Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Klaar om kinky te doen... Hij ook?! (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=69161)

mjlovertje 16 July 2011 18:44

Klaar om kinky te doen... Hij ook?!
 
Hoi Hoi!

Ik heb ruim 3 mnd verkering en we hebben samen een heerlijk seksleven. Ik voel eigenlijk wel wat voor plasseks, of iets in die richting. Ik heb hier verder niet echt ervaring mee, hij trouwens ook niet. Maar toen we laatst gingen zwemmen in een meertje moest ik plassen en toen gingen we intiem knuffelen en wou hij dat ik het liet gaan. Het was een heel prettig gevoel, gek genoeg. Vervolgens moest hij ook en ik legde mn hand op zijn lul en toen ging hij plassen. Bovendien vond hij het lekker als ik zijn lul vast houd op de wc als hij plast en veegt hij mij soms af na het plassen. En dit is dan wel iets anders, maar na de seks moest hij een wind laten en wou hij dat ik ondertussen naar zn anus ging kijken. Zooo geil! Maar ik durf niet verder te gaan, zou hij dat wel willen? Hij is niet echt in op echte plasseks, zegt hij, maar in bad wil hij het evt proberen. Waar haal ik de moed vandaan om dit door te zetten?

Gr. Mjlovertje

mjlovertje 16 July 2011 18:53

Dat wil ik ook wel maar dat is niet het enige probleem. We wonen allebei nog thuis en hoe verbergt je zoiets? Heeft iemand trouwens ervaring met plas- of poepseks?

Kimm!~~ 16 July 2011 19:15

Citaat:

Origineel gepost door mjlovertje (Bericht 1538275)
Hoi Hoi!

Ik heb ruim 3 mnd verkering en we hebben samen een heerlijk seksleven. Ik voel eigenlijk wel wat voor plasseks, of iets in die richting. Ik heb hier verder niet echt ervaring mee, hij trouwens ook niet. Maar toen we laatst gingen zwemmen in een meertje moest ik plassen en toen gingen we intiem knuffelen en wou hij dat ik het liet gaan. Het was een heel prettig gevoel, gek genoeg. Vervolgens moest hij ook en ik legde mn hand op zijn lul en toen ging hij plassen. Bovendien vond hij het lekker als ik zijn lul vast houd op de wc als hij plast en veegt hij mij soms af na het plassen. En dit is dan wel iets anders, maar na de seks moest hij een wind laten en wou hij dat ik ondertussen naar zn anus ging kijken. Zooo geil! Maar ik durf niet verder te gaan, zou hij dat wel willen? Hij is niet echt in op echte plasseks, zegt hij, maar in bad wil hij het evt proberen. Waar haal ik de moed vandaan om dit door te zetten?

Gr. Mjlovertje

Oke, lekker..

mjlovertje 16 July 2011 19:21

Ik zag al aankomen dat jullie het ranzig vonden. Ik weet ook niet of het echt iets is voor mij, ik wil er gwn mee experimenteren. Als het niets is voor jou, dan reageer je toch niet? Dan kan je jezelf maar beter bezig houden met andere dingen.

Chitesel 16 July 2011 19:23

hahaha bijdehand :')

Chitesel 16 July 2011 19:25

Mijn vriendin vindt het ranzig:+

Chitesel 16 July 2011 19:28

Het is ook geen negatief iets ;)

Dilan 27 August 2011 14:09

K had x op tv gezien met poepseks toen poepte een oma op de gezicht van die jongen :kots:

Baloe 27 August 2011 16:22

Tv, juist, digitale tv zeker? :')

the_darkness 27 August 2011 16:48

:')

Baloe 28 August 2011 21:38

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1538280)
Oke, lekker..

Wat vind jij lekker dan? *)

Young 28 August 2011 21:54

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1539952)
Wat vind jij lekker dan? *)

Jou




Zo, nu heb je gehoord wat je wilde horen :7

the_darkness 28 August 2011 22:33

+1 :+

Dilan 2 September 2011 10:11

Haha:')

Sweetcandyy 24 September 2011 19:38

Citaat:

Origineel gepost door Dilan (Bericht 1539853)
K had x op tv gezien met poepseks toen poepte een oma op de gezicht van die jongen :kots:

Oh gatverr. :{


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:11.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.