PDA

Bekijk de volledige versie : Dansmoves


thali
28 January 2007, 19:53
Krijg jij ruimte op de dansvloer door fantastische pasjes waar iedereen naar kijkt of eerder doordat je zo hevig een aantal bewegingen na elkaar doet dat iedereen je plaats geeft om geen elleboog in zijn oog of buik te krijgen?

Is voor jou dansen echt een manier van verleiden of eerder van je eens volledig geven en echt ontspannen?

Volg jij gewoon het ritme van de muziek of heb je echt een aantal vaste moves die geregeld terugkomen (drie keer achteruit, eens opzij en terug naar voor, ...)?

Kortom: omschrijf jezelf op de dansvloer.

ash-hôôle
28 January 2007, 20:12
dat ligt eraan, als de muziek een beetje tof is, als in normaal, mooi wark enzo, dan gaan we uiteraard lekker hoken :)

en bij zeg maar meer normale muziek dans ik gewoon eeh tjsa rustig ofzo, niet dat mensen staan te kijken van whoooo heftig! en ook niet van whoooww rampzalig!

Ancalagon
28 January 2007, 20:24
ik probeer het ritme van de muziek te volgen met mn vaste scala aan dansmoves 8-)

Oe en op rampeneren kan ik niet stil blijven zitten.

Prestige
28 January 2007, 20:26
Dansen is voor mij echt heerlijk. Doe dat absoluut niet om te verleiden, hell no. Schuren zou ik ook alleen doen met mn vriendje ofzo. Ik denk niet dat ik echt goed kan dansen, ik doe gewoon maar wat. En als mensen het raar vinden nouja schijt aan ze :+

Bobba
28 January 2007, 20:37
Jonge ik ben de bom op reggeaton. Ik gooi er paar robots uit waar je bang van word..

JennyMindTricks
29 January 2007, 08:16
Ik dans altijd wel, ik ga niet wachten tot er iemand anders op de dansvloer staat. :)

Ik voel de ritme van de muziek, ik pas me aan het liedje aan, dus hoe drukker het liedje wordt, hoe drukker ik dans..

appelshampoo
29 January 2007, 15:26
Als ik veel te veel gedronken heb sla ik iedereen van de dansvloer af heb ik gehoord (Op beukmuziek dan wel :p)

Op ska kan ik niet stil blijven staan, en stampen (op hardstijl) doe ik ook, en zelfs jumpen (wel op besloten feestjes) wil ik ook nog wel eens doen in een dronken bui.

Ik kan gewoon niet stil blijven zitten in een kroeg of op een feestje.

Atjeuh
30 January 2007, 10:02
In de kroeg sta ik niet stil, dansen met vriendinnen etc, beetje raar doen soms 8)
als iedereen begint te springen en beuken etc, spring ik uit veiligheid ook maar mee :+

x-lizz-x
1 February 2007, 20:06
ik kan niet dansen :(

dext0r
2 February 2007, 11:04
volledig geven en ontspannen.

op drum n bass dan.

thali
2 February 2007, 23:18
Ik doe gewoon iets en hoop dat ik me niet belachelijk maak. En dan nog: pech!

Maar er moet wel afwisseling zijn tussen muziekstijlen want na tien liedjes in hetzelfde genre hangt mijn creativiteit ergens dronken aan de toog.

Bobba
3 February 2007, 00:51
ik kan niet dansen :(Behalve als je fluor oranje pakje aan hebt ofniet lisette

Babydress
3 February 2007, 13:27
Ik denk niet dat ik echt goed kan dansen, ik doe gewoon maar wat. En als mensen het raar vinden nouja schijt aan ze :+

dat 8-)

Bobba
3 February 2007, 14:36
Prestige is wel echt je grote voorbeeld ofniet baby

Babydress
3 February 2007, 14:44
Prestige is wel echt je grote voorbeeld ofniet baby

Jij bent al mijn grote voorbeeld, Bobba.

MJJ
3 February 2007, 16:16
Ik pas me ook aan aan het ritme van de muziek, en verder heb ik nooit vaste pasjes ofzo.. ik laat me gewoon gaan ^^
Ik dans eigenlijk elke dag op mn dansmat en ook gewoon zonder dat dans ik elke dag wel eens en verzin ik weer nieuwe dingen..

Chrizlybeer
3 February 2007, 16:27
en heel slecht was et nog niet eens :')Hoe kan jumpen nou niet eens heel slecht zijn:')

MJJ
3 February 2007, 17:18
Jumpen suckt vind ik.. :P