Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   gba player controllers (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=25547)

SpiNe 14 January 2003 17:35

gba player controllers
 
1 Bijlage(en)
dit zijn speciale controllers voor de gba player ze kosten ongeveer $12.60 ze lijken mij best wel chill:)

SpiNe 14 January 2003 17:36

1 Bijlage(en)
en de mensen met een paarse cube worden niet achter gelaten hoor

Stapper 14 January 2003 18:15

die zijn er dom uit, maar was een gba player, want het is geen gba, daar zit namelijk geen Z op

lou 14 January 2003 18:16

Als het officeel van Nintendo is koop ik het misschien .hopelijk werkt het ook met de cube games, deze controller is perfect voor beat'm ups. SF2 voor de snes is toch wel het beste 2D spel allertijden , en deze controller lijkt verscrhikkelijk veel op de snes controller..

lou 14 January 2003 18:17

Citaat:

Originally posted by Stapper
die zijn er dom uit, maar was een gba player, want het is geen gba, daar zit namelijk geen Z op
met een GBA player kan je gba games op je tv spelen . je klikt dat ding onder je cube . uhhm ik denk dat die knoppen voor sommige menu's zijn , voor extra opties in gba games ofzo.

lou 14 January 2003 18:22

1 Bijlage(en)
hier een plaatje ( kon het niet editten bij de andere post :) )

FunFair 14 January 2003 18:27

dus het is een compactere versie van wat ze nu hebben?

nou relaxt voor sommige spellen dus, maarjah dan heb je geen nauwkeurigheid die je met een joystick hebt :{

Stapper 14 January 2003 18:35

Citaat:

Originally posted by lou
met een GBA player kan je gba games op je tv spelen . je klikt dat ding onder je cube . uhhm ik denk dat die knoppen voor sommige menu's zijn , voor extra opties in gba games ofzo.
ok, dan weet ik dat ook weer, maar ik begrijp niet dat mensen het kopen, wat heb je er nou aan en de mobiliteit van de gba gaat daardoor weg

lou 14 January 2003 19:38

idd, maar die controller is wel handig voor vechtspellen , als die controller met cube games samenwerkt. Het is denk ik de bedoeling dat de cube hiermee de meeste spellen heeft, maar wie kiest er nou een GBA spel boven een cube spel :?

SpiNe 14 January 2003 21:57

Citaat:

Originally posted by lou
idd, maar die controller is wel handig voor vechtspellen , als die controller met cube games samenwerkt. Het is denk ik de bedoeling dat de cube hiermee de meeste spellen heeft, maar wie kiest er nou een GBA spel boven een cube spel :?
de rpg's op de gba zijn wel beter als op de cube

Black-Phoenix 15 January 2003 15:30

Citaat:

Originally posted by SpiNe

de rpg's op de gba zijn wel beter als op de cube

maar jah, de beste RPG voor de cube moet nog komen...(zelda) :)

lou 15 January 2003 22:28

ik koop alleen een GBA spel, als het echt verschrikkelijk goed is, en voor de andere systemen niks anders is , of als ik ergens heen moet . gba komt toch wel op de 4e plek als ik een game ga kopen .

Xero 16 January 2003 00:51

ze lijken een bijtje op de controllers van de snes :)

Black-Phoenix 16 January 2003 10:56

Citaat:

Originally posted by Xero
ze lijken een bijtje op de controllers van de snes :)
volgens mij was dat echter de bedoeling om dat de meeste games ook van de SUPER Nintendo komt ;)

Headliner 16 January 2003 17:43

werken die ook voor op de GC?

dan zou ik het iig geen fijne controllers vinden, je mist toch de analog enzo, maar ja...:)

Black-Phoenix 16 January 2003 20:03

Citaat:

Originally posted by junkieXL
werken die ook voor op de GC?

dan zou ik het iig geen fijne controllers vinden, je mist toch de analog enzo, maar ja...:)

ik denk dat het ook voor de NGC is...want er staat NGC op :p

Headliner 17 January 2003 10:58

Citaat:

Originally posted by Black-Phoenix


ik denk dat het ook voor de NGC is...want er staat NGC op :p

lijkt me iig geen lekkere controller dan, als ze ipv die pijltjestoetsen een analog stick erop hadden gezet, zou het een stuk beter zijn:+

Black-Phoenix 17 January 2003 15:32

Citaat:

Originally posted by junkieXL


lijkt me iig geen lekkere controller dan, als ze ipv die pijltjestoetsen een analog stick erop hadden gezet, zou het een stuk beter zijn:+


maar jah...er is ook geen C stick!!:)

SpiNe 18 January 2003 12:22

dat ding is ook gemaakt voor de gameboy advance player niet voor de gamecube!!!!!!!!!!!

Xero 18 January 2003 18:18

de gba heeft toch geen x, y, en z :?

lou 18 January 2003 18:28

jep, maar het schijnt toch voor de GBa player gemaakt tezijn . misschien werkt het ook wl met sommige cube games samen.

SpiNe 18 January 2003 19:50

Citaat:

Originally posted by lou
jep, maar het schijnt toch voor de GBa player gemaakt tezijn . misschien werkt het ook wl met sommige cube games samen.
voor vechtgames mayby

lou 18 January 2003 20:01

uhhm, dat is denk ik het enige spel soort waar het mee kan werken . 2D platformers zou ook kunnen . maar als het btw in vechtgames voor gebruikt, dan kan het alleen in 2D , en sommige 3D . bij Soul caliber MOET je met analoge stick spelen , omdat je naar alle kanten kan gaan anywayz , Link zit in de NGC versie van SC2 en spawn in Sc2 xbox versie , dus nu moet ik nog uitzoeken welke ik ga kopen :( , ps2 versie zuigt , want daar zit iemand uit tekken in als extra character en tekken zuigt :r

urban-tiger 19 January 2003 16:32

sc2?

lou 19 January 2003 17:59

soul caliber 2

Black-Phoenix 20 January 2003 20:28

als da voor de GBA bedoelt is waarom staat er dan gamecube erop??

HMM...een door denkertje:p

lou 20 January 2003 20:49

uhhm, heb je mijn attechment gezen??.nu dat doe je onder de cube , en dan speel je gba spellen op je tv, en die kan je met die controller spelen ( kan ook met de gba als controller)

Black-Phoenix 21 January 2003 10:01

Citaat:

Originally posted by lou
uhhm, heb je mijn attechment gezen??.nu dat doe je onder de cube , en dan speel je gba spellen op je tv, en die kan je met die controller spelen ( kan ook met de gba als controller)

sowwy maar ik begrijp niet wat je aan het brabelen bent!!
zou je eens goede zinnen maken??

denk niet dat er iemand is die het kan lezen

lou 21 January 2003 17:25

k zal wel para zijn geweest toen ik dat schreef . anywayz , je kan dat heus wel begrijpen , wel een paar woorden op de verkeerde plaats neergezet (wou denk gauw tikken ofzo :S ) . maar als je het niet een beetje begrijpt ben je ook para :Y)

Black-Phoenix 22 January 2003 19:02

Citaat:

Originally posted by lou
k zal wel para zijn geweest toen ik dat schreef . anywayz , je kan dat heus wel begrijpen , wel een paar woorden op de verkeerde plaats neergezet (wou denk gauw tikken ofzo :S ) . maar als je het niet een beetje begrijpt ben je ook para :Y)
gast,zo iets kun je niet begrijpen...
...sowwy het is niet om je tebeledigen ofzo hoor...maar ik versta er geen reet van...!


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.