Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Wist je dat deel XII (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54451)

Red_Scorpion 16 August 2004 13:53

Neem jij ook je sjaal mee naar het voetbal met 20+ graden Bart?

Ar-Tuur 16 August 2004 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
- mijn ouders het helemaal niet zien zitten mij met de meereizende supporters naar de vijverberg te laten gaan :x
- helemaal niet nadat mijn vader vanmiddag zag wat een klojo's er tussen zitten
- ik toch mijn best ga doen 8-)

- het gevaar dan vooral zal moeten komen van de Boschenaren, want er niet zo veel kan en zal gebeuren in en rond Doetinchem :p
- het gaaf zou zijn als je wat zou kunnen regelen 8-)
- ik het in dat geval wel hoor en we effe wat afspreken

bartje518 16 August 2004 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Neem jij ook je sjaal mee naar het voetbal met 20+ graden Bart?
Neen, ik neem nooit sjaals mee hé.

Overigens, aangezien Roda zelf niets doet met het roemruchte verleden doen de supporters het nu zelf. Zo kan het gebeuren dat ik het afgelopen weekend 4 uur en 50 minuten heb zitten genieten van het seizoen 89-90. Prachtige oude stadions, zoals het oude PSV-stadion met slechts 1 ring, en clubs als Haarlem (met Numan) en Volendam met haar oude stadion in de eredivisie. Dat waren die tijden dat supporters in de rust van tribune wisselden, opdat je altijd de goals van je eigen club dichtbij zag. Net zag ik de wedstrijd Roda-Willem II. Keeper Roland Jansen (toen al!) kon niet meedoen omdat hij geen vrij kon krijgen van zijn andere werk.. Dat waren nog eens tijden :love:

The Phit 16 August 2004 23:02

- zwarma nu officieel geen bachelor meer ist? :7
- het ontigelijk gezellgi was? :D
- damn, kan niet wachten tot me andre broer of me zusje gaat trouwen :D:D:D

bartje518 16 August 2004 23:05

Waarom ga je niet zelf trouwen kerl? :$ Ohw, feli met je broedert trouwens :*

bartje518 17 August 2004 13:32

1 Bijlage(en)
Mocht jullie dit spandoek opvallen de komende wedstrijden van Roda, die is van ons!

bartje518 17 August 2004 13:50

We kunnen langzamerhand het hele stadion vullen met cynische spandoeken:

In het spel zit na 3 jaar nog steeds geen enkele lijn, dankzij onze brulaap langs ze zijlijn

80 uur per week werken op de club, voetbal niet aan te zien en tegen amateurs verliezen voor de cup

Ga jij op basis van de 2e seizoenshelft voor plek 2, met Wiljan word je dan vast heel tevree!

Is ZESDES worden je grote doel, Haal Wiljan Vloet en geniet van dat gevoel

Het stadion stroomt leeg onder Vloet, op het veld gaat alles fout, niks goed!

Dankzij ons aller Wiljan, hakken ze ons overal in de pan

Van Eindhoven tot Heerenveen, walst iedereen dit seizoen over ons heen!

Dankzij Wiljan en zijn voetbalvisie, Spelen wij volgend seizoen in de Gouden Gids divisie

Wiljan zet Sergio liever rechts- of linksbuiten, daardoor kunnen wij naar onze Europese reisjes fluiten

Overal waar Wiljan aan het roer zal staan, zal het schip roemloos ten onder gaan

Geen inzicht, slechte wissels en een waardeloze aanpak, maar wat verwacht je anders van die dikke papzak

Al is wat op het veld gebeurt 1 grote flop, toch zet wiljan altijd grote ogen op!

Slaat je vader je en heb je een moeder die je niet moet. Troost je dan en denk aan Wiljan Vloet!!!

Praktijkervaring is van groot belang, plak Wiljan Vloet dus maar snel achter het behang

Een enkeling neemt vast een voorschot op zijn ontslag:
Wiljan is eindelijk weg dat halve wijf nu gaan we weer voor plek vijf!

En weer een ander is wel weer erg optimistisch:
Wij willen Wiljan Vloet nooit meer kwijt, geef hem een contract voor onbepaalde tijd!
:notgood:

The Phit 18 August 2004 12:48

- ik net ene jo aan de mob had? :o
- ze het nummer van bruggi wou hebben?
- sorry ankje als je boos bent dat ik je nr dus wel gegeven heb? :$ :+
- vanavond het 2e goud naar binne wurd gehaald? :)

theo tank 18 August 2004 15:47

Ey Anke, laat je beker is zien van Z@ppsport 8-)

Zeer mooie handstand :thumbsup:

bruggi 18 August 2004 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Ey Anke, laat je beker is zien van Z@ppsport 8-)

Zeer mooie handstand :thumbsup:

Huh hoe kom je daar nou opeens bij :D ?
Toch alweer een aardig tijdje geleden... is het herhaald ofzo?
Maar dankje haha... :Y)


Oh en Stef, ik heb het inmiddels gehoord op mn voicemail ja, maakt niet uit hoor. 8{

theo tank 18 August 2004 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Huh hoe kom je daar nou opeens bij :D ?
Toch alweer een aardig tijdje geleden... is het herhaald ofzo?
Maar dankje haha... :Y)


Oh en Stef, ik heb het inmiddels gehoord op mn voicemail ja, maakt niet uit hoor. 8{

Ja zat een beetje te zappen. Gingen ze een huldiging doen in een zwembad, dus bleef ik kijken. Toen hadden ze het over "Anke is een goede trainer!"

Zal wel een herhaling zijn geweest dan, vond het wel ff lachen.

bruggi 19 August 2004 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Ja zat een beetje te zappen. Gingen ze een huldiging doen in een zwembad, dus bleef ik kijken. Toen hadden ze het over "Anke is een goede trainer!"

Zal wel een herhaling zijn geweest dan, vond het wel ff lachen.

Hehe...
T was trouwens helemaal geen goede sprong verder hoor die handstand van me, ik was geblesseerd aan mn scheen (botvliesontsteking) + elleboog toen, kon alleen ff 1 sprongetje doen, de landing ziet er niet uit vind ik 8). En ik sta ook nog es belachelijk te praten over lang maken in een landing geloof ik, haha. Achja.
Maarja kreeg er wel leuke reacties op, dat is wel geinig natuurlijk :).

The Phit 19 August 2004 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Oh en Stef, ik heb het inmiddels gehoord op mn voicemail ja, maakt niet uit hoor. 8{
Oh, en waarom moest die miep dan je telefoonnummer hebben, ik kon dr namelijk nauwelijks verstaan 8)

bartje518 20 August 2004 23:15

Ik gisteren en vandaag op bezoek was in Voorburg bij familie? 8)
Ik heen en terug heb gereden?
Je daarbij onder meer langs/door een of ander plaatsje genaamd Zoetermeer komt? 8)
Ik ook het station aldaar langs de snelweg zag liggen?
Het op zich wel gezellig was :yes:
Morgen marathonreis nummer 1 op het programma staat?
Dat altijd gepaard gaat met veeele liters bier :love::9

Superjood 20 August 2004 23:27

- ik me afvraag waar de foto van anke blijft uit marmaris

LexS 21 August 2004 00:36

-Vitesse bovenaan de lijst staat momenteel. :p :d

Ar-Tuur 21 August 2004 17:24

- ik me afvraag hoe het met Stevie zit, of hij morgen naar Doetinchem komt. :)

The Phit 21 August 2004 18:30

- NEC zo maar moet winnen van ADO? :)
- Vitesse dan niet meer bovenaan staat? ;)
- match te volgen op http://rootnet.nl:8000
:7

Stevie 21 August 2004 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
- ik me afvraag hoe het met Stevie zit, of hij morgen naar Doetinchem komt. :)
ik morgen niet naar doetinchem MAG
ik mijn ouders heb gesmeekt
ik dat doodzonde vind :'(
ik den bosch graag hun 2de overwinning van het seizoen had willen zien boeken ;)
ik arthur graag had willen meeten
hij dan maar naar den bosch moet komen op 13 februari :z

Ar-Tuur 21 August 2004 20:02

- Bas en ik helaas dan zonder Stevie de eerste overwinning dit seizoen moeten meemaken 8)
- uitwedstrijd in Den Bosch is natuurlijk een goede mogelijkheid :7

bartje518 22 August 2004 12:04

Het blijkt tegenwoordig ook al gevaarlijk te zijn om op internet uitspraken te doen over Wiljan Vloet. Een jongen uit Schin op Geul had Wiljan Vloet gesignaleerd op Camping Schoonbron. Hij dacht een geintje te maken door op een supportersforum te zetten:

'voor degene die eens een discussie met Vloet aan wil gaan, of meer, moet naar Camping Schoonbron gaan, daar verblijft hij tegenwoordig'!

Op zich natuurlijk allemaal niet leuk voor Wiljan, maar wat boeit het, normalitair is hij dagelijks op het trainingscomplex, dus mocht je m willen spreken dan ga je gewoon ff daarheen. Wiljan blijkt een net zo grote fanatiekeling als Dick Advocaat. Die las/hoorde/zag ook altijd alles wat over hem geschreven werd. Wiljan doet precies hetzelfde, dagelijks leest hij alle supportersfora. Hij acteert de zelfverzekerde coach die precies weet wat hij wil, maar in werkelijkheid is hij net zo'n twijfelaar als Dick. Hij goochelt voortdurend met opstellingen, brandt spelers in het openbaar af om ze vervolgens weer op te stellen (Van Dijk, Senden, Sergio), heeft voortdurend dezelfde smoesjes en het ligt aan iedereen behalve aan Wiljan.

En nu durft die stoute forummer een geintje met hem te flikken! Dat pikt Vloet natuurlijk niet, en dus had die bewuste forummer gisteren om 9 uur in de morgen de politie voor de deur staan! Wiljan laat niet met zich sollen. Maargoed, het liep met een sisser af, maar ik weet dat ik voortaan op mijn woorden moet letten 8):7

HugoBoss 22 August 2004 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het blijkt tegenwoordig ook al gevaarlijk te zijn om op internet uitspraken te doen over Wiljan Vloet. Een jongen uit Schin op Geul had Wiljan Vloet gesignaleerd op Camping Schoonbron. Hij dacht een geintje te maken door op een supportersforum te zetten:

'voor degene die eens een discussie met Vloet aan wil gaan, of meer, moet naar Camping Schoonbron gaan, daar verblijft hij tegenwoordig'!

Op zich natuurlijk allemaal niet leuk voor Wiljan, maar wat boeit het, normalitair is hij dagelijks op het trainingscomplex, dus mocht je m willen spreken dan ga je gewoon ff daarheen. Wiljan blijkt een net zo grote fanatiekeling als Dick Advocaat. Die las/hoorde/zag ook altijd alles wat over hem geschreven werd. Wiljan doet precies hetzelfde, dagelijks leest hij alle supportersfora. Hij acteert de zelfverzekerde coach die precies weet wat hij wil, maar in werkelijkheid is hij net zo'n twijfelaar als Dick. Hij goochelt voortdurend met opstellingen, brandt spelers in het openbaar af om ze vervolgens weer op te stellen (Van Dijk, Senden, Sergio), heeft voortdurend dezelfde smoesjes en het ligt aan iedereen behalve aan Wiljan.

En nu durft die stoute forummer een geintje met hem te flikken! Dat pikt Vloet natuurlijk niet, en dus had die bewuste forummer gisteren om 9 uur in de morgen de politie voor de deur staan! Wiljan laat niet met zich sollen. Maargoed, het liep met een sisser af, maar ik weet dat ik voortaan op mijn woorden moet letten 8):7


belachelijk dat ie de kit eropafstuurd natuurlijk... maar ken best begrijpen dat ie t niet bepaald cool vindt als ie zou worden lastig gevallen terwijl hij lekker staat te barbequeen met zn gezinnetje op de camping.. vent mag ook zn privacy houden als je t mij vraagt:)
reactie is natuurlijk wel zwaar kansloos..

bartje518 22 August 2004 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
belachelijk dat ie de kit eropafstuurd natuurlijk... maar ken best begrijpen dat ie t niet bepaald cool vindt als ie zou worden lastig gevallen terwijl hij lekker staat te barbequeen met zn gezinnetje op de camping.. vent mag ook zn privacy houden als je t mij vraagt:)
reactie is natuurlijk wel zwaar kansloos..

Maar op zich is zijn adres ook bekend onder de supporters, dus begreep ik inderdaad de drukte van Vloet eromheen niet echt :o Ach, hij staat weeres onder hoogspanning 8-) Maar een beetje agent rukt trouwens toch ook niet uit voor zo'n flauwekul ;)

The Phit 22 August 2004 17:05

- Zlatan vandaag een ongelooflijk mooi doelpunt maakte? :o
damn :9~

HugoBoss 22 August 2004 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maar op zich is zijn adres ook bekend onder de supporters, dus begreep ik inderdaad de drukte van Vloet eromheen niet echt :o Ach, hij staat weeres onder hoogspanning 8-) Maar een beetje agent rukt trouwens toch ook niet uit voor zo'n flauwekul ;)
een btje agent wordt er ook maar op afgestuurd door de meldkamer:)
dat ze daar voor de deur staan met het idee van ''wtf doe ik hier in hemelsnaam'' is een tweede;)

bartje518 22 August 2004 23:41

Wjd..

- Ik een keurige 20e (gedeeld 14e) plek kan overleggen in de VoVo voorspelcompetitie voor voetbalsupporters?
- Het gaat over ruim 1500 deelnemers? :7

Ar-Tuur 23 August 2004 21:37

- het publiek zich vermaakt zal hebben bij de plaatselijke voetbalderby tussen Ulftse Boys A1 - Silvolde A1
- de uitslag 3-4 was
- Bas een aardig doelpunt maakte voor de Boys :7
- de thuisclub tot diep in de tweede helft met 3-1 voorstond :o
- een gelijkspel de verhoudingen aardig zou hebben weergegeven O-)

bartje518 23 August 2004 21:40

Bas en Tuur laf zijn :(

Ar-Tuur 23 August 2004 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Bas en Tuur laf zijn :(
- Bart dit eventjes nader dient toe te lichten? :o
- als het te maken heeft met zaterdag dan kan ik niet, omdat mijn ouders dan besloten hebben mijn oude kamer leeg te gaan halen (laatste weekend in augustus en ze kunnen alleen op zaterdag :{)
- ik anders zeker was gekomen, ook als ik daarvoor de wedstrijd zaterdag had moeten missen :o
- ik je dit nog moest vertellen :$

bartje518 23 August 2004 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
- Bart dit eventjes nader dient toe te lichten? :o
- als het te maken heeft met zaterdag dan kan ik niet, omdat mijn ouders dan besloten hebben mijn oude kamer leeg te gaan halen (laatste weekend in augustus en ze kunnen alleen op zaterdag :{)
- ik anders zeker was gekomen, ook als ik daarvoor de wedstrijd zaterdag had moeten missen :o
- ik je dit nog moest vertellen :$

- Ik dit slechte nieuws van Bas dus vernomen had :(
- Hierdoor het aantal forummers dat het PLS bezocht heeft op 3 blíjft steken? (Superjood, Assu en Phitje)
- De kans groot is dat Bas en Tuur volgend jaar wéér niet kunnen komen :(
- Dat doodzonde is :notgood:
- Ik hoop dat tuur en heeeel misschien onderuit ken komen? :$

AntiKezman 24 August 2004 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
- Hierdoor het aantal forummers dat het PLS bezocht heeft op 3 blíjft steken? (Superjood, Assu en Phitje)

:wave:

bartje518 24 August 2004 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiKezman
:wave:
:wave:

Bon 24 August 2004 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
:wave:
:wave:

Bazzemans 24 August 2004 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bon
:wave:
:wave: Ik zwaai ook ff mee!

The Phit 25 August 2004 10:53

zwaaien met zn allen :wave:

Ar-Tuur 25 August 2004 11:14

woohoo :wave:

HugoBoss 25 August 2004 11:47

joehoe:wave:

Bon 25 August 2004 14:03

hoe is het jullie dan..?:wave:




edit: ho, krijg zomaar een nieuwe pagina.. :wave:

bartje518 25 August 2004 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bon
:wave:
Bonnie! 8) :wave:

Tyskie 25 August 2004 15:07

Hoeveel procent sport moest dit topic ook alweer hebben?

:wave:

bartje518 25 August 2004 15:25

Er is geen beheerder die erover peinst om dit topic te sluiten, die is dan zijn leven niet meer zeker toch? 8)O-)

Ar-Tuur 25 August 2004 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hoeveel procent sport moest dit topic ook alweer hebben?

:wave:

Is daar een formule voor? :wave:

bartje518 25 August 2004 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Is daar een formule voor? :wave:
:yes::D Voormalig FB Il Capitano heeft bepaald dat de helft over sport diende te gaan :7 :Y)

Tyskie 25 August 2004 17:37

Dit is toch gewoon Olympisch synchroomzwaaien?

:wave:

HugoBoss 25 August 2004 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bon
hoe is het jullie dan..?:wave:





ik mis je bon! :wave:

Ar-Tuur 26 August 2004 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Spreek voor jezelf a.u.b. :+ Heb je het opruimen van je oude kamer of wat je ook moest doen al verzet trouwens? O-)
Ik moet eerst naar Rotterdam, bij mijn broer een koelkast ophalen. Daarna naar Utrecht, mijn oude kamer leeghalen en de inboedel verplaatsen naar familie in Laren, waar het tijdelijk neergezet wordt tot mijn nieuwe kamer klaar is. Dat kan helaas alleen dit weekend nog (laatste weekend van augustus), en helaas kunnen mijn ouders en de eerder genoemde familie alleen op zaterdag. Dat verzetten wordt niks meer, ik heb dat voorzichtig geprobeerd, maar dat lukt niet. :(

bruggi 26 August 2004 16:51

Bonnnnie kom es wat vaker langs :wave:

bartje518 26 August 2004 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
:(
:(:(:(

Kopiëert ie t ook naar WJD hè :+

Ar-Tuur 26 August 2004 22:33

- ik daarmee het OS topic van de ondergang redde 8)

LexS 27 August 2004 00:22

- Ik morgen naar de GP van België op Spa-Francorchamps ga. :D


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:25.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.