Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Liefdesbrieven. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58637)

thali 27 May 2006 16:07

Liefdesbrieven.
 
Krijg (kreeg) jij er regelmatig? En hoeveel heb je er al geschreven?




In het eerste leerjaar kreeg ik de eerste (en enige) liefdesbrief die ik ooit gehad heb. De vriend van de grootste mottigaard uit de klas kwam hem afgeven terwijl hij nieuwsgierig stond toe te kijken.
Ik ben met de brief naar de vuilnisbak gelopen en heb hem in stukken gescheurd. Waarna de vriend uitroep "en al dat werk dat ik er heb ingestoken".
:Y)

3rd boetah 27 May 2006 16:26

wel gewoon brieven en kaartjes van meiden van vakantie bijvoorbeeld. Maar niet echt met de mededeling dat ik alles voor ze ben en dat hun liefde voor mij nooit stopt. Neen, en ik heb ze ook nooit geschreven. Ik vind zo'n brief of een email te tastbaar, en ik hou er niet zo van als iemand anders, dan degene waarvoor het bestemd is, het ooit zou lezen. :no:

Flater 27 May 2006 18:20

3 net uitgeschreven, 1 afgegeven, 1 blauwtje en 0 gekregen *)

K@rima! 27 May 2006 18:28

Ik heb er zo'n 5 van Kevin gekregen en heb er zelf ook ongeveer zoveel geschreven:p. Op de basischool heb ik nog eentje gekregen en op de middelbare school (1e klas) een briefje in iemand z'n kluisje gepropt.

x-lizz-x 27 May 2006 20:14

nog nooit gekregen en dat vind ik best jammer..

Sedes 27 May 2006 20:30

Nooit gekregen, nooit geschreven
(voor zover ik me herinner)

Chrizlybeer 27 May 2006 20:34

Ouderwetse brieven, stuur mij maar een sms'je:z

WishfulDreaming 27 May 2006 21:17

Nooit geschreven, 5 gekregen ofzo.

Altijd bijgehouden tot ik in december verhuisd ben. Toen met het oud papier meegegeven ;p

L_angeldc 27 May 2006 21:29

Nooit geschreven, nooit gekregen.
Van mij hoeft dat ook niet zo, ik heb liever dat ze het zelf zeggen dan opschrijven. Dat is veel openhartiger en, voor mij tenminste, komt het dan oprechter over.

ash-hôôle 28 May 2006 12:07

Valentijnskaarten wel ;)

en 2 geschreven en 1 ontvangen :)

hippie 28 May 2006 12:45

klinkt het arrogant als ik zeg dat ik de tel kwijt ben van ontvangen liefdesbrieven?

Riv3lla 28 May 2006 14:49

Citaat:

Origineel gepost door hippie
klinkt het arrogant als ik zeg dat ik de tel kwijt ben van ontvangen liefdesbrieven?

je kan het ook iets subtieler zeggen ja :z

dext0r 30 May 2006 16:06

Citaat:

Origineel gepost door L_angeldc
Nooit geschreven, nooit gekregen.
Van mij hoeft dat ook niet zo, ik heb liever dat ze het zelf zeggen dan opschrijven. Dat is veel openhartiger en, voor mij tenminste, komt het dan oprechter over.

ik vind het juist knap dat iemand net dat beetje extra energie erin steekt om het op te schrijven. opschrijven is tegenwoordig namelijk nogal een te veel gevraagde zaak voor de meeste mensen in deze 'snelle' en digitale maatschappij.
hoeveel ik gestuurd en gekregen heb weet ik niet, maar t is iig meer dan 1:+

Melisss 30 May 2006 16:12

Jaa op de basisschool was ik altijd heel schattig met mijn vriendje, en in de 2e klas van de middelbare school heb ik ook nog eens een paar gehad van een jongen van mijn school die ik nog nooit had gezien voor ik zijn brief kreeg :+

chica 30 May 2006 16:19

Ik heb laatst voor het eerst een echte liefdesbrief 'gestuurd'.
Bij mijn vriend op zijn bed neergelegd:p

Ik heb wel kaartjes gehad, maar nog nooit een brief.

Jamiel 30 May 2006 16:50

ik heb mijn vriend weleens een lang gedicht geschreven: hij mocht het pas openmaken toen hij alleen ging slapen.
Heb zelf nooit een liefdesbrief ontvangen, maar dat maakt mij idd ook niet echt uit. Het is veel leuker als je zonder woorden kunt voelen wat de ander voor je voelt :*

Roomsje 31 May 2006 17:59

Ik kreeg vroeger heel veel liefdesbrieven. :D


Ik heb er zelfs nog een paar,met spellingsfouten en al.
Maar wel lief :love:.

L_angeldc 1 June 2006 14:35

Citaat:

Origineel gepost door dext0r
ik vind het juist knap dat iemand net dat beetje extra energie erin steekt om het op te schrijven. opschrijven is tegenwoordig namelijk nogal een te veel gevraagde zaak voor de meeste mensen in deze 'snelle' en digitale maatschappij.
hoeveel ik gestuurd en gekregen heb weet ik niet, maar t is iig meer dan 1:+

Ja ok als je het zo bekijkt is het wel leuk, maar toch is het makkelijker dan echt zeggen. Alsof een virtuele liefdesemail via kaartenhuis wat voorstelt :z


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:21.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.