PDA

Bekijk de volledige versie : nieuw hier


mister x
8 December 2006, 19:37
hoi allemaal

ik ben nieuw hier,...
ik weet dus niet wat er hier allemaal te beleven valt maar ik zal het wel ontdekken de komende weken.

groetjes,

mister x

ash-hôôle
8 December 2006, 19:41
nou welkom :)

Dunja
8 December 2006, 19:41
Welkom, het is erg gezellig hier. Kijk maak even rond en enjoy! :Y)

ash-hôôle
8 December 2006, 19:48
vertel eens wat over jezelf? :)

hobby's, naam, leeftijd, opleiding etc.

mister x
8 December 2006, 20:16
nou, ik hou van mijn gitaar. Echt geweldig.Ik speel in een band maar we zijn nog maar een paar maanden bezig.
Ik speel ook tennis. Mijn leeftijd, zeer jong;) hou ik nog even voor men eigen. Als er mensen zijn die nog iets willen weten, ask me!

mister x

Dunja
8 December 2006, 20:19
Cool, ik speel ook gitaar. :) Speel je klassiek of elektrisch?

mister x
8 December 2006, 20:24
ik speel electrisch momenteel. met nieuwjaar krijg ik mijn akous.die ik kan versterken, handiger voor in de band, anders kom ik er niet bovenuit. ik weet nog heel goed, de eerste maand, wij hadden geen micro dus moest ik schreeuwen om boven de drum uit te komen. Na elke repetitie mijn stem helemaal kapot... absoluut niet plezant. en wat speel jij?

Dunja
8 December 2006, 20:35
Cool, zo'n bandje. Mijn vader is een gitaarleraar en hij geeft lesin beide soorten gitaar. Ik speel zelf akoustisch en mijn doel is later Bach te kunnen spelen. :)

Babydress
9 December 2006, 11:41
Welkom dan maar! :)

mister x
14 December 2006, 17:37
ja bedankt.

ff de geschiedenis van mijn naam vertellen.

Het was ochtend. Alleen thuis. dingdong. de bel gaat. ik denk van: "Wie zou dat zijn, zo vroeg?" Ik deed open, veel tijd om halo te zeggen had ik niet. Ze namen me bij de armen en sleurden me in de zetel van living. "Halo, vanaf nu heet je mister x, je andere identeit bestaat niet meer. Je bent een geheim agent en werkt voor ons. Training is niet nodig, je leert uit ervaringen. Hier zijn je draadloze oortjes en ontvanger en hier, nooit verliezen, je geweer." "Ow, vriendelijke mensen": dacht ik. Ik neem dat geweer aan en jonges ik voelde me machtig op dat moment. Die vent verteld mij nog rap ff hoe het geweer werkt en wilt dan vertrekken. "ja dat zien we van hier" denk ik in men eigen. Ik zet de beveilinging af en knal! een kogel door zen kop. Zijn assitent komt aangelopen en ik zie hem denken:"what the f....". KNAL! hij ook een kogel door zen kop natuurlijk. Nou, wat een zooitje was me dat daar. Ik pik hun autosleutels, leg de lijken in de koffer en ga nog rap ff de vloer dweilen. Ik rij tot in het diepst van het bos waar ik weet dat er een bouwwerf ligt. Aangezien het zondag is, is deze natuurlijk verlaten. Er staat een graafmachine. Ik neem een paar handschoenen die in de auto lagen, veeg het stuur af en neem alles waardevols uit de auto. Ik sla de ruit in van dat graafmachine. Met de draden start ik de motor en graaf een kuil, net iets groter dan de auto zelf. Ik duw de auto, met de lijken, in de kuil.ZO,... . Ik maak nog rap ff dat gat dicht en dan wegwezen. Te voet uiteraard. Ik loop tot aan de rand van het bos waar een imens groot hotel zich bevind. Ik ga naar de incheckbalie. "Kan ik hier een week overnachten, goedkoopste kamer." "Dat is dan 250€" Ik neem het geld dat ik de auto vond en betaal. Hier zit ik goed voor een week. Ik zie in de gang een bord hange"gratis draadloos internet"
Nu maar hopen dat de laptop van die kerels internet heeft. Ik start de pc op en ja hoor. Ik heb verbinding. Ik typ in leerlingen.com maak me lid onder de naam mister x en ziezo.6 dagen later zit ik nog steeds in dit hotel. Geen hond die om me geeft. Ik sta ingeschreven onder de naam mister x. Niemand stelt mij vragen en ik stel ook geen vragen aan hun. Zo kan ik wel ff verder leven.

mister x

Babydress
14 December 2006, 18:01
O.o

hippie
14 December 2006, 18:04
zolang het verhaal maar beter is dan de werkelijkheid

chapeau!

ash-hôôle
14 December 2006, 19:30
je moet verhalen gaan schrijven kerol

Dunja
14 December 2006, 19:56
Lol, heb je jezelf nu niet vreselijk verlult? We weten je IP-adres. :p

Babydress
14 December 2006, 20:11
Lol, heb je jezelf nu niet vreselijk verlult? We weten je IP-adres. :p

Ik snap die opmerking niet?

ash-hôôle
14 December 2006, 20:13
ik ook niet :+

Dunja
14 December 2006, 20:19
Hij is toch een geheim agent en hij heeft twee mensen vermoord? :z




Ach, laat maar. :$

Chrizlybeer
15 December 2006, 01:17
Hij is toch een geheim agent en hij heeft twee mensen vermoord? :z




Ach, laat maar. :$
Ik snap m wel hoor:*

mister x
15 December 2006, 18:10
en als ik nu af en toe eens van hotel verwissel? en trouwens, momenteel heb ik nog kogels genoeg dus, kom maar af! 8-)

en wie schrik van mij heeft, nja, zolang u niets doet , doe ik niets dus geen schrik hebben.

groetjes,

mister x

Iessie
16 December 2006, 09:49
uhh welkom! :) haha :P

Babydress
16 December 2006, 11:16
oke nou wordt het te fantasierijk voor mij xD

mister x
17 December 2006, 17:42
oke nou wordt het te fantasierijk voor mij xD

nu al?

haha

elsje pelsje
18 December 2006, 11:04
hallo
ik ben van vandaag hier nieuw
ik ga me even voorstellen aan jullie


mijn naam is : Els De Ridder
ik woon in : Kortrijk
ik heb bruin lang haar
ik heb bruin ogen + draag een bril
ik ben 156 cm
ik weeg 60 kg
ik heb drie zussen & één broer
ik woon samen met mijn ventje en ben zeer gelukkig met ons twee
ik doe niet mee aan sport
mijn hobby's zijn : zwemmen , cinema , winkelen , lezen , schrijven , computer , tv kijken , muziek luisteren , luieren , slapen , werken , mijn ventje goed verwennen , verwend worden door mijn ventje

als ge nog vragen heb , vragen staat vrij

Iessie
18 December 2006, 11:35
je mag ook een eigen topic aanmaken hoor;)

en hoe oud ben je als ik vragen mag? :P

mister x
18 December 2006, 17:34
ik doe niet mee aan sport
mijn hobby's zijn : zwemmen

is zwemmen dan geen sport?;)

en welke muziek als ik vragen mag? er zijn namelijk zoveel genres tegenwoordig. Nu ik hier zo in die hotels zit heb ik namelijk veel tijd om muziek te luisteren.

en nog een meededeling, kheb nogis goesting om te moorden!
gwn ff waarschuwen, bedankt om u tijd hierin te steken(of niet)

mister x

x.Esel
8 January 2007, 16:08
hé mister x en elsje pelsje
welkom :)
x