Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Verliefd op Marokkaans meisje (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67699)

A.noniem 29 September 2010 16:43

Verliefd op Marokkaans meisje
 
Ben al een tijdje verliefd op een meisje uit mijn klas. Het enige 'porobleem' is dat ze moslim is. Ze draagt geen hoofddoek enzo, en ze draagt ook best wel 'gewaagde' kleding, dus ik weet niet hoe ze streng islamitisch ze is. Nou vraag ik me af of ik verkering met haar kan krijgen, of dat dat niet mag van haar geloof. Wie kan me helpen?

ConfusedEmo 29 September 2010 19:00

waarom zou je geen verkering met haar mogen, als zij het ook wilt is het toch ok? haar ouders moete dan hun mond maar houden

Chitesel 29 September 2010 20:17

Je kan haar vanuit vriendschappelijk oogpunt vragen hoe het zit met de Islam-verkering- en zijzelf.

Heb je meteen antwoord zonder dat ze er "teveel" achter zoekt <-- als je het goed vraagt natuurlijk:)

Baloe 29 September 2010 22:14

Citaat:

Origineel gepost door A.noniem (Bericht 1503563)
Ben al een tijdje verliefd op een meisje uit mijn klas. Het enige 'porobleem' is dat ze moslim is. Ze draagt geen hoofddoek enzo, en ze draagt ook best wel 'gewaagde' kleding, dus ik weet niet hoe streng islamitisch ze is. Nou vraag ik me af of ik verkering met haar kan krijgen, of dat dat niet mag van haar geloof. Wie kan me helpen?

nah, je hebt je antwoord op je vraag zelf toch al gegeven?

ash-hôôle 30 September 2010 17:35

Misschien vertrekt ze van huis met burka? :+

Pythagoras 2 October 2010 14:54

Tegenwoordig verschilt elke moslima. Je kan het haar gewoon vragen, maar in principe mag het niet van het geloof.

Suepahfly 3 October 2010 10:05

Citaat:

Origineel gepost door A.noniem (Bericht 1503563)
Ben al een tijdje verliefd op een meisje uit mijn klas. Het enige 'porobleem' is dat ze moslim is. Ze draagt geen hoofddoek enzo, en ze draagt ook best wel 'gewaagde' kleding, dus ik weet niet hoe ze streng islamitisch ze is. Nou vraag ik me af of ik verkering met haar kan krijgen, of dat dat niet mag van haar geloof. Wie kan me helpen?

oh,het is er ZO één

Mr. Macphisto 4 October 2010 10:40

Citaat:

Origineel gepost door Pythagoras (Bericht 1503852)
Tegenwoordig verschilt elke moslima. Je kan het haar gewoon vragen, maar in principe mag het niet van het geloof.

Lekker nep.
Ze raden wel aan een hoofddoek op te doen maar je mag geen verkering met een niet moslim omdat ze anders zijn.

robine 4 October 2010 20:30

waahha jongen neem beter avstand voor dat ze teggen haar broers gaat zeggen dat je goeie klapen krijgt ik geef je een tip

Chitesel 4 October 2010 23:16

doe eens ff normaal, of je krijgt virtuele klappen van mij

ik geef je een tip

Pythagoras 5 October 2010 08:26

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1503969)
Lekker nep.
Ze raden wel aan een hoofddoek op te doen maar je mag geen verkering met een niet moslim omdat ze anders zijn.

Nee, dat zeg ik niet. Sterker nog, het is niet eens toegestaan om een relatie te hebben.

ash-hôôle 5 October 2010 15:23

Een moslim jongen mag wel verkering met een niet moslim meisje anders. De man is verantwoordelijk voor de islamitische opvoeding ofzo dacht ik.

Maar dan nog, die gozert hier is geen moslim.

Mr. Macphisto 5 October 2010 15:45

Citaat:

Origineel gepost door robine (Bericht 1504029)
waahha jongen neem beter avstand voor dat ze teggen haar broers gaat zeggen dat je goeie klapen krijgt ik geef je een tip

Jij hebt precies hetzelfde en je hebt haar zwanger gemaakt.
Ik denk dat jij klappen krijgt. :z

blabla1993 5 October 2010 15:58

Beter dat ze het vertelt en kapotgemaakt wordt, zijn we weer een dom wicht armer.

Suepahfly 6 October 2010 16:48

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1504094)
Jij hebt precies hetzelfde en je hebt haar zwanger gemaakt.
Ik hoop dat jij klappen krijgt. :z

ik heb je ff gecorrigeerd:+

Mr. Macphisto 7 October 2010 08:24

Dank


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:23.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.