteden van deze landen, leerzame onderwerpen zoals geschiedenis, humoristische pagina's in de afdeling "Grappen" en "Jokes", mijn hobby's en alle zaken die ik nu niet genoemd heb. Er zijn 520 hyperlinks die verwijzen naar 520 pagina's met de resolutie 1280 x 1024 pixels en zo hetzelfde voor de pagina's met de resolutie 800 x 600 pixels. Het totaal aantal pagina's van mijn Web page bedraagt dan 1040. Hiermee ga ik vanaf 15 april een leuk spel introduceren!
Gezien de foto die jij geplaatst hebt van jouwzelf hier, zie ik dat de hyperlink "Kinderen" een link kan zijn die jouw interesse kan wekken. Op de pagina "Kinderen" kan je gamen en plezier maken met onderwerpen die voor jou en jouw leeftijdsgenoten geschikt zijn.
De inhoudsopgave is gealfabetiseerd weergegeven dus de link "Kinderen" zal je makkelijk kunnen vinden.
Verder wil ik je verwijzen naar de uitleg over deze Web page, die dus ook in de "Inhoudsopgave vermeld staat, waar veel over de werking van deze Web page te lezen valt. Ook de "Introductie pagina" lijdt je naar de verschillende afdelingen op deze Web page.
Je sluit af met dat het er allemaal "te druk uitziet" voor je. Dat vind ik jammer. Juist iemand zoals jij zal toch EVEN de tijd moeten nemen deze pagina te doorgronden / te begrijpen.
Nu weet ik dat zoiets erg veel gevraagd is voor mensen met jouw leeftijd, maar het zij zo.
Ik hoop toch dat je na deze uitleg, mijn verhaalt wilt begrijpen en op een plezierige wijze mijn World Wide Web page kan beleven en eruit haalt wat er voor jou uit te halen valt.
Met vriendelijke groeten,

vlakko
7 April 2006, 19:28
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Beste vlakko,

ik wil niet lachen

met vriendelijke groet

PFP

Beste PFP,

Lachen is gezond, en juist op de pagina "Grappen" dien je dit vol overgave te doen! :)
Vriendelijke groeten,

ash-hôôle
7 April 2006, 19:41
Dit is niet meer even voorstellen maar reclame maken.

En die site zit er heel amateuristisch uit.

AmbyPur
7 April 2006, 19:43
Sorry, reclame is niet toegestaan.