PDA

Bekijk de volledige versie : Rock!


Tomaatjuh
16 June 2006, 13:56
Hey!
Ik ben zelf nogal een muziek freak. Ik ben echt er echt dol op om over muziek te praten en te luisteren al helemaal. Maar dat gaat helaas niet in mijn leefomgeving. Niemand in de klas weet iets van muziek. Ze weten niet eens wat het is. Mijn vrienden lopen ook nogal achter op het gebied van muziek.
Dus. Als er nog iemand ook zo'n muziekfreak is als ik ben. Please, answer! Muziek is echt belangrijk voor me.

Pink Floyd, Deep Purple, Red Hot Chili Peppers, Black Sabbath, Guns 'n Roses, Led Zeppelin, Kaiser Chiefs, Beatles, Rolling Stones, Aerosmith,

Goodbye

insanity
16 June 2006, 14:07
en nu? :)

thali
16 June 2006, 14:31
>> Even voorstellen of Muziek?

AMF
16 June 2006, 14:48
>> Even voorstellen of Muziek?

:yes:

hippie
16 June 2006, 15:54
goeie smaak wel.

Tomaatjuh
16 June 2006, 23:57
Hey!
zo moeilijk is dat toch niet. Vertel iets over jouw muzieksmaak, welke cd's je hebt, of je naar concerten bent geweest, hoe je denk over the Beatles bijvoorbeeld enzovoort. Kortom. Ik ben nieuwschierig of er nog meer mensen zijn met ongeveer mijn muzieksmaak, Let me know it!
Au revoir

Dunja
17 June 2006, 09:33
Ik ben naar de Golden Earring geweest. *)
Goede muzieksmaak heb je. Vooral Guns 'n Roses.
Ik ben zelf opgegroeid met rock classics. Ken je Queen ook?
Mijn vader is gitaarleraar, maar ik zelf speel niet echt een instrument. :) Ik ben een GROOTS fan van Dido. :thumbsup:
Tja, Greetz, Dunja. :d

Tomaatjuh
17 June 2006, 14:54
Hallo!
Tuurlijk ken ik Queen. Zij zijn zeker ook heel goed! Van alle bovengenoemde heb ik cd's, Alleen Queen NOG niet. Zal ik ook maar eens snel iets van gaan halen. Golden Earring. Cool man! Ook hele goede band!
Binnenkort ga ik bassgitaar spelen. Ik zal maar alvast een band gaan zoeken/oprichten.
Doei!

Iessie
17 June 2006, 21:23
uhh en welkom :):P

Mushi
18 June 2006, 12:02
jaaa ik ben ook een muziekfreak ^^