PDA

Bekijk de volledige versie : Kerstdiner


Iessie
21 December 2006, 16:47
Ik heb toch even zitten twijfelen in welk thema ik deze topic zou gaan starten, maar ik kies toch maar even voor eten & drinken, mocht je het er niet mee eens zijn...verplaats gerust ;)

Wat voor een soort kerstdiner doen jullie?
Steengrillen, chinees, gourmetten...? En doen jullie nog speciale dingen omtrend het kerstdiner?

ash-hôôle
21 December 2006, 19:22
verplaatst naar feestdagen.

wij gaan pizza's maken met kerst! en gourmetten tweede kerstdag ofzo denk ik.

x-lizz-x
22 December 2006, 10:34
uiteten
en tweede kerstdag koken we heel uitgebreid..

3rd boetah
22 December 2006, 10:40
Broodje pindakaas ofzo :z

Raspberry
22 December 2006, 11:53
Gewoon standaard fondue bij de 1 en gourmet bij de ander... Niks bijzonders dus eigenlijk.

AMF
22 December 2006, 12:25
Ik denk kerstavond iets makkelijks omdat iedereen die avond op een ander tijdstip thuiskomt, 1e kerstdag en 2e kerstdag weet ik eigenlijk ook niet, waarschijnlijk een van de twee dagen gourmetten :p

Babydress
22 December 2006, 12:36
kalkoen :9~

Bobba
22 December 2006, 12:46
Ik eet gewoon lekker uit blikken 3 dagen lang.. Iets anders hebben we niet :Y)

Iessie
22 December 2006, 17:27
ik ga twee keer gourmetten :P jummm

chica
22 December 2006, 18:10
1e kerstdag gourmetten, 2e met vriend uiteten.. Kerstavond pizza:p

DJ_Run
22 December 2006, 18:59
Vrij uitgebreid kerstdiner ben ik bang :P.

Kerstavond(diner bij mijn oma)
Kippensoep
Aardappelsalade
Pasteitje met kippenragout

1e kerstdag
Gourmetten met stiefvader en moeder

2e kerstdag (mijn moeder gaat uitgebreid koken voor familie, dus dan zal dit op tafel staan waar we uit kunnen kiezen)
Aardappelen
Rode kool
Sperziebonen
Aardappelkroketten
Rosbief
Varkenshaas
En kersenvlaai als toetje

Dunja
22 December 2006, 19:27
Wij doen het dit jaar voor het eerst vegetarisch. Mijn zus is namelijk vegetarisch geworden. Het wordt vast heel lekker. En ik eis dat er kaassouflé bij komt! :9

3rd boetah
23 December 2006, 09:48
oh, kga toch dineren maandag. :z

biffyclyro
23 December 2006, 21:13
net gegourmet :kots: dan eet je altijd nét een paar happen teveel en nu ben ik een week misselijk denk ik :z en het duurt altijd zo laaaaaaaaaang.

maar goed. morgen HEEL simpel eten dus anders ontplof ik.

en dan maandag bij mijn vriendje thuis: ik maak gevulde portobello's als voorgerecht, mijn 'schoon'moeder maakt een rijsttafel :9 op z'n indo, want dat is zij dus vet cool 8-)
en dan ga ik een of ander lekker nagerechtje maken, denk mini-appel en kersenflapjes :)

en dinsdag een enorme brunch met de familie :z

bootje
23 December 2006, 21:42
Kerstavond: geen idee, we gaan bij oma en opa eten, met de rest van de familie
Kerstdag: mama kookt. Ik denk dat ze een kalkoenrollade zal maken, met aardappelnootjes, peertjes met veenbessen en allerlei groentjes. Vooraf zullen er wel hapjes zijn, en champagne. Dessert weet ik niet.

Nu ik toch bezig ben:
Oudejaarsavond: uit eten in een Grieks restaurant. Eerst soep of een slaatje, dan waarschijnlijk een voorgerechtenbordje met tzatziki, dan lamsbrochette (tenzij ik nog iets anders van het menu kies:p) en als laatste een dessertbordje.
Nieuwjaar: eten bij andere oma. Geen idee wat.