Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Klaagmuur (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56354)

ash-hôôle 11 April 2006 16:39

Koud..8|

Jordi_M 13 April 2006 20:27

Binnenkort ook op voor rijbewijs, poeh poeh. >.<

bootje 19 April 2006 18:12

rotdag door:
- koorts
- hoofdpijn
- kniepijn
- slapeloze nachten door kniepijn

ash-hôôle 20 April 2006 17:57

M'n hele betoog verneukt
5 onvoldoendes terug
Niemand wil met me praten

Impressions 20 April 2006 17:59

Zal ik met je praten? :p

Ik heb ook gezeik met school.. Waarschijnlijk mijn handelingsdeel onvoldoende waardoor ik niet kan slagen. Dat wordt volgend jaar dan mijn zevende jaar havo :')

Piraatje 20 April 2006 18:05

mn vriendje is een josti, mijn beste vriendin heeft t veel te druk met zichzelf, ik ga mn herkansingen verkrachten, gekke hooikoorts.. beh

bakkie 21 April 2006 15:39

die stomme vliegjes als je op de fiets zit:{ :|

thali 24 April 2006 15:59

Alleen het laatste uur les gehad vandaag :/:
Wetenschappen waren afwezig vandaag dus dat betekende: twee uur moederziel alleen wiskunde; bij godsdienst, nederlands, frans was slechts de helft van de groep er; die van fysica was afwezig, dus zes uur geen les. Moest ik daarvoor zo vroeg opstaan? :(

xXxstanciejxXx 24 April 2006 16:19

Citaat:

Origineel gepost door thali
Alleen het laatste uur les gehad vandaag :/:
Wetenschappen waren afwezig vandaag dus dat betekende: twee uur moederziel alleen wiskunde; bij godsdienst, nederlands, frans was slechts de helft van de groep er; die van fysica was afwezig, dus zes uur geen les. Moest ik daarvoor zo vroeg opstaan? :(

ben blij...
ist beter dan proefwerkweek, die ik nu hebb...
klaag klaag... leren dusizenden bladzijde...
klaag klaag

nobrain 29 April 2006 18:46

het is un saaiie KUTDAg, en op dit forum is nu ook ff niets te praten :S

thali 1 May 2006 11:23

Ik ben ziek :(.

Sander 1 May 2006 11:33

Ik ook :( maar ik ben gewoon gaan werken.

ash-hôôle 9 May 2006 17:15

Het kopieerapparaat doet niet wat ik wil :(

Melisss 9 May 2006 17:33

Ik ging naar mn werk om ontslag te nemen, ligt er een brief in mn postvakje dat ik een hogere functie krijg :') nu weet ik niet wat ik moet doen :')

ash-hôôle 9 May 2006 17:41

Eerst die hogere functie aannemen en dan ontslag nemen? :P

Melisss 9 May 2006 17:42

Maar ik krijg ook salarisverhoging :')

Bazzemans 9 May 2006 17:51

Citaat:

Origineel gepost door Melisss
Maar ik krijg ook salarisverhoging :')

Wat is de reden dat je wilde stoppen, als die overeind blijven ondanks de hogere functie en de salarisverhoging moet je gewoon alsnog stoppen..

Melisss 9 May 2006 18:17

Citaat:

Origineel gepost door Bazzemans
Wat is de reden dat je wilde stoppen, als die overeind blijven ondanks de hogere functie en de salarisverhoging moet je gewoon alsnog stoppen..


Een van de redenen dat het weinig uitdaging was (is weggevallen na promotie)
Andere reden dat ik deze zomer nog een baantje heb in de horeca wat ik heel graag wil doen maar moeilijk te combineren is dat is wel nog..

Maar ach, ik kijk gewoon of ik het kan combineren dan maar..:o

nevaeh1987 19 May 2006 10:59

mannen van de gemeente die de sloot schoon gaan maken en dan tegen onze auto spetteren, die ik net twee dagen geleden grondig had gewassen :[

ash-hôôle 23 May 2006 15:33

Die kut onweer de hele tijd,
Wij zijn het hoogste punt in de hele omgeving, met de hoogste bomen van de straat pal naast ons huis, elk jaar slaat minstens 1 keer de bliksem in. en is ons hele internet modem naar de andere wereld geholpen.
En uitgerekend dit weekend, als ik een presentatie moet maken slaat hij weer in :O
Dag Presentatie,
Krijg ik wel een briefje van mijn teamleider dat hij uitgesteld mag worden, wil die kutleraar niet mee werken en moet ik die presentatie gewoon houden zowat zonder tekst.
Daar gaat mijn goede cijfer die ik dus wel kan gebruiken omdat ik 3 5en in m'n profiel heb op dit moment.
En dan kon ik gister eindelijk wel met die presentatie bezig want we hadden een nieuw internet modem, gaat het 'savonds weer onweren.. dus nu moesten alle computers hier uit gezet worden wegens kans op inductie.
Dus ik eerst op school tot half 4 die kutpresentatie maken, daarna tegen donders harde wind 10 kilometer na huis heen fietsen, mis ik de voetbaltraining omdat ik dat ding nog wou afmaken.

Pakspul 31 May 2006 08:04

Citaat:

Origineel gepost door Saduf
jij verdient wel een knuffel vind ik :)

:aai:

Zij verdient een knuffel omdat ze telaat begint met haar presentatie en het niet door heeft dat ze er harder aan moet werken met al die vijfen? :{ (N)

ash-hôôle 2 June 2006 15:13

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul
Zij verdient een knuffel omdat ze telaat begint met haar presentatie en het niet door heeft dat ze er harder aan moet werken met al die vijfen? :{ (N)

maar ik had wel een 6.2 lekker puh :Y)

Pakspul 2 June 2006 17:00

Jammer, ik had graag gezien dat je een dikke 1 kreeg. :{

thali 7 June 2006 12:05

Leuke laatste les Latijn.

Eerst pakt een van mijn medeleerlingen zijn spullen omdat hij vorige les al bijna buiten gezet was en hij hetzelfde tafereel niet nog eens wou meemaken. Drie minuten later loopt de leerkracht buiten.

We kunnen met een tof gevoel de school verlaten :').

ash-hôôle 7 June 2006 19:46

Ik was m'n economieboek kwijt, zodat ik m'n herkansing waarvan ik er net achter kwam dat ik hem morgen heb, niet echt kon leren.
Maar ik heb hem gevonden want hij lag onder de stapel met kleren :+

Ik weet alleen nog steeds niet hoelaat en waar ik die herkansing moet maken

Iessie 8 June 2006 09:53

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle
Ik was m'n economieboek kwijt, zodat ik m'n herkansing waarvan ik er net achter kwam dat ik hem morgen heb, niet echt kon leren.
Maar ik heb hem gevonden want hij lag onder de stapel met kleren :+

Ik weet alleen nog steeds niet hoelaat en waar ik die herkansing moet maken

haha kluns:loser:

ik zit vandaag tot 16 uur en ik moet de laatste 2 uur bij muziek, het instrument bespelen afsluiten. Als er iets is dat ik niet kan dan is dat...nja solozingen :P Maar ik kan ook niet instrumenten bespelen en ik moet beiden :( Oh Oh Oh wat ben ik toch zielig :P

ash-hôôle 8 June 2006 12:41

Mijn economie-inhaalherkansing ging zeer bagger :p

chica 12 June 2006 15:13

Ik vind moeders irritant als ze tegen je praten terwijl je je probeert te concentreren:[

thali 16 June 2006 12:23

Ik wou vroeg in mijn bed kruipen gisterenavond. Dus ik om half tien erin.
Hebben een paar kerels een paar tuinen verder tot elf uur gevoetbald en lawaai gemaakt :{.

ash-hôôle 16 June 2006 19:55

Ik blijf waarschijnlijk zitten, tenzij ik een 8 op wiskunde haal, een 9 op duits en een 8.5 op economie :'(

ash-hôôle 17 June 2006 12:43

Hehe,, met mijn rekenkunsten ben ik erachter gekomen dat ik nog wel over kan :+

Impressions 17 June 2006 13:18

Niet, je blijft keihard zitten :p

En kut zeg, waarom lukken die stomme akkoordjes nou opeens niet :{

thali 17 June 2006 20:43

Romeins en Belgisch recht en alles wat er ook maar mee te maken heeft @#$%µ£!

xxx_mii_xxx 18 June 2006 18:55

ik erger me dood aan mensen het voor elkaar hebben gekregen dat het uit is met me vriendje:O:@

ash-hôôle 18 June 2006 20:01

Citaat:

Origineel gepost door Impressions
Niet, je blijft keihard zitten :p

En kut zeg, waarom lukken die stomme akkoordjes nou opeens niet :{

Je hebt gelijk, m'n rekenkunsten klopten wel.. maar de cijfers niet :+

xxx_mii_xxx 20 June 2006 16:39

mensen hebben jullie ook wel eens het gevoel dat iemand je onwijs zit voor te liegen?

ash-hôôle 21 June 2006 13:17

ja

Piraatje 21 June 2006 20:24

Waarom is iedereen opeens offline? :'(
Edit: laatmaar :z

frox 27 June 2006 19:40

felix is lui

thali 28 June 2006 18:28

Mijn spieren zijn stijf van gisteren :{.

K@rima! 28 June 2006 23:18

Mijn grootste ergenis van de laatste dagen is toch echt wel de (helpdesk van de) belastingdienst.

The6thgate 29 June 2006 20:54

:'( heb ik netjes mn afstudeerscriptie laten bundelen, ontdek ik toch nog een fout8| een titel is verschoven naar de pagina ervoor. verdomme kan ik dat weer aanpassen

thali 30 June 2006 09:18

Citaat:

Origineel gepost door The6thgate
:'( heb ik netjes mn afstudeerscriptie laten bundelen, ontdek ik toch nog een fout8| een titel is verschoven naar de pagina ervoor. verdomme kan ik dat weer aanpassen

Ik heb dat ook gehad. Ik had mijn eindwerk al één keer netjes afgeprint en dacht, toch maar voor de zekerheid checken of de lay-out in orde is, bleek dat er een titel ergens op een vorige bladzijde verdwenen was waardoor de lay-out overal verneukt was.

thali 4 July 2006 17:47

Warmtebloedneus :(.

thali 5 July 2006 17:36

Echt niet. Ik stond vollop spullen te pakken in de keuken, voelde mijn neus lopen, nam een zakdoekje uit de kast en dat zat vol bloed.

Kut_Aap 13 July 2006 21:31

ah!

Er heeft een wesp in mn voet gestoken, ben er allergisch voor, dus kreeg een dikke rode voet.. en nu issie zeer pijnlijk.
En ik heb een steen tegen mn knie schijf aangekregen.. zeer auw.

heb medelijden, nu loop ik helemaal mank.

Kolkie 13 July 2006 21:34

Vind Ik Ook

Meisje_ 19 July 2006 14:45

Blaaablaaablaaaa:loser:

ash-hôôle 22 July 2006 19:07

die kut thalys, we vertrokken om 4 uur s'middags uit parijs, normaal is het 3 uur rijden, na een half uur hield dat ding ermee op, motor kapot ofzo. 5 uur vertraging, stil gestaan in de brandende zon met 35 graden zonder airco en zonder water. na 4 uur kwam de brandweer om alle flauwvallende mensjes op te frissen, daarna konden we door naar brussel, daarna door naar rotterdam toen was het 1 uur, om 2 uur ging er een trein over gouda, den haag, leiden, schiphol, amsterdam. om 4 uur waren we in amsterdam en van daaruit hadden we een taxi die ons 150 km naar huis moest brengen. om 7 uur waren we thuis, 15 uur er over gedaan om van parijs thuis te komen.

Meisje_ 22 July 2006 21:13

Echt jesus, 't was echt te WARM vandaag.. en dan loop je weg van je werk.. Dikke stortbui.. GRMBL..!! je tel zowat naar de tering was echt ZEIKNAT!! & die verjaardag was ook saaaaaaai..


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:37.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.