PDA

Bekijk de volledige versie : Shakira


Banaan
10 March 2002, 11:34
GVD WAAROM IS DIE B!TCH NOG NIET VERMOORD MAN
Ze kan amper engels

"i'll be there you'll be NIEJR"

wat een K#t liedjes

AAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGGG #@!@$!@#
@#!@#@#@!

VERKRACHT HAAR FF OFZO MAN
MAAR LAAT HAAR STOPPEN MET ZINGEN!

LoeLoe
10 March 2002, 11:59
Wat denk je dan van de rappers daaro..die kunnen het niet veel beter:rolleyes:

Ti_Mu84
10 March 2002, 12:12
ja die rappers zijn nog erger man!
en die gebruiken de taal expres fout, en dan denken ze dat ze stoerder overkomen :D

boertje
10 March 2002, 12:48
hey hey hey, dont mess with the Wu Tang

MilkyWayz
10 March 2002, 16:59
oh ja tuurlijk, haal de rappers er maar weer bij hoor :rolleyes: sjeez..


als je haar (muziek) niet leuk vindt zap je toch gewoon verder, doe niet zo moeilijk :p

LoeLoe
10 March 2002, 18:06
Was maar een voorbeeld;)

Zelfs Savage Garden doet het weleens (duz nie zeuren want daar ben ik weer super fan van)

Christiaan
10 March 2002, 18:14
...zekerzzz weten die is HOT

Ti_Mu84
10 March 2002, 20:03
ik heb er in een interview bij tmf gezien, en het lijkt me een leuke meid hoor! laat haar nog maar even heel dus :)

Headliner
11 March 2002, 06:45
ze is zeker HOT :p

ik zag dr gister nog live zingen bij top of the pops geloof ik, ok dat vond ik wel minder maar ja who cares? :)

alsof anna kournikova ook zo goed tennist? who cares? :)

dext0r
11 March 2002, 18:00
anders dan heb ik haar album...

en btw.. Whenever, Wherever is oorspronkelijk ook niet engels, maar spaans
met als titel Suerte,
dit nummer was btw al wat eerder bij mij bekend dan dr huidige hit ;)

en ze zingt goed engels hoor, als je de lyrics er op na leest vat je het misschien allemaal wel...

Headliner
11 March 2002, 18:50
Originally posted by dext0r
anders dan heb ik haar album...

en btw.. Whenever, Wherever is oorspronkelijk ook niet engels, maar spaans
met als titel Suerte,
dit nummer was btw al wat eerder bij mij bekend dan dr huidige hit ;)

en ze zingt goed engels hoor, als je de lyrics er op na leest vat je het misschien allemaal wel...

jaaaa die cd is erg
02 - underneath your clothes is :cool:
doet me een beetje denken aan eternal flame van bangles/atomic kitten

Alanis
12 March 2002, 21:47
dat meissie is wel zoo irritant met dat liedje ja, hij was eerst wel leuk, maar na 654,14 x dat ding horen komt er tog echt rook uit me oren afschieten ermee (of gewoon boycotten, kom op radiostations!)

AnDanTe
13 March 2002, 14:05
shakira: irritant! de zoveelste commerciele titney kloon en al die oversexte puber jochier trappen er voor de zoveelste keer met open ogen in! |:( |:( :[

Isabella Lover
13 March 2002, 18:21
ZE IS GEWOON EEN LEKKERDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bird Of Prey
16 March 2002, 21:56
Originally posted by LoeLoe
Was maar een voorbeeld;)

Zelfs Savage Garden doet het weleens (duz nie zeuren want daar ben ik weer super fan van)

tja...leve het accent! Savage Garden is Australisch, dat hoor je dan wel ns, Shakira is Colombiaanse, dat Spaans komt er dan nog wel ns doorheen jah. net zoals met Gigi D'Agostino, heb je een Italiaans accent....

Shakira is hottt juist, ze kan iig beter dansen dan mij, maar goed...daar hoef je nie veel voor te doen....

en ze kan wel een beetje zingen, tis alleen nie echt de meest favo soort muziek van me

maar tis al ns eerder gezegd, als je je er zo aan ergert zap je toch gewoon ff weg, kleine moeite en t scheelt je weer een hoopv ergernissen, er zijn ook mensen die er van houden, en dat respecteer ik gewoon, want waarom zou je er op ingaan?

er zijn ook mensen die jouw smaak muziek verafschuwen, en die zeggen toch ook nie dat ze die en die griep/artiest lek moeten knallen?!

Bird Of Prey
16 March 2002, 21:58
enne...als het zulke k*t liedjes zijn...waarom staat ze dan 1e in velen hitlijsten en is ze populairder dan Britney en Christina in Zuid-Amerika?! ;)

Assurancetourix
16 March 2002, 22:01
L-E-K-K-E-R P-A-A-L-B-A-A-R W-I-J-F

misspriss
17 March 2002, 21:25
Originally posted by SiCkO
ze is zeker HOT :p

ik zag dr gister nog live zingen bij top of the pops geloof ik, ok dat vond ik wel minder maar ja who cares? :)

alsof anna kournikova ook zo goed tennist? who cares? :)

Ik ben het helemaal met je eens ;)
ze is zeker vet hot :p
ik zag haar ook bij top of the pops Hij was niet echt super maare
ze is zeker gaaf :9~

Toch ???

Darkness
19 March 2002, 18:46
mnja ,

van mijn part mag ze stikken

ze kan echt niet zingen...

pop sux zowieso...

ze is gewoon een variante van Britney Spears zoals Christina Aguilera

Kan ze allemaal niet uitstaan

*tjah sowwy*

:r :r :r

anna.com
19 March 2002, 20:06
Inderdaad Shakira is echt nix!!! Heb je haar wel es live horen zingen? Dat is echt geen gehoor! Ze blčrt maar wat af!

nou kussies!

FRSH
19 March 2002, 21:57
zo mooi is ze niet hoor. En ze kan niet zingen.
Doe mij maar hip hop/2step/bubbling :D
Ennuh idd. Don't mess with the WU ;)

eclipse
21 March 2002, 05:18
die hele top 40 zuigt

Little Angel
21 March 2002, 11:41
Shakira: BLeh!!! Stom mens. En iedereen maar denken dat ze daar staat om te zingen. Ik begin er een iets ander idee over te krijgen....... Briney Spears vind ik al helemaal erg. Christina houd eindelijk een keertje haar mond dicht, daar hebben we namelijk al een tijdje niks meer van gehoord.....misschien is ze wel uitgehongerd ofzo........

Nee, geef mij maar Eminem of D-12 of ander Sh*t in die richting, klinkt veel beter!!!

Femz
21 March 2002, 15:38
oke oke dat ze zow met dr ass staat te shaken mag ze van mij ook wel laten...maar 1 Spaans liedje van dr vinnik nog wel gaan.....:o

eclipse
22 March 2002, 05:15
Originally posted by Little Angel
Shakira: BLeh!!! Stom mens. En iedereen maar denken dat ze daar staat om te zingen. Ik begin er een iets ander idee over te krijgen....... Briney Spears vind ik al helemaal erg. Christina houd eindelijk een keertje haar mond dicht, daar hebben we namelijk al een tijdje niks meer van gehoord.....misschien is ze wel uitgehongerd ofzo........

Nee, geef mij maar Eminem of D-12 of ander Sh*t in die richting, klinkt veel beter!!!
Oe! radicaal hoor

Fade of Light
22 March 2002, 10:25
Originally posted by Little Angel
Nee, geef mij maar Eminem of D-12 of ander Sh*t in die richting, klinkt veel beter!!!
HAAAAAAAAAAAHAHAHAAH D-12 en eminem zijnsupertriest...

wooho purple pills!! Dat ie zo'n purplepil in zijn anus douwd en zijn bek houdt

Little Angel
22 March 2002, 13:12
In iedergeval wel beter dan Shakira, Britney en Christina !!!!

LoeLoe
22 March 2002, 14:14
Hmmz is een mening..maar ik deel hem niet;)

Headliner
22 March 2002, 14:36
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1052222866

:D

lydia
22 March 2002, 15:09
heb je die tekst van dat kind gehoord dan? vinner niets aan...het was wel leuk..de eerste 2 x dat ik dat hoorde maar de derde keer was ik er al spuugzat vann...:r
en dat andere lied vink al helemaal niets...:r

liesbet
22 March 2002, 21:20
als dat liedje je niet bevalt, dan verzet je toch maar gewoon het kanaal.
Tegen haar "zangtalenten"heb ik nix op tegen.
Maar het clipke.........ze schudt heel de tijd met haar kont, en steekt wel op den duur tegen.
Met veel make-up kan je veel bereiken heb 'k wel gemerkt

Bird Of Prey
23 March 2002, 23:45
Originally posted by liesbet
als dat liedje je niet bevalt, dan verzet je toch maar gewoon het kanaal.
Tegen haar "zangtalenten"heb ik nix op tegen.
Maar het clipke.........ze schudt heel de tijd met haar kont, en steekt wel op den duur tegen.
Met veel make-up kan je veel bereiken heb 'k wel gemerkt

tja...als ze zelfs Pamela Anderson en Madonna er weer enigszins menselijk uit kunnen laten zien is wel het bewijs van hoe goed de hedendaagse make-up wel nie is... ;)

liesbet
24 March 2002, 19:24
tis da. :]

FRSH
24 March 2002, 20:17
Originally posted by Little Angel
Shakira: BLeh!!! Stom mens. En iedereen maar denken dat ze daar staat om te zingen. Ik begin er een iets ander idee over te krijgen....... Briney Spears vind ik al helemaal erg. Christina houd eindelijk een keertje haar mond dicht, daar hebben we namelijk al een tijdje niks meer van gehoord.....misschien is ze wel uitgehongerd ofzo........

Nee, geef mij maar Eminem of D-12 of ander Sh*t in die richting, klinkt veel beter!!!

Eminem is nog commercieler dan shakira. Dás pas echte nep muziek

anemic
24 March 2002, 21:08
13 in een dozijn?
als ze nou spaans zingt zou het iig nog orgineler zijn
suc6 van de commercialiteit ja
muziek nee
vernieuwend neeeeeeeee!!!
gaat de geschiedenis in: ja over 2 weken

eclipse
26 March 2002, 08:17
Originally posted by InDoLiCiOuS


Eminem is nog commercieler dan shakira. Dás pas echte nep muziek

-TaPrOoT-
29 March 2002, 15:47
*lala... I'll be there and you'll be near
And that's the deal my dear*
BAH wat walg ik van dit liedje zeg!
Net zoals ik walg van al die andere snolle
(lees: Britney,Christina enz.).
Ik bedoel als je geen muziek kan
maken doe het dan niet!
Hmmz...ik leez hier net dat ze
dur hare blond heeft geverfd om beter
door te komen.
(lees: iedere populaire snol heeft
blond haar laat ik dat dus ook maar doen!)
Nja...als da menz denkt dat da kan
moet ze dat maar denken!
Grtzzz x -|- TaPrOoT-|-

Knoesje
29 March 2002, 21:19
ze kan mooi zingen beetje vage stem maar ze maakt wel coole nummers. maar waarom moet ze dan weer zo nodig door de modder rollen??? we weten zo tog ook wel dat ze sexy is? dat vink dus weer iets minder.. maja op dr muziek moeje nie gaan piepe en anders doe je radio/tv tog uit as ze langes komt en je vindt t nie mooi?? boeie.

2af84u2
1 April 2002, 14:03
YOW YOW YOW YOW!
ALI G IS IN DA HOUSE!
CAUZ ALI G RULEZZ!

Bird Of Prey
2 April 2002, 11:44
ik vind t wel alleen een beetje toevallig dat toen ze alleen maar Spaanstalige muziek maakte en daarmee populair was in Midden en Zuid-Amerika, ze zwart haar had met af en toe een donker kleurtje er in, en ze had kleding aan dat eig niets verhulde

nu met die engelstalige cd heeft ze d'r haar laten blonderen ze heeft ze aldoor luchtige kleding aan, en ze beweerde ergens dat het nie kwam om haar cd-verkoop te stimuleren, ze had alleen alle kleuren van de regenboog al ns in d'r haar gehad...tuurlijk meid, als je dat wil geloven...

t blijkt maar weer ns, (ge)blond(eerd) haar en een aardige dosis huid met een aardig lichaam verkoopt nog steeds, zal ook altijd verkocht blijven worden en het gaat ook blijven worden verkocht

Tootje
2 April 2002, 13:58
Hmmz, heb geen zin om alles te lezen, maar wou ff zeggen dat ze echt tof is!!
Die spaanse liedjes van der zijn fino en met der engels is helemaal nix mis. Ze komt tenminste op voor der eigen standpunt!

Isaac
6 April 2002, 19:48
yo, SlipKnot,....>> SLIPKNOT RULEZ!!!!!!

en pop=saai....dus shakira ook

!Y!US!C!30X
5 May 2002, 00:20
Originally posted by Marrukjuh
yo, SlipKnot,....>> SLIPKNOT RULEZ!!!!!!

en pop=saai....dus shakira ook

Misschien ben ik dan niet Slipknot maar ben het geheel met je eens;)
Slipknot heeft ieder geval hun muziek niet van iemand anders gestolen.. zoals al die blonde "popdiva's" wel doen.

TheGroovMaster
5 May 2002, 10:51
weet je ieder heeft ze smaak, het hoeft niet eens goed engels of nederlands te zijn, als de muziek je bevalt.. sja

ik vind slipknot echt geen ene reet aan maar das mijn mening. ik hou meer van disco, trance, techno en lounge. ik versta ook niet alles wat die gasten lullen, en zeker weten dat het ook niet allemaal correct de taal is die ze zullen....

shakira, nouja wel een paar goede liedjes, geil lichaam maar das dan ook alles. niet beter als britney spears of 1 of andere andere (pop)snol.

!Y!US!C!30X
5 May 2002, 12:23
Originally posted by groovmaster


geil lichaam maar das dan ook alles. niet beter als britney spears of 1 of andere andere (pop)snol.

Precies, zo zie ik haar ook..
En haar liedjes zuigen, die worden echt irritant als je ze te vaak hoort.
(na 3x zijn ze al irri):(

AmbyPur
8 May 2002, 17:54
oke sorry hoor maar ik vind dat shakira goed kan zingen :)

Nickchange
8 May 2002, 18:40
Originally posted by AmbyPur
oke sorry hoor maar ik vind dat shakira goed kan zingen :)

nuttige post deze was 3 dage oud. En niet actueel

Bird Of Prey
8 May 2002, 22:11
Originally posted by 1120611


nuttige post deze was 3 dage oud. En niet actueel

als je hier al druk over maakt ben ik benieuwd hoe jij reageert op topics waarop gereageerd word waar al ruim een maand nie meer is op gereageerd :{

Babysmurfie
9 May 2002, 15:24
Originally posted by liesbet
Met veel make-up kan je veel bereiken heb 'k wel gemerkt

Is er dan nog hoop voor mij?;)

Nickchange
9 May 2002, 15:30
Originally posted by Bird Of Prey


als je hier al druk over maakt ben ik benieuwd hoe jij reageert op topics waarop gereageerd word waar al ruim een maand nie meer is op gereageerd :{

Dan zeg ik precies hetzelfde. Maar hoe komen ze er bij op een topic van een paar maanden geleden te uppen.

Bird Of Prey
9 May 2002, 21:25
Originally posted by 1120611


Dan zeg ik precies hetzelfde. Maar hoe komen ze er bij op een topic van een paar maanden geleden te uppen.

simpel, 1 woord, 3 lettergrepen: verveling ;)

Linnea
14 May 2002, 11:21
Originally posted by Ti_Mu84
ja die rappers zijn nog erger man!
en die gebruiken de taal expres fout, en dan denken ze dat ze stoerder overkomen :D
:D ja!!!! ik ben een dikke neger in een achterstandsbuurt en ik ben kou aan het leiden met me broertje
WHAAHAHAaaaaaaaaaaaaaaaa