PDA

Bekijk de volledige versie : heey=)


TwenteGirl65
3 June 2006, 15:36
hej;)
Ik ben hier nieuw,, dus laat ik maar even iets over mezelf gaan schrijven zodat jullie een beetje een idee hebben met wat voor gek meisje:p jullie nu weer te maken hebben.

Ik ben Stefanie en kom uit Almelo. Woon hier m'n hele leven al. Heb van mezelf super blond haar, alleen heb ik het al een aantal malen geverd, maar k denk dat k het maar een keertje weer blond ga doen.:yes: Ben 14 jaartjes jong en doe op dit moment havo/vwo, 2e klas. Heb dus nog aantal jaartjes te gaan. Ik wil later graag iets met duits gaan doen. Heb alleen nog geen idee wat:no:. Waar de meeste mensen bij mij op school niet zo blij mee zijn is dat in voor 110% achter FC Twente sta.
M'n hobbies zijn: beetje computeren/msnen, eenwieleren, diaboloën, jongleren, devilsticken:p. Ben fan van NENA(ja, die duitse zangeres van 99 Luftballons en anyplace, anywhere, anytime). Ik luister naast Nena ook nog wel veel andere duitse muziek.
Ik kan zo niet echt iets verzinnen wa ik nog kwijt moet, mocht je nog paar vraagjes hebben, vragen mag altijd he:)


xx stefanie:*

TwenteGirl65
3 June 2006, 15:54
dankje. nog een hobbie van mij is duiken/snorkelen trouwens:)

bartje518
3 June 2006, 16:17
Yo! Welkom, en check het sportforum ff, veel voetbalfans hiero ;)

ash-hôôle
3 June 2006, 17:21
Welkom :D

Maar eehh,, als echte almeloër ben je toch zeker voor Heracles toch? :p

TwenteGirl65
4 June 2006, 10:39
Heej:)
Sorry.. ik woon dan misschien m'n hele leven al wel in almelo, maar ben echt niet voor heracles hoor.:$:P Jij wel dan?;)

heb t voetbalforum gezien,, leuk:)

AmbyPur
4 June 2006, 16:44
Almeloooooo
Albergen hier :7

Welkom :)

ash-hôôle
4 June 2006, 19:10
M'n hele familie woont in Almeloo,, ik woon er half uurtje vandaan ;)

TwenteGirl65
4 June 2006, 20:35
kan gebeuren he, dat je familie er woont:P Kun jij ook niets aan doen;)

bartje518
4 June 2006, 20:36
Het stoplicht springt op rood.. 8)

TwenteGirl65
4 June 2006, 20:38
nee hoor,, hij werd net oranje:O:P

bartje518
4 June 2006, 20:41
Ik ben wel enorme fan van Herman :love:

TwenteGirl65
5 June 2006, 11:23
herman finkers?
hijs wel gaaf!!:)

Bazzemans
5 June 2006, 12:00
Welkom..

Bart is net zoals jij heel erg fan van de Duitse taal..

bartje518
5 June 2006, 12:36
Klopt, einfach zu lernen ;) Maarem, je signature mag wel maar 3 regels zijn :o

Pakspul
5 June 2006, 14:35
Het stoplicht springt op rood.. 8)
in Friedrichshain is altijd wat te doen 8)

TwenteGirl65
5 June 2006, 14:55
heey bart,
hoe ben jij zo erg fan (zoals bazzemans het zeg) van de dutise taal geworden?:P

bartje518
5 June 2006, 15:03
Fan is overdreven, hoor. Maar ik woon op de grens met Duitsland, het dialect dat wij spreken is bijna gelijk aan Duits en ik kom heel vaak in Duitsland, heb veel Duitse kennissen bij Alemannia Aachen waar ik altijd voetballen ga kijken, dus ik spreek het vaak en ben er behoorlijk goed in ;)

TwenteGirl65
5 June 2006, 15:15
hah oke.
gaaf dat je immer voetbal gaat kijken in duitsland:) nog nooit gedaan eigenlijk:( maar komt denk ik ook wel omdat m'n ouders niets om voetbal geven:p ben de enige hier thuis:O ja mn opa en oom(+zijn vriendin) zijn voor Twente, denk dat k t daar van geërft heb om voor twente te zijn en überhaupt met voetbal bezig te zijn:p

ash-hôôle
5 June 2006, 15:17
Voetbal je zelf ook dan? :)

bartje518
5 June 2006, 15:18
Ga je ook vaak naar wedstrijden toe? Ik moet zeggen dat het eten in het Twente-stadion erg lekker is 8) Bij Heracles ook trouwens, want daar kreeg je zelfs gratis broodjes kaas enzo 8-)

ash-hôôle
5 June 2006, 15:20
Daarom ben ik heracles fan :z

bartje518
5 June 2006, 15:23
Toch vind ik het jammer dat Heracles eredivisie speelt. Het scheelt toch een liedje (succes tegen Heracles). Nu moeten we het doen met 'Oh jee, oh jee, naar AGOVV' en 'zij gaan naar Sittard toe' :(

ash-hôôle
5 June 2006, 15:30
Lang houden ze het niet meer vol denk ik hoor ;)
Dus dat liedje kun je vast weer oefenen :z

TwenteGirl65
5 June 2006, 17:01
Nee k voetbal zelf niet:( K wil wel heel graag bij een voetbalclub, maar ik zit ook nog op duiken/snorkelen en k ga heel waarschijnlijk op circus, en om dan ook nog op voetbal te gaan,, wordt een beetje veel van het goede he:(
Ik ga best wel vaak naar wedstrijden toe ja(H) vak 29(vak P:))
Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat heracles in de eredivisie speelt nu, er is nu echt super veel gezeur bij ons op school enz. over heracles, dat had je hier eerst niet. Maar t is ook wel fijn, we hebben sowieso al weer 6 punten binnen voor volgend seizoen:D
ff ander vraagje he, hoe kun je nu in bergentheim wonen en voor heracles zijn?:P hah sorry:$

xx stefanie

TwenteGirl65
5 June 2006, 17:02
euh.. bart?
t is Arkestadion:D niet twente stadion:P

ash-hôôle
5 June 2006, 17:16
M'n hele familie komt uit Almelo zoals ik al een keer zei :p
En ik kom er zelf ook best vaak, en ik heb een seizoenskaart bij het polmanstadion :)

TwenteGirl65
5 June 2006, 17:35
nou daar wordtje vast blij van:P (sorry:$(A))

ash-hôôle
5 June 2006, 17:37
hehe ;)

insanity
7 June 2006, 10:40
Welkom :D

Maar eehh,, als echte almeloër ben je toch zeker voor Heracles toch? :p


heracles? *kotst* we hebben het over voetbal toch? ;)
geen korfbal!

@twentegirl

welkom meid =)

ash-hôôle
7 June 2006, 16:08
Beetje op je taalgebruik letten he? Heracles de Gekstee ;)

TwenteGirl65
7 June 2006, 16:51
heracles de gekstee? de slechtste bedoel je:D:P

Watershyne
7 June 2006, 17:01
hahahahahahaha

daar komen jullie nooit uit mensen!

Welkom meid!

hoop dat je het hier leuk hebt :):thumbsup:

ash-hôôle
7 June 2006, 17:09
Ik heb nooit gezegt dat ze goed waren he ;)

TwenteGirl65
8 June 2006, 12:29
hahahahahahaha

daar komen jullie nooit uit mensen!

Denk het ook niet;)

Ik heb nooit gezegt dat ze goed waren he

Zijn ze ook niet echt=P

bartje518
8 June 2006, 13:00
euh.. bart?
t is Arkestadion:D niet twente stadion:P

Ik ben niet zo van de commerciële namen. Ik kwam al bij twente-uit toen ze nog in het Diekman speelde. Kijk, dat zijn namen :Y)

ash-hôôle
8 June 2006, 13:02
Polmanstadion he? :z

bartje518
8 June 2006, 13:21
Das inderdaad een goede naam :yes:

ash-hôôle
8 June 2006, 13:22
8-)

Iessie
9 June 2006, 21:29
dus jij vindt duits leuk? ach, we hebben allemaal zo onze slechte eigenschappen ;) hihi :P (ik ben fan van frans hoor ;) )

et bienvenue!:)

TwenteGirl65
10 June 2006, 10:28
dus jij vindt duits leuk? ach, we hebben allemaal zo onze slechte eigenschappen hihi (ik ben fan van frans hoor )


zo slecht is die eigenschap niet hoor:) t is verdomt handig als k naar duitsland ga;) en vooral als k met m'n pa ga, want die kan echt totaal geen duits:P
fan van frans? Das dus iets wat ik absoluut niet vol zou kunnen houden;) sta op dit moment een 3 voor frans.. ben d'r echt super slecht in:P maarja;)

bartje518
10 June 2006, 12:24
Frans heb ik ook echt nooit gekund :D

TwenteGirl65
13 June 2006, 13:34
ben dus niet de enige:D;)

bartje518
19 June 2006, 21:06
Vak-P sluit supportershome.

Vak-P. sluit tot 1 oktober het eigen honk onder het Arke Stadion. Dat gebeurt naar aanleiding van een politie-onderzoek naar het dealen en gebruik van cocaïne. De Twente-fans willen dat kwaad zelf bestrijden.

Vak-P., de supportersclub van FC Twente, legt zichzelf de tijdelijke sluiting tot minimaal 1 oktober en een pakket vergaande maatregelen op, omdat de vereniging niet aan dopegebruik wil worden gekoppeld, stelt hun advocaat Robert Speijdel.
Burgemeester Peter den Oudsten van Enschede is van plan het honk van de 1400 leden een jaar te sluiten en de horecavergunning in te trekken, op advies van de politie. Die meldt dat ‘het supportershome uitvalsbasis blijkt voor koop en verkoop van harddrugs’.
Volgens raadsman Speijdel van Vak-P. zou sluiting door de burgemeester de bestuursleden ‘een stempel’ geven. ‘Dat heeft een hele beschadigende uitwerking die niet terecht is.’
Volgens Speijdel overweegt Den Oudsten de voorgenomen sluiting op verkeerde gronden. In een brief wijst de burgemeester ‘in het bijzonder’ op het dealen en gebruik van coke in de gracht en de damestoiletten in het Arke stadion. ‘Maar die liggen buiten het supportershome van Vak-P. en zijn van FC Twente.’
Speijdel noemt het ‘een feitelijke misslag’ als Den Oudsten de voorgenomen sluiting daar op baseert, zoals gisteren in het laatste overleg tussen betrokkenen in het Enschedese stadhuis doorklonk. De clubleiding van FC Twente wilde die sessie bijwonen, maar was niet welkom, aldus Speijdel.
Hij bestrijdt dat het home een openbare ruimte is, zoals Den Oudsten aangeeft. ‘Die ruimte is alleen voor leden. Zo is een persoonsgebonden pasje nodig.’
Al eerder is geprobeerd te voorkomen dat in en rond het stadion drugs omgaan. Zo gingen de toiletten in het home van Vak-P. al op slot. Nu volgt de laatste afgesloten ruimte. Speijdel: ‘Geen enkele niet-zichtbare ruimte zal nog toegankelijk zijn.’


Altijd gezellig, die dames-WC's in VakP, twentegirl? 8):D

anneke01
21 June 2006, 17:22
hello welkom! :D een hele voorstellingstekt.. :p

TwenteGirl65
22 June 2006, 14:23
hah tuurlijk zijn die wc's daar gezellig:P hah nee, k kom dr eigenlijk nooit;) In vak P zelf enzo ruik je wel wiet enz. maar echt last is er niet als je het mij vraagt. Je weet toch dat zulk soort dingen voorkomen in de harde kern? En als mensen er op tegen zijn kunnen ze ook in een vak aan de andere kant van het stadion gaan zitten;)

bartje518
22 June 2006, 14:54
Hehe, bij ons is het niet anders, hoor 8)

ambertje25
22 June 2006, 15:11
duitSland sRRy hoOw ik val f in zlaap :Z
O-)
dAs mE aardSvijand :)
zelf eb n k nog wel JongEtr dan iedereen HIeR :'(
Nog maar 10 :(((((
ik heb bloNd haar.
blauwe oGen en Ben heeL sweAty Op het eerste gEzigt dawn :D
Mn lievelinGskleuren zijn:
roSE rooD en GlitteR :)
A happY holiadY girl :d
ziT in gR 6(ben blivuH zittEn :()
en maH best frenDS zijn:
roY juliDe maleaH Luuk h (hier :luuksonboy9)
uhm......rob,toM en vEDer niemanD
wooN in hengelO :)
ver der sijn mah hobby's :
zwemmen,coMputeren,ShoppEn,make-uppEn,ouWehoeren enz.....
verder;
buiTen spelen ,hut maken :)
en verdeR niks
ben oowk nieuW:thumbsup:

ambertje25
22 June 2006, 15:11
hello welkom! :D een hele voorstellingstekt.. :p
anNeke ziT giJ op de meenT ?

TwenteGirl65
22 June 2006, 17:25
ik denk dat enschede zich gewoon een beetje aan zit te stellen. Vak P wou 't supportershonk zelf ook al 3 maanden sluiten, k vat niet waarom dat niet genoeg is eerst. gemeente wil weer inspraak hebben. Zou je die supporters moeten horen als t bij ajax/feyenoord ofzo zou gebeuren!


heej ambertje25, welke hengelo?:P overijssel?;) en hoezo is Deutschland je aardsvijand?

Melisss
22 June 2006, 23:43
duitSland sRRy hoOw ik val f in zlaap :Z
O-)
dAs mE aardSvijand :)
zelf eb n k nog wel JongEtr dan iedereen HIeR :'(
Nog maar 10 :(((((
ik heb bloNd haar.
blauwe oGen en Ben heeL sweAty Op het eerste gEzigt dawn :D
Mn lievelinGskleuren zijn:
roSE rooD en GlitteR :)
A happY holiadY girl :d
ziT in gR 6(ben blivuH zittEn :()
en maH best frenDS zijn:
roY juliDe maleaH Luuk h (hier :luuksonboy9)
uhm......rob,toM en vEDer niemanD
wooN in hengelO :)
ver der sijn mah hobby's :
zwemmen,coMputeren,ShoppEn,make-uppEn,ouWehoeren enz.....
verder;
buiTen spelen ,hut maken :)
en verdeR niks
ben oowk nieuW:thumbsup:

:o respect

bartje518
22 June 2006, 23:47
Eerder treurig en meelijwekkend...

TwenteGirl65
24 June 2006, 18:34
kan iemand mij in vredesnaam uitleggen waarom iedereen zo'n hekel aan deutsland en deutscher hebben?!! vat er geen f*ck van namelijk:P