PDA

Bekijk de volledige versie : Waar ga je het WK volgen?


bartje518
6 June 2006, 21:14
Of anders gesteld: wat heeft je voorkeur? Ik kijk dan uiteindelijk toch nog het liefste in het café. Simpelweg omdat ik het gezellig vind om met meerdere mensen voetbal te kijken.. Bovendien zoek ik wel een kroeg uit waar ik met alleen maar lotgenoten zit ;) Enkele wedstrijden kijk ik in de speelstad zelf :)

3rd boetah
6 June 2006, 22:02
Ik denk komende zondagmiddag thuis, nodig wel wat mensen thuis, huis voor me zelf en ga niet naar de kroeg omdat t hondje anders op die hete dag in dr kooitje moet zitten.
De andere wedstrijden moet ik nog ff bekijken. :z

Tyskie
7 June 2006, 00:04
zondag in een huisje op center parks ofzo.. :z
De rest in de kroeg of bij een maat van me thuis.

ash-hôôle
7 June 2006, 16:15
In een hele grote tent met het hele dorp :p

Bazzemans
7 June 2006, 16:20
Zondagmiddag thuis in onze partytent en de wedstrijd tegen Ivoorkust op jeugdkamp. Argentinië weet ik nog niet..

Iessie
7 June 2006, 21:30
thuis 8-) :P

Atjeuh
8 June 2006, 07:54
Alle wedstrijden van dit weekend kijken we met een man of 30 op een boerderij omdat we daar 3 dagen zitten.
De wedstrijd van volgend weekend kijk ik op de funfair boulevard hier in Den Bosch.
De rest thuis of in de kroeg met vrienden/vriendinnen

Stevie
9 June 2006, 23:10
ik vertrek zo naar leipzig voor dit weekend, we hebben geen kaartjes maar dan nog ff sfeer proeven :7

bartje518
9 June 2006, 23:25
Veel plezier! En kijk uit voor de inheemse bevolking, die vooral bestaat uit gekken.. :D

DarkAngel
10 June 2006, 10:43
Morgen moet ik werken, dus waarschijnlijk gaan we dan tijdens het werk naar de radio luisteren :p

Mijn voorkeur gaat uit naar het café

biffyclyro
10 June 2006, 15:29
mm morgen thuis met wat mensjes.
maar we gaan ook wel naar cafeetjes enzo denkik .

PFP
10 June 2006, 15:58
thuis met familie en in een cafe met vrienden

Watershyne
10 June 2006, 16:27
Ik ga het niet volgen, maar ik ga nog wel even naar een cafe bij ons in het dorp, zo tegen het einde van het WK (als NL er dan nog in zit) om ff de sfeer te proeven :)

JennyMindTricks
11 June 2006, 17:56
Met vrienden thuis of in een café. :)

Bird Of Prey
11 June 2006, 22:53
M'n voorkeur gaat uit naar het café, maar de meeste wedstrijden zal ik toch wel thuis zien.

Ar-Tuur
12 June 2006, 14:18
Gisteren bij Bazzemans gekeken :)
Buiten voetbal kijken, lekker weer, groep vrienden, bal erbij.. het leven kan mooi zijn 8)

Toch vind ik het ook wel leuk om één van de wedstrijden in de kroeg te gaan kijken. 's Avonds of de dag erna kun je altijd nog de momenten of de hele wedstrijd rustig terug zien.

Bazzemans
12 June 2006, 14:34
Gisteren bij Bazzemans gekeken :)
Buiten voetbal kijken, lekker weer, groep vrienden, bal erbij.. het leven kan mooi zijn 8)

Toch vind ik het ook wel leuk om één van de wedstrijden in de kroeg te gaan kijken. 's Avonds of de dag erna kun je altijd nog de momenten of de hele wedstrijd rustig terug zien.

Zoals de wedstrijd tegen Zweden in 2004.. Dat was ook super!

niemand
13 June 2006, 22:49
ik heb nog maar bar weinig gezien van de wedstrijden..
Vrijdag kijken tijdens het werk denk ik en woensdag de kroeg in :thumbsup: