PDA

Bekijk de volledige versie : Restaurant


Prestige
19 October 2006, 16:59
Wat is je favoriete restaurant? En wat bestel je meestal in een restaurant? Ga je liever naar italiaans, chinees of a la carte?

Vertel t me :+

Sander
19 October 2006, 17:40
Chinees toch wel

Prestige
19 October 2006, 17:48
Chinees toch wel

En wat neem je dan meestal?

Sander
19 October 2006, 18:11
Nasi :+

Sate, van allerlei soorten vlees met hete saus :)
Foeijonghaai :9

Babydress
19 October 2006, 20:32
Loempia :love:

Prestige
19 October 2006, 20:58
Ik houd van alle restaurants wel, meestal neem ik een biefstuk of entrecote. Vind het héérlijk om uit eten te gaan en er echt van te genieten!

Babydress
19 October 2006, 21:15
Bij mij in de buurt is ook zo'n resto, euhm, Ribhouse Texas heet het. Waarschijnlijk nog nooit van gehoord, het is in Boekelo :z.
Een vette tent, je mag daar doppinda's zomaar op de grond gooien (de schil dan, lol) Je mag zoveel doppinda's pakken als je wil, Het is er heerlijk eten en er word op elke zaterdag een optreden gegeven van de lui die daar werken.
Als we ergens uit eten gaan, doen we het daar :)

Prestige
20 October 2006, 06:43
Bij mij in de buurt is ook zo'n resto, euhm, Ribhouse Texas heet het. Waarschijnlijk nog nooit van gehoord, het is in Boekelo :z.
Een vette tent, je mag daar doppinda's zomaar op de grond gooien (de schil dan, lol) Je mag zoveel doppinda's pakken als je wil, Het is er heerlijk eten en er word op elke zaterdag een optreden gegeven van de lui die daar werken.
Als we ergens uit eten gaan, doen we het daar :)

Klinkt leuk! Nou als ik ooit eens in de buurt ben :+ Zelf ben ik wel meer van de wat deftigere restaurants :d

Alpha
20 October 2006, 08:06
Mijn favoriete restaurant in Den Bosch is 'de Tent'. Ze hebben daar een combinatie van Japanse keuken en Franse keuken, wat voor lekkere combi's zorgt.

Een ander restaurant waar ik graag kom is 'Montparnasse' in Vlissingen. Dat restaurant heeft een fantastische locatie aan de Westerschelde met een topuitzicht over de Westerschelde. En ook het eten is goed.

Prestige
20 October 2006, 08:30
De combinatie Frans-Japans lijkt me erg lekker!

Atjeuh
20 October 2006, 08:37
Eet voortaan zelf elke woensdag en zondag in een restaurant op mn werk. Ik werk zelf in een restaurant, waar vaak tapa's geserveerd worden :)

Maar waar ik normaal graag heen ga is La Gondola (Italiaan) of Casa Don Arroyo (Zuid-Amerikaan)

Prestige
20 October 2006, 10:01
Hmm tapas, dat is echt heerlijk! Ga binnenkort naar de Karmeliet, schijnen ze heerlijke tapas te hebben :D

biffyclyro
20 October 2006, 10:16
pizza funghi :love:

hihi ik hou altijd wel van italiaans, is lekker en er is altijd iets vegetarisch. Ik vind Chinees ook erg lekker, ik heb in Spanje vega bami gegeten met tofu dat vond ik wel lief :love:
mmm maar ik vind uit eten sowieso leuk eigenlijk ;)

Pakspul
20 October 2006, 10:55
Afhaal :thumbsup:

AMF
20 October 2006, 12:24
Popocatepetl is een superleuk Mexicaans restaurantje in Utrecht, echt heel lekker eten en een onwijs gezellig sfeer. Verder vind ik het ook echt heel leuk om naar de (wok)chinees te gaan en in restaurants met een 'gewone'/franse keuken eet ik meestal vis :)

Sander
20 October 2006, 12:27
Popocatepetl is een superleuk Mexicaans restaurantje in Utrecht, echt heel lekker eten en een onwijs gezellig sfeer. Verder vind ik het ook echt heel leuk om naar de (wok)chinees te gaan en in restaurants met een 'gewone'/franse keuken eet ik meestal vis :)

het is ook een leuk restaurantje in Breda ;)

AMF
20 October 2006, 15:04
het is ook een leuk restaurantje in Breda ;)

dat mag :+

chica
20 October 2006, 15:41
Ik vind het echt heerlijk om uit eten te gaan. En ik ga toch vooral voor de Italiaanse restaurants:9

Maar een lekker stukje vlees, kip bijvoorbeeld, gaat er ook goed in;)

Prestige
20 October 2006, 16:25
het is ook een leuk restaurantje in Breda ;)

En Haarlem :P

ash-hôôle
20 October 2006, 16:56
wokrestauranten zijn wel goed meestal. Verder ga ik niet zo heel vaak uit eten dus veel weet ik er niet van.

Raspberry
20 October 2006, 20:08
Argentijnse restauranten :9
Wok en italiaanse restauranten vind ik ook lekker.

Alpha
20 October 2006, 20:46
het is ook een leuk restaurantje in Breda ;)

Waar zit ie in Breda?

Alpha
20 October 2006, 20:48
Eet voortaan zelf elke woensdag en zondag in een restaurant op mn werk. Ik werk zelf in een restaurant, waar vaak tapa's geserveerd worden :)

Maar waar ik normaal graag heen ga is La Gondola (Italiaan) of Casa Don Arroyo (Zuid-Amerikaan)

Welk restaurant?

x-lizz-x
21 October 2006, 09:50
Japans is heerlijk... En voor de rest gaan we meestal naar een nieuw restaurant om uit te proberen.

Atjeuh
21 October 2006, 13:05
Welk restaurant?


Carras

3rd boetah
21 October 2006, 13:31
die griek bij waagtoren. altijd lekker veel knoflook :p en daarna de kroeg in. :z

bruggi
21 October 2006, 16:29
En Haarlem :P

Haha en Den Haag en Eindhoven.
Popocatepetl zit overal :), maar het heeft wel overal een eigen stijl (inrichting). Wel Mexicaans nog steeds natuurlijk.

kel-kel
22 October 2006, 13:48
Naar de Chinees, meestal bestel ik dan bami enz

.yorick.
22 October 2006, 19:00
Ik ga altijd of naar de pizzeria of massada <-- heerlijk restaurant

Dunja
22 October 2006, 19:24
Ik vind alles wel leuk. :p

Maar ik hou vooral van chinees. :)

Jamiel
23 October 2006, 11:44
Eten bij een bistro, mjummie!
Vooral bij een restaurant in Denekamp (waar ik de naam niet meer van weet). Het duurt wel even voordat het eten klaar is, maar dat is het wachten waard hoor damn!
Of Cést si bon, ook superlekker! Vooral de knoflooksaus die je bij het stokbrood krijgt :9

Chinees en Indisch vind ik dus echt niet lekker he gatverdamme :p

chica
23 October 2006, 15:44
Ik ga altijd of naar de pizzeria of massada <-- heerlijk restaurant

Welke massada? Voorhout of Hillegom? (Nieuw Vennep heeft er ook een toch?)

appelshampoo
23 October 2006, 19:20
pizzeria, grieks, mexicaans dat zijn toch wel mijn favorieten en japans maar daar zit bijna altijd vis of vlees in

Prestige
24 October 2006, 08:59
Vanavond ga ik naar de griek in Wassenaar. Die is echt goddelijk :P We hebben wat te vieren :D

Damian
30 October 2006, 14:09
Restaurant Spice in Arnhem is echt helemaal geweldig!

MissDuplex
7 November 2006, 13:29
Grieks :9

Melisss
7 November 2006, 15:11
Grieks eten is meestal wel lekker. Maar ook restauranten met lekker vlees van de grill ofzo, leuke restaurants in t speciaal vind ik Rubens in Arnhem en Le Connaisseur in Eindhoven

insanity
8 November 2006, 14:31
ittaliaans, en dan bijna alles wel :)
pizza :love:

kreej-z
9 November 2006, 14:51
er zijn er een paar:
- pizzeria in boxtel waarvan ik de naam even kwijt ben, daar kun je echt hemelse pizza's eten en andere lekkere italiaanse dingen en de kruidenboter is nergens zo lekker! En zo romantisch :love:
- de griek in boxtel; ik houd van grieks en de sfeer is top daar
- el popo, een mexicaansrestaurantje in Nijmegen, supergezellig en heerlijk eten

Iessie
22 November 2006, 14:06
we gaan meestal naar de chinees, áls we uit eten gaan. Ik vind uit eten gaan nooit zo geweldig, duurt mij altijd te lang. Maar meestal bestel ik iets met kip. Hou ik wel van.

Liéra
23 November 2006, 23:33
Italiaans of Chinees. Wel altijd iets met patat of iets van vlees. That rulez.