PDA

Bekijk de volledige versie : apres ski party helemaal los


b-dance
4 April 2008, 23:32
apres ski helemaal los :
B-Dance organiseert op 10 mei 2008 een Apres Ski Party, in Almere Events Centre.
B-Dance woont oorspronkelijk in Hillegom, maar geeft een feest in Almere, omdat ze het leuk vinden om overal en nergens feesten te organiseren.
De avond zelf, duurt van 22:00 t/m 04:00 uur.
De locatie is makkelijk te bereiken met de trein, je stapt uit en gaat vanuit het station rechtdoor, zodat je bij de hoofduitgang/ingang komt en dan ga je naar links en loop je rechtdoor, daar zie je een groot, grijs gebouw en daar is het dan.

Op de avond draait DJ Nikolai, DJ Arwin en de bekende "Almeerse" zanger Danny Lit.
DJ Nikolai heeft referenties zoals:
Yorin Fm Café, Les Deux Alpes
Veronica Snow Cafe, Val Thorens
www.djnikolai.nl
DJ Arwin heeft referenties zoals:
Vip-Bar Saalbach-Hinterlem (oostenrijk)
Apres Ski Paleis Saalbach-Hinterlem (oostenrijk)
www.djarwin.nl
Danny Lit:
Danny Lit heeft al een paar singles gemaakt, zoals Maak me gek, en vrienden voor het leven.
Voor meer informatie over Danny Lit, kan je kijken op www.dannylit.nl

Het feest word dus gegeven in Almere Events Centre, wat ligt in Almere Stad, het adres is festivalplein 3 in Almere.
Daarnaast kan je je kaarten ook van te voren kopen, en let goed op want dan zijn ze 5 euro goedkoper dan normaal, dus dan is het 10 euro, en bij de deur 15 euro.
Één voorverkoopadres is Videoland muziekwijk, Rimsky-Korssakovweg 3, Almere.
Of je kan ze via internet bestellen via, www.almereeventscentre.nl
en ook op www.b-dance-events.nl

Daarnaast is onze hoofdsponsor: Flugel, en kan je er dus vanuit gaan, dat het flink feesten word.

Leeftijd: 16+ en je legitimatie is verplicht!

the_darkness
5 April 2008, 11:36
als grolsch wordt geschonken maak ik mss wel mijn opwachting. ligt de rode loper al klaar?

Amnesia
5 April 2008, 19:41
Reclame = kut.
Dus oprotten, please. :wave:

Iessie
6 April 2008, 09:18
10 mei ben ik jarig :)

Zeespons
6 April 2008, 10:06
Toch vreemd om een apres ski party te organiseren in mei.

Amnesia
6 April 2008, 12:38
Toch vreemd om een apres ski party te organiseren in mei.

Agree :d