Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Vakantie (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=142)
-   -   wanneer ga je op vakantie, hoelang en waar naar toe (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31913)

Stapper 2 June 2003 21:47

wanneer ga je op vakantie, hoelang en waar naar toe
 
duidelijke vraag en een verwachte eerste topic :d

ik ga 7 juli op vakantie, tot 25 juli (ongeveer) en ga crossen door engeland met een gehuurd busje, dus dat word spookrijden

Nightwolf 2 June 2003 21:52

ik ga heel misschien vanaf 11 augustus een week ofzo naar Tsjechië

dext0r 2 June 2003 21:53

niet? of wel? dat is nog de vraag...
hoe dan ook werk ik heel veel in de zomervakantie, .. voor mij zit er in ieder geval een weekendje lowlands in...


2 daagjes nijmegen met ambur 8) (dit al over 2 weekjes.. ;P) en hopelijk met amber ook nog ergens naar toe kunnen, lijkt me sweet,....plannen zijn er nog niet concreet....

en met 2 vrienden wellicht gewoon ergens naartoe rijden met de auto..

we'll see ;)

Jolie 2 June 2003 21:56

Ik ben gister teruggekomen van 5 dagen Parijs met vrienden!:) Supergaaf...! Ik ben een maand geleden een week naar Engeland geweest, en ga over ongeveer 3 weken weg richting Den Haag:)

joeyB 2 June 2003 21:56

2 augustus Lorett de mar met vliegtuig

en 11 aug weer thuis ofzo dacht ik

party!!!!:yes: :yes: :thumbsup:

Karliene 2 June 2003 22:03

Ik ga in juli twee weekjes naar Fort Lauderdale.
Dat ligt in de staat Florida (USA) 8-)

Voor de zee van FL verwijs ik je naar mijn usericon ;)

Ar-Tuur 2 June 2003 22:05

28 Juli - 10 dagen - Calella - met 4 vrienden :7

Irene!!!! 2 June 2003 22:10

Citaat:

Originally posted by Karliene
Ik ga in juli twee weekjes naar Fort Lauderdale.
Dat ligt in de staat Florida (USA) 8-)

Voor de zee van FL verwijs ik je naar mijn usericon ;)

Dr is zo'n duitse pub daar.. moet je heen.. is als je ergens in een klein paadje links gaat.. idcht bij het strand en dicht mij een restaurant met schommel banken :D En als je dat paadje niet in gaat, kom je bij heel veel winkels :D Fort Lauderdale is echt heel erg relaxed 8-)

Ik ga 22-28 juni ofzo naar Nederland dan ga ik 10 augustus naar new york en vanaf new york gaan we dan naar nederland...voor goed dit keer :o

anemic 2 June 2003 22:19

ik ga 20 juni richting maastricht (midsummer hardcore party)
vandaaruit de 22e door naar Roskilde Fest in Denemarken.
Week er na nog voor een weekje naar iets daar in de buurt.

eind augustus weekende pukkelpop

The6thgate 2 June 2003 22:55

Ik ga 21 juli met de bus naar Torbole in Noord-Italie met 3 andere gasten en de 31ste kom ik terug volgens mij.

Bazzemans 2 June 2003 22:55

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
28 Juli - 10 dagen - Calella - met 4 vrienden :7
Olé Callela :)

Sjarkie, Ar-Tuur en ik (Bazzemans) gaan er een heerlijke vakantie van maken :). Ik kan niet wachten, de vakantie is bijna betaald dus het sparen voor de nodige alcoholische versnaperingen kan beginnen :).

0Vera 2 June 2003 23:19

Citaat:

Originally posted by Bazzemans
Olé Callela :)
:d :d :respect:
tis dat ik te moe ben om te lachen maar hij is leuk :yes: :d

Ga ik op vakantie, ja natuurlijk:D ik heb er al vier daagjes zuipen/nietslapen/spelletjesdoen opzitten dat was supergaaf, en nu lekker werken tot ik mn uitslag weet. Vanaf 12 tot en met 26 juli ben ik op vakantie naar Renesse met mijn alom bekende zusje en haar beste vriend (DarkSilence). :) heb er echt uberzin in :yes: :Y)

Headliner 3 June 2003 09:14

29 juni
10 dagen Engeland :)

LoeLoe 3 June 2003 09:14

2 Weekjes naar Italie

En nog 2 weken naar Zwolle..wordt retegaaf:yes:

En nog een week weg

:)

eneri 3 June 2003 09:57

ik ga een maand interrailen door spanje, portugal, marokko, italië en griekenland. van 27 juli tot 27 augustus.

dext0r 3 June 2003 10:37

Citaat:

Originally posted by LoeLoe

En nog 2 weken naar Zwolle..wordt

dan moet je ambur ff gedag gaan zeggen! misschien kom je mij ook nog wel tegen 8-)

Linnea 3 June 2003 11:27

Citaat:

Originally posted by 0Vera


Ga ik op vakantie, ja natuurlijk:D ik heb er al vier daagjes zuipen/nietslapen/spelletjesdoen opzitten dat was supergaaf, en nu lekker werken tot ik mn uitslag weet. Vanaf 12 tot en met 26 juli ben ik op vakantie naar Renesse met mijn alom bekende zusje en haar beste vriend (DarkSilence). :) heb er echt uberzin in :yes: :Y)

daar hoef ik niets aan toe te voegen, want hetzelfde geld voor mij
behalve dat ik dan een paar daagies wrsch nog wel overal in nederland te vinden ben (misschien in belgie) bij vrienden logeren:)

PFP 3 June 2003 11:31

28 juni 4 weken zweden en 10 augustus 7 dagen aruba 8-)

GregoorvanDijk 3 June 2003 12:03

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
28 Juli - 10 dagen - Calella - met 4 vrienden :7
28 juli, 10 dagen, vlakbij Tuur, met 8 vrienden :7

http://www.peppermill.nl/nw4/foto/pi...964%20copy.jpg

Die 2e van rechts gaat ook mee, hehe.. 10 tegen 1 dat ie in aanraking komt met de politie :no:

Sgatje 3 June 2003 12:16

5 Juli, Tunesie (JAJA alweer..Hammamet :)) We gaan nu een MAAND!!!!!! 4 hele mooie gezellige weken daar!

Alpha 3 June 2003 13:15

11 juni
3 weken
Los Angeles

anemic 3 June 2003 13:39

Citaat:

Originally posted by eneri
ik ga een maand interrailen door spanje, portugal, marokko, italië en griekenland. van 27 juli tot 27 augustus.
interrailen rocks man!! vorig jaar ook gedaan en beviel me echt denk dat ik volgend jaar dat in scandinavie ga doen..

anemic 3 June 2003 13:40

Citaat:

Originally posted by PFP
28 juni 4 weken zweden
jealous 8|

chica 3 June 2003 13:54

ik ga niet:) volgend jaar misschien!

Stevie 3 June 2003 14:12

27 juli bijna 4 weken naar indonesie :thumbsup: :)

urban-tiger 3 June 2003 14:36

eind juli, 2weken, zuid frankrijk (bij de kust)

eneri 3 June 2003 15:29

Citaat:

Originally posted by anemic


interrailen rocks man!! vorig jaar ook gedaan en beviel me echt denk dat ik volgend jaar dat in scandinavie ga doen..

*)
ik ga t nu voor t eerst doen en kijk er echt naar uit!

psychobunny 3 June 2003 16:15

van 4 juli tot 18 juli naar italie met elysium :yes:

Queenie 3 June 2003 16:33

2 weekjes Turkije en 1 weekje Zeeland.... dan in Oktober ofzo nog n paar daagjes Ierland...

Mliekje 3 June 2003 17:13

van 17 juli 3 weekjes spanje:)

Check_This 3 June 2003 17:13

11 oktober (dan pas) naar florida! Voor 16dagen, daar rond crossen in een gehuurde auto! Dat wordt dus vet lachen, ga met vrienden. :7 Maar misschien ga ik daarvoor nog, last minute ofzo....

Basia 3 June 2003 17:13

1 tm 10 aug. naar calella met nog 6 vriendinnen :):)

Bazzemans 3 June 2003 17:59

Citaat:

Originally posted by Basia
1 tm 10 aug. naar calella met nog 6 vriendinnen :):)
paar dagen later dan ons dus :o

Bazzemans 3 June 2003 18:00

Citaat:

Originally posted by bartje518



Die 2e van rechts gaat ook mee, hehe.. 10 tegen 1 dat ie in aanraking komt met de politie :no:

Dat valt wel mee hoor Bart, ze laten voornamelijk de toeristen met rust. Je moet het wel héél bond maken wil je in aanraking komen met de politie. Maar zorg er voor dat je niet die spaanse ME achter je aan krijgt, die gasten sporen niet :).

nevaeh1987 3 June 2003 18:47

ik ga 3 weken naar domburg

Annuh 3 June 2003 18:50

6 t/m 18 aug

GRAN CANARIA!!!!:d

biffyclyro 3 June 2003 18:57

ik ga van 10 juli t/m 23 juli naar SCHOTLAND!
ik heb er echt zin in, en lekker naar t in the park; festival waar veeeeel van mijn favoriete bandjes spelen

L_angeldc 3 June 2003 19:32

weetiknogniet

hangt van mijn ouders af

ga wel waarschijnlijk met vriendinnen op vakantie voor een weekje ofzo.. willen blijven logeren bij een vriendin in heere(n??)veen, die we al kei lang neit gezien hebben

PFP 3 June 2003 19:43

Citaat:

Originally posted by anemic


jealous 8|

naja, ik vind het wel leuk

Fade of Light 3 June 2003 19:47

voor 'onbepaalde' tijd naar zwitserland

Helenaa 3 June 2003 21:03

ik ga naar mallorca, voor 2 weken, en 4 dagen naar engeland, en ik ga weekje naar zee met wat vriendinnen

A-Man 4 June 2003 00:18

ik ga niet

anemic 4 June 2003 09:23

Citaat:

Originally posted by PFP


naja, ik vind het wel leuk

ik meende het ook ben wel fan van zweden:D

ga er september 04 voor 9 maanden heen

PFP 4 June 2003 10:39

Citaat:

Originally posted by anemic


ik meende het ook ben wel fan van zweden:D

ga er september 04 voor 9 maanden heen

ga je een studie daar volgen?

GregoorvanDijk 4 June 2003 10:54

Citaat:

Originally posted by Bazzemans


Dat valt wel mee hoor Bart, ze laten voornamelijk de toeristen met rust. Je moet het wel héél bond maken wil je in aanraking komen met de politie. Maar zorg er voor dat je niet die spaanse ME achter je aan krijgt, die gasten sporen niet :).

Die jongen heeft in Heerlen elke week zowat wel weer iets :no: Ennem, de Spaanse politie is nie zo relexed, hoor :{ 2 jaar terug stonden we met het hele hotel 's nachts op straat.. Die vragen niet eerst wat er aan de hand is :(

Bazzemans 4 June 2003 11:37

Citaat:

Originally posted by bartje518


Die jongen heeft in Heerlen elke week zowat wel weer iets :no: Ennem, de Spaanse politie is nie zo relexed, hoor :{ 2 jaar terug stonden we met het hele hotel 's nachts op straat.. Die vragen niet eerst wat er aan de hand is :(

Dat is dan dus echt NIET de gewone Spaanse politie. Dat zijn allemaal mietjes. Alleen de "ME" (Guardia Seville? mijn spaans is niet zo sterk, toch eens aan mijn zus vragen) van Spanje vraagt niets en gaat er vol overheen. De gewone politie voert echt geen flikker uit ten op zichte van toeristen.

GregoorvanDijk 4 June 2003 11:38

Citaat:

Originally posted by Bazzemans


Dat is dan dus echt NIET de gewone Spaanse politie. Dat zijn allemaal mietjes. Alleen de "ME" (Guardia Seville? mijn spaans is niet zo sterk, toch eens aan mijn zus vragen) van Spanje vraagt niets en gaat er vol overheen. De gewone politie voert echt geen flikker uit ten op zichte van toeristen.

In Lloret heb je ook bijna geen gewone politie :d:no:

anemic 4 June 2003 12:32

Citaat:

Originally posted by PFP


ga je een studie daar volgen?

ik denk of stage lopen of reizen en werken

PFP 4 June 2003 14:59

Citaat:

Originally posted by anemic


ik denk of stage lopen of reizen en werken

jah, das cool, zweden is een mooi sfeervol land 8-)

Ar-Tuur 4 June 2003 15:12

Citaat:

Originally posted by Bazzemans
Sjarkie, Ar-Tuur en ik (Bazzemans) gaan er een heerlijke vakantie van maken.
Je vergeet DarkUnreal van dit forum :o

Citaat:

Originally posted by Bazzemans


Dat is dan dus echt NIET de gewone Spaanse politie. Dat zijn allemaal mietjes. Alleen de "ME" (Guardia Seville? mijn spaans is niet zo sterk, toch eens aan mijn zus vragen) van Spanje vraagt niets en gaat er vol overheen. De gewone politie voert echt geen flikker uit ten op zichte van toeristen.

Guardia Civil :*
Das net als de Carabinieri in Italië, geen "lieverdjes" zoals dat heet :)
In Italië heb je ook verschillende soorten politie. Van laagst naar hoogst resp. verkeerspolitie en carabinieri. Dat maakt ook een heel groot verschil.

Maarehm, ik heb er zeker ook zin in *)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.