Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   ipod touch (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67118)

tommy almighty 2 June 2010 17:08

ipod touch
 
zo als sommige misschien gezien hebben heb ik net een nieuwe ipod maar als ik apps op mijn ipod probeer te zeggen zegt hij dat ik moet machtigen (via, store->machtigen) dit doe ik dan ook maar als ik 't weer probeer zegt hij precies hetzelfde....
heeft iemand hier ervaring mee ??

~DoOsJ~ 2 June 2010 17:17

je moet toch eerst een account maken in itunes en creditcard pas enzo invoeren.. dan kan je pas apps downloaden.. dan hoeft er niet persee geld vanaf te gaan als je gratis apps download. die je betaalde dan gaat er natuurlijk wel krediet af

tommy almighty 2 June 2010 17:18

heb ik al aangemaakt en geactiveerd, 't waren ook gratis apps. :P

Lupadi 2 June 2010 17:36

Citaat:

Origineel gepost door ~DoOsJ~ (Bericht 1487942)
je moet toch eerst een account maken in itunes en creditcard pas enzo invoeren.. dan kan je pas apps downloaden.. dan hoeft er niet persee geld vanaf te gaan als je gratis apps download. die je betaalde dan gaat er natuurlijk wel krediet af

ik heb geen credit card gegevens ingevuld hoor :+

maar kan je niet via je ipod downloaden stuk makkelijker?

tommy almighty 2 June 2010 17:38

ik zal eens kijken, lijkt me goed idee

Wortelbrood 2 June 2010 17:40

:yes: I mis mine... :(

tommy almighty 2 June 2010 17:41

had eerst een shuffle maar dit is zoveel nicer

Wortelbrood 2 June 2010 18:29

Ik hou van de touch!

~DoOsJ~ 2 June 2010 20:50

Citaat:

Origineel gepost door Lupadi (Bericht 1487970)
ik heb geen credit card gegevens ingevuld hoor :+

maar kan je niet via je ipod downloaden stuk makkelijker?

komt omdat jij meteen een ipod kaart ding had gehaald.. dan hoeft dat niet.. ik heb dat nu ook maar had het eerst met creditcard gegevens..

Lupadi 2 June 2010 21:07

Citaat:

Origineel gepost door ~DoOsJ~ (Bericht 1488015)
komt omdat jij meteen een ipod kaart ding had gehaald.. dan hoeft dat niet.. ik heb dat nu ook maar had het eerst met creditcard gegevens..

nee? :+

Lupadi 2 June 2010 21:08

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1488007)
Ik hou van de touch!

-raakt wortel aan-

Young 2 June 2010 22:37

Je hebt niet per se een credit card nodig om je account te activeren en aankopen te doen. Hetzij gratis of betaald.

Het is ook mogelijk een cadeaubon voor iTunes te gebruiken i.p.v. een credit card om je account te activeren.


Tenminste, naar mijn geweten..

~DoOsJ~ 3 June 2010 07:54

nou naar mijn weten is dat wel zo.. want zo moest ik het persee doen anders kon het niet :no:

<>woutertje<> 3 June 2010 14:14

bij mijn nokia hoefde ik niks te activeren en naar weten bij iphone en ipod ook niet je kan altijd graris apps downloade;)

Deegbal 3 June 2010 15:25

Ik heb geen creditcard. Dan ook geen free apps?

Chitesel 3 June 2010 20:05

jawel, je kan ook gewoon je normale betaalrekening (pinpas) aan je account koppelen. iDeal was dat toch? of een andere naam...

ik weet veel van het hacken van iPod touch/iPhone maar niet over de stores. Ga me d'r even in verdiepen!:]

tommy almighty 3 June 2010 20:51

je hoeft geen betaaloptie in te vullen want een van de mogelijkheden is : "geen"

OT: het is gelukt :d

Young 3 June 2010 22:18

Okay great!

En voor de mensen die dit misschien interessant vinden.
je kunt een prepaid mastercard aanschaffen, Medius verschaft deze dingen volgens mij.
Moet je wel 40 euro per jaar betalen voor je creditcard, maar dat is zo bij al die dingen..
Kan soms wel handig zijn ;)

Wortelbrood 4 June 2010 18:02

Citaat:

Origineel gepost door Lupadi (Bericht 1488019)
-raakt wortel aan-

Jij bent zó grappig. :+


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.