PDA

Bekijk de volledige versie : ll.com verkiezingen


Stevie
6 November 2006, 20:41
nog maar een keertje dan :)

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54276

idee van thali

ik vind dat zoiets er moet komen! kom op laten we het gewoon proberen. ik wil best als eerst een partij oprichten, als er dan een paar partijen zijn met verschillende standpunten kunnen andere leden zich weer bij een partij aansluiten

over welke punten kunnen we het hebben:
- welke smileys moeten weg/erbij?
- moet er iets veranderen aan de berichticons?
- forumbazen en beheerders
- skins en versie van het forum
- subfora (moeten er subfora weg of erbij?)
- chatten in topic adb of slowchattopic?
- foto's en plaatjes forum
- forumlogo: vervangen?
- mannen/meidenforum: blijven, opheffen, openbaren?
- ow/ban beleid

Stevie
6 November 2006, 20:42
Partijprogramma van EénLL
http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?attachmentid=21554&stc=1&d=1162845764

1. Smileys
a. De smiley :d moet openlijk ter discussie gesteld worden. Deze smiley heeft geen toegevoegde waarde ten opzichte van de klassieke en past bovenal niet bij de rest. Derhalve moet onder de staff en vooral onder de gewone forummers een stemming gehouden worden of deze smiley moet blijven.
b. De :rolleyes: past ook niet bij de rest maar heeft wel toegevoegde waarde en mag dus blijven tenzij iemand een gelijkwaardig alternatief vindt dat bij de andere smileys past.
c. De _O- moet per direct als smiley worden ingevoerd. (zie bijlage 2)

2. Berichticons
a. De huidige berichticons moeten worden vervangen door de oude, ‘klassieke’ berichticons aangezien ze minstens zo duidelijk zijn als de huidige berichticons maar daarnaast veel meer historie hebben (zie bijlage 4 voor een voorbeeld).

3. Forumbazen en beheerders
a. Er moet een strenge selectie plaatsvinden bij de zoektocht naar een goede forumbaas. Betrokkenheid en motivatie zijn daarin belangrijk maar zeker ook leidinggevende capaciteiten en een eigen mening. Tevens is affiniteit met de geschiedenis van het forum mooi meegenomen.
b. Er kan gesaneerd worden op het aantal forumbazen als dat nodig is. Dit kan nodig zijn als er niet genoeg kandidaten geschikt zijn. Gemiddeld 1 forumbaas per 4 vaste forumonderdelen is ruim voldoende met de huidige drukte (hierbij ook actieve beheerders en fb+’en). Dit zou nu inhouden ongeveer 5 forumbazen, dat is dus 3 minder dan het huidige aantal van 8.
c. Forumbazen en beheerders dienen het altijd aan te geven wanneer er posts zijn verwijderd en dienen daarbij een reden te geven.
d. Punt c geldt ook voor het aanpassen van posts.
e. Het bantopic dient goed te worden bijgehouden.

4. Uiterlijk van het forum
a. De klassieke babyblauwe skin moet opnieuw worden ingevoerd en moet als standaard worden ingesteld.
b. Er moet een stemming plaatsvinden over het huidige forumlogo. Daarin moet ook het simpele ‘oude’ logo (zie bijlage 3) als kandidaat worden meegenomen maar ook een logo aangedragen door de forummers. Dit kan bijvoorbeeld door een forummer gemaakt zijn en verkozen zijn tot beste ontwerp in een wedstrijd.

5. Subfora
a. Het tijdelijke forum Eten & Drinken dient te worden opgeheven. De topics kunnen worden verplaatst naar Gezondheid & Lifestyle.
b. Het Even Voorstellen forum moet een subforum worden van Aan de Bar. Hierdoor kunnen nieuwe leden zich meteen mengen in het drukkere deel van het forum. Er moet echter wel bovenaan de beginpagina van het forum een duidelijke link blijven staan naar Even Voorstellen.
c. Het Partyforum dient openlijk ter discussie te worden gesteld. Het meerendeel van de topics kan namelijk ook in The Lounge of Muziek. De forummers moeten oordelen of het Partyforum nog meerwaarde heeft.
d. Het Games forum kan worden gemerged met het Computers & Internet forum.
e. De rol van What’s Up op de beginpagina van het forum moet prominenter. Dit forum wordt veel te weinig bekeken. Er moet een duidelijke soort nieuwsbalk komen die in het oog springt.

5b. Aan de Bar
a. Het slowchattopic moet verdwijnen.
b. Chatten moet worden toegestaan in Aan de Bar.
c. Onzinposts (en –topics) moeten worden toegestaan in Aan de Bar.
d. Flooden en spammen moet verboden blijven. Spammen in de vorm van chatten mag op zekere hoogte dus wel.

5c. Foto en Plaatjesforum
a. Meer topics met een thema moeten openblijven. Zelfs al zouden foto’s van dat thema in het Centrale topic geplaatst kunnen worden.
b. Het Centrale topic moet blijven, maar dient een minder prominente rol in te nemen in het Foto en Plaatjesforum.

6. Over de forummers
a. Forummers die in meerdere posts ernstige spel- of taalfouten maken dienen hierop te worden aangesproken door de staff.

7. Forumtechnisch
a. Forummers moeten te allen tijde hun eigen geplaatste berichten kunnen wijzigen.
b. Het aantal resultaten dat je krijgt als je op Ledenlijst drukt dient te worden ingeperkt van 2000 naar 100.
c. Forummers moeten te allen tijde hun eigen geopende topics van een andere titel kunnen voorzien.

--er volgt wellicht nog meer--

AmbyPur
6 November 2006, 20:51
pedobeleid :D:')

ash-hôôle
7 November 2006, 09:25
ik denk steeds dat er een lul staat

AmbyPur
7 November 2006, 09:29
ik denk steeds dat er een lul staat

ik ga mijn antilogo niet opnieuw posten:+

ash-hôôle
7 November 2006, 09:33
tegenactie joh, doen man! :p

ash-hôôle
7 November 2006, 09:34
dan krijgt mijn partij, die in de maak is alvast meer stemmen :love:

Stevie
7 November 2006, 10:22
ik denk steeds dat er een lul staat

je ziet wat je wilt zien :z

ash-hôôle
7 November 2006, 10:53
smileys
De smileys zijn goed, alleen de _O- moet dus echt dringend terug.

forumbazen en beheerders
-aangeven wanneer iets veranderd/verwijderd is.
-Forummers meer mee laten beslissen met beslissingen
<O:p
forumlogo<O:p
-het huidige forumlogo moet veranderd worden. Dit kan door een verkiezing of door iemand een paar verschillende logo’s te maken en de leden te laten stemmen.
<O:p
subfora <O:p
-het eten en drinken forum kan tussen gezondheid en lifestyle komen te staan, het trekt niet veel mensen. Bij de thema fora kan beter voor een onderwerp gekozen dat aan de gang is, zoals nu de verkiezingen.
-What’s up kan beter gebruikt worden, met zoals nu dus de ll.com verkiezingen. En het weerwolfspel.
-Op feedback kan meer gepost worden door de staff over beslissingen en ideeën door de leden.
<O:p
Aan de bar<O:p
-chatten in aan de bar moet toegestaan worden.
-Flamen en flooden moet nog steeds verboden worden.
-Weerwolfspel: the game verplaatsen naar een ander subfora, bijvoorbeeld the lounge.
<O:p

foto's en plaatjes forum<O:p
-meer topics openen met verschillende onderwerpen
-centraal foto’s plaatsen van sticky halen.

mannen/meidenforum
-het mannen/meidenforum moet blijven, dit vooral om leden langer te laten blijven, de voorwaarden moeten echter wel zijn dat je in plaats van 300 posts in 3 maanden tijd er nu 400 moet hebben.
<O:p
Forummers<O:p></O:p>
-nieuwe leden moeten een link met leerlingen hebben.
-Als nieuwe leden te vaak grote spelfouten maken mogen ze hierop aangesproken worden door de staff.
<O:p
Forumtechnisch<O:p</O:p
-titel van eigen topics moeten veranderd kunnen worden te allen tijde.
Eigen berichten moeten ook altijd veranderd kunnen worden, hiervoor moet dan echter wel een reden worden opgegeven.



dit is vast een opzetje, ik denk dat het nog wel veranderd gaat worden.

niemand
7 November 2006, 11:34
Eén LL© Had ik copyright op hoor steve!

chica
7 November 2006, 13:20
Dat logo is gaaf Wendy!

ash-hôôle
7 November 2006, 13:28
heeft babydress gemaakt hoor :+

ga je nu op mij stemmen?

chica
7 November 2006, 13:45
Ohw:+ Ik vind hem nog steeds leuk!

En dat weet ik nog niet:p

ash-hôôle
7 November 2006, 13:45
doen doen doen! :love:

Dunja
7 November 2006, 16:47
Go babydress!! Echt stoer. :)

Maar asshole, heet jij de :P-partij?

Xenopholis
7 November 2006, 16:54
Hej,

Nooit zo goed geweest in het lezen van politieke-"plannen"...
Hoewel ik een aantal aanpassingen mis, als bijvoorbeeld het verbeteren van de vertaling in het Gebruikerspaneel en het nemen van beter smilies... (IPB based?).
Ook misschien een iets "hippere" stijl en niet alleen een nieuw logo.

"LL.nl VoorJou" logo is wel mooi, goed hoor babydress! ;)

Hejdå,
~

Babydress
7 November 2006, 16:55
Lieve lui, Wendy en mijn logo is gemaakt door
Xenopholis
Een nieuw lid en ik ken hem in het echt.

Bedankt Martijn! :d

Goooo wendy en lisaaa 8-)

Dunja
8 November 2006, 14:39
:p

Dunja
10 November 2006, 14:21
Nog meer patijen? 2 is wel erg weinig..

Anders moeten jullie maar een programma maken, flyers uitdelen en bedenk maar wat. Uiteindelijk kunnen we dan stemmen enzo.

Stevie
10 November 2006, 14:42
ja nog 1 partij erbi jzou leuk zijn :p

Dunja
10 November 2006, 16:26
Of 2. :+

Maar ik kan niet, ik heb het te druk. :(

thali
10 November 2006, 19:20
Leuk dat je dit wilt uitwerken, Stevie! Wat gebeurt er met de "winnaar"?

Ik kan me wel aansluiten bij een aantal van jouw punten, bij anderen dan ook weer niet.

Misschien moet je eens een pm'tje sturen naar de mensen die destijds geïnteresseerd waren.

Dunja
11 November 2006, 10:40
Ik heb het ook dat ik het met sommige punten eens ben.

Maar ik denk dat de winnaar het recht heeft om met een fb te gaan praten ofzo. :p

AmbyPur
11 November 2006, 11:27
Maar ik denk dat de winnaar het recht heeft om met een fb te gaan praten ofzo. :p
Daar heeft iedereen al recht op lijkt me :p

Op zich kan ik wel wat leuke standpunten bedenken maar ik ben niet zo goed in leidertje spelen :+

Dunja
11 November 2006, 12:36
Daar heeft iedereen al recht op lijkt me :p



Ja, maar weet jij iets beters? :+

Of dan mag degene die won 3 standpunten kiezen die uitgevoerd moeten wroden en de fb kiest daar 2 uit en die voert hij uit. :)
Of mensen kunnen ook op een standpunt stemmen en het standpunt die won moet uitgevoerd worden en daarna mag de leider van die partij er nog 1 uitkiezen die moet gebeuren. :+

AMF
15 November 2006, 18:04
http://i9.tinypic.com/4hiw4l3.jpg

Actief leerlingen.com samengevat
Actief leerlingen.com wil iedereen betrekken bij de gang van zaken op het forum. Leden, Staff en Spill moeten actief samenwerken om een zo optimaal mogelijke sfeer te creëren op het forum. Staff moet ten zeerste open staan voor ideeën van leden, en leden moeten altijd inspraak hebben bij het nemen van beslissingen. Leden hebben een grote vrijheid, maar dat wil niet zeggen dat het Algemene Beleid niet van toepassing is. De regels moeten door de leden in acht worden genomen en door Staff consequent en rechtvaardig worden toegepast. Stem Actief leerlingen.com, want op die manier wordt het jouw leerlingen.com!

Smileys
Er hoeven geen smileys worden toegevoegd of verwijderd, omdat het aanbod van de smileys momenteel voldoende is en alle smileys worden benut.
De toetsencombinatie voor de :D smiley moet worden aangepast omdat deze bij enkel het plaatsen van een smiley in een bericht niet wordt geplaatst als :D maar als :d. Er zijn op het forum al enkele ideeën geopperd als toetsencombinaties, en daarom moet er een poll komen zodat men kan stemmen op de handigste toetsencombinatie.

Berichticons
De berichticons dienen prima hun doel. Ze worden niet vaak gebruikt, maar voor de leden die ze willen gebruiken volstaan ze, alle uitdrukkingen kunnen ermee worden weergegeven. Het is niet nuttig om deze icons om te zetten in een andere stijl, dit kost alleen maar tijd, die Staff beter ergens anders in kan steken.

Staff
Een lid moet minstens 400 posts op zijn of haar naam hebben staan en toegang hebben tot het meiden- of mannenforum om zich kandidaat te kunnen stellen als forumbaas. Een lid is dan op de hoogte van de gang van zaken op het forum, ook wat de privéfora betreft.
Een lid moet zich te allen tijde als kandidaat kunnen aanmelden bij een Stafflid als hij of zij interesse heeft in een functie als Forumbaas.
Een Stafflid begint altijd onderaan de ladder als Forumbaas, klimt dan op tot Forumbaas+ en kan dan pas Beheerder of Admin worden. Een Forumbaas kan dus nooit zomaar de functie van Beheerder of Admin toegekend krijgen, maar moet zichzelf eerst bewijzen.
Als een lid wordt aangesteld als Forumbaas krijgt deze een proeftijd van drie maanden. Na deze drie maanden moet er een evaluatie plaatsvinden van de Forumbaas door zowel de leden als de Staff. Als deze evaluatie een overwegend positieve uitkomst heeft mag de Forumbaas zijn of haar functie binnen Staff blijven uitoefenen.
Alle leden van Staff dienen objectief en onpartijdig te zijn. Dat betekent dat er geen vriendjespolitiek mag plaatsvinden. Het is daarom belangrijk dat bij de aanstelling van nieuwe Staffleden voortaan niet alleen de Staff zelf, maar ook de gewone leden stemmen over het wel of niet aanstellen van een nieuwe Forumbaas.
Er moet op Staff een duidelijke taakverdeling komen. Dat wil zeggen dat elk Stafflid zich met één of meerdere afgebakende taken op het forum bezighoudt. De belangrijkste taken die moeten worden toegekend zijn ledenwerving, beleidszaken en contact met Spill.
Alle leden van Staff moeten zich te allen tijde verantwoorden tegenover de leden. Bij het verwijderen van een reactie moet een reden worden opgegeven, evenals bij het verwijderen van topics. Als van een lid een groot aantal reacties wordt verwijderd moet hierover een pm worden verstuurd, en zonodig een (on)officiële waarschuwing.
Staff moet eens in de drie maanden komen met een korte samenvatting met wat er op het Staff-forum heeft gespeeld, zodat ook de leden feedback kunnen geven op de gang van zaken en kunnen komen met ideeën of oplossingen voor bepaalde problemen.

Upgrades van het forum
Bij een upgrade van het forum moet van te voren een zeer actieve test van de nieuwe versie worden gedaan door Staff op een testlocatie. Er moet hierbij ook veel contact zijn met Spill, zodat eventuele problemen kunnen worden verholpen voordat de nieuwe versie daadwerkelijk in gebruik wordt genomen.

Subfora
Er mogen maximaal twee themafora actief zijn. Momenteel zijn dat ‘Verkiezingen 2006’ en ‘Eten & Drinken’. Het themaforum ‘Eten & Drinken’ moet een subforum worden van Gezondheid & Lifestyle.
De themafora moeten gebonden zijn aan de tijd van het jaar, dus bijvoorbeeld ‘Feestdagen 2006’ en goed worden bijgehouden. Dit betekent dat wanneer de feestdagen voorbij zijn, en er ook genoeg over is nagepraat (hiervoor staan twee weken) het forum direct in het archief verdwijnt.
Themafora mogen worden ingesteld om nieuwe ideeën voor subfora te testen. Leden moeten worden betrokken bij het bedenken van nieuwe subfora, dit kan in een topic op Feedback & Mededelingen. Als een subforum niet goed loopt moet deze in het archief worden geplaatst.
Subfora moeten duidelijker worden aangegeven in de beschrijvingen van de fora. Dit moet gebeuren door middel van een link. Zo moet er bijvoorbeeld in de beschrijving van The Lounge een link komen naar het Meetingforum. Dit is ook veel makkelijker voor leden, omdat er dan gelijk kan worden doorgeklikt.
What’s Up moet verdwijnen omdat weinig mensen er gebruik van maken en het geen toegevoegde waarde heeft voor het forum.
De subfora Games en Computers & Internet moeten worden samengevoegd tot één subforum om de activiteit te verhogen.

AdB en Foto’s & Plaatjes
Chatten in topics op AdB moet voortaan weer vaker worden toegestaan, maar enkel en alleen op AdB en niet op andere subfora. Op de andere fora moeten offtopic reacties en slowchats direct verwijderd worden, en leden zullen hiervoor een onofficiële waarschuwing krijgen. Als het vaker gebeurt zal er een officiële waarschuwing volgen.
Op het Foto’s & Plaatjes Forum moet het Centraal Fototopic blijven, maar moet Staff soepeler worden als er aparte fototopics worden geopend, en deze topics niet direct sluiten als hier geen geldige reden voor is.
Beledigende opmerkingen op Foto’s & Plaatjes moeten worden verwijderd en hierop moet een onofficiële waarschuwing naar het lid dat de opmerking heeft geplaats verstuurd worden. Je mening geven mag uiteraard, maar hierbij moet iedereen in zijn waarde gelaten worden.

Forumlogo
Er is niets mis met het huidige leerlingen.com logo, dus deze kan zeer zeker blijven. We hebben eerder al gezien dat een ontwerpwedstrijd voor een nieuw logo niet echt loopt, omdat er te weinig actieve leden zijn die het leuk vinden om een mooi, professioneel ogend logo te ontwerpen. Wellicht is het een idee om in de toekomst als er meer actieve leden bij zijn gekomen een nieuwe ontwerpwedstrijd te starten.

Leden
Oude leden moeten positiever tegenover nieuwe leden staan. Iedereen moet er rekening mee houden dat het een forum is voor leerlingen, en dat het grootste gedeelte van de ‘harde kern’ dat stadium alweer eventjes voorbij is. Als een lid zich duidelijk negatief opstelt tegenover een nieuw, jong lid, moet deze hierop worden aangesproken door Staff. Als je je niet kunt neerleggen bij het feit dat de nieuwe leden nou eenmaal jonger zijn dan jij, heb je niets meer te zoeken op het forum.
Leden die zich aanmelden, een hogere leeftijd dan 25 jaar hebben en actief deelnemen aan het forum moeten hierop worden aangesproken. Het is een forum voor leerlingen, en dat zijn in de regel jongeren van 12-18 jaar. Als deze oude leden dit niet (willen) begrijpen dienen zij een ban te krijgen.
Leden die zogenaamde ‘Breezertaal’ gebruiken moeten door Staff worden verzocht ABN te gebruiken, aangezien deze ‘Breezertaal’ niet prettig leest.

Mannen- en Meidenforum
De privéfora moeten worden gezien als privileges voor actieve leden. Dit houdt in dat het nieuwe leden moet aansporen om actief te blijven, zodat zij ook toegang krijgen tot een van beide privefora.
Er moet streng opgetreden worden tegen leden die zeer actief zijn op de privéfora, maar weinig tot niet actief op het openbare gedeelte van het forum. Deze leden moeten een waarschuwing krijgen en als de situatie niet verbetert, moet hen de toegang tot het priveforum worden ontzegd.

Officiële Waarschuwing en bans
Staff moet strenger zijn met het geven van Officiële Waarschuwingen. Vaak worden opmerkingen van ‘oude leden’ die eigenlijk niet door de beugel kunnen toch gedoogd, of worden ze simpelweg verwijderd zonder verdere poespas.
Alle bans moeten worden verantwoord tegenover de leden en het bantopic moet worden bijgehouden zodat iedereen weet wat er speelt.

PFP
15 November 2006, 18:53
Panem et circensis

staff

Ik wil volledige democratisering doorvoeren op dit forum, dat zal voor de stafleden betekenen dat ze onmiddellijk uit hun functie worden gezet en dat er nieuwe verkiezingen komen waarbij alleen leden mogen meestemmen met meer dan 100 posts. Waarbij de stem van vrouwen maar voor 50% meetelt want die steunen elkaar toch alleen maar. (ter voorkoming dat types als amf en ambypur de staff met hun onkunde zullen verlammen) Ik (PFP) zal na het winnen van deze verkiezingen onmiddellijk worden geïnstalleerd als beheerder en zal er op toezien dat het democratiseringsproces goed blijft verlopen

Smileys

http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/fuckyou.gif die kan je krijgen stevie

Meidenforum

Afschaffen en informatie en achterklap weer publiekelijk bekendmaken zoals tijdens de hack. Waarom? omdat ik er van overtuigd ben dat het meidenforum in tegenstelling tot het mannenforum schadelijk is voor het hoofdforum en omdat ik het haat.

Straffen

Het ow systeem wordt afgeschaft voor leden met meer dan 14.500 posts. Verder zullen bij mijn aanstelling een aantal leden een permanente ban krijgen. Dit zullen zijn: Bartje850, Elvenkindje, saartje, ambypur en biffyclyro. Wegens het (in)direct beledigen of herhaaldelijk tegenspreken van PFP. (onder voorbehoud)

Beledigen

Is toegestaan


Discussies

Mensen met een rechtse mening hebben altijd gelijk. Er zal ook een speciaal subforum komen voor conservatieven, rechts-liberalen en rechtse populisten.

Waarom op panem et circensis stemmen?

Heb je ook zo'n hekel aan " :* :love: :$ "posts. Of aan huppelkutjes/lulletjes die van het forum een natte krant hebben gemaakt of wil je gewoon andere forumleden dwarszitten die uren hebben besteed aan een "verkiezingsprogramma"? Dan weet je wat je moet stemmen!

Stevie
15 November 2006, 18:59
pff het programma van een partij met zo'n pretentieuze naam lees ik niet eens door

Babydress
15 November 2006, 20:25
Ik vind die van AMF heel leuk! :thumbsup: Goed hoor! :D

AMF
15 November 2006, 21:38
hahaha pfp :D

Sander
16 November 2006, 08:43
Ik vind die van AMF heel leuk! :thumbsup: Goed hoor! :D

Maar hoe denken we over leden die hier al jaren zitten en straks 25 jaar en ouder zijn.:|

3rd boetah
16 November 2006, 08:48
Pfp heeft het beste programma :)

PFP
16 November 2006, 14:18
4 partijen wanneer gaan we stemmen?

Babydress
16 November 2006, 14:43
Maar hoe denken we over leden die hier al jaren zitten en straks 25 jaar en ouder zijn.:|

Ohjee, dat is dan het enigste waar ik het niet mee eens ben.
Ik kan niet door forummen zonder jou, natuurlijk.

Dunja
16 November 2006, 18:29
Ik stem op amf. :+ Alleen Whats Up moet bliven. :[ Zo kwam ik bij het weerwolvenspel!

Maar het zou leuk zijn dat jullie een soort forumdebat houden ofzo. :)

PFP
16 November 2006, 18:54
ha dat ga ik met twee vingers in mn neus winnen

Banaan
16 November 2006, 20:03
Vote PFP

Stevie
16 November 2006, 21:10
we moeten nog debateren

AMF
16 November 2006, 21:26
Ja misschien dat er een soort debatleider moet komen, dat leden een aantal stellingen naar diegene kunnen pm'en en dat deze leider ook zelf een paar stellingen bedenkt, en dat alle partijen hierover hun mening geven en erover in debat gaan.

Banaan
16 November 2006, 21:34
vote PFP

Dunja
19 November 2006, 08:47
Oke, Dat is wel leuk wat AMF zegt, maar dat moet ook wel via een openbaar topic gaan. Dat mensen de discussie kunnen volgen. En het mag alleen toegankelijk zijn voor de partijen en de debatleider.
Dan denk ik dat we daar maar mee aan de slag moeten gaan. :+

Babydress
19 November 2006, 09:23
Dunja, sta je niet achter mij? :'(

Dunja
19 November 2006, 09:56
Gewoon goed debateren, jij! :[

:p

Babydress
19 November 2006, 13:35
ja doe ik ook wel samen met Wendy :yes:

maar alsnog sta je wel achter mij.. toch :$

ash-hôôle
19 November 2006, 13:36
wij hebben twee lijsttrekkers :)

PFP
19 November 2006, 13:49
mijn partij is een eenmansfractie

Dunja
19 November 2006, 15:30
ja doe ik ook wel samen met Wendy :yes:

maar alsnog sta je wel achter mij.. toch :$

Ik doe niet echt samen, maar het antwoord staat in mijn sig. :p

Ik ben gewoon stemmer. :+

AMF
20 November 2006, 10:05
Nou kom maar op met de eerste stelling dan!

Sander
20 November 2006, 10:12
Ohjee, dat is dan het enigste waar ik het niet mee eens ben.
Ik kan niet door forummen zonder jou, natuurlijk.

Ik ga je zo erg missen :'(

Dunja
20 November 2006, 10:55
Stelling 1: Posts die alleen uit 1 of meerdere smileys bestaan moeten verboden worden.

Nou discuseren maar! :D

Babydress
20 November 2006, 13:50
Ik ga je zo erg missen :'(
Als ik eerlijk ben, ik jou ook :(
Maaaar ik ga alles doen om jou hierop te houden :love:

Stelling 1: Posts die alleen uit 1 of meerdere smileys bestaan moeten verboden worden.


Ik vind jou wel leuk als leidster :)

AmbyPur
20 November 2006, 16:31
Ik vind het voor het idee wel leuk als er tenminste een nieuw topic voor geopend wordt, misschien zelfs nieuw subforum ? :9

Babydress
20 November 2006, 18:18
ja misschien wel. Maar moet dat dan niet afgesloten zijn van andere leden zodat alleen de mensen van de partij kunnen debateren. Anders krijg je steeds post's tussendoor :p

En dan na het debateren dat het topic dan weer openbaar wordt.
't is maar een idee.

Dunja
20 November 2006, 18:37
ja misschien wel. Maar moet dat dan niet afgesloten zijn van andere leden zodat alleen de mensen van de partij kunnen debateren. Anders krijg je steeds post's tussendoor :p

En dan na het debateren dat het topic dan weer openbaar wordt.
't is maar een idee.

Zoiets dacht ik ook al, maar ik heb geen idee of dat mogelijk is. :P

Verder wil ik best leidster zijn, maar dat wordt wel lastig, want ik heb het aardig druk met school enzo.

Babydress
20 November 2006, 18:41
Zoiets dacht ik ook al, maar ik heb geen idee of dat mogelijk is. :P

Verder wil ik best leidster zijn, maar dat wordt wel lastig, want ik heb het aardig druk met school enzo.

Ja ik herhaalde jouw idee eigenlijk :+

Dat ís heel lastig, kijk maar naar mij bij het Weerwolvenspel. :p
Kijk maar ;)

Dunja
20 November 2006, 19:03
Gezien. :o :aai:

Dus ik wil liever niet te veel verantwoordelijkheid in deze tijd dat ik nog erg aan school wen enzo. :p

Maar ik heb al wel een stelling gegeven! :[

Dunja
20 November 2006, 19:04
Ik wil trouwens best af en toe wat stellingen geven enzo, hoor. Ben ik best wel goed in. 8-)

PFP
20 November 2006, 20:03
Stevie is een incompetente bestuurder!

Melisss
20 November 2006, 20:39
Tja PFP heeft maar 1 struikelblok en dat is dat de stem van de dames maar 50% telt.. beetje jammer is dat dan weer

frox
20 November 2006, 21:09
ik zou erg diep teleurgesteld zijn in het nederlandse volk als pvda gl en sp een coalitie vormen :(

Stevie
20 November 2006, 21:32
zullen we in een ander topic gaan debateren?

PFP
20 November 2006, 22:56
Tja PFP heeft maar 1 struikelblok en dat is dat de stem van de dames maar 50% telt.. beetje jammer is dat dan weer

Maar voor jou is het 100%, als je op me stemt natuurlijk!

Prestige
21 November 2006, 08:06
Ik stem voor PFP

ash-hôôle
21 November 2006, 09:40
je mag op jezelf stemmen eh?

Babydress
21 November 2006, 10:05
je mag op jezelf stemmen eh?

:]

bartje518
21 November 2006, 11:54
Pfp heeft het beste programma :)

Ja, weg met die bartje850!

Dunja
21 November 2006, 13:56
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?p=1269628#post1269628

:p

bartje518
21 November 2006, 15:14
Wat heeft dat met dit topic te maken?

Partijstandpunt: geen zinloze links in andere topics plaatsen ;)

Dunja
21 November 2006, 18:55
Jullie vroegen toch naar een topic waarin jullie konden duscuseren? Daar ging dit hele topic over! :p

Dunja
24 November 2006, 08:08
Ik zou graag willen dat de overige partijen ook iets op het debattopic posten... Anders wint Ash-Hôôle automatisch. :+

ash-hôôle
24 November 2006, 14:36
jullie hoeven niet te posten hoor!

3rd boetah
24 November 2006, 15:24
Ja, weg met die bartje850!Ja gozert, geen idee wie dat is. Je neef? :+

Dunja
26 November 2006, 16:46
Ik vraag nog 1 keer of de andere partijen ook wat in het onderstaande topic willen plaatsen. Anders kunnen die hele verkiezingen niet doorgaan. :{

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60448