PDA

Bekijk de volledige versie : voorstellen


wooot
9 April 2006, 19:31
Ben net nieuw hier, dus zal me ook maar even voorstellen :)
Ik heet loes, en ben 15.

Mijn hobbys ; ik lees heel graag , schrijf heel veel, luister veel muziek ( pop-rock-punk ) vooral blink 182! , Greenday , Fall out boy ,Red hot chili peppers, 3 doors down, bullet for my valentine, nirvana, nailpin, nouja eigelijk gaat het nog heel lang door maar ik zal het jullie besparen. Sporten doe ik niet veel, ja ik fiets iedere dag naar school maar dat was het dan ook. Wel heb ik op hockey en paardrijden gezeten. Op het moment speel ik ook geen instrument, vroeger ben ik begonnen met blokfluit, daarna heb ik een jaar of 4 dwarsfluit gedaan, toen een tijdje saxofoon ( ik zou niet weten of je het met een o of e schrijft. ) en daarna ben ik een tijdje gaan drummen. Nu wil ik heel graag gitaar gaan spelen, het liefst electrische.


waarom "wooot"
Loes was al bezet, en om nou loes123 ofzo te gaan doen vind ik maar niks, veel te veel gedoe met al die cijfertjes dus dacht ik, laat ik Wooot nemen! het heeft volgensmij geen betekenis.. ik roep het altijd met een vriendin, op de meest onzinnige dingen.. het is eigelijk ipv gaaf! of yeah! of wat dan ook . achja je snap het denk ik wel.

volgensmij heb ik nu wel genoeg verteld, en anders vraag je het maar :)

Loes.

AmbyPur
9 April 2006, 20:00
gezellig 8-)

ga je RHCP nog ergens zien?:)

wooot
9 April 2006, 20:08
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
gezellig 8-)

ga je RHCP nog ergens zien?:)


Ja ze komen op pinkpop! de laatste dag ! ( maandag dus..)

appelshampoo
13 April 2006, 07:23
Oorspronkelijk geplaatst door wooot
Ja ze komen op pinkpop! de laatste dag ! ( maandag dus..)

en jij gaat er ook naartoe?

welkom trouwens!

Alpha
13 April 2006, 09:35
hoi

bootje
13 April 2006, 09:38
hey! :wave:

wooot
13 April 2006, 12:46
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
en jij gaat er ook naartoe?

welkom trouwens!


Ja! :)

ash-hôôle
15 April 2006, 16:46
hey:wave: