Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Nie wete wa te doen (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=66572)

Mr. Macphisto 31 March 2010 21:38

Schrijf alles desnoods op.

Wortelbrood 31 March 2010 21:43

Wow wat zijn jullie behulpzaam allemaal! :thumbsup:

Inderdaad praten, schrijven, en je afvragen hoezeer je het een 'depressie' kan noemen, aangezien zo veel mensen een klein dipje aanzien voor een depressie. Dat 't kut gaat blijft dan wel een feit, maar de vraag is of je het zelf op kan lossen :)

MirrorMonster 31 March 2010 21:44

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1466802)
Wow wat zijn jullie behulpzaam allemaal! :thumbsup:

Inderdaad praten, schrijven, en je afvragen hoezeer je het een 'depressie' kan noemen, aangezien zo veel mensen een klein dipje aanzien voor een depressie. Dat 't kut gaat blijft dan wel een feit, maar de vraag is of je het zelf op kan lossen :)

Jij bent altijd de enige die het op kan lossen in mijn ogen.

Wortelbrood 31 March 2010 21:46

Met eventuele hulp van anderen, om jou aan te sporen. :) Ik heb op een gegeven moment ook tegen mezelf gezegd; kom op, nu gaan we er iets aan doen. Maar daarvoor heb ik wel hulp gezocht om tot die stap te kunnen komen.

Vlinder 31 March 2010 21:47

tja en nog iets, tegen je vrienden zeggen dat je last van een depressie hebt is ook niet echt slim om te doen :P zeg dan mr van kzit niet zo lekker in mn vel en het gaat de laatste tijd wat minder ofzo

Wortelbrood 31 March 2010 21:48

Uhu inderdaad. OF je hebt van die vrienden die zich vervolgens gaan aanstellen om jou, of er zijn vrienden die je niet serieus nemen of er zijn vrienden die.. shit .. nu ben ik die derde vergeten. :+

MirrorMonster 31 March 2010 21:51

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1466829)
tja en nog iets, tegen je vrienden zeggen dat je last van een depressie hebt is ook niet echt slim om te doen :P zeg dan mr van kzit niet zo lekker in mn vel en het gaat de laatste tijd wat minder ofzo

Dan komt toch altijd de onvermijdelijke waarom-vraag... en dan?

Wortelbrood 31 March 2010 21:52

Nee niet iedereen zal het begrijpen, en hij zal zich onbegrepen voelen. ;)

blabla1993 31 March 2010 23:16

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1466724)
Door je te realiseren dat het leven te kort is om verdrietig te zijn, en dat je er maar één hebt, en je daar alles uit moet halen. Klinkt heel gemakkelijk, maar als je dat écht doet, werkt dat serieus, uit mijn ervaring.

Maar eigenlijk hebben we te weinig info om TS te helpen.

Probleem is dat je helemaal niet alles eruit 'moet' halen.

Akarapukawa 1 April 2010 01:34

Volgens mij is die gast echt van Gent :D

Vlinder 1 April 2010 09:04

Citaat:

Origineel gepost door MirrorMonster (Bericht 1466847)
Dan komt toch altijd de onvermijdelijke waarom-vraag... en dan?

leg je het uit, tzijn toch niet voor niets je vrienden. En hij hoeft dan ook echt niet in de details te treden ofzo hoor..

Deegbal 1 April 2010 10:46

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1466738)
Three Days Grace :')

Deeg snapt hem wel :+

Daar moet 'ie naar gaan luisteren ja. :+

Potdomme, dat wordt wat.

Manuelaatje 1 April 2010 16:36

jha veel van jullie zeggen dan wel. hoe op met mokken en ga leven. maar: wat doe je wanneer je ziek bent?? ik weet niet of die depressie bij hem komt door wat dan ook maar echt psychologen kunne met pilletjes de depressie voorlopig verminderen daarna oefenen met praten en dan dan wordt het minder, maar wat als je depressie komt doordat je ziek bent?? echt ziek bent. dan kan je wel zeggen stop met mokken en ga leven. heeft veel zin als je ziek ebnt. probeer te leven en je raakt letterlijk van de wereld niet door drugs maar door je ziekte. zo dan kun je ook echt lekker leven jongen. dat gaat geweldig. in zo'n leven. wil je dan wel leven??

Deegbal 1 April 2010 16:38

Ik ga het pas lezen als je 1 punt achter een zin zet, in plaats van 3 of meer. Tering, wat leest dat vertyft.

Manuelaatje 1 April 2010 17:38

puntjes zijn verwijdert ;)

Deegbal 1 April 2010 22:36

Dankje. Wat je doet als je ziek bent? Dan ga je naar pro hulp. Nogmaals, we hebben eigenlijk te weinig info over TS.

blabla1993 2 April 2010 11:40

Citaat:

Origineel gepost door Manuelaatje (Bericht 1467183)
puntjes zijn verwijdert ;)

Nu nog hoofdletters enzo.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.