PDA

Bekijk de volledige versie : Godverdomme


Stevie
25 June 2006, 22:03
IVANOV moet de meest pijnlijk mogelijke dood ooit krijgen! laat hem pijn hebben! figo ook! dat gore tijdrekken

van basten wil ik ook nooit meer zien in de buurt van een voetbalveld! eigenlijk wil ik hem niet meer in nederland zien ooit. en kuyt moet worden verbannen naar siberie!

GODVERDOMME

:[ :[ :[ :[ :'( :'( :'(

Impressions
25 June 2006, 22:04
Kekekekeke Pwned Kekekeke

Impressions
25 June 2006, 22:05
Hee Dat Typte Ik Met Caps Aan

PFP
25 June 2006, 22:07
hear hear

bartje518
25 June 2006, 22:13
Ik verwacht nog duidelijke argumentatie voor bovenstaande frustraties, hoor ;) Sommige dingen ontgaan me :p

Impressions
25 June 2006, 22:13
Portugal was gewoon beter.

Stevie
25 June 2006, 22:15
Ik verwacht nog duidelijke argumentatie voor bovenstaande frustraties, hoor ;) Sommige dingen ontgaan me :p
ja nu even niet :'(

frox
25 June 2006, 22:19
Portugal was gewoon beter.

joh met je prutkoek

Nederland was echt wel beter, meer balbezit, meer schoten en meer kansen ze hadden duidelijk moeten winnen. :rolleyes: :aai:

Figo mag inderdaad sterven aan een langzamen pijnlijke dood

3rd boetah
25 June 2006, 22:19
kutzooi, had me verheugd op een kermis met wk voetbal. Dat is altijd wel leuk namelijk. :(

Impressions
25 June 2006, 22:23
joh met je prutkoek

Nederland was echt wel beter, meer balbezit, meer schoten en meer kansen ze hadden duidelijk moeten winnen. :rolleyes: :aai:

Figo mag inderdaad sterven aan een langzamen pijnlijke dood
Ja, bladiebla meer kansen enzo, grijp die dan ook.

bartje518
25 June 2006, 22:24
Jij hebt duidelijk kijk op het spelletje, Elvenkind :)

frox
25 June 2006, 22:26
Ja, bladiebla meer kansen enzo, grijp die dan ook.

ja ik kan dr ook niks aan doen dat ie bal dr niet in wilde, maar beter waren die portugeze niet

AmbyPur
25 June 2006, 22:28
Niks mis met die scheids. En portugal was niet beter maar ze hadden wel meer geluk :+

Impressions
25 June 2006, 22:28
ja ik kan dr ook niks aan doen dat ie bal dr niet in wilde, maar beter waren die portugeze niet
Ja, en daar zit het verschil tussen goed en beter. De kansen pakken!

bartje518
25 June 2006, 22:33
Wat een onnozele opmerking van die Van Hanegem zeg :') 'Ze zijn niet allemaal veranderd, die Duitsers'. Nee, kom eens in Nederland kijken wanneer de Duitsers spelen zeg :')

niemand
25 June 2006, 22:35
jammer zeg..
Ze hebben gewoon dom gespeeld en verdienen het niet om verder te gaan.

Forza Italie

3rd boetah
25 June 2006, 22:35
Die trap van Deco tegen Sjonnie was al diep rood.

Oja, en nu ben ik voor Engeland, as always if the Dutch fails. En als die het niet halen, mag Duitsland wel weer winnen :z

bartje518
25 June 2006, 22:38
Die trap van Deco tegen Sjonnie was al diep rood.

Oja, en nu ben ik voor Engeland, as always if the Dutch fails. En als die het niet halen, mag Duitsland wel weer winnen :z

Maar daarvoor was die onnozele Sjonnie ook wel erg onsportief :no:

Voor de rest ben ik ook voor England 8-)

PFP
25 June 2006, 22:42
ik zie dat de plaatselijke nsb'ers ook weer online zijn

niemand
25 June 2006, 22:43
ik heb geen enkel persoon verraden :{

bartje518
25 June 2006, 22:43
ik zie dat de plaatselijke nsb'ers ook weer online zijn

Nee hoor, de meer realistische forummers :loser:

Impressions
25 June 2006, 22:44
ik zie dat de plaatselijke nsb'ers ook weer online zijn
Jij kan niet tegen je verlies

PFP
25 June 2006, 22:45
Jij kan niet tegen je verlies


dat klopt

niemand
25 June 2006, 22:46
hij is wel eerlijk

PFP
25 June 2006, 22:49
sorry hoor altijd die ****** die zonodig moeten relativeren

bartje518
25 June 2006, 22:50
Precies, gewoon bommen op Portugal! Niet zo kinderachtig, maar gewoon daadkracht.

Stevie
25 June 2006, 22:52
precies gewoon een oorlog beginnen met die portugezen

PFP
25 June 2006, 22:54
het ergste vind ik nog wel di oranje "fans" die gewoon weer stonden te feesten na het eindsignaal.... damn!

niemand
25 June 2006, 22:56
life goes on erik

Impressions
25 June 2006, 22:57
Daar moest ik juist om lachen :D

PFP
25 June 2006, 22:58
life goes on erik


op naar het volgende teleurstellende seizoeen van ajax :')

niemand
25 June 2006, 22:58
haha daar zit ik wel op te wachten ja

Kampie
25 June 2006, 22:59
bah :(

niemand
25 June 2006, 23:00
ik kan hier niet wakker van liggen bedenk ik net :)

PFP
25 June 2006, 23:01
het toernooi is nooit begonnen

Stevie
25 June 2006, 23:03
dit is echt het slechtste toernooi sinds 1990

Impressions
25 June 2006, 23:05
Zowiezo het slechtste WK sinds 2003

niemand
25 June 2006, 23:08
ik heb nog geen moment het 'WK gevoel' gehad..

Melisss
25 June 2006, 23:11
:(

Ar-Tuur
25 June 2006, 23:15
opportunistisch blaattopic :z

Figo blijft een vieze, maar Boula had contra Ronaldo al rood mogen hebben. Onvervalste Materazzi actie, net als die van Deco tegen Heitinga. Afgezien van de tweede gele kaart voor Boula vond ik alle rode kaarten terecht, net zo als veel van de gele kaarten. Hij had ze dus zelfs al eerder kunnen geven. Manier van fluiten van Ivanov was misschien schrijnend, maar ik vind niet dat de scheidsrechter het liet ontsporen ofzo, dat deden nog altijd die spelers die door het lint gingen.

Ar-Tuur
25 June 2006, 23:17
dit is echt het slechtste toernooi sinds 1990

Dit toernooi was stukken beter dan '96 en even redelijk als 1994.

Ar-Tuur
25 June 2006, 23:22
Wat een onnozele opmerking van die Van Hanegem zeg :') 'Ze zijn niet allemaal veranderd, die Duitsers'. Nee, kom eens in Nederland kijken wanneer de Duitsers spelen zeg :')

Belachelijk inderdaad. Maar volgens mij haat Willem Duitsers :o Dat las ik althans in '1974: wij waren de besten'. Zijn vader is in de oorlog omgekomen en zijn hele leven veracht hij ze. Dat gaat verder dan antipathie :S

PFP
25 June 2006, 23:24
willem is grappig

insanity
26 June 2006, 07:46
wij waren beter, 10 keer en met v/d sar zn armen op zn rug :Z
die kolere scheids moet gewoon deaud
wat een lijer zeg niet normaal, terug naar de zaterdag 2e klasse amateurs :Z

Impressions
26 June 2006, 08:55
Zit niet zo mee te lullen joh

Sander
26 June 2006, 09:05
Ik vond Nederland niet duidelijk de mindere van Portugal. Alleen Portugal ging stukke beter met hun kansen om.

En ze zijn beter in toneel spelen :P

3rd boetah
26 June 2006, 09:07
Ik spring voor de trein.

insanity
26 June 2006, 09:16
Zit niet zo mee te lullen joh

godver m8,
dit is de 2e keer vandaaag dat je me op mn zenuwen zit, kap dr ff mee?
je irrieteerd me mateloos -_-

Impressions
26 June 2006, 09:53
Als jij stopt met posten

insanity
26 June 2006, 10:03
Als jij stopt met posten

jij bent de laatste voor wie ik dat doe :Z
zoek een leven vrind

Sander
26 June 2006, 10:03
Als jij stopt met posten

langharig tuig :p

Impressions
26 June 2006, 10:04
Ik ga je nu reporten

Impressions
26 June 2006, 10:05
En Sander ook omdat hij er weer tussen komt :p

insanity
26 June 2006, 10:06
En Sander ook omdat hij er weer tussen komt :p

omfg
ga me maar reporten
jij trolt op het moment, dat is net zo strafbaar :Z
en als je sander dr bij naait ben je helemaal triest :Z

Sander
26 June 2006, 10:06
En Sander ook omdat hij er weer tussen komt :p

emo :')

Impressions
26 June 2006, 10:09
Kut, ik ben strafbaar :'( Maar jij ook, dus ik heb een goede daad verricht door jou mij te nemen in het graf!

insanity
26 June 2006, 10:09
Kut, ik ben strafbaar :'( Maar jij ook, dus ik heb een goede daad verricht door jou mij te nemen in het graf!

vast wel lieverd :Z
doe je best

Impressions
26 June 2006, 10:13
Maar om op het voetbal terug te komen en al dat getroll van insanity te reageren.

Ik vond het best een mooi doelpunt!

CharmedOne
26 June 2006, 11:43
Ik werd gisterenavond dus echt gek, we hadden zoveel kansen, maar geen een werd er echt benut. Cocu op de lat :( Toen we 10 tegen 11 speelde had ik nog hoop en toen weer 10 - 10.. dacht ik al kut! 9-10, dacht ik jeeej, het werd zelfs ff 8-10 , omdat die kutportugees ff aan de kant was, maar nogsteeds niet :(

In de 2e helft waren die portugezen ook heel de tijd aan het tijdrekken hoor, toen lag die weer ff op de grond te "creperen van de pijn"

Het was gisteren gewoon een kut avond en heb ook gelijk me oranje shirt uitgedaan, want zo wou ik echt niet meer over straat en geloof me ik zag veel oranje sjaals verbranden.

bartje518
26 June 2006, 11:47
Ik kan mij eerlijk gezegd niet zo vreselijk veel 'niet te missen kansen' herinneren.. 2e helft leek wel alleen maar te bestaan uit het stilleggen van het spel, weer een kaart, weer een blessurebehandeling enzovoorts. Maargoed, nu snapt denk ik iedereen goed hoe veel tegenstanders van Nederland zich de afgelopen 2 jaar gevoeld moeten hebben. Het idee dat je beter bent, maar uiteindelijk met lege handen staan..

Sander
26 June 2006, 11:53
Echt joh, er moet wel een wonder middel in dat spuitbusje zitten.

Het ene moment liggen er spelers dood te gaan van de pijn, komt een mannetje het veld in met spuitbusje, spuit een beetje spul op de zere plek en voila speler weer zo fit als een hoentje :P

PFP
26 June 2006, 11:54
hoentje

Sander
26 June 2006, 12:02
dat zeg ik

PFP
26 June 2006, 12:03
er zit een hoentje onder mn schoentje

Bazzemans
26 June 2006, 12:04
Ik kan mij eerlijk gezegd niet zo vreselijk veel 'niet te missen kansen' herinneren..

Niemand zegt toch dat er niet te missen kansen waren?

Cocu had een behoorlijke kans, komt op de lat.
Van Bommel met een schot die net naast getikt kan worden door Ricardo.
Sneijder met een behoorlijk goed afstandsschot die even goed gepakt werd door Ricardo.
Van Persie met een paar voorzetten waarop Kuijt niet scherp genoeg stond (2x) en eenmaal Cocu er op een halve meter na niet meer bij kan.
Van Persie met (in mijn ogen) een (te harde) voorzet met de buitenkant op Kuijt, die vervolgens weg duikt omdat hij verwacht dat die er zo wel in gaat.

bartje518
26 June 2006, 13:45
Niemand zegt toch dat er niet te missen kansen waren?



Ik doelde op Co'tje, die boven mij postte.. :)

@ Sander: in dat spuitbusje zit een soort spul dat een bloeduitstorting bevriest. Daardoor voel je daar gewoon een tijdje niks (in tegenstelling tot de dag erna, dan heb je 2x zoveel pijn..)

PFP
26 June 2006, 14:27
ach duitsland ligt er tegen die argentijnen in eigen huis zo uit, een kleine troost

bartje518
26 June 2006, 14:49
Waarom is dat precies een troost, Erik? Beide landen zijn samen met Spanje zo'n beetje de enigen die voor vermakelijke voetbalwedstrijden zorgen. Maar ach, ik zal het wel niet snappen, voetbal was voor domme mensen, toch? :)

Sander
26 June 2006, 14:51
Oh, het Nederlandse en Portugese voetbal was anders ook heel vermakelijk hoor 8)

PFP
26 June 2006, 14:54
Waarom is dat precies een troost, Erik? Beide landen zijn samen met Spanje zo'n beetje de enigen die voor vermakelijke voetbalwedstrijden zorgen. Maar ach, ik zal het wel niet snappen, voetbal was voor domme mensen, toch? :)

ja tegen costa rica en ecuador, tegen het afschuwelijk spelende zweden waren alleen de eerste 20 minuten goed, nu ze echte weerstand krijgen liggen ze er zo weer uit

je plaat blijft trouwens hangen, het is wel je favoriete quote

bartje518
26 June 2006, 15:19
ja tegen costa rica en ecuador, tegen het afschuwelijk spelende zweden waren alleen de eerste 20 minuten goed, nu ze echte weerstand krijgen liggen ze er zo weer uit

je plaat blijft trouwens hangen, het is wel je favoriete quote

Engeland had opvallend veel moeite met dat Ecuador, Argentinië en Brazilië werden erdoor verslagen. Nederland had 2 jaar terug strafschoppen nodig tegen Zweden.

Ik acht de kans ook groot dat ze eruit vliegen, maarja, roemlozer dan Nederland is nauwelijks mogelijk. Maar wat nu wanneer ze winnen van Argentinië, stelt dat dan ook niks meer voor?

Ennem, die laatste zin, wat bedoel je daar precies mee? :)

TwenteGirl65
26 June 2006, 15:47
van persie kon er gister ook van van hej:S met z'n super grote ego : ik sta nu op het wk, ik kan dus goed voetballen, dat laat ik zien ook, daarom speel ik geen enkele bal over en probeer het helemaal alleen te doen.
Hij heeft t anders ook mooi verpruts als je t mij vraagt!

JennyMindTricks
26 June 2006, 16:01
Portugal was gewoon beter.

Jij hebt dan niet gekeken..
Ze waren beiden sterk.
Portugal had gewoon meer geluk dat er bij hun wél één zat..

JennyMindTricks
26 June 2006, 16:02
van persie kon er gister ook van van hej:S met z'n super grote ego : ik sta nu op het wk, ik kan dus goed voetballen, dat laat ik zien ook, daarom speel ik geen enkele bal over en probeer het helemaal alleen te doen.
Hij heeft t anders ook mooi verpruts als je t mij vraagt!

Tja arrogante Feyenoorder he.. :p

ash-hôôle
26 June 2006, 16:02
hij speelt er trouwens niet meer he ;)

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:02
ja precies:S k heb hem echt nooit iets gevonden, maar dit vond k wel heel erg gister;)

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:03
hij speelt er trouwens niet meer he
eens verrot, altijd verrot;)

ash-hôôle
26 June 2006, 16:03
Oppassen jij ;)

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:04
wie ik?:O waarom?:P(A)

ash-hôôle
26 June 2006, 16:04
Feyenoord is koel :9

Sander
26 June 2006, 16:04
Ik moet zeggen dat ik Van Persie helemaal niet zo slecht vond spelen gisteren. Hij zorgde in ieder geval nog voor een paar kansen. En als Kuyt nu gewoon een stapje naar voren had gedaan had ie de bal die Van Persie voor gaf er zo ingelopen.

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:05
is het vandaag heel toevallig 1 april?;) hmm nee:S nouja t zou wel een grapje zijn, want k kan me niet voorstellen dat iemand dat zou menen:P

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:06
Ik moet zeggen dat ik Van Persie helemaal niet zo slecht vond spelen gisteren
meningen verschillen he?;) maar ik heb me gister doodgeërgert aan die vent

ash-hôôle
26 June 2006, 16:08
Maar dat komt omdat jij voor het nuchtere clubje fc twente bent he :+

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:10
ja en nee:P ben idd voor fc twente:D maar t is geen clubJE;) maarja;)

ash-hôôle
26 June 2006, 16:10
Zo groot is hij niet anders :p

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:11
moet jij nodig zeggen:P. jij was toch die gene die voor die ''club'' heracles was?;)

JennyMindTricks
26 June 2006, 16:17
hij speelt er trouwens niet meer he ;)

Nee weet ik,
maar dit heeft hij eraan overgehouden ;)

ash-hôôle
26 June 2006, 16:17
Ja klopt, maar ik heb nooit gezegt dat hij groot was ;)

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:21
ik vind die heracles-fans eigenlijk ook nog wel slim. zoals jij(ash-hôôle) jij bent voor heracles:P en ondertussen ook nog voor feyenoord(?) 8) . mooi makkelijk als heracles weer de eredivisie uitstapt of ze weer eens super slecht spelen of ze in de 1e wedstrijd van t seizoen(wordt heel waarschijnlijk thuis tegen FCT:D) de 3 punten verliezen:thumbsup: . heb je nog een echte topclub;) tja hebben de meeste almeloërs hoor, dus je bent niet de enige:P maar toch, moest het even kwijt:]

bartje518
26 June 2006, 16:22
Volgens mij is zij nog in de veronderstelling dat het voor een supporter uitmaakt of een club groot of klein is, en dat het nodig is om neer te kijken op fans van een 'kleinere' club :Y) Terwijl het zo helemaal niet werkt, je bent voor een club omdat je die club mooi vindt, niet omdat die club groter is dan de buurman. Althans, zo werkt het voor mij, en daarnaast hanteer ik het principe 'always support your local team', dus ik heb al helemaal geen respect voor 'fans' van een topclub die helemaal niet uit die streek komen..

Maargoed, dit is wel erg off-topic :P

bartje518
26 June 2006, 16:24
ik vind die heracles-fans eigenlijk ook nog wel slim. zoals jij(ash-hôôle) jij bent voor heracles:P en ondertussen ook nog voor feyenoord(?) 8) . mooi makkelijk als heracles weer de eredivisie uitstapt of ze weer eens super slecht spelen of ze in de 1e wedstrijd van t seizoen(wordt heel waarschijnlijk thuis tegen FCT:D) de 3 punten verliezen:thumbsup: . heb je nog een echte topclub;) tja hebben de meeste almeloërs hoor, dus je bent niet de enige:P maar toch, moest het even kwijt:]

Ik heb zeer sterk mijn twijfels of jij nog zo'n grote fan van FC Twente bent wanneer zij onverhoopt zouden degraderen.. Ash-hôôle was al Heracles fan toen zij nog in de 1e divisie speelden. Dus waar praat je dan over? Je bent toch niet voor een succes-club? Ze zegt helemaal niet dat ze voor Feyenoord is, alleen dat ze het wel een mooie club vindt. Kan best, Feyenoord heeft wel wat. Maar ze is voor Heracles, niks mis mee toch?

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:27
nee hoor daar ben ik totaal niet van in de veronderstelling bartje518;) en dat principe van jou, always support your local team, daar ben k t niet echt meeens. waarom zou je persee voor een club moeten zijn uit je omgeving zeg maar. mijn buurman die is in hart en nieren voor feyenoord(kan die ook nix aan doen;)) maar dat betekent toch niet dat je geen respect voor die mensen moet hebben ofzo?;)

TwenteGirl65
26 June 2006, 16:29
Ik heb zeer sterk mijn twijfels of jij nog zo'n grote fan van FC Twente bent wanneer zij onverhoopt zouden degraderen ik zou dan nog steeds voor twente zijn ja. eredivisie of niet!

Sander
26 June 2006, 17:12
Wij waren bijna gedegradeerd, dan had ik ook nog steeds achter mijn clubje gestaan hoor.

TwenteGirl65
26 June 2006, 17:14
precies;)

TwenteGirl65
26 June 2006, 17:29
vind je het heel erg als ik niet zie wat er bij jou staat sander0201?:P

ash-hôôle
26 June 2006, 19:39
Ik ben vanaf groep 6 al fan van feyenoord dus dat staat zowiezo al vast, maar mijn opa en pa hebben me later heracles bijgebracht maar dat was dus ook al voor ze in de eredivisie terechtkwamen, maar als heracles tegen feyenoord speelt ben ik eigelijk stiekem wel voor heracles. Gewoon omdat ik er vaker kom en ik de sfeer leuker vind.

bartje518
26 June 2006, 19:42
nee hoor daar ben ik totaal niet van in de veronderstelling bartje518;) en dat principe van jou, always support your local team, daar ben k t niet echt meeens. waarom zou je persee voor een club moeten zijn uit je omgeving zeg maar. mijn buurman die is in hart en nieren voor feyenoord(kan die ook nix aan doen;)) maar dat betekent toch niet dat je geen respect voor die mensen moet hebben ofzo?;)

Er zal best een enkeling tussen zitten die zichzelf wijs gemaakt heeft dat hij/zij écht voor Feyenoord is. Maar waarom in godsnaam zou je als Tukker voor Feyenoord zijn, behalve omdat die club nu eenmaal vaker wint dan Twente of Heracles? Welke binding kun je als Tukker hebben met de randstad/Rotterdam? Ik zie dat niet. Zoals gezegd kan ik me best voorstellen dat je de ene club mooier vindt dan de ander, maar diepgewortelde gevoelens voor een club die 200 km verderop zetelt kan ik mij niet indenken, tenzij je daarvandaan komt.

Waarom is er dan niemand uit Limburg (op een enkeling na) fanatiek Groningen-supporter? Waarom is er niemand uit Den Haag groot supporter van Vitesse? Maar waarom beweert wel iedereen in de provincie een groot fan te zijn van Ajax of Feyenoord? Precies, alleen maar om ergens bij te horen dat succesvoller is dan de eigen plaatselijke BVO. Niet voor niets spreken ze naast positief over hun eigen club vaak ook nog minderwaardig over de Twentes, Heraclessen of Groningens. Ik kan dat niet waarderen in ieder geval :)

3rd boetah
26 June 2006, 19:54
trommel

TwenteGirl65
26 June 2006, 20:01
Maar waarom in godsnaam zou je als Tukker voor Feyenoord zijn, behalve omdat die club nu eenmaal vaker wint dan Twente of Heracles? Welke binding kun je als Tukker hebben met de randstad/Rotterdam?
en daar ben ik het wel mee eens. Oke er zouden hier vast wel mensen zijn die in twente wonen, en van kleins af aan al voor feyenoord zijn, of er in de buurt gewoon hebben. Dan kan k het wel begrijpen. Maar anders ook niet hoor;)
Niet voor niets spreken ze naast positief over hun eigen club vaak ook nog minderwaardig over de Twentes, Heraclessen of Groningens
dat doen echt niet alleen de supporters die voor een grote club zijn om ergens bij te horen;) en als je een beetje om je heen kijkt moet je dat toch ook wel merken? Ik in iedergeval wel:P(doe er zelf ook af en toe wel aan mee:$ , maar dat komt ook vooral door het feit dat ik in almelo woon, voor twente ben en dus super veel commentaar krijg).

bartje518
26 June 2006, 20:13
Ik heb in ieder geval een hekel aan dat soort gedrag. Ik respecteer echte fans van andere club altijd. Wanneer ik in Duitsland kom en Alem. Aachen speelt tegen pak 'm beet Kickers Offenbach. Dat is een club uit een voorstad van Frankfurt, één van de van oudsher grootste clubs van Duitsland met een gigantische aanhang in de regio daar. Dan neemt zo'n club toch 800 fans mee naar Aachen, en ik ben zelf nu in Offenbach geweest bij Kickers Offenbach-Aachen, en er zitten dan gewoon 15000 man daar, bij de nummer 15 van de 2e Bundesliga. Geen hond die daar voor Eintracht Frankfurt is, laat staan voor Bayern München. Iedereen die uit Offenbach komt is voor de Kickers bijna. Terwijl wanneer je in pak 'm beet in Tilburg gaat vragen.. Ik geloof niet dat 30% van de bevolking voor Willem II is.

In grotere steden in het buitenland is het nog extremer. Kijk eens in Londen. Ondenkbaar dat wanneer je uit de buurt van Queens Park komt dat je voor Arsenal bent. Daar ben je voor Queens Park Rangers, wanneer je uit de buurt van West Ham komt dan ben je daarvoor en niet voor Chelsea. En er is respect voor elkaar. Je bent niet minderwaardig wanneer je voor een First Division club bent. Je hebt geen kinderachtige mensen die je na het weekend gaan uitlachen wanneer je club verloren heeft. Successupporters kennen ze daar niet, helaas overheersen die juist in Nederland.. :no:

frox
26 June 2006, 20:31
Die robben probeerde ook overeral door heen te lopen als een buffel. Ik mijn ogen was/is hij arroganter dan v. Persie

CharmedOne
26 June 2006, 20:57
Robbe is ook aroganter vind ik en moet zeggen dat ik v. Persie best wel een goed wk vond spelen

niemand
26 June 2006, 21:04
ik kom uit Gelderland en ben utrecht supporter.. ben ik nu raar?

Stevie
26 June 2006, 21:05
een vriend van mij woont hier in de buurt en is nec supporter :p

Impressions
26 June 2006, 21:14
Voetbalsupporters zijn altijd raar.

niemand
26 June 2006, 21:44
langharige tekkels ook, so what?

niemand
26 June 2006, 22:25
Ronaldo: 'Boulahrouz wilde mij blesseren'

26/6/2006 23:04

Voor Cristiano Ronaldo was de achtste finale tussen Portugal en Nederland heel snel voorbij, na een forse trap van Khalid Boulahrouz in het rechterbovenbeen van de aanvaller. De Portugees is nog steeds woest.
'Hij was er duidelijk op uit om mij te blesseren. Het was een vuile actie, maar dat is onderdeel van voetbal. Ik ben er aan gewend dat ze me schoppen, maar over deze trap ben ik zeer boos.'

'Ik dacht dat ik nog wel door zou kunnen spelen, maar het was niet mogelijk. Nu moet ik hopen en afwachten hoe het zich ontwikkelt. Ik ben overgeleverd aan de doktoren.' De bondsarts schat de kans dat Ronaldo zaterdag van de partij is tegen Engeland op tachtig procent.


Zou die dat echt van plan zijn geweest :o

bartje518
26 June 2006, 22:30
een vriend van mij woont hier in de buurt en is nec supporter :p

Ik ken er nog zo ene uit Heiloo :') Maar ga nu niet alle uitzonderingen noemen aub ;) Het zullen er vast veel zijn, maar geloof me, het is een druppel op een gloeiende plaat.

Had jij geen Feyenoordvlag in je slaapkamer, Niemand?

3rd boetah
26 June 2006, 22:44
Das wel ene stoere manneke, zie m wel s rond fietsen. Beetje kansloos, dat wel. :')

Bazzemans
26 June 2006, 22:53
Zou die dat echt van plan zijn geweest :o

Hij heeft de schijn wel beetje tegen met zo'n actie, maar toch ben ik geneigd er ergens niet in te geloven. Dit soort complot-theorieën krijg je altijd na zulke wedstrijden. Van Bommel maakt ook in de eerste minuut al een behoorlijke overtreding op Ronaldo en kreeg geel, dan zou hij oko moeten uitspreken dat het een taak was die ze meekregen van de trainer 8)..

bartje518
26 June 2006, 22:56
Oh-my-GOD!! Zit er iemand Barend en Van Dorp te kijken? :D:D:D Wát een naïeve sukkel, die Barend :{:{:|

'Ik begrijp het niet, waarom zingen die Duitsers tegen de Nederlanders, waarom mogen ze ons niet, ik snap het niet'... Waar leeft die gast de afgelopen pak 'm beet 50 jaar? :{

3rd boetah
26 June 2006, 23:02
Ik vind het ook raar Bart. Die Duitsers die ik hier tegenkom zijn altijd wel vriendelijk, houden zich aan de snelheid en lijken het zich best naar hun zin te hebben aan de Hollandsche kust. Maarja, ik ga er hier vanuit dat het gewoon de gezonde burenrivaliteit is en dat er verder geen diepe haat onder beide bevolkingen ligt (60+ers buiten beschouwd)

niemand
26 June 2006, 23:02
Ik ken er nog zo ene uit Heiloo :') Maar ga nu niet alle uitzonderingen noemen aub ;) Het zullen er vast veel zijn, maar geloof me, het is een druppel op een gloeiende plaat.

Had jij geen Feyenoordvlag in je slaapkamer, Niemand?
jawel, een feyenoordvlag,utrechtvlag,AS Roma vlag, Juventusvlag en een Barcalonavlag.

Achter die feyenoord vlag zit een opberg ruimte, een groot gat dus..
Dus die vlag heeft dezelfde functie als feyenoord zelf: Een groot dichten.
(tussen PSV,AJAX, AZ --> en de rest)

bartje518
26 June 2006, 23:08
Ik vind het ook raar Bart. Die Duitsers die ik hier tegenkom zijn altijd wel vriendelijk, houden zich aan de snelheid en lijken het zich best naar hun zin te hebben aan de Hollandsche kust. Maarja, ik ga er hier vanuit dat het gewoon de gezonde burenrivaliteit is en dat er verder geen diepe haat onder beide bevolkingen ligt (60+ers buiten beschouwd)

Als Nederlander word ik ook wel gewaardeerd in Duitsland, hoor. Maar als het om voetbal gaat hebben ze bijna allemaal een hekel aan Nederland (behalve aan Twente als je bij Schalke komt, aan Roda als je in Aachen komt enz). En waarom? Bijvoorbeeld om Rijkaard? Of om het 'Schade Deutschland alles ist vorbei'? Of om moraalridder Koeman die zijn reet afveegt met een Duits shirt?

De meeste zijn meelopers, net als hier in Nederland, maarja. Ik vind het nogal selectieve verbazing van dhr. Barend.

Was net aan het genieten van Mulder, komt die eikel van een Van Dorp ertussendoor. Eindelijk eens iemand die zijn bek opentrekt over Van Basten, wordt het meteen weer plat gelegd :{

Stevie
26 June 2006, 23:29
je neemt barend & van dorp toch zeker ook niet serieus bart :p

bartje518
26 June 2006, 23:45
je neemt barend & van dorp toch zeker ook niet serieus bart :p

Ik vond het wel leuk toen Jan zo tekeer ging :)

Kampie
27 June 2006, 01:47
Ro - bben is een Groninger!
Ro - bben is een Groninger!
Ro - bben is een Groning - er!
JALALALALA
Ro - bben is een Groninger!
Ro - bben is een Groninger!
Ro - bben is een Groning - er!
SJALALALALA

etc..

TwenteGirl65
27 June 2006, 08:08
'Ik begrijp het niet, waarom zingen die Duitsers tegen de Nederlanders, waarom mogen ze ons niet, ik snap het niet'... ik vat t ook niet helemal hoor :$ ,maar andersom zingen wij ook tegen duitsland? heb t nog nooit gevat:) alleen vanwege die oorlog ofzo? alsof die duitsers er wat aan kunnen doen:S

PFP
27 June 2006, 11:47
ach ja ik vind duitsers net zo sociaal of asociaal als nederlanders

AmbyPur
27 June 2006, 13:03
Van Persie is gewoon goed dat kan zelfs de vrouwelijke voetbal leek in mij nog zien