Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   welke leeftijd (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49308)

MrInsane 3 December 2005 18:30

17 en sex hebben we gedaan lijkt me logisch ;)

niemand 3 December 2005 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
we blijven lekker ontopic schatjes en Niemand, voortaan niet meer liegen he http://www.tboek.nl/tboek/s/20.gif
sorry ambertje, maar ik loog niet, ik dacht ik geef ff het voorzetje aan de mensen die er niet voor uit durfden te komen.

Sjanoow 3 December 2005 22:34

Was bijna 15.. heb dr ook nog geen spijt van gehad. :)

kreej-z 5 December 2005 09:48

ik was net 17 :)

pruttelpot 5 December 2005 16:09

13 of 14..

Banshee 3 January 2006 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
nog maagd (en ben 16)
ik ook :(

Ichigo 3 January 2006 23:10

oktober 2005 net geen 16 dus;)

QuickDude 4 January 2006 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
19:$

Waarom dat schamend gezichtje?

Er is toch niets mis om aan een wat oudere leeftijd sex te hebben voor de eerste keer?

Ik ben nu 16 jaar en een half :P En ik ben ook nog maagd, dus toch geen probleem? :)

Je hebt sex met iemand wanneer je dat zelf kiest.

kurobu 4 January 2006 14:31

18 en dit op 1 januarie 2006 ..
dus nog niet zo lang geleden..

wat we hebben gedaan ?
het normale voor het begin ..
alles ging fouteloos en op wieltjes ...
het was zalig ...

ben blij dat ik zolang heb gewacht ..

Stefanie14jaar 16 March 2006 17:09

Ik heb het nog niet gedaan maar ik wil het wel graag
is 14 jaar niet te jong ??

(Het lijkt me zo spannend om te doen, het enige wat ik nu doe is met mezelf spelen:$)


X steef

JennyMindTricks 16 March 2006 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie14jaar
Ik heb het nog niet gedaan maar ik wil het wel graag
is 14 jaar niet te jong ??

(Het lijkt me zo spannend om te doen, het enige wat ik nu doe is met mezelf spelen:$)


X steef

Beter up je geen topic van 2jr oud..:O

patriesje 17 March 2006 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
ik was 15

maarum flater...... 18, nee sorry ik snap dat mensen dat wel normaal vinden maar ik vind 16 17 toch echt wel zo een leeftijd. 18 vinnik al ietsies oud worden..... 20 helemaal te laat :p

hmmmm:rolleyes: ik heb wel eens ergens gelezen dat een man van 32 die nog maagd was......

ontopic: ik was 16:$

luie-donder 19 March 2006 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie14jaar
Ik heb het nog niet gedaan maar ik wil het wel graag
is 14 jaar niet te jong ??

(Het lijkt me zo spannend om te doen, het enige wat ik nu doe is met mezelf spelen:$)


X steef

blijf maar lekker doorspelen

Ghris 21 March 2006 20:26

Hmm, heb al 18 jaar geen sex meer gehad :( Ben je trouwens ook maagd als je gelooft dat je in je vorige leven al hebt geneukt? :z

Bazzemans 21 March 2006 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Hmm nee, sex is niet aan leeftijd verbonden hoor.
De ene is er op de 16e klaar voor, de ander op z'n 20e. Dat verschilt per persoon.. Ik vind het gek om te zeggen dat 18 te oud/jong is.

Wat wel belangrijk is, is natuurlijk dat je van jezelf weet dat je er echt klaar voor bent. En dat kun je, denk ik, niet zeker weten op je 13e. Soms lijkt het écht of het een goede keuze is, maar je kunt er zoveel spijt van krijgen. Dat is toch zo jammer? Dat je je eerste keer niet hebt gedeeld met iemand waar je superveel van houdt? Ik snap wel dat 't van tevoren moeilijk te zien is, maar ik vind dat 'de jeugd' er tegenwoordig te vroeg mee begint. Het is echt iets speciaals hoor..!

Ik ben het volledig met je eens, maar om ff aan te vullen. Ik was zelf 15 en als ik daar nu over nadenk was ik toen eigenlijk ook nog helemaal niet in staat om zo'n beslissing te nemen. Ik heb helemaal nergens spijt van, maar als ik er nu aan terugdenk en kijk naar de 15-jarigen van nu vind ik gewoon dat het eigenlijk als je héél rationeel kijkt te jong is. Zoals Flater ook al aangaf kun je zo'n beslissing waarschijnlijk pas ècht goed nemen als je 18 ofzo bent. Desalniettemin kan je er denk ik best wel klaar voor zijn als je 15 bent. Het er klaar voor zijn is in mijn ogen veel minder aan leeftijd gebonden dan het rationeel erover nadenken. Als je wat ouder bent ga je dit soort dingen wat meer waarderen en schat je het wat meer op waarde, dus ben je dan beter in staat om erover te oordelen.

Ik was dus 15, maar heb bij mijn vriendin toen wel de eerste paar maanden de boot afgehouden terwijl zij het al lang wilde doen. Ik denk dat het dus sowieso belangrijk is dat je je huid duur verkoopt, want het is niet zomaar iets.

MrInsane 22 March 2006 13:20

nou ik was 17 en ik vond het prima :p

Jordi_M 22 March 2006 16:29

Ik geloof dat je sex kunt hebben wanneer je er klaar voor bent, maar dit wel met de enige volwassenheid, en geestelijk moet je ook wel over de gevolgen van je daad na kunnen denken.

Ik was zelf 16, ben inmiddels 17. De eerste keer was met mijn eerste vriendin waar ik nu nog steeds mee samen ben ( al 1 jaar en 2 maanden ). De eerste keer was ook speciaal. Het is eenmaal zonde als je ontmaagd word om maar gewoon een "wipje" te maken.

Veel mensen raken hun maagd zijn kwijt door een impulsieve actie. Ik had geloof ik circa 5/6/miss 7 maanden met mijn vriendin voordat we sex hadden. Ook verstandig is om er eerst heel veel over te praten, weten waar je aan toe bent. Het klinkt misschien stom, maar je moet ook enige voorbereidingen treffen. Hiermee bedoel ik: Protectie, als er iets misgaat meteen actie kunnen ondernemen ( morning after pil kunnen halen ).

Sommige mensen zijn er nu eenmaal veel eerder bij. Ik was 16, mijn vriendin was net 13. Ze heeft een hele goede band met haar moeder, en het onderwerp was veelbesproken. Ze had tegen haar moeder gezegd het wel een keer te willen proberen, die wenste haar veel succes, en heeft haar voorbereid d.m.v. condooms en extra geld in geval dat er iets mis zou gaan. Ze heeft er ook meteen voor gezorgd dat er snel een pil zou komen.

Het is moeilijk te zeggen op welke leeftijd je sex kan hebben. Je leeftijd staat nu eenmaal los van je volwassenheid ( geestelijk gestelt ).

Piraatje 22 March 2006 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik ben het volledig met je eens, maar om ff aan te vullen. Ik was zelf 15 en als ik daar nu over nadenk was ik toen eigenlijk ook nog helemaal niet in staat om zo'n beslissing te nemen. Ik heb helemaal nergens spijt van, maar als ik er nu aan terugdenk en kijk naar de 15-jarigen van nu vind ik gewoon dat het eigenlijk als je héél rationeel kijkt te jong is. Zoals Flater ook al aangaf kun je zo'n beslissing waarschijnlijk pas ècht goed nemen als je 18 ofzo bent. Desalniettemin kan je er denk ik best wel klaar voor zijn als je 15 bent. Het er klaar voor zijn is in mijn ogen veel minder aan leeftijd gebonden dan het rationeel erover nadenken. Als je wat ouder bent ga je dit soort dingen wat meer waarderen en schat je het wat meer op waarde, dus ben je dan beter in staat om erover te oordelen.

Ik was dus 15, maar heb bij mijn vriendin toen wel de eerste paar maanden de boot afgehouden terwijl zij het al lang wilde doen. Ik denk dat het dus sowieso belangrijk is dat je je huid duur verkoopt, want het is niet zomaar iets.

Hier ben ik het wel mee eens. Ik ben 15 en kzal nie zeggen dat k niet nieiuwsgierig ben ofzo. Maar ik vind wel dat ik nog tijd genoeg heb.

Jordi_M 22 March 2006 16:58

Je zegt dat je tijd genoeg hebt. Deze uitspraak duid er al op dat je verstandelijk al wat verder bent, sommige zullen dit nooit leren.... ;)

Ik heb er ook altijd zo over gedacht. Was altijd single, tot op mijn 16e.

Piraatje 22 March 2006 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jordi_M
Je zegt dat je tijd genoeg hebt. Deze uitspraak duid er al op dat je verstandelijk al wat verder bent, sommige zullen dit nooit leren.... ;)

Ik heb er ook altijd zo over gedacht. Was altijd single, tot op mijn 16e.

Ik ben niet altijd single. Maar ik doe gewoon rustig aan. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Als het op dat moment goed voelt krijg ik er iig geen spijt van.

Droppeke 29 March 2006 18:57

Citaat:

18 vinnik al ietsies oud worden..... 20 helemaal te laat :p
Erhm.. mijn vriend is 20 en ik 16 en allebei nog steeds maagd.. na 10 maanden :9

Jordi_M 29 March 2006 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Droppeke
Erhm.. mijn vriend is 20 en ik 16 en allebei nog steeds maagd.. na 10 maanden :9
Je hebt alle tijd ;)

Mijn vriendin en ik waren er klaar voor. En het moment was echt het juiste moment voor ons.

Wacht gewoon op dat moment ^^

Saarah 30 March 2006 13:20

15, helemaal geen spijt van:). Het was gewoon het juiste moment met de juiste persoon :thumbsup:

Stevie 30 March 2006 13:47

laten we zeggen...17

Atjeuh 30 March 2006 14:00

15

johandewit.nl 30 March 2006 18:08

16

brambo 30 March 2006 23:36

Ik was 18 (en ben nog 18 ) het beviel goed.

Ik heb gewoon spijt dat ik het niet eerder gedaan heb mn vriendin (intusse al weer mij ex :D) wilde wel maar ik niet, maar kwam ik er pas achter wat ik gemist heb...

Witje89 17 May 2006 13:55

Ik ben nu 16,5 jaar...en ik ben nog maagd..en dat wil ik graag nog zo houden..

bakkie 17 May 2006 16:24

ben nog maagd een jongen en ben 17. is nog niet van gekomen. heeft niet zo een haast bij mij.

sweetwendy 17 May 2006 17:18

toen was ik 14....en wat we gedaan hebbe is natuurlijk prive :)

little girl 20 May 2006 20:10

ik ben 14 en nog maagd maar het zal over een paar maanden wel over zijn. :d

Piraatje 20 May 2006 20:12

Ik ben bijna 16 en k zie t allemaal vanzelf wel.

little girl 20 May 2006 20:29

ik ben 14 ben nog maagd wow man wat is iedereen vroeg zeg. dat weet ik van alle mensen om me heen gewoon niet! Wat sommige mensen uitspoken.

Keira 20 May 2006 22:34

Ik ben het ermee eens dat er hier een paar heel vroeg vogels bij zitten. Ik ben zelf 16 en helemaal niet tot mijn spijt nog steeds maagd.
En voor de mensen die het ook nog interrseert, ik heb nog nooit met een jongen gezoend (Echt gezoend dan, de kusjes van mijn broertje kan ik niet meetellen)

Jordi_M 20 May 2006 23:17

Citaat:

Origineel gepost door Keira
Ik ben het ermee eens dat er hier een paar heel vroeg vogels bij zitten. Ik ben zelf 16 en helemaal niet tot mijn spijt nog steeds maagd.
En voor de mensen die het ook nog interrseert, ik heb nog nooit met een jongen gezoend (Echt gezoend dan, de kusjes van mijn broertje kan ik niet meetellen)

Zelfde hier....voor mijn 16e geen vriendin....no girlfriend...no kiss...no nothing.

was 16 en een HOOP maanden, toen ik pas echt een leuke meid had, en daar alles mee heb gedeeld, en daar nog steeds alles mee deel. Word binnenkort nog 18 ^^

sweetwendy 21 May 2006 09:05

14

See 22 May 2006 20:24

Ik ben nog maagd :D kben ook nog maar 13 ...

Atjeuh 22 May 2006 20:28

15

Sander 22 May 2006 20:36

ik was 17

K@rima! 22 May 2006 21:07

Ik was 21 ofzo:? Weet het ook niet meer

Riv3lla 24 May 2006 15:50

Citaat:

Origineel gepost door Witje89
Ik ben nu 16,5 jaar...en ik ben nog maagd..en dat wil ik graag nog zo houden..

Dat vind ik nou een mooie instelling :)


btw, zelf ook nog steeds maagd

AMF 24 May 2006 15:51

Citaat:

Origineel gepost door K@rima!
Ik was 21 ofzo:? Weet het ook niet meer

wtf karima? :+

K@rima! 24 May 2006 15:53

ja idd :+ Geen idee wanneer ik dat heb getypt

chica 24 May 2006 16:03

Alweer die vraag?:p

Ik was 16.

bartje518 24 May 2006 17:19

Citaat:

Origineel gepost door K@rima!
ja idd :+ Geen idee wanneer ik dat heb getypt

Wel een hele vage post 8)

Tyskie 24 May 2006 20:31

Citaat:

Origineel gepost door K@rima!
ja idd :+ Geen idee wanneer ik dat heb getypt

Was 't niet je moeder onder jouw profiel? :')

MissDuplex 24 May 2006 20:32

15 jaar en 5 maanden, geen spijt van en ben nu nog steeds met hem samen..

Forza 24 May 2006 20:34

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie
Was 't niet je moeder onder jouw profiel? :')


je humor is inderdaad om te .... :')

Daegron 25 May 2006 12:31

Ik was net 16..

x-lizz-x 25 May 2006 16:18

net 15 en dat was met mijn huidige vriendje :)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.