PDA

Bekijk de volledige versie : Nog acht ploegen over, wie wordt WM?


bartje518
28 June 2006, 00:35
Duitsland
Argentinië
Italië
Oekraïne
Portugal
Engeland
Brazilië
Frankrijk

Stevie
28 June 2006, 00:51
mijn gevoel zegt deutschland aber ich weiss nicht warum :P

bartje518
28 June 2006, 00:53
Aber wir fragen auch nicht nach einer weitere Erklärung :Y)

Tyskie
28 June 2006, 01:02
Duitsland - Brazilie lijkt de voorgestuurde finale te worden.

Maar ik moet zeggen dat Duitsland (ondanks de minimale tegenstand) echt niet tegenvallend speelt. Stukken beter dan Nederland in ieder geval.

niemand
28 June 2006, 01:17
mijn hoop gaat naar italië (kijk er nu al uit naar de smsjes van mijn neef, die ik nu al ontvang na de uitschakeling van Nederland en het doorgaan van Italië :'))

Maar ik ben sowieso Italië voetbal fan..

Anders Engeland, ook eens leuk..

Tyskie
28 June 2006, 01:31
Ik ben alleen fan van Materazzi, heerlijke sloper. En een fantastisch klinkende naam.

Voor de rest walg ik van die ploeg. Misplaatste macho's, opgeklopte gladjakkers. Ik juich het toe als ze door een muilezel gecastreerd worden.

PFP
28 June 2006, 13:49
ach ja die poolse duitsers liggen er zo uit tegen de argentijnen

x-lizz-x
28 June 2006, 13:54
ik zeg nog steeds brazilie

Tyskie
28 June 2006, 13:57
Zolang het die Italiaanse of Portugese bloedhonden maar niet zijn.

insanity
28 June 2006, 13:57
stiekem hoop ik op een stunt van Oekraïne
maar mn verstand zegt argentinie

Kampie
28 June 2006, 14:13
Ik heb een stille hoop op Argentinie of Engeland. Ik denk alleen dat Brazilie er mee vandoor gaat. Italie en Portugal moeten het sowieso niet worden. Italie heeft altijd al slecht voetbal geleverd en shevchenco gun ik het al helemaal niet met zijn Oekraine.

ash-hôôle
28 June 2006, 14:47
Deutschland

TwenteGirl65
28 June 2006, 15:17
Deutschland WM 2006;):)

3rd boetah
28 June 2006, 15:22
ik hoop Engeland, anders Duitsland. Maar ik denk dat het Italie wordt. Daar heb ik op zich ook geen problemen mee omdat ik het vooral Brazilie, Frankrijk, Portugal en Argentinie niet gun. Als Oekraine het wordt, heb ik er ook vrede mee. :)

Ar-Tuur
29 June 2006, 14:49
Ik ben alleen fan van Materazzi, heerlijke sloper. En een fantastisch klinkende naam.


Fantastische ellebogen ook!

De man is misschien een relaxte sloper, maar hij maakt de meest criminele overtredingen. En dit (http://www.youtube.com/watch?v=WJPKM5aJGW8&search=Materazzi) zijn alleen nog maar wedstrijden tegen AC Milan.

Sander
29 June 2006, 14:52
[QUOTE=Tyskie]Ik ben alleen fan van Materazzi, heerlijke sloper. En een fantastisch klinkende naam.
QUOTE]

Fantastische ellebogen ook!

De man is misschien een relaxte sloper, maar hij maakt de meest criminele overtredingen. En http://www.youtube.com/watch?v=WJPKM5aJGW8&search=Materazzi (dit) zijn alleen nog maar wedstrijden tegen AC Milan.

Uhm... ik kom op een site voor basisschool onderwijs uit :?

Ar-Tuur
1 July 2006, 20:47
Had het kort daarna aangepast:*

johandewit.nl
1 July 2006, 23:08
Zo, Brazilië word het in ieder geval niet! :)

nevaeh1987
2 July 2006, 13:00
portugal

Xero
2 July 2006, 14:39
Duitsland

bartje518
2 July 2006, 15:27
Ik zet nu ook mijn geld op Die Mannschaft :)

PFP
2 July 2006, 17:04
Fantastische ellebogen ook!

De man is misschien een relaxte sloper, maar hij maakt de meest criminele overtredingen. En dit (http://www.youtube.com/watch?v=WJPKM5aJGW8&search=Materazzi) zijn alleen nog maar wedstrijden tegen AC Milan.

precies het is gewoon een vuile schoft die zelf eens zn benen moet breken

Wie ik wel echt klasse spelers vind van italie zijn gattuso en zambrotta

Tyskie
2 July 2006, 18:45
Fantastische ellebogen ook!

De man is misschien een relaxte sloper, maar hij maakt de meest criminele overtredingen. En dit (http://www.youtube.com/watch?v=WJPKM5aJGW8&search=Materazzi) zijn alleen nog maar wedstrijden tegen AC Milan.

Ik ken Materazzi wel hoor.. :*
Absoluut mee eens dat het gewoon een crimineel op voetbalschoenen is, maar in zijn rol is hij fantastisch. Hij straalt gewoon uit dat hij alles zal doen om de spits van de tegenstander het scoren te beletten.

Aan de scheidsrechters cq tuchtcommissies om zijn criminele gedrag te bestraffen.

niemand
2 July 2006, 19:32
Materazzi, heerlijk

PFP
2 July 2006, 19:34
Materazzi, heerlijk


volgens mijn zwager heeft trouwens iedere italiaan een hekel aan hem

Ar-Tuur
2 July 2006, 23:00
Ik ken Materazzi wel hoor.. :*
Absoluut mee eens dat het gewoon een crimineel op voetbalschoenen is, maar in zijn rol is hij fantastisch. Hij straalt gewoon uit dat hij alles zal doen om de spits van de tegenstander het scoren te beletten.

Aan de scheidsrechters cq tuchtcommissies om zijn criminele gedrag te bestraffen.

Daar heb jij weer gelijk in.
Je ziet ook aan die beelden dat tegenspelers niet of nauwelijks verhaal durven te halen. :D Of ze zijn te geblesseerd zoals Ibrahimovic of Sorin. Hopelijk kan Sheva trouwens nog kinderen krijgen :o

Weet jij eigenlijk hoeveel wedstrijden hij aan de broek heeft gekregen voor die elleboog van het jaar tegenover Sorin?

http://www.youtube.com/watch?v=7HblsV-urHg&search=Materazzi

Ar-Tuur
2 July 2006, 23:02
Ik zou mijn geld trouwens zetten op Italia. En ik hoop het eigenlijk ook wel met Niemand mee.:thumbsup:

Tyskie
3 July 2006, 00:13
Ik niet, ik vind Italie tien keer niets. Geen leuk spel, misplaatste vedettes (zoals Totti) en gewoon een weerzinwekkend naailand. Zoals Italie nu een protest indient om Frings geschorst te krijgen. Dit heeft helemaal niets meer met sport te maken, puur gekonkel. Afschuwelijk.

Portugal idem dito, zo'n Christiano Ronaldo vind ik echt jankbal en matennaaier pur sang. Ik kots echt op zo'n gast. Natuurlijk begaat Rooney een lompe, domme overtreding, maar zo ga je toch niet met ploegmaten om?

Dus ja.. Blijven Frankrijk en Duitsland over. Ook bepaald geen landen waar ik voor wil juichen. Fransen vind ik ook misplaatst arrogant, hadden er in de poulefase al uit moeten liggen, maar door het totale gebrek aan tegenstand komen ze door en nu beginnen ze nog aardig te voetballen ook.
Dan dus toch maar Duitsland. Klinsmann heeft veel ten goede veranderd in die ploeg. Vroeger stond zo'n Kahn voor mij synoniem voor Duitsland, maar nu spelen ze het hele toernooi al best aardig voetbal.
Ik zeg: hup Duitsland (in de finale tegen Frankrijk).

bartje518
3 July 2006, 01:20
Ik blijf moeite houden met zo'n onmogelijke eikel als Borowski. Dat weerhoudt mij voorlopig om er echt enthousiast van te worden. Maargoed, qua voetbal hebben ze meer gebracht dan wie dan ook vooralsnog, dus verdiend zou het wel zijn. Al was het maar omdat ik benieuwd ben naar de koppen van Bild in geval van winst :)

Tyskie
3 July 2006, 02:30
Ik vind 't opvallend dat jij in vorige jaren enthousiaster was over die Duitse ploeg dan nu... terwijl ze nu eindelijk goed voetbal laten zien.

Die Tim Borowski komt op mij over als een gluiperdje, maar ik ken 'm niet echt..

Het succes van het Duitse elftal laat misschien ook zien dat we in Nederland niet zo moeilijk moeten doen over geïmporteerde spitsen. :+

AmbyPur
3 July 2006, 11:15
Mijn intuitie zegt Duitsland, maar die klopt nooit wanneer het op voetbal aankomt :+

bartje518
3 July 2006, 12:56
Ik vind 't opvallend dat jij in vorige jaren enthousiaster was over die Duitse ploeg dan nu... terwijl ze nu eindelijk goed voetbal laten zien.

Die Tim Borowski komt op mij over als een gluiperdje, maar ik ken 'm niet echt..

Het succes van het Duitse elftal laat misschien ook zien dat we in Nederland niet zo moeilijk moeten doen over geïmporteerde spitsen. :+

Voorgaande jaren was vooral Rudi Völler die ervoor zorgde dat ik sympatie had voor die Mannschaft :) Een sympatieker figuur bestaat bijna niet ;)

Tim Borowski heeft in 2004 bij de bekerfinale een speler van Aachen op schandalige wijze een rode kaart aangenaaid (Figo is er niets bij), waarvan zelfs Keizer Franz zei dat het niet op een voetbalveld thuishoorde. Daarnaast maakte hij toen Aachen met 10 man speelde nog een doelpunt ook waardoor Aachen met 3-2 verloor. Vandaar.. :)

Ar-Tuur
3 July 2006, 16:49
Ik vind Podolski ook een gluiperd:{