PDA

Bekijk de volledige versie : Condoom omdoen?


huh
14 March 2002, 20:54
Om een condoom om te doen moet ik dan per se mijn voorhuid naar achteren doen??
En moet ie normaal ook naar achteren tijdens activiteiten(sex, trekken...)??? Nog een beetje onervaren sorry

mallegrom
15 March 2002, 15:32
Originally posted by huh
Om een condoom om te doen moet ik dan per se mijn voorhuid naar achteren doen??
En moet ie normaal ook naar achteren tijdens activiteiten(sex, trekken...)??? Nog een beetje onervaren sorry

Geeft niets alles is te leren

LifeSucks
15 March 2002, 23:18
we all were a newbie once
gewoon een beetje probere (doe dit dan wel als je alleen bent)
want als je net voor de eerste keer er pas achte komt tering kmoet da ding nog omdoen, dan staat da een beetje lullig

Wolfhawk
16 March 2002, 00:01
Allen begin is moeilijker,


Koop een paar goedkope condooms, lees het boekje, en oefen met het omdoen, vermazzel je de condooms dan geeft dat niet..

verbruik ze niet allemaal achter elkaar, maar laat een paar dagen ertussen, en doe het dan weer...

Als je het goed kunt,, koop dan goeie condooms, als het moment dan is aangebroken, weet jij al hoe het moet, en wordt er niet zenuwwachtig erdoor.. + je doet het sneller en geen gefriemel, anders kan het wel eens gebeuren dat het te lang duurd of teveel gekloot is waardoor het jullie mood verderft!! 8{

LifeSucks
20 March 2002, 10:47
hmmm das mijn manier alleen dan uitgebreider

BlackBurn
27 March 2002, 18:48
Voorhuid hoeft niet persé naar achter bij het omdoen van een condoom, maar het kan wel het gevoel verhogen, dus ik zou zeggen probeer het en kijk wat je zelf het fijnste vind.

en idd gewoon een paar keer oefenen en het gaat vanzelf.
ik weet hoe lullig het anders kan staan als het op het moment zelf voor de eerste keer probeert (gelukkig ging het de tweede keer wel goed en waren we nog in the mood) :+

LifeSucks
27 March 2002, 20:10
jah mijn eerste keer ging ook helemaal fout maarjah ik bracht ze gewoon weer trug in de mood.

daarna ken je het goed, en verleer je het nie!

anemic
31 March 2002, 18:38
tis gewoon een handeling
net als fietsen hehe