PDA

Bekijk de volledige versie : Pinkpoppers?


AmbyPur
19 April 2006, 22:19
gaan er nog mensen?

ik wil toch wel heel graag stiekem maandag :$

niemand
19 April 2006, 22:31
ik had kaartjes voor 3 dagen te koop...

AmbyPur
19 April 2006, 22:44
ja ik vind dat ik dan ook eigenlijk gewoon fucking 3 dagen moet.
maar. geld :(

The6thgate
20 April 2006, 08:15
zou misschien met mn vriendin meegaan, maar die gaat dan op vakantie. verder heb ik geen vrienden die van zulke festivals houden :p

Atjeuh
20 April 2006, 13:40
nee ik ga naar lowlands

x-lizz-x
20 April 2006, 15:52
nee, kut limbo's :P

L_angeldc
21 April 2006, 14:01
Neh, die sfeer daar vind ik echt niet leuk.
Waarschijnlijk wordt het Lowlands maar niets staat vast nog voor de vakantie.

AmbyPur
23 April 2006, 09:54
ik ga ook naar lowlands :p

maar de sfeer, boeiend, skin en rhcp :o

Bazzemans
23 April 2006, 14:58
fok-it.. Ik wil eigenlijk ook gewoon maandag gaan, 3 dagen kan ik niet betalen. De vriend waarmee ik evt. zou gaan wil de Bloodhound Gang graag zien en die zijn niet op maandag dus ga ik helemaal neit :(..

appelshampoo
23 April 2006, 17:29
moet werken :loser:

AmbyPur
23 April 2006, 19:44
fok-it.. Ik wil eigenlijk ook gewoon maandag gaan, 3 dagen kan ik niet betalen. De vriend waarmee ik evt. zou gaan wil de Bloodhound Gang graag zien en die zijn niet op maandag dus ga ik helemaal neit :(..
ja maar jij MOET wel toch :o

Watershyne
8 June 2006, 17:02
De sfeer is juist helemaal geweldig op Pinkpop!!!

Als je 3 dagen blijft is er onderling constant een sfeer van verbondenheid tussen de camping mensen. Op maandag is het het minst gezellig, want dan zijn de dagjesmensen er en die onderscheiden zichzelf nogal door associaal te gaan doen enzo (klinkt heel generaliserend, maar het merendeel doet gewoon zo :( )

Njah en ze nemen altijd megarugtassen mee..

Ook dit jaar weer..

Stond ik daar vooraan bij de RHCP, wordt je geplet door zo'n dagjesmens met een associaal grote rugtas. Dan denk ik: Geen rugtassen, iig niet in het voorvak..


Maar goed, ik ben dus een vaste pinkpopganger. Zelfs toen er vorig jaar weinig mensen waren ben ik nog geweest, om de sfeer. Die is er echt megagoed!

Njah en dit jaar was de line-up fantastisch

*kwijlt bij herinnering aan de Peppers en Nelly Furtado enzo...

Ik ga overigens ook naar Lowlands weer dit jaar, maar dan wel werken denk ik. De line-up vind ik niet zo leuk dit jaar en voor de sfeer kan je het opzich laten..

AmbyPur
8 June 2006, 21:22
De sfeer is juist helemaal geweldig op Pinkpop!!!

Als je 3 dagen blijft is er onderling constant een sfeer van verbondenheid tussen de camping mensen. hippie :p

bartje518
8 June 2006, 21:40
nee, kut limbo's :P

Leuke provocatie, Lies ;)

Ik had kaarten voor het hele weekend, al weken terug gekocht, kwam ik er achter dat ik deze week 3 tentamen had :{ Pffff, en iedereen die ik kende ging gewoon, allemaal bellen over hoe gaaf het wel was en ik zat achter de boeken :'(

Watershyne
8 June 2006, 22:31
Ooh wat rot voor je, Bart! :(

Ik had gelukkig de week voor Pinkpop Tentamenweek, maar het dreigde er even direct na te vallen. En dan had ik het (als ik verstandig was) ook moeten laten schieten.. Zou ik ook heel erg hebben gevonden...

Hoe staat het nu met je tentamens?