PDA

Bekijk de volledige versie : Help! Weer een nieuwe.


Zakdoekje
2 June 2006, 14:49
Hai, :wave:

Na, ik ben hier dus de nieuwste noob. Ik ben Yamie-lee, 16 jaar, en ik woon in Roosendaal.

Verder ben ik eigenwijs, arrogant, bijdehand, ijdel, lief, truttig en aardig. Ik laat iedereen in hun eigen waarde, maar wil daar wel hetzelfde voor terug hebben O-)

Mijn hobby's zijn : Uitgaan, shoppen (!), leuke dingen doen met vrienden, msn, gedichten schrijven en sporten

Ik werk in de supermarkt als vakkevulster ( niet lachen ;) )

Verder, als je een probleem met mij hebt, moet je me gewoon een schop onder me kont geven, dan hou ik vanzelf op.

Liefs,

ash-hôôle
2 June 2006, 14:53
hehe :D

Welkomm :)

AMF
2 June 2006, 16:39
ik vind je avatar leuk :d

Stuiterballin
2 June 2006, 21:13
Welkom:)

insanity
7 June 2006, 10:35
hey hey =)

dennis1982
7 June 2006, 20:03
Hey....

Yamie-lee... in mijn gedachten was et gewoon yamie.. het meisje waar ik 4 maanden lang mee heb zitten praten. Het meisje wat me voor hield dat ze al een paar jaar ouder was dan 16.

Yamie-lee.... iemand die zegt dat ze iedereen in hun waarde laat... of toch niet? Ik voel me in ieder geval aardig genept door haar op dit moment. Jij bent niet de persoon die jij hebt voorgespiegeld....

Nja misschien wat naief van mezelf geweest maar een ding is zeker.. ik had wel echte gevoelens voor wie je was... jammer dat jij een en al nep bent. Hoe ben je nou echt....

Doeg...

Dennis

ash-hôôle
7 June 2006, 20:05
Guttegut

Iessie
8 June 2006, 09:41
hoi! :)

Chrizlybeer
8 June 2006, 09:47
Hey....

Yamie-lee... in mijn gedachten was et gewoon yamie.. het meisje waar ik 4 maanden lang mee heb zitten praten. Het meisje wat me voor hield dat ze al een paar jaar ouder was dan 16.

Yamie-lee.... iemand die zegt dat ze iedereen in hun waarde laat... of toch niet? Ik voel me in ieder geval aardig genept door haar op dit moment. Jij bent niet de persoon die jij hebt voorgespiegeld....

Nja misschien wat naief van mezelf geweest maar een ding is zeker.. ik had wel echte gevoelens voor wie je was... jammer dat jij een en al nep bent. Hoe ben je nou echt....

Doeg...

Dennishehe:')
Vooral dat 1982 maakt je kansloos

AMF
8 June 2006, 12:12
:+

insanity
13 June 2006, 08:59
Hey....

Yamie-lee... in mijn gedachten was et gewoon yamie.. het meisje waar ik 4 maanden lang mee heb zitten praten. Het meisje wat me voor hield dat ze al een paar jaar ouder was dan 16.

Yamie-lee.... iemand die zegt dat ze iedereen in hun waarde laat... of toch niet? Ik voel me in ieder geval aardig genept door haar op dit moment. Jij bent niet de persoon die jij hebt voorgespiegeld....

Nja misschien wat naief van mezelf geweest maar een ding is zeker.. ik had wel echte gevoelens voor wie je was... jammer dat jij een en al nep bent. Hoe ben je nou echt....

Doeg...

Dennis

arme, arme jongen
mischien eens naar de dokter? ;)
ik voel een gekwetste ziel =)

RandyJC
13 June 2006, 09:13
:skik:

insanity
13 June 2006, 09:16
:skik:


=)
bedoel je mischien
:kots: