Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   mag geen piercing -_- (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60756)

Lara-Croft 23 December 2006 17:22

mag geen piercing -_-
 
Ik mag van mijn ouders geen piercing....... ik wil een fucking wenkbrauw piercing.... 1 jaar terug mocht et van mijn ma toen maakte haar het niet zo veel uit... maar toen me pa hoorde dat ik et wou werd ie helemaal kwaad en alles... en toen mocht het van mijn ma ook niet meer en ik ben nu 13... ik wil niet nog fucking 3 jaar wachten....... :[ :[ :[

Stevie 23 December 2006 17:47

en zo hoort het

Melisss 23 December 2006 17:58

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1280946)
en zo hoort het



.

Lara-Croft 23 December 2006 18:18

wahahaha, heb ik ook veel aan:-P

Bobba 23 December 2006 19:19

Mensen, jullie nemen mijn taak in..

Babydress 23 December 2006 19:28

das kut, ik moet nog 5 jaar wachten op mn rijbewijs :z

Bobba 23 December 2006 20:37

Ey ff serieus je gaat niet menen dat jij 13 bent.

Bon 23 December 2006 21:02

Citaat:

Origineel gepost door Lara-Croft (Bericht 1280936)
Ik mag van mijn ouders geen piercing....... ik wil een fucking wenkbrauw piercing.... 1 jaar terug mocht et van mijn ma toen maakte haar het niet zo veel uit... maar toen me pa hoorde dat ik et wou werd ie helemaal kwaad en alles... en toen mocht het van mijn ma ook niet meer en ik ben nu 13... ik wil niet nog fucking 3 jaar wachten....... :[ :[ :[


luister naar je vader, die hoort je te beschermen tegen lichaamsverminkingen als wenkbrauwpiercings e.a

AMF 24 December 2006 00:49

lichaamsverminkingen come on :')

Bobba 24 December 2006 05:43

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1281088)
lichaamsverminkingen come on :')

Piercings in het gezicht is inderdaad lichaamsverminking ja, evenals tattoos in dat gebied.

AMF 24 December 2006 09:44

Ik vind tatoeages en piercings echt niet vergelijkbaar.

Babydress 24 December 2006 11:23

Citaat:

Origineel gepost door Bobba (Bericht 1281045)
Ey ff serieus je gaat niet menen dat jij 13 bent.

hoezo dat dan :p

TwenteGirl65 24 December 2006 12:52

hah:P

vind het meer dan logisch dat je ouders niet willen dat als je 13 bent je geen piercing mag..

Nonexistinghero 24 December 2006 13:52

Een piercing betekend verantwoordelijkheid. Weet je wel niet hoeveel mensen er één of andere onsteking aan over houden? Moet echt goed worden verzorgt. Ik kan je ouders moeilijk ongelijk geven. Je bent pas 13. Nog niet oud genoeg om over zulke dingen te beslissen.

Bon 24 December 2006 14:09

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1281088)
lichaamsverminkingen come on :')

ja wenkbrauwpiercings of neuspiercings of van die staven in je lip of kin of waar zijn ook, staat bijna niemand. Lichaamsverminking dus.

Babydress 24 December 2006 18:58

Citaat:

Origineel gepost door Bon (Bericht 1281139)
ja wenkbrauwpiercings of neuspiercings of van die staven in je lip of kin of waar zijn ook, staat bijna niemand. Lichaamsverminking dus.

Is dat dan niet jouw mening?
Ik bedoel, de gene die dan een piercing neemt in het gezicht, die weet dan toch wel wat hij/zij doet. :?
Als zij het maar mooi vinden, dan is het toch goed?

Ik vind het overigens geen lichaamsverminking. en wat AMF al zei, Ik vind tattoo's (?:$) en piercings niet vergelijkbaar.

Lara-Croft 24 December 2006 20:46

hmmm... jullie hebben eigenlijk gelijk:$ ... als et gaat onsteken heb ik een dik probleem... dat wel:{ en als ik et niet meer mooi vin heb ik et voor niks laten doen:x (maar toch wil ik em nog steeds:9 )

L_angeldc 24 December 2006 22:43

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1281106)
Ik vind tatoeages en piercings echt niet vergelijkbaar.

Dat dus.

En je ouders hebben groot gelijk dat je ze geen wenkbrauwpiercing laten nemen. Als je er over 5 jaar nog zo over denkt, dan kan je hem laten zetten. Hopelijk doe je dat niet, wenkbrauwpiercings staan maar heel weinig mensen imo. Maar om piercings lichaamsverminkingen te noemen vind ik nogal overdreven.

3rd boetah 25 December 2006 07:34

Door de tong laten doen stiekem. Als je dat een beetje slim aanpakt hebben je vader dat niet eens door.

Bon 25 December 2006 13:25

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1281205)
Is dat dan niet jouw mening?
Ik bedoel, de gene die dan een piercing neemt in het gezicht, die weet dan toch wel wat hij/zij doet. :?
Als zij het maar mooi vinden, dan is het toch goed?

Ik vind het overigens geen lichaamsverminking. en wat AMF al zei, Ik vind tattoo's (?:$) en piercings niet vergelijkbaar.

op je 14e weet je nog niet wat je doet als je een piercing neemt!

Babydress 25 December 2006 16:49

Citaat:

Origineel gepost door Bon (Bericht 1281294)
op je 14e weet je nog niet wat je doet als je een piercing neemt!

Neen idd, daar heb je ook gelijk in ja. Maar jij zei dat je piercings lichaamsverminkingen vindt en ik ging dáár opin :p.

Anyway, ik ben het wel eens met dat stukje wat ik heb gequote.

Iessie 25 December 2006 20:26

ik had op m'n 13de ook een piercing. vonden m'n ouders geen probleem. maar ze deden wel moeilijk over een tweede oorbel, ik denk dat er een verschil zit tussen piercings die je ziet en piercings die je niet ziet. ik had een navelpiercing en die zag je natuurlijk niet regelmatig...
ik ken ook een meisje dat een wenkbrauwpiercing had en dat was gaan ontsteken, das 2 a 3 jaar geleden en je ziet t nog steeds. ik zou zeggen: wacht tot je 14de verjaardag en vraag em daarvoor ;)

Bon 25 December 2006 22:14

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1281313)
Neen idd, daar heb je ook gelijk in ja. Maar jij zei dat je piercings lichaamsverminkingen vindt en ik ging dáár opin :p.

Anyway, ik ben het wel eens met dat stukje wat ik heb gequote.

ook als je 24 bent vind ik dat lichaamsverminking, maar das een mening! Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1281330)
ik had op m'n 13de ook een piercing. vonden m'n ouders geen probleem. maar ze deden wel moeilijk over een tweede oorbel, ik denk dat er een verschil zit tussen piercings die je ziet en piercings die je niet ziet. ik had een navelpiercing en die zag je natuurlijk niet regelmatig...
ik ken ook een meisje dat een wenkbrauwpiercing had en dat was gaan ontsteken, das 2 a 3 jaar geleden en je ziet t nog steeds. ik zou zeggen: wacht tot je 14de verjaardag en vraag em daarvoor ;)

Jij kaart helemaal een mooi voorbeeld aan. Een wenkbrauwding dat gaat ontsteken, als je 14 ben en zo'n ding wilt heb je daar gewoon nog geen discipline voor, en daarbij weet je nog niet wat je wilt.

Ik denk niet dat er een verschil zit tussen piercings die je wel en niet ziet... Dus jonge meisjes mogen massaal aan de tepel- en klitpiercings, maar je mag pas oorbellen als je ouder bent?

Bobba 26 December 2006 08:23

Citaat:

Origineel gepost door Bon (Bericht 1281340)
Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!

Dat hoeft niet perse een verminking te zijn, bij sommige mensen zal het een hele vooruitgang zijn :thumbsup:

AMF 26 December 2006 10:11

Citaat:

Origineel gepost door Bon (Bericht 1281340)
ook als je 24 bent vind ik dat lichaamsverminking, maar das een mening! Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!

Beetje kort door de bocht. Het zetten van een piercing is onomkeerbaar, plastische chirurgie niet of minder (zeker niet zonder dat het zichtbaar blijft). Bovendien laten mensen piercings zetten om een hele andere reden dan dat ze plastische chirurgie laten uitvoeren.

JennyMindTricks 26 December 2006 11:06

Ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat piercings lichaamsverminking zijn.
Als je naar een tatoerder gaat die geen vergunning heeft en als je er verder nog niet over hebt nagedacht dán is het wel een verminking, omdat je een overhaaste beslissing hebt genomen en bij onofficiele tatoerders kunnen er inderdaad littekens achterblijven of als je het zelf niet goed verzorgd.
Verder, het zijn gewoon sieraden, evenals oorbellen etc. Dus de vergelijking met tattoo's vind ik ook niks. :)

&plastische chirurgie, even serieus. Dat is als je iets niet mooi vind aan jezelf en dat wilt veranderen, piercings vind je mooi en wil je daarom erbij hebben, dat is iets totaal anders. En bij plastische chirurgie heb je hele operaties en littekens en langdurig herstel, dat zie je bij piercings niet. :)

JennyMindTricks 26 December 2006 11:07

Maar ik wilde nog even zeggen. Piercings op 13-jarige leeftijd vind ik niet goed. Ik zag het pas ook weer bij een heel jong meisje van 11 ofzo. Je weet dan nog niet wat je wilt. Je vindt het deze maand leuk, volgende maand vind je een neuspiercing leuk en die maand erna wil je toch een barbie.

Babydress 26 December 2006 11:46

Citaat:

Origineel gepost door Bon (Bericht 1281340)
ook als je 24 bent vind ik dat lichaamsverminking, maar das een mening! Net als plastische chirurgie, ook lichaamsverminking... Maargoed, daar denkt iedereen anders over en dat mag ook!

;

Citaat:

Origineel gepost door Bobba
Dat hoeft niet perse een verminking te zijn, bij sommige mensen zal het een hele vooruitgang zijn :thumbsup:

Eens.

Bosna 26 December 2006 14:47

heb tatoo van scorpion in me nek.. en dan wat wil je doen. mijn nek ofwat

Bon 27 December 2006 11:37

Citaat:

Origineel gepost door Bosna (Bericht 1281401)
heb tatoo van scorpion in me nek.. en dan wat wil je doen. mijn nek ofwat

:huh:

Bon 27 December 2006 16:53

Citaat:

Origineel gepost door JennyMindTricks (Bericht 1281372)
Ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat piercings lichaamsverminking zijn.
Als je naar een tatoerder gaat die geen vergunning heeft en als je er verder nog niet over hebt nagedacht dán is het wel een verminking, omdat je een overhaaste beslissing hebt genomen en bij onofficiele tatoerders kunnen er inderdaad littekens achterblijven of als je het zelf niet goed verzorgd.
Verder, het zijn gewoon sieraden, evenals oorbellen etc. Dus de vergelijking met tattoo's vind ik ook niks. :)

&plastische chirurgie, even serieus. Dat is als je iets niet mooi vind aan jezelf en dat wilt veranderen, piercings vind je mooi en wil je daarom erbij hebben, dat is iets totaal anders. En bij plastische chirurgie heb je hele operaties en littekens en langdurig herstel, dat zie je bij piercings niet. :)


Wat maakt het nou uit of je tattooman een vergunning heeft of niet. Als je een overhaaste beslissing maakt met je tattoo is het altijd dom.

En wat vind jij "gewoon" sieraden??

Over die plas. chirurgie, had ik meer over plas. chirurgie om mooier te worden terwijl je geen fuck mankeert. Botox op je 30e ofzo, bil-lifting en als die onzin

Deadangel 28 December 2006 07:55

piercings zijn kut.

Bobba 28 December 2006 08:25

Citaat:

Origineel gepost door Bosna (Bericht 1281401)
heb tatoo van scorpion in me nek.. en dan wat wil je doen. mijn nek ofwat

Hahaha jonge eerst wil je me klappen geven en dan heb je opeens scorpions in je nek. Wat een tjap ben jij :D

sjorsje-v 28 December 2006 23:17

ken iemandt die had wenkbrauw piercing is een keer uitgescheurt doordat iemandt bleef hangen en toen opnieuw laten zetten en toen weer uitgescheurt toen ze der trui uitrok en nou heeft ze hem niet meer maar wel lidteken en er groeit geen haar meer op.

AmbyPur 29 December 2006 19:35

Citaat:

Origineel gepost door sjorsje-v (Bericht 1282311)
ken iemandt die had wenkbrauw piercing is een keer uitgescheurt doordat iemandt bleef hangen en toen opnieuw laten zetten en toen weer uitgescheurt toen ze der trui uitrok en nou heeft ze hem niet meer maar wel lidteken en er groeit geen haar meer op.

serieus ga nederlands leren

AMF 29 December 2006 20:26

Citaat:

Origineel gepost door AmbyPur (Bericht 1282499)
serieus ga nederlands leren

:d

Anin 2 January 2007 22:12

Misschien helpt het als je het er een keer rustig met je vader over praat?
Vraag waarom hij niet wil waarom jij een piercing neemt, laat hem uitpraten, en begin vooral niet te schreeuwen.
Leg hem duidelijk uit waarom jij er wel graag eentje wilt, en probeer hem zo over te halen dat het toch mag.
En als je er gewoon goed voor zorgt, gaat het ook niet ontsteken. En als je er zat van bent, kun je em er toch zo weer uithalen?
Maar zeker omdat je em al een jaar lang wilt, zal dat vast niet zo snel gebeuren (dat je em zat bent.)
Met littekens valt het ook heus mee, ik ken iemand die heeft ook op haar 13e een wenkbrauwpiercing laten zetten, maar daar zie je nu echt vrijwel niks meer van. 2 kleine puntjes is alles wat je ziet, als je er echt naar gaat kijken.

sjorsje-v 3 January 2007 17:50

-das niet zo lief hè-

BroodjeBeton 15 January 2007 12:45

Citaat:

Origineel gepost door Lara-Croft (Bericht 1280936)
Ik mag van mijn ouders geen piercing....... ik wil een fucking wenkbrauw piercing.... 1 jaar terug mocht et van mijn ma toen maakte haar het niet zo veel uit... maar toen me pa hoorde dat ik et wou werd ie helemaal kwaad en alles... en toen mocht het van mijn ma ook niet meer en ik ben nu 13... ik wil niet nog fucking 3 jaar wachten....... :[ :[ :[

ik vind een wekbrauw piercing denk ik behoorlijk orinair staan bij een meisje van dertien.

PS wie wil er nou een neukende wenkbrouw piercing 8|?

starflame 15 January 2007 16:26

Citaat:

Origineel gepost door BroodjeBeton (Bericht 1287976)
ik vind een wekbrauw piercing denk ik behoorlijk orinair staan bij een meisje van dertien.

PS wie wil er nou een neukende wenkbrouw piercing 8|?

wat voor uitleg is dat nu weer???

13 vindt ik persoonlijk ook nog wat jong, maar inderdaad praat er met hun over zeg dat je het al jaar wilt, en er vooral rustig bij blijven, roepen en boos worden helpt niks.

Had zelf oorbellen toen ik 7 was ofzo.

Men vriend heeft kinpiercing en die staat hem niet slecht eigenlijk, heeft ook een tattoo, maar is eerst wel over nagedacht wat waar en of hij wel zou doen. Dus doe niets ondoordacht, maar aangezien je er al hele tijd mee zit, zou ik zeggen ga ervoor, of wacht nog een jaar en vraag opnieuw als je na jaar nog steeds wil gaan ze ook wel merken dat het niet zo snel overgaat, en gaan ze misschien wel makkelijker toestemmen

BroodjeBeton 15 January 2007 16:40

gewoon helemaal niet zeiken over piercings, want je wordt er alleen maar lelijker van. de mens is al verneukt doe me een lol

starflame 16 January 2007 12:24

Citaat:

Origineel gepost door BroodjeBeton (Bericht 1288187)
gewoon helemaal niet zeiken over piercings, want je wordt er alleen maar lelijker van. de mens is al verneukt doe me een lol

Je spreekt dan hoogstwaarschijnlijk vooral over jezelf?

BroodjeBeton 16 January 2007 14:36

onder andere... ook over u *)

insanity 17 January 2007 10:43

Ik mag niet meer op jou reageren maar ik doe het toch :yes:
jij kent hem/haar?

nee?


doe dan eens stil zijn :z

Meave 19 January 2007 18:55

ik heb een tongpiercing, en dat zie je eigenlijk nauwelijks.
En dat jij het niet mooi vind wil niet zeggen dat een ander het wel mooi vind. ;)

don-frank 19 January 2007 20:59

je moeder is dus een beetje een meelopertje:P

munchkinny 5 February 2007 18:53

13 is inderdaad wel een beetje jong voor een piercing,, maar ik wil dr zelf ook 1tje maar niet in me gezicht,, ik wil m in me navel maar ik mag m ook niet ik geef me ouders wel gelijk ik w8 er nog wel ff mee...

koekje 24 February 2007 08:03

neem een zakdoek:(

ijsthee 26 February 2007 21:53

verminking is wel een groot woord, maar als je ouder wordt, en je gaat werk zoeken, bij niet alle werkplekken zijn ze gediend van mensen met piercings in hun gezicht!.. en tja dat je ouders er tegen zijn, kom op je bent 13!!!

Joyce. 22 May 2007 19:33

Op 13-jarige leeftijd? Luister naar je vader en kom er op terug als je ouder en verstandiger bent. Ik heb een tongpiercing laten zetten toen ik 16 jaar was, stiekem. (17 nu) en ik heb er nu al spijt van, het is dat ik het zonde vind van het geld, anders was hij er al uit geweest.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:10.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.