Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Emo worden (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62034)

-GameGirl 12 October 2007 15:53

waarom zou je geen muziek moge luisteren die je zelf wilt.. :p
je kunt ook een iPod kope.. hoeven je ouders niet te weten wat je luistert!!

en ik geef er echt helemaal geen bal om, wat mijn vrienden voor kleren dragen..
ik trek gewoon aan wat ik zelf mooi vind :d haha

Maar ik moet nu weg.. anders vermoord m'n broertje me :d
doeggxx

Zeespons 12 October 2007 15:54

Wat is het verschil tussen emo muziek en normale?
(behalve de video clips)

Nijland 12 October 2007 15:58

okeej doeidoeixx

Nijland 12 October 2007 15:59

ik kan het niet uitleggen zeespons.. die vraag moetje stellen aan gamegirl:p zij kan het waarschijnlijk wel uitleggen:p

-GameGirl 12 October 2007 17:03

emo muziek is gewoon een soort rock.. maar dan gemaakt//gezonge door jonges met eye-liner :d haha

greenday
panic! at the disco
fall out boy..

dat soort bands..

Nijland 12 October 2007 17:33

whaha zo jah:p ik wist niet hoe ikhet moest omschrijven:p

blabla1993 12 October 2007 19:14

Greenday is punk rock.:wave: En jongens/mannen met eye-liner emo? Kom op zeg.
Oja, nijland jouw ouders hebben serieus wat verkeerde ideeën. Waarom precies mag je niet doen wat je wilt?

-GameGirl 12 October 2007 21:54

*ALTIJD maar ALLES beter wete dan een ander.. Jéés*

en fall out boy en panic! at the disco zijn ook punk rock bands

blabla1993 12 October 2007 23:11

= geen emo dus.

-GameGirl 13 October 2007 08:34

is WEL emo..

dat hoort bij de emocore......
en pete wentz heeft zelf gezegt dat Fall Out Boy
bij die muziek-soort hoort. duss

Nijland 13 October 2007 10:39

nou blabla1993 omdat ze vinden dat ik dan heel somber eruit zie enzo.. ze vinden de kleding niet mooi... ik heb het gevoel dat ze soms bang zijn voor die mensen.. ik zou niet weten wrm ze bang zouden moeten zijn maarja,, en vooral de muziek vinden ze afschuwlijk:( .. drm denk ik.! en blabla noem me maar Ilse;)

-GameGirl 13 October 2007 10:59

mijn moeder is er ook niet echt dol op..
maar ik luister wat ik mooi vind..

en ik heb en paar dagen geleden een iPod nano 3e generatie aangeschaft :d dus.. nou hoeft ze nooit meer mee te luistere :p

blabla1993 13 October 2007 11:13

Nou Ilse, ik denk dat je ouders eerder bang zouden moeten zijn als je in dure merk kleren rond loopt, nooit thuis bent en massa's 'verkeerde' vrienden hebt dan zoals je nu bent.
Oja, koop een mp3 speler en geen iPod, prijs-kwaliteit verhouding zuigt voor iPods.:p (Bijv. een iPod van 200 euro doet hetzelfde als een mp3 speler van 100 euro.)

-GameGirl 13 October 2007 11:20

deel 1 van blabla's post.. dacht dat ik het nooit zou zegge maar dit keer heb je gelijk..

maar dat 2e.. mp3 sucks.. daar kun je alleen liedjes op zette.. en je moet een uur zitte drukke voordat je het goeie liedje hebt..

mijn iPod was 150,- en ik kan er films op zette, spelletjes op doen, foto's op zette, en oneindig liedjes op zette.. en je hoeft alleen maar menu > artiesten > kies artiest > kies liedje.. KLAAR :d

Zeespons 13 October 2007 13:46

Nu er nog mee kunnen bellen en je hebt een compleet nieuwe mobiel.

Ik heb liever een mp3. Die kan je tenminste om je nek dragen.
(Zonder dat hij er uit wordt geplugged en op de grond valt.)

Zeespons 13 October 2007 13:48

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1321273)
en je moet een uur zitte drukke voordat je het goeie liedje hebt..

Als je het goed doet heb je alleen maar goeie liedjes er op staan.

-GameGirl 13 October 2007 15:11

:p LoL

maar een iPod heeft een lang draadje zodat je hem zo in je zak kan doen.. en toch de hoorentjes in je oor..
en hij kan er niet uitplugge want hij zit vast :d

Nijland 13 October 2007 18:44

weetje blabla je hebt gelijk..;) de mp3 die ik nu heb moet ik ook delen met m'n zusje dus dat gaat moeilijk:p

-GameGirl 13 October 2007 20:54

sinterklaas..
verjaardag....

blabla1993 13 October 2007 21:48

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1321273)
maar dat 2e.. mp3 sucks.. daar kun je alleen liedjes op zette.. en je moet een uur zitte drukke voordat je het goeie liedje hebt..

mijn iPod was 150,- en ik kan er films op zette, spelletjes op doen, foto's op zette, en oneindig liedjes op zette.. en je hoeft alleen maar menu > artiesten > kies artiest > kies liedje.. KLAAR :d

Kunnen de mp3s tegenwoordig ook allemaal.:)

-GameGirl 13 October 2007 22:15

Owkeuujjjj....

maar ik blijf bij me iPod :wave:

Nijland 14 October 2007 08:15

gamegirl sinterklaas is wel een top idee:p:D..
verjaardag is ook wel goewd idee..!:p whaha..

-GameGirl 14 October 2007 09:38

haha :d

Ohww ik kan niet wachte tot sinterklaas!!!

Nijland 14 October 2007 10:18

want,?:P

-GameGirl 14 October 2007 11:00

dan krijg ik :: The Legend of Zelda, Phantom Hourglass _0_

Nijland 14 October 2007 11:27

aah okeej:D

-GameGirl 14 October 2007 11:34

:d

Rainbowsun 19 October 2007 12:00

oh zucht......
niet lullig bedoelt maar: how to be emo...

waarom moet je vriendin emo worden? Zeg alsjeblieft namens mij dat ze zichzelf moet zijn, en als ze de kledingstijl en muziek leuk vind. Voilá, maar.... jees, blij gewoon jezelf mensen.

*punt*

Rainbowsun 19 October 2007 12:02

Citaat:

Origineel gepost door xjh44 (Bericht 1317970)
Hello,

heb mij speciaal aangemeld om hierop te reageren... wat sweet van mij..euh okééééj,

Emo word je niet, zoals al vaker hier gezegd, emo ben je gewoon. vroeger wou ik ook altijd mensen in hokjes plaatsen. Tijd heeft mij geleerd dat dat nie echt zo is. Iedere mens is uniek. Zelf luister ik naar metal, rock en alternative. Emo muziek is wel schoon, ma klassiek boeit ook... Zo bedoel ik maar, iedereen is anders. Doe gewoon waar je je goe bij voelt... Wil nergens bij horen, anders loopt het toch maar verkeerd af. Je gaat je minder goed voelen als je ergens bijhoort...

tof emogroepje als je persé die muziek wil luisteren: mozart season... echt mooi!!

grtz,
xjh


^^

-GameGirl 19 October 2007 13:47

man vloek niet zo..

als je nou jezelf wilt zijn..
en.. "jezelf" ..is toevallig emo..
dan kan je daar toch niks aan doen?

en what the fuck maakt et nou uit of een IPOD EMO IS!!!

Rainbowsun 19 October 2007 14:03

ja maar je gaat toch niet vragen hoe wordt ik mezelf? dat ben je dan toch? Als jij de emoshirtjes leuk vind ga je emoshirtjes kopen, maar wordt je geen emo...|:(

blabla1993 19 October 2007 14:21

De enige mensen die trots zijn op hun 'subcultuursticker' zijn emo's. Normale mensen die zon 'sticker' uitgereikt hebben gekregen van de inzichtsloze meningloze meelopermassa (wauw, woordenschat!) hebben er een hoop schijt aan, lachen erom en zijn zichzelf.

wtr 19 October 2007 16:11

ik zie emo's meer als mensen die voor hun gevoelens uit durven te komen(op een beetjuh xtreme manier) en een andere kijk op het leven hebben. en ook bepaalde kleding dragen etc... en ze luisteren naar punkrock

mm ik ben open, durf me gevoels te uiten en luister naar breaking benjamin, senses fail etc (das ook punkrock tog ? :P)

mm miss ben ik ook emo.. :9

naaaah... je bent ermee geboren ofnie :P

btw... ik luister ook naar happy hardcore,hardcore,hardstyle,trance, vocal trance..

wat bn ik dan ? :?

een emo-gabber ! cool... een nieuwe rage..

zou hardcore en punkrock samengaan ?:7
kzie het al voor me xD
ophidian en senses fail - emogabber !

hoe dan ook... je bent geboren zoals je bent. je kan niet echt worden wat je wilt worden. denk dat je maar lkkr tevreden moet zijn met wat je wel bent :9 O-)

btw, ik heb een vraag... zou me hond ook emo zijn ? hij jankt de heele dag door :P (grapje :P)

wtr 19 October 2007 17:04

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1321600)
Je hond is gewoon zielig. Ga dat beest eens voeren ofzeau.

Je kan niet ''emo'' worden geboren joh xD Je word geboren als een baby. Een die nog niks weet qua muziek. Het gaat tenslotte om de muziek. Senses fail is meer screamo btw.

hoe dan ook... je kan wel als emo geboren worden(nouja meer ''aanleg'' voor hebben)

sommige mensen hebben meer last(of kunnen ze beter onderscheiden... hoe je het ook wilt noemen) van hun gevoels, kunnen er slechter mee omgaan etc... komt omdat ze daarmee geboren zijn... dat word ze niet aangeleerd... je leefomgeving heeft wel invloed op hoe je later word... maar niet veel invloed...

mensen zoeken zelf de groep waar ze zich het prettigst in thuis voelen. nouja al voelt je vriendin zich bij emo's prettig laat haar dan emo zijn :thumbsup: maar laat haar niet emo worden om er gewoon ergens ''bij te horen'' of omdat ze het leuk lijkt...

ken je het nummer van nickleback - i wanna be a rockstar ? :P nouja soms willen mensen wel is iets anders zijn voor een bepaalde tijd... soms voor altijd... maar let er gewoon op of het geen bevlieging is.

wtr 19 October 2007 17:12

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1321604)
Het zal allemaal wel een fase zijn denk ik. Je zoekt je eigen identiteit tijdens het puberen.

Ik doe dat door help-mijn-goudvis-is-dood-muziek te luisteren en mijn haar in de meest debiele kleurtjes te verven xD

nou veel plezier dan :P

btw, toen je zei ''fase'' d8 ik gelijk aan breaking benjamin - phase...

zoon nice nummer :thumbsup:

en btw... ik heb ook vriendinnen die kleurtjes in hun haar doen... betekent nog niet dat ze emo zijn :P bruin staat leuk :P :thumbsup: (Als je blond ben dan...)

wtr 19 October 2007 17:22

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1321607)
Het ging over debiele kleurtjes:P
Jeweetwel, donkerblauw met zwart, racoontails, roze enzenz.
Breaking Benjamin is gewoon goed joh xD


zwart en roze is ook leuk :P en breaking benjamin is idd goed... mjah... ophidian - angel is ook goed :thumbsup: als je er van houdt tenminste :P

wtr 19 October 2007 17:30

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1321262)
mijn moeder is er ook niet echt dol op..
maar ik luister wat ik mooi vind..

en ik heb en paar dagen geleden een iPod nano 3e generatie aangeschaft :d dus.. nou hoeft ze nooit meer mee te luistere :p

ach al begint je moeder te zeuren dat je wat anders op moet zetten dan flikker je subwoofer fucking hard aan en haal wat speedcore/terror/hardcore uit de kast.... dan piept ze wel anders _0_

-GameGirl 19 October 2007 19:04

haha is een idee...

maar..
sommige mense kijken gewoon anders tegen het leven aan..
en denken anders dan andere.. en gaan anders met hun gevoelens om.. maar het zijn gewone mense..
er was ooit 1 iemand die dat soort mensen tot EMO heeft gedoopt..

maar als nou nooit iemand bij het woord emo op was gekome.. bestond deze topic niet eens.. en waren er geen mensen die zich aan 'emo's' ergerde..

dus het komt alleen door dat woordje..
als je het zo bekijkt .. toch? of niet soms....

rarejopie 21 October 2007 15:13

ik zou je vriendin het afraden, het is niet slim om emo te worden. ze wil waarschijnlijk gewoon wat aandacht hebben.

-GameGirl 21 October 2007 15:17

en waarom is het niet slim om emo te zijn..??

rarejopie 21 October 2007 15:18

omdat je dan in een kring komt met allemaal blowende rokende mensen, die zelfmoordnijgingen hebben en aan zelfkastijding doen. en ze halen je snel over

-GameGirl 21 October 2007 15:21

wie zegt nou weer dat emo's blowen en aan.. zelf-kassstijd-ding.... doen.. wat het ook betekent.....

rarejopie 21 October 2007 15:25

ze willen allemaal aandacht trekken, en daarom gaan ze roken en gaan ze aan zelfkastijding doen. en ze proberen zeker weten wel eens te blowen en dan gaan ze het allemaal doen (misschien een beetje stereotyp, maar dat is hoe het bij mij op school gaat)

-GameGirl 21 October 2007 15:30

bij jou op school.. maar dat wil niet zegge dat het OVERAL zo is...

rarejopie 21 October 2007 15:38

maar dat wil ook niet zeggen dat dat de enige school is waar dat gebeurt, en er zitten meer dan 1500 mensen op mijn school, en ik ga ervan uit dat daar genoeg emo's tussen zitten om een reeel beeld te krijgen

-GameGirl 21 October 2007 15:43

ja zei je net ook al :P

rarejopie 21 October 2007 15:45

ik weet het, maar we hadden dezelde discussie in 2 verschillende topics :D

-GameGirl 21 October 2007 15:47

ja klopt :d

dan houden we het in deze topic.. okejj?

rarejopie 21 October 2007 15:47

ok

-GameGirl 21 October 2007 15:53

waar ging het okalweer over..?? :o


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.