PDA

Bekijk de volledige versie : raamdecoraties


Roomsje
6 May 2006, 00:27
Yuaa,sorry ik vind dit droog.

:*

Ik ben dus Romy,een exacte reden waarom ik mezelf aangemeld heb heb ik niet.Nou eigenlijk dus wel,maar of jullie erop zitten te wachten weet ik niet.Ach,wat interesseert mij 't ook.Mijn vriend is dus aangemeldt op een ander forum,en dan komt het ook vaak voor dat onze msn gesprekken vaak uitmonden op Topic's die hij uitermate geweldig vindt.Ik luister dan wel,maar toch.Dus misschien is het geen gek idee,als ik me ook eens ga uitleven op een Forum.:{ Ofzo.

Laatst was er iets ontzettends vaags voorgevallen.
Ik bekijk weleens account's op het Forum waar hij zich begeeft.En het account waar ik al meerdere malen langs ben gekomen,blijkt dus van zijn ex te zijn :no: .Ik vroeg hem tot twee keer aan toe of hij dat meisje toevallig kende,nee hoor,hij kon haar niet.Totdat ik het van haar zelf hoorde :{ .

Heel drama meteen,hij loog tegen mij --> vanzelfsprekend conflict.

Maargoed,de belangrijkste details van mijn leven heb ik nu wel verteld denk ik.:D

Ik ben Romy! :yes:

ash-hôôle
6 May 2006, 06:19
heeey

Roomsje
6 May 2006, 09:22
hoi

enne, waarom noemen "alle" romy's zich altijd roomsoesje? :p

Nee :') .
Geen roomsoesje,maar Roomsje.

Ik dacht weer een iets anders :) of zo.

Kwak
6 May 2006, 10:30
hehe best slecht dat je vriend over forums praat als jullie samen zijn, weet ie niet wat leukers om te doen ofzo? :D

Sander
6 May 2006, 10:38
He shit, en ik dacht even dat dit topic over raamdecoraties ging. :)

Welkom :*

Roomsje
6 May 2006, 14:51
hehe best slecht dat je vriend over forums praat als jullie samen zijn, weet ie niet wat leukers om te doen ofzo? :D

:( Misschien niet.

Stevie
6 May 2006, 15:50
hehe best slecht dat je vriend over forums praat als jullie samen zijn, weet ie niet wat leukers om te doen ofzo? :D
ik wou net zeggen, lekker belangrijk om met je vriendin te bespreken :')

Roomsje
6 May 2006, 16:14
:love: We hebben het ook wel over andere dingen,uiteraard.Maar dat Forum staat toch wel dik op nummer éen :no:

Stevie
6 May 2006, 16:23
:love: We hebben het ook wel over andere dingen,uiteraard.Maar dat Forum staat toch wel dik op nummer éen :no:
heb je nooit gezegd dat je dat ECHT GEEN leuk onderwerp vindt? :o

Roomsje
6 May 2006, 16:37
heb je nooit gezegd dat je dat ECHT GEEN leuk onderwerp vindt? :o

Jawel :{ ,zo vaak.Maar het blijft maar terug komen.Nu ik weet dat zijn ex-vriendin daar op 't Forum zit,hoef ik er al helemaal niets meer van te weten. 8|

Miss_M
6 May 2006, 16:40
Welkom hieroow:)

thali
6 May 2006, 18:54
Jongens en ex-vriendinnen :z.

Welkom :).

CharmedOne
7 May 2006, 07:01
Jongens en ex-vriendinnen :z.

Welkom :).

uhuh

maar oiii!:wave:

Ik vind niet echt dat jullie superboeiende gesprekken hebben, heb nog nooit met mijn voormalige vriend of mijn vriend daarvoor over een forum gesproken. Zeg gewoon dat je 't niet fijn vind om alleen over die ***forum te praten en 't ook over BOEIENDE dingen wil hebben.. :p

Roomsje
7 May 2006, 16:13
uhuh

maar oiii!:wave:

Ik vind niet echt dat jullie superboeiende gesprekken hebben, heb nog nooit met mijn voormalige vriend of mijn vriend daarvoor over een forum gesproken. Zeg gewoon dat je 't niet fijn vind om alleen over die ***forum te praten en 't ook over BOEIENDE dingen wil hebben.. :p

Ja,maar hij is niet altijd zo hoor. :love:
En we hebben héle boeiende gesprekken,alleen afentoe gaat het even mis.

Kwak
7 May 2006, 18:53
kennen jullie elkaar ook van een forum ofzo? Ik bedoel, waar vind je iemand die 150 km weg woont?;)

Sander
7 May 2006, 19:04
Vakantie zou kunnen.

Roomsje
7 May 2006, 19:08
:+ Nee niet van het Forum,en ook niet van vakantie.

Iessie
10 May 2006, 08:43
welkom en waarvandaan dan wel :P

Roomsje
11 May 2006, 14:17
Den-Haag,maar ik ben in Amsterdam geboren.