Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Emo worden (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62034)

Precillah 10 July 2007 21:44

Emo worden
 
:wave:Haiii allemaal

Mijn best vriendin wil emo worde ma ze weet nie welke muziek ze dan moet luisteren. Kan iemand haar helpen? Want ze is echt hopeloos en ik wil haar graag helpen met emo worden...
Thnxxx alvast _0_:*

Chrizlybeer 10 July 2007 21:52

Citaat:

Origineel gepost door Precillah (Bericht 1316162)
:wave:Haiii allemaal

Mijn best vriendin wil emo worde ma ze weet nie welke muziek ze dan moet luisteren. Kan iemand haar helpen? Want ze is echt hopeloos en ik wil haar graag helpen met emo worden...
Thnxxx alvast _0_:*

Zeg maar dat ze ontzettend kansloos is als ze A: Emo wil worden en B: niet weet naar welke muziek ze dan moet luisteren:')^100

DarkAngel 10 July 2007 21:59

naar emo muziek natuurlijk :rolleyes:

Precillah 10 July 2007 22:28

ja ik bedoel ook bandjes ja hihi :$

blabla1993 11 July 2007 00:58

LOLOLOLOLOOL AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA serieus, triest man :'):'):'):'):'):')

Chrizlybeer 11 July 2007 03:50

Citaat:

Origineel gepost door Precillah (Bericht 1316170)
ja ik bedoel ook bandjes ja hihi :$

Haha je bent ook gewoon écht serieus. Echt serieus hoe fakking kansloos is die vriendin?!:')

Atjeuh 11 July 2007 08:59

oké dus ze wil iets worden maar ze weet niet wat het is :')

OMG

spiral_design 11 July 2007 11:03

dit is echt wel zielig,
iets willen worden, maar niet weten hoe, welke muziek,...
je bent iets of je bent het niet, hé!! Dees is gewoon fake.
:') ZIEEEEEEEEEEEEEELIG :')

blabla1993 11 July 2007 11:30

Alle emo's zijn sowieso wannabees en pseudo-depressief.

Winds 11 July 2007 21:22

Wat is emo:?

blabla1993 11 July 2007 21:26

Pseudo-depressieve wannabees die ergens bij willen horen.

Precillah 11 July 2007 23:50

ze zegt dat ze ook in zichzelf gaat snijde zodat ze dr dan bijhoort... :?

Precillah 11 July 2007 23:56

Maar weten jullie dan ook geen bands? Want ik ben eigelijk ook wel benieuwd naar die music, al is het niet voor die vriendin maar ik wil gewoon wete hoe t klint

blabla1993 12 July 2007 01:50

Citaat:

Origineel gepost door Precillah (Bericht 1316246)
ze zegt dat ze ook in zichzelf gaat snijde zodat ze dr dan bijhoort... :?

Oh, vertel haar maar ook gelijk dat ze zelfmoord moet plegen. Geez, dit soort mensen horen in een dierentuin/inrichting.

Ranitj.x 12 July 2007 11:33

Wa is er nuj zo erg an emo zijn?
NIE alle emo's snijdn undr en uj vriendin zou moetn na emocore luistern; kweet wel geen naamn vn groepn,
en de meest voorkomende dingen bij emo's zijn:
- Beetje baggy of superskinny jeans
- Sneakers of All Stars
- Vintage (sport)vestje
- Een piercing in bv. je lip of kin
- Een nerdy bril (à la Viktor & Rolf)
- Soms een haarbandje
- En de belangrijkste: het emo-kapsel.

Sluzjj XX

appelshampoo 12 July 2007 16:05

Citaat:

- Beetje baggy of superskinny jeans check
[b]- Sneakers of All Stars check
- Vintage (sport)vestje check
- Een piercing in bv. je lip of kin
[b]- Een nerdy bril (à la Viktor & Rolf) check
- Soms een haarbandje
- En de belangrijkste: het emo-kapsel.

ja en nu moet ik nu zielig gaan kijken ook? :(

Precillah 12 July 2007 16:30

Citaat:

Origineel gepost door Ranitj.x (Bericht 1316272)
Wa is er nuj zo erg an emo zijn?
NIE alle emo's snijdn undr en uj vriendin zou moetn na emocore luistern; kweet wel geen naamn vn groepn,
en de meest voorkomende dingen bij emo's zijn:
- Beetje baggy of superskinny jeans
- Sneakers of All Stars
- Vintage (sport)vestje
- Een piercing in bv. je lip of kin
- Een nerdy bril (à la Viktor & Rolf)
- Soms een haarbandje
- En de belangrijkste: het emo-kapsel.

Sluzjj XX


thanx man!
zitte cker wel nuttige tips bij, is ff kijke of k die met mn vriendin in uitvoering ken brenge. Want k vind emo's eigelijk ook wel seksie :$

Maar kwas eik op zoek naar bandnamen enzo
kusschiess:*

Chrizlybeer 12 July 2007 16:43

Citaat:

Origineel gepost door Precillah (Bericht 1316287)
thanx man!
zitte cker wel nuttige tips bij, is ff kijke of k die met mn vriendin in uitvoering ken brenge. Want k vind emo's eigelijk ook wel seksie :$

Maar kwas eik op zoek naar bandnamen enzo
kusschiess:*

HAHAHAHAHAHAHAHAHA:') Wat een grap:')

Stuur je ook even een before-after foto van jezelf als het allemaal gelukt is?

Precillah 12 July 2007 16:50

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1316288)
HAHAHAHAHAHAHAHAHA:') Wat een grap:')

Stuur je ook even een before-after foto van jezelf als het allemaal gelukt is?

:yes: zallik doen

appelshampoo 12 July 2007 18:22

paniek in de disco doet het volgens mij altijd goed bij emo's

Precillah 12 July 2007 18:35

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo (Bericht 1316295)
paniek in de disco doet het volgens mij altijd goed bij emo's

oke thkns _0_
ik ken al1 dat ene nummer dies wel tof ja :Y)

Darker 17 July 2007 12:47

Emo worden
 
Hoi Precillah,

emo wordt je niet echt, dan ben je eigenlijk gewoon, of niet natuurlijk. Dat is zeg maar het verschil met de echte en de nepperts. Net als bij gothic of metal. Je kan bij de H&M je emo pakje kopen, maar dan ben je nog niet emo.

Er is een heel mooi boek over emo en dat is helaas nog alleen in het Engels, het heet Everything Hurts. Het staat bol van de tips over winkels, clubs, muziek etc.

dichter bij huis:

Emo community
-begin met het aanmaken van een www.myspace.com profiel. Dit is gratis. Emo's zitten niet op hyves, maar op myspace. Zorg dat je er veel emo-achtige fotos opzet: je weet wel, camera in de hand en van jezelf fotos maken, hoofd beetje schuin. Sexy, maar ook beetje droevig kijken haha.

via Myspace bouw je je online vrienden clubje binnen no time uit.

mijn account is /darker voor het geval je je eerste vriendje wilt aanmelden.

Emo muziek
Er zijn tig coole bands op dit moment die je via myspace kan luisteren en ontdekken, maar het beste is gewoon naar de concerten te komen.
Wat luistertips (illegaal downloaden gaat beste via limewire.com, gratis progje):
Fall Out Boy, My Chemical Romance, Panic! At The Disco, Cute Is What We Aim For, Funeral For A Friend, Lostprophets maar ook bands als Gym Class Heroes of Men Women and Children.

Festivals: Powerfest, Lowlands (NL) of Give It A Name (UK).

Oudere bands die het genre min of meer gestart zijn: Gorilla Biscuits (binnenkort op toer), Dag Nasty, Fugazi...

Emo blaadjes
Je vind niks in Oor of Aardschok, die lopen achter. Beste emo blad komt uit US en heet AP (Alternative Press)

Emo kleding
veel zwart met frisse vrolijke details. Veel hartjes, bloemen, doodskoppen. Meiden lopen in korte rokjes of strakke spijkerbroeken, met sneakers en veel horizontale strepen in shirts (bij. roze/zwart gestreepte trui ofzo), maar kijk vooral naar wat andere dragen, en doe dat dan weer niet. Emo's zijn creatief genoeg om niet een kuddedier te zijn, maar proberen zich te onderscheiden.

Emo haar
bij jongens veelal de (hitler) lock, lang voor, kort achter. Bij meiden: veel kleur highlights er door, en piekerig, beetje wild, vaak lang. Emo komt voort uit de punk.

Waar komt emo vandaan?
eerst had je punkmuziek uit Engeland. Amerika reageerde daarop met een variant die wat meer metal inzich had en heette hardcore (nee, niet de gabber), je kreeg allerlei variaties, van hardcore metal, tot schreeuwerige hardcore maar de kern in de teksten was altijd dat het ergens over ging: over gevoelens.
een variant ging steeds meer een crossover maken met alternative stijlen zoals die van nirvana en de grunge en poprock. steeds mooiere liedjes met afentoe hardere stukken. ook de zang werd steeds mooier en gevoeliger, toegankelijker. deze vorm werd emo.

variaties zijn:
screamo (meer schreeuwerig)
gaymo (bands die emo met de sound van de scissor sissters combineren. Deze term heb ik zelf bedacht. Bands als Men women and chilldren en Under The Influence of Giants)

ik hoop dat je er wat aan hebt. Veel leuke dingen kan je vinden op www.large.nl, maar beter is het zoeken naar merken als Hurley etc.

veel plezier en misschien tot op een concert binnenkort.

Aysh 17 July 2007 12:51

Emo wordt je niet, je wordt ermee geboren :D
VOor de rest ... tsja. Denk er nog eens over na of je wel iemand de dood in wilt helpen. Je bent medeplichtig ;) he? :D

Laat haar maar even lezen oid wat een emo is. ZOals ik al zei: Emo wordt je niet. Emo neemt jouw over whahahoeoeoeoe :D
Zoiets..

Ben jij zelf trouwens een EMO? Ik denk het niet, want die zeggen niet: kusssies

plaaggeest 17 July 2007 15:49

Citaat:

Origineel gepost door Precillah (Bericht 1316162)
:wave:Haiii allemaal

Mijn best vriendin wil emo worde ma ze weet nie welke muziek ze dan moet luisteren. Kan iemand haar helpen? Want ze is echt hopeloos en ik wil haar graag helpen met emo worden...
Thnxxx alvast _0_:*

je MOET niet een bepaalde muzieksoort luisteren, maar zelf uitkiezen wat bij je past, dan pas voel je je op je gemak. en als je per se Emo wil worden, betekent dat wel veel verandering, ik weet niet hoe je vriendin zich nu kleed, misschien al in emo-stijl, maar zo niet, dan kan het zijn dat ze veel reacties krijgt over haar nieuwe stijl. nogmaals, Emo word je niet door een bepaalde muziek te luisteren, daar is iets meer voor nodig (je levensstijl veranderen)

plaaggeest 17 July 2007 15:54

Citaat:

Origineel gepost door Precillah (Bericht 1316246)
ze zegt dat ze ook in zichzelf gaat snijde zodat ze dr dan bijhoort... :?

Praat maar eens goed met haar, want dit is dus echt onzin. snijden in jezelf kan levensgevaarlijk zijn, en dat is het "erbij horen" niet waard...

Jamiel 17 July 2007 16:49

Het is net als boeddhisme... je bent al geen boeddhist meer, als je denkt de regels van het boeddhisme na te leven.

Emo wordt je niet. Gothic wordt je niet. Een huppeltrutje wordt je niet (alhoewel het soms moeilijk te zien is :D). Als je een crimineel wilt worden kun je wel wat gaan uithalen, maar je geweten zegt dat dat niet bij je hoort.

In de pubertijd is het heel normaal om ergens bij te horen.
Ik droeg vroeger ook weleens van die zogenaamde "Alto"broeken, had dreads en kleurtjes in mijn haar.
Wat ik dan weer niet deed, is naar zware metal luisteren of zwarte kleding dragen. Dat hoorde niet bij mij.

Uiteindelijk kun je bij jezelf wel nagaan wat bij je hoort en in ieder geval wat ABSOLUUT niet. Nu draag ik gewoon kleding die bij me past en ja: Mijn dreadsverslaving heb ik behouden :p

Baksteen 17 July 2007 17:04

Citaat:

Origineel gepost door Precillah (Bericht 1316162)
:wave:Haiii allemaal

Mijn best vriendin wil emo worde ma ze weet nie welke muziek ze dan moet luisteren. Kan iemand haar helpen? Want ze is echt hopeloos en ik wil haar graag helpen met emo worden...
Thnxxx alvast _0_:*

:')

BeMyzel 17 July 2007 21:01

hoii:D
Hmm je kan niet egt opeens emo worden, dat ben je gewoon al diep in je hart.(wat praat k weer mooi..) dus dat is een beetje vaag, ze wilt gewoon mee doen omdat veel mensen dat 'hip' vinden. Snijden heeft ook niet egt met emo te maken, veel doen het wel, maar het hoeft niet!

blabla1993 18 July 2007 01:35

Je bent godverdomme niet 'diep in je hart' emo. Emo's zijn aanstellers die op een verkeerde manier met de ups-en-downs van hun 'tienerleven' omgaan. Door bijvoorbeeld te doen alsof ze depressief zijn terwijl ze daar vrijwel geen rede toe hebben of ipv. er overheen proberen te komen zich gewoon gaan aanstellen. Ook zijn het gewoon mensen die ergens bij willen horen, Net als modekutjes(mooi woord he?). En als ze dan in het emo-wereldje zitten stimuleren ze elkaar allemaal om pseudo-depressief te blijven. En mocht je écht depressief zijn en zelfmoord willen plegen, graag, aanstellers zit niemand op te wachten. Maar snij dan wel ff goed ipv een zielig krasje dat weer dicht gaat.
:wave:

mosymuis 18 July 2007 02:48

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1316672)
Ook zijn het gewoon mensen die ergens bij willen horen, Net als modekutjes(mooi woord he?). En als ze dan in het emo-wereldje zitten stimuleren ze elkaar allemaal om pseudo-depressief te blijven.

Mooi toch. Zie het als een praatgroep.

Type-R 18 July 2007 02:48

emo's kopen al hun kleren uit de large catalogus :r

mosymuis 18 July 2007 02:51

Citaat:

Origineel gepost door Type-R (Bericht 1316684)
emo's kopen al hun kleren uit de large catalogus :r

Ik heb diep respect voor mensen die daaruit een keuze kunnen maken, ikzelf word bang van al die pagina's

Type-R 18 July 2007 02:54

ach je moet toch wat doen op het vmbo?

mosymuis 18 July 2007 03:00

Scooters tekenen toch?

Elise<3 24 July 2007 12:51

emo<3
 
Citaat:

Origineel gepost door Precillah (Bericht 1316162)
:wave:Haiii allemaal

Mijn best vriendin wil emo worde ma ze weet nie welke muziek ze dan moet luisteren. Kan iemand haar helpen? Want ze is echt hopeloos en ik wil haar graag helpen met emo worden...
Thnxxx alvast _0_:*

hm :) emocore ... al luister ik zelf liever naar punkrock.. maar eeuh je wordt toch emo omodat je gaat kledn naar de muziek die je luisterd en niet gwnomdat je emo wilt wordn

Elise<3 24 July 2007 12:54

emo love
 
Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1316672)
Je bent godverdomme niet 'diep in je hart' emo. Emo's zijn aanstellers die op een verkeerde manier met de ups-en-downs van hun 'tienerleven' omgaan. Door bijvoorbeeld te doen alsof ze depressief zijn terwijl ze daar vrijwel geen rede toe hebben of ipv. er overheen proberen te komen zich gewoon gaan aanstellen. Ook zijn het gewoon mensen die ergens bij willen horen, Net als modekutjes(mooi woord he?). En als ze dan in het emo-wereldje zitten stimuleren ze elkaar allemaal om pseudo-depressief te blijven. En mocht je écht depressief zijn en zelfmoord willen plegen, graag, aanstellers zit niemand op te wachten. Maar snij dan wel ff goed ipv een zielig krasje dat weer dicht gaat.
:wave:

hier word ik dus altijd kwaad van.
je moet respect hebn voor andere subculturen.
en we stimuleren elkaar niet tot zo'n gedrag !
en we zijn al helemaal geen aanstellers!
de enige die zich aanstelt ben jij
</3

blabla1993 24 July 2007 13:02

Citaat:

Origineel gepost door Elise<3 (Bericht 1317063)
hier word ik dus altijd kwaad van.

ach wat zielig, ga je zelf snijden ofzo.
Citaat:

Origineel gepost door Elise<3 (Bericht 1317063)
en we zijn al helemaal geen aanstellers!

tuurlijk wel, emo's zitten zielig te doen over het leven en de dood. Als je het leven niet cool vind, pleegdan zelfmoord dan zijn we van je af.

Chrizlybeer 24 July 2007 13:58

Citaat:

Origineel gepost door Elise<3 (Bericht 1317063)
hier word ik dus altijd kwaad van.

:')
Citaat:

Origineel gepost door Elise<3 (Bericht 1317063)
je moet respect hebn voor andere subculturen.

nee
Citaat:

Origineel gepost door Elise<3 (Bericht 1317063)
en we stimuleren elkaar niet tot zo'n gedrag !

ook echt dat "we" ga toch weg man jullie houden van dat zogenaamnde vicieuze cirkeltje.
Citaat:

Origineel gepost door Elise<3 (Bericht 1317063)
en we zijn al helemaal geen aanstellers!

:')
Citaat:

Origineel gepost door Elise<3 (Bericht 1317063)
de enige die zich aanstelt ben jij
</3

:*

dannynl 25 July 2007 10:44

Je luistert toch gewoon muziek die je leuk vind, en draagt wat je wil, en als dat dan toevallig emo-kleding/muziek is ben je emo geworden, je kan toch niet zeggen, ik word gothic terwijl je de muziek nieteens kent en de kleding, mss vind je er niks aan ofsow...
kansloos...

Tomasco 25 July 2007 11:41

word geen emo

spiral_design 25 July 2007 12:22

blijf gewoon jezelf, en word niet zo een of ander suicidaal meisje...

Tomasco 25 July 2007 14:06

http://www.youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18

dit lied zal je helpen

blabla1993 25 July 2007 21:29

nee vrind, deze, nederlands talig ook nog!

Tomasco 27 July 2007 14:06

hoe kan je eigenlijk nou emo willen worden als je niet eens weet wat het is? Je word uit eindelijk t gene wat je bent. Als je dat niet accepteerd en je wil perse anders dan jezelf worden dan moet je het zelf weten.

blabla1993 27 July 2007 18:58

Omdat het een dom vmbo huppelkutje dat geen vrienden heeft en graag ergens bij wil horen is.

playboyfamke 27 July 2007 20:58

Citaat:

Origineel gepost door Type-R (Bericht 1316684)
emo's kopen al hun kleren uit de large catalogus :r

Wat heeft Large ermee te maken??
Het is toevallig veel aan Metal en Rock en Punk aan besteed maar staan ook andere dingen in zoals Playboy dus dit vind ik bullshit wat je nu zegt

Chrizlybeer 28 July 2007 00:10

Citaat:

Origineel gepost door playboyfamke (Bericht 1317258)
ook andere dingen in zoals Playboy

Sorry hoor maar playboy merchandise is ook vrij kansloos...

Tomasco 28 July 2007 16:29

Citaat:

dom vmbo
:loser:

blabla1993 28 July 2007 17:32

Mag ik ook eens een keer generaliseren?:[

Tomasco 29 July 2007 15:05

nou okey dan

playboyfamke 29 July 2007 15:14

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1317267)
Sorry hoor maar playboy merchandise is ook vrij kansloos...

Hoezo kansloos??

Chrizlybeer 1 August 2007 21:39

Citaat:

Origineel gepost door playboyfamke (Bericht 1317348)
Hoezo kansloos??

Heb ik je in meerdere topics, bijvoorbeeld in dat aanrandings topic , al eens uitgelegd

spiral_design 1 August 2007 23:25

is toffe topic hier

spoiled.rotten 10 August 2007 15:21

haha een emo!
GEWELDIG

xjh44 10 August 2007 20:21

Hello,

heb mij speciaal aangemeld om hierop te reageren... wat sweet van mij..euh okééééj,

Emo word je niet, zoals al vaker hier gezegd, emo ben je gewoon. vroeger wou ik ook altijd mensen in hokjes plaatsen. Tijd heeft mij geleerd dat dat nie echt zo is. Iedere mens is uniek. Zelf luister ik naar metal, rock en alternative. Emo muziek is wel schoon, ma klassiek boeit ook... Zo bedoel ik maar, iedereen is anders. Doe gewoon waar je je goe bij voelt... Wil nergens bij horen, anders loopt het toch maar verkeerd af. Je gaat je minder goed voelen als je ergens bijhoort...

tof emogroepje als je persé die muziek wil luisteren: mozart season... echt mooi!!

grtz,
xjh

Rock_Angel_x 15 August 2007 16:45

eey emo's luisteren naar rock en emo muziek
je kan ook je eigen liedjes schrijven....je kan alle muziek luisteren waar je je EMOties in kwijt kan

blabla1993 15 August 2007 21:50

Dan ben ik emo omdat ik emoties kwijt kan in muziek:')... Dacht het niet.

Tomasco 17 August 2007 19:20

k heb 1 of andere afkeer tegen emo's. kweet niet waarom maar het is gwn zo :/ tis niet dat ik ze echt haat maar ik moet er gewoon niets van hebben. Tis een soort denkbeeld geworden dat emo's altijd problemen hebben in hun leven en zich zelf 10 keer op 1 dag snijden.

Rebelleke 17 August 2007 20:36

Citaat:

Origineel gepost door Rock_Angel_x (Bericht 1318123)
eey emo's luisteren naar rock en emo muziek
je kan ook je eigen liedjes schrijven....je kan alle muziek luisteren waar je je EMOties in kwijt kan

EMO zijn is één stap van travestie verwijderd!:+

Vincmar 18 August 2007 14:01

euh gaste doe is normaal?! dingen zeggen over emo's tewijl je er het fijne niet van weet, komaan he! er zijn zoveel stijlen, gabbers, skaters, emo's, gothics, jumpers, en ga zo maar door

iedereen vind zich ergens in trug maar wil dat zeggen dat andere stijlen ni goed zijn???

appelshampoo 18 August 2007 18:20

ik denk dat ik toch liever jump word.

Tomasco 22 August 2007 13:40

no emo nor jumper :D

Google 24 August 2007 18:23

Citaat:

Origineel gepost door BeMyzel (Bericht 1316661)
Snijden heeft ook niet egt met emo te maken, veel doen het wel, maar het hoeft niet!

Dit vertel je me verdomme nu pas? Sheesh.

-GameGirl 31 August 2007 15:27

Wat heeft iedereen nou toch tege emo's..!!! :P
En emo's zijn volges mij helemaal niet depresief.. en hebbe volges mij helemaal geen "zelfmoordplannen"

(( volges mij dan ))

ik bedoel.. ik vin die gothic//emo stijl best wel hefteg xD
maar das bij mij op school ook.. als je met een zwart shirtje en een zwartte polsband (( zoals ik )) de klas binne komt..

word je door je friends meteen uitgescholde voor gothic xD haha!!

maar dat vin ik gewoon mooii.. en ik voel me gewoon niet prettig in .. geel.. of.. rood.. of what ever..!!!

blabla1993 31 August 2007 16:46

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1318741)
Wat heeft iedereen nou toch tege emo's..!!! :P

Het zijn neppe aanstellers.
Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1318741)
En emo's zijn volges mij helemaal niet depresief.. en hebbe volges mij helemaal geen "zelfmoordplannen"

Nee maar ze doen alsof ze dat wel zijn en hebben.

thloverliza 31 August 2007 19:09

Emo's zijn heeeel erg lief/leuk(L)
EMOLOVEEVER

blabla1993 31 August 2007 22:08

Ik mag jou niet.

-GameGirl 1 September 2007 09:11

lol xD

nejj maar ik vin dat onzin,, als je je nou gewoon zo voelt..
jij voelt je gewoon normaal.. misschien.. maar emo's jah..
moeilijk uit te legge,, op wiki pedia stond dat emo's meestal verlegen zijn,, en gevoelig teruggetrokken zijn.. of what ever..
nou.. en als je dan graag je gevoel wil UITEN... dan komt daar dat emo gedoe uit.... zeg.. maar..

blabla1993 1 September 2007 12:19

Ja, maar emo's zijn aanstellers. Gaan ze een beetje zielig en depressief doen terwijl ze daar geen reden toe hebben. (Iedereen voelt zich wel eens slecht maar de meeste mensen gaan zich niet gelijk aanstellen en denken dat ze chronisch depressief en zielig zijn.)

-GameGirl 1 September 2007 16:05

Haha okejj.. jij een punt.. :P

Maarr.. pete wentz van fall out boy.. is ook emo..
en die is NIET depressief.. xD en die is ZEKER niet zieleg..!!!

blabla1993 1 September 2007 19:42

Weer een bewijs dat de hele emo-scene fake is.

-GameGirl 2 September 2007 09:35

jah.. okejj.. sommige overdrijve het wel een beetje.. heel.. erg..

maar ik vind die klere wat bij emo-style hore .. best wel stoerr :P
all stars, skinny jeans.. ik heb alleen geen zwart haar xD

en.. het gaat volgens mij helemaal niet om dat depresief zijn gedoe.. volges mij om aandacht te krijge..
omdat die mense meestal verlege zijn.. en zelf niet durve.. en doordat ze dan die opvallende style kieze krijgen ze aandacht.. en daar gaat et om.. denk ik zo maar es..

Tomasco 13 September 2007 09:58

Emo's lopen alleen maar te miepen. Als je je depresief voeld ga dan naar iemand toe die je kan helpen en ga je niet verkleden als een halve garen die net lijkt alsof ie uit de freakshow is ontsnapt.

xxAafkee 17 September 2007 18:15

Blijf gewoon jezelf, je hoeft toch niet perse ergens bij te horen?

-GameGirl 17 September 2007 19:20

maar als je je nou gewoon 'zo' voelt..

Zeespons 17 September 2007 19:33

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1319451)
maar als je je nou gewoon 'zo' voelt..

dan verberg je het :p

neh effies serieus...

Zwart is een leuke kleur. (ja zwart is een kleur ja)
maar om alles nou echt extreem aan te gaan kleden? nee

ik was laatst op een bruiloft. en op 1 van die avonden moesten we allemaal foute kleding aandoen. (foute avond)
mijn moeder die had alles zwart aangedaan en van die spijker kettingen enzo. het 2 jarige zoontje van het bruidspaar werd er helemaal bang van. Hij begon helemaal te huilen.

-GameGirl 17 September 2007 19:38

aaaaach.. xD zieleeg..!!!

nejj maar emo is helemaal niet alles zwart met spijker riemen//kettingen//armbande enzo.. dat is.. Gothic..
Niet .. Emo ..das heel wat anders..

Okejj.. zwart haar.. maar voor de rest niks..

Zeespons 17 September 2007 19:42

whoops mijn fout :p

-GameGirl 17 September 2007 20:15

Muwa ha ha haawrrr xD

blabla1993 17 September 2007 20:23

Zwart is geen kleur, zwart is het ontbreken van kleur.

-GameGirl 17 September 2007 20:27

ik heb alleen maar zwarte//grijze//bruine//leger-groene klere..

ik ga ECHT niet in een knal geel truitje rond lope hoor :S

Zeespons 17 September 2007 22:40

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1319460)
Zwart is geen kleur, zwart is het ontbreken van kleur.

Zwart is ontbreken van licht. O-)

als er geen kleur zwart zou bestaan zou je alleen wit fel rood fel blauw fel groen fel fel fel fel. Zwart is gewoon een kleur

als dat niet zo was geweest zou een ietjes donkere kleur geel niet kunnen bestaan

blabla1993 17 September 2007 23:23

Zwart is geen kleur, leer natuurkunde. Een rood iets zien we rood omdat het al de kleuren licht absorbeerd behalve rood, rood kaatst terug en dat zien we. Iets wat zwart is absorbeerd alle kleuren en dus zien we het zwart (oftewel we zien geen kleur).

Zeespons 18 September 2007 09:25

Zwart is nooit helemaal zwart.

voobeeld : als ik een zwarte trui aantrek zie je nog duiderlijk lichte plekken door de zon. En toch spreek je van een zwarte kleur trui. als zwart helemaal geen licht zou reflecteren zou mn trui een zwarte vlek zijn zonder enige diepte.

het enigste wat ik me nu kan indenken dat helemaal zwart is. is een Zwart gat.

Chrizlybeer 18 September 2007 14:29

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1319462)
ik ga ECHT niet in een knal geel truitje rond lope hoor :S

Like oh my god! En die nagellak kan tegen woordig ook ècht niet meer:z

-GameGirl 18 September 2007 14:52

wahahahaha xD

-GameGirl 18 September 2007 14:54

nou nog iets he.. ik draag dus altijd.. zwart of bruin of grijs of leger groen..
en nou noeme me klasgenote mij ineens allemaal emo xO
terwijl ze zelf ook zwart drage.. xO HHoe.. kan dat!!!!

Zeespons 18 September 2007 16:32

Zomer is voorbij :)?

ik heb geen idee. misschien in het de kleding zelf? en niet alleen de "kleur" zwart?

blabla1993 18 September 2007 19:53

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1319470)
Zwart is nooit helemaal zwart.

voobeeld : als ik een zwarte trui aantrek zie je nog duiderlijk lichte plekken door de zon. En toch spreek je van een zwarte kleur trui. als zwart helemaal geen licht zou reflecteren zou mn trui een zwarte vlek zijn zonder enige diepte.

het enigste wat ik me nu kan indenken dat helemaal zwart is. is een Zwart gat.

Maar we hadden het over zwart in en algemeen en niet zwart in de praktijk.

-GameGirl 18 September 2007 20:10

hmm.. zou kunne zeespons xD
maar zo gothisch zijn mijn klere niet haha .. of wel ..xO

-------------------

ik vind zwart trouwens wel een kleur..
want je ziet.. zwart.. toch..?
dan zou wit.. ook geen kleur moette zijn... ofzo..

*zucht* laat maar -,-'

blabla1993 18 September 2007 20:23

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1319522)
hmm.. zou kunne zeespons xD
maar zo gothisch zijn mijn klere niet haha .. of wel ..xO

Lijkt me niet nee, gotiek is een bouwstijl.

Zeespons 18 September 2007 21:53

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1319516)
Maar we hadden het over zwart in en algemeen en niet zwart in de praktijk.

oke oke bij deze dan maar :p

In theorie is zwart geen kleur.

blabla1993 18 September 2007 22:47

:thumbsup:

-GameGirl 19 September 2007 18:14

wat is eigenlijk een zwart gat.. wat gebeurt er nou als je daar in komt..

heb ik me altijd al afgevraagd

ladiedoe 19 September 2007 19:59

ik vind het best logisch als je emo's ziet en dan denkt.. 'hé die hebben een leuke stijl.. dat wil ik ook wel dragen' .. maar hoe kun je nou emo wille worden als je nieteens weet hoe de meeste eruit zien..:rolleyes:

en daarnaast: ik ben zelf absoluut géén emo.. maar een aantal vriende van mij dragen wel kleding waardoor je ze snel emo zal noemen..

maar.. ik vind dat je gewoon aan moet kunne trekken wat je zelf wilt.. en ik vind het best wel triest als je alleen maar bij een 'groep mag horen' als je 'voldoet aan de eisen'.
als jij emo en screamo enzo leuk vind.. dan luister je dat toch gewoon! en vind je het niet leuk.. nou dan luister je het niet!

kleding kun je toch niet alleen maar dragen als je er ook een bepaald muziekje bij luistert.. of ben ik nu gek geworden?:?

en neeee.. niet alle emo's snijden zichzelf, hebben lippiercings, een schuine ponny en zijn depressief!

ladiedoe 19 September 2007 20:03

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1318772)
Maarr.. pete wentz van fall out boy.. is ook emo..
en die is NIET depressief.. xD en die is ZEKER niet zieleg..!!!

pete is JUIST depressief xD hahah
hij heeft het zelfs zelf toegegeven..
en heeft zelfmoordpoging gedaan;)

-GameGirl 20 September 2007 09:43

xO ow.. dat wist ik nieieiett!!! *bloos*

maar ik ben nogsteeds fan!!!

drunken_munkey 20 September 2007 17:51

Citaat:

Origineel gepost door Vincmar (Bericht 1318282)
euh gaste doe is normaal?! dingen zeggen over emo's tewijl je er het fijne niet van weet, komaan he! er zijn zoveel stijlen, gabbers, skaters, emo's, gothics, jumpers, en ga zo maar door

iedereen vind zich ergens in trug maar wil dat zeggen dat andere stijlen ni goed zijn???

Alleen jammer dat de behoefte je te voegen bij één van die kuddes negen van de tien keer voorkomt uit gebrek aan persoonlijkheid

, en ''emo's'' zijn daar wel het beste voorbeeld van daarom durf ik best te zeggen dat ik deze figuren oninteressant/triest(maar dat is misschien ook wel de bedoeling) vind.

-GameGirl 20 September 2007 19:15

en als ik nou zeg dat ik emo ben..

appelshampoo 21 September 2007 17:56

[img]http://s3.amazonaws.com/blogskins_sk...images/emo.jpg[/img]

-GameGirl 21 September 2007 21:21

aach xD die vin ik leuk haha

Feeling_Girl 30 September 2007 21:23

weet je wat het is.
Emo 'wordt' je niet, je 'bent' het!
Bij emo zijn gaat het voor het grootste deel om de persoonlijkheid.
De muziek en de kledingstijl laten die persoonlijkheid zien.
Kenmerkend aan emo's is: Dat ze veel over het leven nadenken, stil, verlegen en teruggetrokken zijn. Ze hebben een andere kijk op het leven dan 'andere' mensen.
Volgens mij is jou vriendin gewoon een vette wannabe, die denkt dat je zomaar even emo kan worden. Maar ik vind dat dat niet kan.
Emo is een levenswijze, geen 1 of andere hippe trend!

Feeling_Girl 30 September 2007 21:33

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1316243)
Pseudo-depressieve wannabees die ergens bij willen horen.

alsjeblieft zeg!
emo's die durven tenminste naar de negatieve dingen in het leven te kijken (niet dat ze dat alleen maar doen hoor!), daar zijn andere mensen te bang voor. (begrip heb ik daar wel voor).
emo's die durven ten minste anders te zijn!
volgens mij ben jij hartstikke jaloers!
Emo's durven ten minste hun emoties te laten zien en dat vind ik heel mooi.
Jij stelt je echt verschrikkelijk aan. Laat emo's lekker in hun waarde!

blabla1993 30 September 2007 21:41

Als jij denkt dat ik een bloemetjes hippie ben die alleen maar alles van de blije kant bekijkt en niet naar de negatieve kanten van het leven durft te kijken heb je het heel erg mis. Als je denkt dat ik hersenloos met de massa meeloop heb je het ook mis. Ik, jaloers op emo's? Kom zeg! Ze zijn gewoon triest. Beetje zielig doen alsof ze dood willen. Emo is gewoon compleet nep, iedereen die beweert emo te zijn omschrijft het weer anders.

Feeling_Girl 1 October 2007 21:20

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1320374)
Als jij denkt dat ik een bloemetjes hippie ben die alleen maar alles van de blije kant bekijkt en niet naar de negatieve kanten van het leven durft te kijken heb je het heel erg mis. Als je denkt dat ik hersenloos met de massa meeloop heb je het ook mis. Ik, jaloers op emo's? Kom zeg! Ze zijn gewoon triest. Beetje zielig doen alsof ze dood willen. Emo is gewoon compleet nep, iedereen die beweert emo te zijn omschrijft het weer anders.

dát zeg ik helemaal niet!!
volgens mij ken jij emo's helemaal niet! volgens mij heb jij nog nooit met een emo gepraat of je weet er gewoon bijna niks van.
emo's zijn juist hele lieve mensen die rekening met anderen houden.
dat doe jij nu dus echt niet

blabla1993 1 October 2007 22:17

Doe ik wel hoor, hoe zou jij moeten weten hoe ik in het echt ben? Ik sta hier alleen mijn mening te verkondigen. Dat jij zo over emo's praat geeft mij alleen maar argumenten. Iedereen die meent te weten wat emo inhoud geeft een andere beschrijving.

-GameGirl 2 October 2007 14:48

Maar emo's zijn idd verlegen, teruggetrokken en kijken anders naar het leven..

en 'Emo zijn'.. was een keer een discussie onderwerp tussen een paar mense bij mij in de klas.. conclusie was.. dat ik emo ben..

maar dat klopt denk ik ook wel een beetje..
want ik luister al zo lang ik me kan herrinneren
naar "emo" muziek..
ben echt.. ERG verlegen..
en ik ben vééll liever alleen met m'n gitaar
dan met mensen om me heen..

geen idee waarom

Daan! 3 October 2007 21:16

goed, ik absoluut geen ruzie of zo maar toch.

Wat voor muziek luisteren emo's dan als jij dat zou weten?
Want daar ben ik opzich ook wel benieuwd naar! :)

-GameGirl 6 October 2007 08:40

Fall out boy..
Papa roach..
Linkin Park..
Greenday..

dat soort :P
op mijn school is dat 'emo-muziek'
ik geef er eigelijk niet zo veel om.. ik vin et gewoon mooi xD

Daan! 7 October 2007 10:21

Goed, Papa Roach, Linkin Park en Greenday luister ik nog wel 's, dus dan kan ik makkelijk emo zijn (H)

De Sh*t!

blabla1993 7 October 2007 11:36

Dus, iedereen die
-verlegen is
-reëel is
-zwarte kleren draagt
-punk rock ed. luisterd
Is emo? Nee dus.

-GameGirl 7 October 2007 12:16

nejj duh.. tuurlijk niet..

en emo's dragen niet altijd zwarte klere.....

Daan! 7 October 2007 12:38

Wat een k*t discussie zeg..

blabla: ik heb niet gezegd dat iedereen die verlegen,reeel,zwarte kleren draag, punk rock ed. luisterd emo is.
Dus Nee.

GameGirl: nee, emo's dragen idd. niet altijd zwarte kleding!


Wat 'n gezeik man. kommop zeg!

-GameGirl 7 October 2007 13:40

:d

ash-hôôle 7 October 2007 13:49

emo's zijn relaaaaxed, net als bomen

-GameGirl 7 October 2007 14:02

bome..?
die leven amper xO

ohw.. snap em al.. :P

ash-hôôle 7 October 2007 14:31

ik wil ook emo worden

ash-hôôle 7 October 2007 14:31

kan dat als je van jannes houd?

Daan! 7 October 2007 16:26

Dat hangt er helemaal vanaf wie Jannes is? :p

-GameGirl 7 October 2007 16:26

je kan niet emo 'worden' .....

je bént emo.. of je bent het niet..

blabla1993 7 October 2007 17:03

Je kan het wel degelijk worden. Zie nou eens in dat het neppe shit is voor mensen die ergens bij willen horen en onzeker zijn over hun tienerleventje.

ash-hôôle 7 October 2007 17:34

Citaat:

Origineel gepost door Daan! (Bericht 1320728)
Dat hangt er helemaal vanaf wie Jannes is? :p


jij wilt serieus zeggen dat je Jannes niet kent? :'(

Daan! 7 October 2007 17:45

Ik vrees van wel ja!
OMG, ik ken 'm wel ja!
En, nee dan kun je echt geen emo worden, sorry vriend!:aai:

ash-hôôle 7 October 2007 17:48

vriend? Ik ben hier degene met tieten en de broek aan.

Maar het scheelt, ik ben niet als emo geboren dus ik kon het zowiezo al niet worden. Ik moet toch eens met m'n papa en mama gaan praten.

Daan! 7 October 2007 17:58

aah, op die fiets, sorry ;)

-GameGirl 7 October 2007 19:28

fiets..?

DarkAngel 8 October 2007 09:02

Driewieler dan?

-GameGirl 8 October 2007 15:15

haha ik weet niet eens waar het over gaat :P:d

Daan! 9 October 2007 18:30

Is er hier uberhaupt iemand die het wel zou weten dan? :+

-GameGirl 9 October 2007 20:08

géénn.. idee :|

Feeling_Girl 10 October 2007 21:50

echt heaa gaat dit nu opeens over een fiets?? :P

-GameGirl 11 October 2007 07:41

wat zou een 14 jarige toch moeten zonder fiets....

blabla1993 11 October 2007 15:29

Met passie Hitler navolgen, d0h.

-GameGirl 11 October 2007 16:11

pff... sadist

blabla1993 11 October 2007 19:16

Neo-Nazi noem je die mensen.

Feeling_Girl 11 October 2007 21:32

omg gaan jullie het nu over hitler hebben :P

blabla1993 11 October 2007 23:36

Jep, marcheren met de hand omhoog allemaal.

Chrizlybeer 12 October 2007 10:56

Citaat:

Origineel gepost door Feeling_Girl (Bericht 1321165)
omg gaan jullie het nu over hitler hebben :P

Je weet toch, Wet van Godwin

-GameGirl 12 October 2007 14:22

hitler sucks ....

blabla1993 12 October 2007 15:11

Waaraan?

-GameGirl 12 October 2007 15:13

hahahaha ..

dat zel ik maar niet zegge

Zeespons 12 October 2007 15:27

http://shop.s-dreams.net/surprisinga...tje%20roze.jpg

-GameGirl 12 October 2007 15:29

aaach O-)

Nijland 12 October 2007 15:29

hoe moet je nou echt weten dat je emo bent? (mss vreemde vraaag) :$ kijk ik houd ook heel erg veel van die muziek..:) ik ben verlegen... denk ook anders tegen het leven dan de meeste mensen...en ik hou van zwart maar draag het niet altijd omdat me ouders dat niet goed vinden..:(

-GameGirl 12 October 2007 15:31

'k weet niet.. dat moet je 'voele' van binne..

Nijland 12 October 2007 15:33

owh.. pff lastig dit...

-GameGirl 12 October 2007 15:35

:p

Nijland 12 October 2007 15:38

ik heb veel vrienden die het wel zijn... soms zeggen ze dat ik ook zo ben... maar... sommige juist ook weer niet... whaha dit klinkt stom:p maar gamegirl vanaf wanner ben jij echt die kleding gaan dragen? en die muziek gaan luisteren? :$ :p en hoe oud ben jij nu?
Grt. Ilse

-GameGirl 12 October 2007 15:45

ik ben nu 14..

en ik heb altijd al "emo-muziek" geluistert..
en ook altijd al een beetje die stijl gedragen..

maar de laatste tijd draag ik wel veel vaker donkere kleding
en draag ook NOOIT truitjes met V-halzen.. of polo kraagjes ofzo.. dat haat ik echt..

Nijland 12 October 2007 15:47

hmm okeej;) ik heb niet altijd "emo-muziek" geluisterd.. omdat ik dat niet mag... soms doe ik nu ook nog wel is een ander cdtje er in.. en ja weer het zelfde met de kleding... kan het misschien ook komen doordat je het heeel mooi vind en je vrienden al die kleding dragen en jij eigenlijk niet mag.. maar het wel doet.. :S:p:$

-GameGirl 12 October 2007 15:53

waarom zou je geen muziek moge luisteren die je zelf wilt.. :p
je kunt ook een iPod kope.. hoeven je ouders niet te weten wat je luistert!!

en ik geef er echt helemaal geen bal om, wat mijn vrienden voor kleren dragen..
ik trek gewoon aan wat ik zelf mooi vind :d haha

Maar ik moet nu weg.. anders vermoord m'n broertje me :d
doeggxx

Zeespons 12 October 2007 15:54

Wat is het verschil tussen emo muziek en normale?
(behalve de video clips)

Nijland 12 October 2007 15:58

okeej doeidoeixx

Nijland 12 October 2007 15:59

ik kan het niet uitleggen zeespons.. die vraag moetje stellen aan gamegirl:p zij kan het waarschijnlijk wel uitleggen:p

-GameGirl 12 October 2007 17:03

emo muziek is gewoon een soort rock.. maar dan gemaakt//gezonge door jonges met eye-liner :d haha

greenday
panic! at the disco
fall out boy..

dat soort bands..

Nijland 12 October 2007 17:33

whaha zo jah:p ik wist niet hoe ikhet moest omschrijven:p

blabla1993 12 October 2007 19:14

Greenday is punk rock.:wave: En jongens/mannen met eye-liner emo? Kom op zeg.
Oja, nijland jouw ouders hebben serieus wat verkeerde ideeën. Waarom precies mag je niet doen wat je wilt?

-GameGirl 12 October 2007 21:54

*ALTIJD maar ALLES beter wete dan een ander.. Jéés*

en fall out boy en panic! at the disco zijn ook punk rock bands

blabla1993 12 October 2007 23:11

= geen emo dus.

-GameGirl 13 October 2007 08:34

is WEL emo..

dat hoort bij de emocore......
en pete wentz heeft zelf gezegt dat Fall Out Boy
bij die muziek-soort hoort. duss

Nijland 13 October 2007 10:39

nou blabla1993 omdat ze vinden dat ik dan heel somber eruit zie enzo.. ze vinden de kleding niet mooi... ik heb het gevoel dat ze soms bang zijn voor die mensen.. ik zou niet weten wrm ze bang zouden moeten zijn maarja,, en vooral de muziek vinden ze afschuwlijk:( .. drm denk ik.! en blabla noem me maar Ilse;)

-GameGirl 13 October 2007 10:59

mijn moeder is er ook niet echt dol op..
maar ik luister wat ik mooi vind..

en ik heb en paar dagen geleden een iPod nano 3e generatie aangeschaft :d dus.. nou hoeft ze nooit meer mee te luistere :p

blabla1993 13 October 2007 11:13

Nou Ilse, ik denk dat je ouders eerder bang zouden moeten zijn als je in dure merk kleren rond loopt, nooit thuis bent en massa's 'verkeerde' vrienden hebt dan zoals je nu bent.
Oja, koop een mp3 speler en geen iPod, prijs-kwaliteit verhouding zuigt voor iPods.:p (Bijv. een iPod van 200 euro doet hetzelfde als een mp3 speler van 100 euro.)

-GameGirl 13 October 2007 11:20

deel 1 van blabla's post.. dacht dat ik het nooit zou zegge maar dit keer heb je gelijk..

maar dat 2e.. mp3 sucks.. daar kun je alleen liedjes op zette.. en je moet een uur zitte drukke voordat je het goeie liedje hebt..

mijn iPod was 150,- en ik kan er films op zette, spelletjes op doen, foto's op zette, en oneindig liedjes op zette.. en je hoeft alleen maar menu > artiesten > kies artiest > kies liedje.. KLAAR :d

Zeespons 13 October 2007 13:46

Nu er nog mee kunnen bellen en je hebt een compleet nieuwe mobiel.

Ik heb liever een mp3. Die kan je tenminste om je nek dragen.
(Zonder dat hij er uit wordt geplugged en op de grond valt.)

Zeespons 13 October 2007 13:48

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1321273)
en je moet een uur zitte drukke voordat je het goeie liedje hebt..

Als je het goed doet heb je alleen maar goeie liedjes er op staan.

-GameGirl 13 October 2007 15:11

:p LoL

maar een iPod heeft een lang draadje zodat je hem zo in je zak kan doen.. en toch de hoorentjes in je oor..
en hij kan er niet uitplugge want hij zit vast :d

Nijland 13 October 2007 18:44

weetje blabla je hebt gelijk..;) de mp3 die ik nu heb moet ik ook delen met m'n zusje dus dat gaat moeilijk:p

-GameGirl 13 October 2007 20:54

sinterklaas..
verjaardag....

blabla1993 13 October 2007 21:48

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1321273)
maar dat 2e.. mp3 sucks.. daar kun je alleen liedjes op zette.. en je moet een uur zitte drukke voordat je het goeie liedje hebt..

mijn iPod was 150,- en ik kan er films op zette, spelletjes op doen, foto's op zette, en oneindig liedjes op zette.. en je hoeft alleen maar menu > artiesten > kies artiest > kies liedje.. KLAAR :d

Kunnen de mp3s tegenwoordig ook allemaal.:)

-GameGirl 13 October 2007 22:15

Owkeuujjjj....

maar ik blijf bij me iPod :wave:

Nijland 14 October 2007 08:15

gamegirl sinterklaas is wel een top idee:p:D..
verjaardag is ook wel goewd idee..!:p whaha..

-GameGirl 14 October 2007 09:38

haha :d

Ohww ik kan niet wachte tot sinterklaas!!!

Nijland 14 October 2007 10:18

want,?:P

-GameGirl 14 October 2007 11:00

dan krijg ik :: The Legend of Zelda, Phantom Hourglass _0_

Nijland 14 October 2007 11:27

aah okeej:D

-GameGirl 14 October 2007 11:34

:d

Rainbowsun 19 October 2007 12:00

oh zucht......
niet lullig bedoelt maar: how to be emo...

waarom moet je vriendin emo worden? Zeg alsjeblieft namens mij dat ze zichzelf moet zijn, en als ze de kledingstijl en muziek leuk vind. Voilá, maar.... jees, blij gewoon jezelf mensen.

*punt*

Rainbowsun 19 October 2007 12:02

Citaat:

Origineel gepost door xjh44 (Bericht 1317970)
Hello,

heb mij speciaal aangemeld om hierop te reageren... wat sweet van mij..euh okééééj,

Emo word je niet, zoals al vaker hier gezegd, emo ben je gewoon. vroeger wou ik ook altijd mensen in hokjes plaatsen. Tijd heeft mij geleerd dat dat nie echt zo is. Iedere mens is uniek. Zelf luister ik naar metal, rock en alternative. Emo muziek is wel schoon, ma klassiek boeit ook... Zo bedoel ik maar, iedereen is anders. Doe gewoon waar je je goe bij voelt... Wil nergens bij horen, anders loopt het toch maar verkeerd af. Je gaat je minder goed voelen als je ergens bijhoort...

tof emogroepje als je persé die muziek wil luisteren: mozart season... echt mooi!!

grtz,
xjh


^^

-GameGirl 19 October 2007 13:47

man vloek niet zo..

als je nou jezelf wilt zijn..
en.. "jezelf" ..is toevallig emo..
dan kan je daar toch niks aan doen?

en what the fuck maakt et nou uit of een IPOD EMO IS!!!

Rainbowsun 19 October 2007 14:03

ja maar je gaat toch niet vragen hoe wordt ik mezelf? dat ben je dan toch? Als jij de emoshirtjes leuk vind ga je emoshirtjes kopen, maar wordt je geen emo...|:(

blabla1993 19 October 2007 14:21

De enige mensen die trots zijn op hun 'subcultuursticker' zijn emo's. Normale mensen die zon 'sticker' uitgereikt hebben gekregen van de inzichtsloze meningloze meelopermassa (wauw, woordenschat!) hebben er een hoop schijt aan, lachen erom en zijn zichzelf.

wtr 19 October 2007 16:11

ik zie emo's meer als mensen die voor hun gevoelens uit durven te komen(op een beetjuh xtreme manier) en een andere kijk op het leven hebben. en ook bepaalde kleding dragen etc... en ze luisteren naar punkrock

mm ik ben open, durf me gevoels te uiten en luister naar breaking benjamin, senses fail etc (das ook punkrock tog ? :P)

mm miss ben ik ook emo.. :9

naaaah... je bent ermee geboren ofnie :P

btw... ik luister ook naar happy hardcore,hardcore,hardstyle,trance, vocal trance..

wat bn ik dan ? :?

een emo-gabber ! cool... een nieuwe rage..

zou hardcore en punkrock samengaan ?:7
kzie het al voor me xD
ophidian en senses fail - emogabber !

hoe dan ook... je bent geboren zoals je bent. je kan niet echt worden wat je wilt worden. denk dat je maar lkkr tevreden moet zijn met wat je wel bent :9 O-)

btw, ik heb een vraag... zou me hond ook emo zijn ? hij jankt de heele dag door :P (grapje :P)

wtr 19 October 2007 17:04

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1321600)
Je hond is gewoon zielig. Ga dat beest eens voeren ofzeau.

Je kan niet ''emo'' worden geboren joh xD Je word geboren als een baby. Een die nog niks weet qua muziek. Het gaat tenslotte om de muziek. Senses fail is meer screamo btw.

hoe dan ook... je kan wel als emo geboren worden(nouja meer ''aanleg'' voor hebben)

sommige mensen hebben meer last(of kunnen ze beter onderscheiden... hoe je het ook wilt noemen) van hun gevoels, kunnen er slechter mee omgaan etc... komt omdat ze daarmee geboren zijn... dat word ze niet aangeleerd... je leefomgeving heeft wel invloed op hoe je later word... maar niet veel invloed...

mensen zoeken zelf de groep waar ze zich het prettigst in thuis voelen. nouja al voelt je vriendin zich bij emo's prettig laat haar dan emo zijn :thumbsup: maar laat haar niet emo worden om er gewoon ergens ''bij te horen'' of omdat ze het leuk lijkt...

ken je het nummer van nickleback - i wanna be a rockstar ? :P nouja soms willen mensen wel is iets anders zijn voor een bepaalde tijd... soms voor altijd... maar let er gewoon op of het geen bevlieging is.

wtr 19 October 2007 17:12

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1321604)
Het zal allemaal wel een fase zijn denk ik. Je zoekt je eigen identiteit tijdens het puberen.

Ik doe dat door help-mijn-goudvis-is-dood-muziek te luisteren en mijn haar in de meest debiele kleurtjes te verven xD

nou veel plezier dan :P

btw, toen je zei ''fase'' d8 ik gelijk aan breaking benjamin - phase...

zoon nice nummer :thumbsup:

en btw... ik heb ook vriendinnen die kleurtjes in hun haar doen... betekent nog niet dat ze emo zijn :P bruin staat leuk :P :thumbsup: (Als je blond ben dan...)

wtr 19 October 2007 17:22

Citaat:

Origineel gepost door RawrImADinosawr (Bericht 1321607)
Het ging over debiele kleurtjes:P
Jeweetwel, donkerblauw met zwart, racoontails, roze enzenz.
Breaking Benjamin is gewoon goed joh xD


zwart en roze is ook leuk :P en breaking benjamin is idd goed... mjah... ophidian - angel is ook goed :thumbsup: als je er van houdt tenminste :P

wtr 19 October 2007 17:30

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1321262)
mijn moeder is er ook niet echt dol op..
maar ik luister wat ik mooi vind..

en ik heb en paar dagen geleden een iPod nano 3e generatie aangeschaft :d dus.. nou hoeft ze nooit meer mee te luistere :p

ach al begint je moeder te zeuren dat je wat anders op moet zetten dan flikker je subwoofer fucking hard aan en haal wat speedcore/terror/hardcore uit de kast.... dan piept ze wel anders _0_

-GameGirl 19 October 2007 19:04

haha is een idee...

maar..
sommige mense kijken gewoon anders tegen het leven aan..
en denken anders dan andere.. en gaan anders met hun gevoelens om.. maar het zijn gewone mense..
er was ooit 1 iemand die dat soort mensen tot EMO heeft gedoopt..

maar als nou nooit iemand bij het woord emo op was gekome.. bestond deze topic niet eens.. en waren er geen mensen die zich aan 'emo's' ergerde..

dus het komt alleen door dat woordje..
als je het zo bekijkt .. toch? of niet soms....

rarejopie 21 October 2007 15:13

ik zou je vriendin het afraden, het is niet slim om emo te worden. ze wil waarschijnlijk gewoon wat aandacht hebben.

-GameGirl 21 October 2007 15:17

en waarom is het niet slim om emo te zijn..??

rarejopie 21 October 2007 15:18

omdat je dan in een kring komt met allemaal blowende rokende mensen, die zelfmoordnijgingen hebben en aan zelfkastijding doen. en ze halen je snel over

-GameGirl 21 October 2007 15:21

wie zegt nou weer dat emo's blowen en aan.. zelf-kassstijd-ding.... doen.. wat het ook betekent.....

rarejopie 21 October 2007 15:25

ze willen allemaal aandacht trekken, en daarom gaan ze roken en gaan ze aan zelfkastijding doen. en ze proberen zeker weten wel eens te blowen en dan gaan ze het allemaal doen (misschien een beetje stereotyp, maar dat is hoe het bij mij op school gaat)

-GameGirl 21 October 2007 15:30

bij jou op school.. maar dat wil niet zegge dat het OVERAL zo is...

rarejopie 21 October 2007 15:38

maar dat wil ook niet zeggen dat dat de enige school is waar dat gebeurt, en er zitten meer dan 1500 mensen op mijn school, en ik ga ervan uit dat daar genoeg emo's tussen zitten om een reeel beeld te krijgen

-GameGirl 21 October 2007 15:43

ja zei je net ook al :P

rarejopie 21 October 2007 15:45

ik weet het, maar we hadden dezelde discussie in 2 verschillende topics :D

-GameGirl 21 October 2007 15:47

ja klopt :d

dan houden we het in deze topic.. okejj?

rarejopie 21 October 2007 15:47

ok

-GameGirl 21 October 2007 15:53

waar ging het okalweer over..?? :o


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:00.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.