Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Ideeen en tips voor reanimatie LL (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=66498)

the_darkness 24 March 2010 21:58

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1464323)
Beste idee tot nu toe.

Ik voel een collectieve spam actie aankomen.

OT:

De meeste ideeën die kans van slagen hebben kosten geld.
Misschien beter om te kijken hoe we aan geld kunnen komen?

Mr. Macphisto 24 March 2010 21:59

Gaat mij wat te ver. Zolang de andere actieve leden er zijn en de newbs zo nu en dan langskomen en ik wat heb om op te zeiken zit het wel goed.

smiley D 24 March 2010 23:38

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1464207)
De mentaliteit in "mijn" tijd wil ik met terugwerkende kracht ook wel een oorzaak noemen waarom mensen niet lang bleven hangen. In die tijd was er een vaste groep forummers die elkaar goed kenden, op msn hadden en hier op het forum kwamen om te chatten, te roddelen en onderlinge vetes uit te vechten. Dat was een kliekje waar je als nieuweling maar moeilijk tussenkwam. Of dat nu zo is (en of er dus een mentaliteitsverandering nodig is) kan ik niet beoordelen omdat ik al 2,5 jaar hier niet actief ben geweest.

\.

Dat is nu ook zo toen ik hoer kwam een maandje geleden moest ik me ook eerst bewijzen ofzo het is dat ik zelf ook redelijk sarcastisch ben en het goed kan hebben maar ik snap als mensen snel weg gaan,aan de andere kant een klein forum is ook niet erg.

smiley D 24 March 2010 23:49

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1464189)
^ en weetje wat ook fout is smiley? Commentaar/vragen stellen in een topic waarin duidelijk gezegd is dat je de sjaak bent als je hier je vragen stelt. Daarvoor komen andere topics over de verschillende ideeën. Tevens vind ik het een beetje cru dat je ideeën gaat afkraken terwijl je zelf geen of beter alternatief biedt.

:z heb jij tomaten in je ogen,ik heb toch ideen aangedragen.

Mr. Macphisto 25 March 2010 10:52

+1

Baloe 25 March 2010 11:32

Citaat:

Origineel gepost door smiley D (Bericht 1464361)
:z heb jij tomaten in je ogen,ik heb toch ideen aangedragen.

tomaten in je ogen? is dat een uitdrukking:7

ontopic: voor de mensen die zo graag wat willen doen, print wat flyers uit en hang ze op lantaarnpalen dichtbij plekken waar veel jongeren komen, kost je hooguit een paar euro voor jezelf:z

Joey1994 27 March 2010 10:05

Of je koopt 5 seconden reclame op tv? :D

Baloe 27 March 2010 10:22

Citaat:

Origineel gepost door Joey1994 (Bericht 1465157)
Of je koopt 5 seconden reclame op tv? :D

heb jij 10.000 euro op zak?:z

<>woutertje<> 21 April 2010 21:10

jahwoor komtie niet zeikn dat ik een topic van bijna een maand geleden opschop want ik heb een idee :D

als wij vanaf onze EIGEN hyves nou een berictdoorsturen (zon irritant doorstuurmailtje:+) met de vraag om een x te kijken op de site en het forum als je het leuk vind lid te worden en dit doortesturen aan je vrienden dan blijf je anoniem want je hoeft niet te zeggen of je ook lid bent geworden .
wat vinden jullie hiervan ??
en misschien op een grote plublieke hyves een blog zetten met de link en wat info erin ??

Mr. Macphisto 21 April 2010 21:14

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1463753)
toch t topic maar aangemaakt;)

voor de mensen die hyves hebben en meer mensen willen, vermeld: forum.leerlingen.com ergens groot en duidelijk in je hyves

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1463756)
^inderdaad een goed idee, maar ik heb in het begin al in Staff besproken over een Leerlingen hyves. Zij dachten dat dit geen goed idee was, omdat 95% niet wilt worden geassocieerd met Leerlingen.com en/of zich zonder herkenning hier willen uitlaten:)


You fail.

Wortelbrood 21 April 2010 21:18

:') lol

Chitesel 21 April 2010 21:20

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1474999)
You fail.

Wie? Baloe of ik? :z

Wortelbrood 21 April 2010 21:21

Wouter natuurlijk

<>woutertje<> 21 April 2010 21:22

ik vind het geen probleem om te laten merken dat ik actief ben hier op het forum en het tch ook geen verplichting ofz je kan het doen als je wil

the_darkness 21 April 2010 21:26

als.

Mr. Macphisto 21 April 2010 21:28

Citaat:

Origineel gepost door <>woutertje<> (Bericht 1475012)
ik vind het geen probleem om te laten merken dat ik actief ben hier op het forum en het tch ook geen verplichting ofz je kan het doen als je wil

Spreek dan niet voor ons allemaal. Je roept ONS op om dat te gaan doen. Naast de zoveelste kettingmail die mensen krijgen wilt merendeel niets daarmee te maken hebben.

<>woutertje<> 21 April 2010 21:31

ja als je het wil ja ik heb het al gedaan want ik weet niet wat jullie hier willen bereiken want ik heb (jammergenoeg) van demeeste hier nog geen positieve inzet gezien in dit topic en dat ik jmmr want het forum is juist leuk
en ontken jij maar is dat het hier zwaar dood is op een paar vaste leden mod's en een paar newbies na

the_darkness 21 April 2010 21:33

ik BEN het forum.

Mr. Macphisto 21 April 2010 21:41

Citaat:

Origineel gepost door <>woutertje<> (Bericht 1475031)
ja als je het wil ja ik heb het al gedaan want ik weet niet wat jullie hier willen bereiken want ik heb (jammergenoeg) van demeeste hier nog geen positieve inzet gezien in dit topic en dat ik jmmr want het forum is juist leuk
en ontken jij maar is dat het hier zwaar dood is op een paar vaste leden mod's en een paar newbies na

Nou wat goed van je, hier heb je 'n veer, stop 'm in je reet.

Kijk, ik ontken niet dat het forum dood is. Ik vind het zoals het nu is leuk. Hoe kun jij adhv dit topic oordelen hoe het hier loopt? Je bent hier nog geen 3 weken en je claimt dat wij niets doen en geen positieve inzet tonen. Misschien zijn er leden die dat anders opvatten als ze dit lezen en maken ze het jou hier zuur.

Chitesel 21 April 2010 22:00

Vrede op aarde, jubelend van vreugde. O allen kom te samen in Jezus... ehm mijn licht.

met andere woorden. Ieder z'n eigen mening. Maar die hyves komt er in dit concept nog niet ter sprake:*

Wortelbrood 21 April 2010 22:18

Precies, die jongen probeert gewoon wat in te brengen. :)

Baloe 21 April 2010 22:36

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1475007)
Wie? Baloe of ik? :z

moet je dat serieus nog vragen? :Y)

<>woutertje<> 22 April 2010 13:09

trouwens als je op je hyves een link zet weet toch nog niemand wie JIJ op het forum bent ofwel

Baloe 22 April 2010 14:32

Citaat:

Origineel gepost door <>woutertje<> (Bericht 1475208)
trouwens als je op je hyves een link zet weet toch nog niemand wie JIJ op het forum bent ofwel



hmm.... als ik dus op jouw hyves kijk: zie ik Wouter uit Huizen

<>woutertje<>, Locatie: huizen - dat ben jij hier... nee, niemand zal weten dat JIJ Wouter uit Huizen bent :Y)

Deegbal 22 April 2010 15:30

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1475035)
ik BEN het forum.

:')

Citaat:

Origineel gepost door <>woutertje<> (Bericht 1474996)
dan blijf je anoniem want je hoeft niet te zeggen of je ook lid bent geworden .

Ja, joh. :')
"Hey, vriendjes. Forum.leerlingen.com is een leuk forum. Maar zelf ben ik er niet actief op hoor. Zou je eens willen kijken?" :')

<>woutertje<> 22 April 2010 17:29

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1475253)
hmm.... als ik dus op jouw hyves kijk: zie ik Wouter uit Huizen

<>woutertje<>, Locatie: huizen - dat ben jij hier... nee, niemand zal weten dat JIJ Wouter uit Huizen bent :Y)

en als we op jou hyves kijken zien we xxxxx weet je naam niet uit arnhem blijkbaar
en hier zien we baloe uit arnhem

en bij deegbal zien we hier alleen ze nickname en geen locatie dat ik nou me nickname woutertje heb gedaan heet jij int egt ook baloe ofz en hij deegbal ??:')

<>woutertje<> 22 April 2010 17:30

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1475310)
:')

"Hey, vriendjes. Forum.leerlingen.com is een leuk forum. Maar zelf ben ik er niet actief op hoor. Zou je eens willen kijken?" :')



de mensen die lid zijn GEWORDEN door die link hoeven het niet te zeggen zo blijven HUN anoniem

ash-hôôle 22 April 2010 18:06

Ik ben hier alleen voor de seks hoor.

the_darkness 22 April 2010 18:18

huidige score?

ash-hôôle 22 April 2010 18:19

12

the_darkness 22 April 2010 18:19

namen?

ash-hôôle 22 April 2010 18:20

Doe maar niet :z

the_darkness 22 April 2010 18:22

Henkus x 12? :+

Mr. Macphisto 22 April 2010 20:57

Citaat:

Origineel gepost door <>woutertje<> (Bericht 1475363)
de mensen die lid zijn GEWORDEN door die link hoeven het niet te zeggen zo blijven HUN anoniem

het is ZIJ.

Deegbal 22 April 2010 22:11

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1475672)
het is ZIJ.

Ik dacht nu officieel niet meer. Of binnenkort niet meer. :{

the_darkness 22 April 2010 22:31

nee.
phisto heeft gelijk.

RivellaDark 23 April 2010 02:06

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1475715)
Ik dacht nu officieel niet meer. Of binnenkort niet meer. :{

jammer, dat is namenlijk de enige spellingregel die ik wel aanhoud :P

ot, Vind dat hyves id wel leuk eigenlijk, en dan vink je gewoon aan op een of andere manier of je iets op je profiel wil zetten zodat je reclame kan maken ofzo. Zo blijven degene die niet willen anoniem.

En verder mischien mensen die op andere fora "reclame" maken??

Hoger in google komen door bepaalde trefwoorden?

the_darkness 23 April 2010 06:03

moet jij eens opletten wat er gebeurt als je bij google 'Fail God' intikt :+

<>woutertje<> 23 April 2010 06:10

http://www.google.nl/search?hl=nl&so...=&oq=&gs_rfai=

<>woutertje<> 23 April 2010 06:11

niks dat met forum te make heet inelk geval :+

the_darkness 23 April 2010 06:27

crap, they changed google :{
Toen ik die zoekopdracht een maand geleden gaf zat ik in de top 10 :(

<>woutertje<> 23 April 2010 06:30

Lol:')

Deegbal 23 April 2010 06:33

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1475724)
nee.
phisto heeft gelijk.

Nee serieus hoor. Ik vind het ook onzin. Maar omdat die fout zo vaak gemaakt wordt, gaan ze het aanpassen. Volgens mij.

ash-hôôle 23 April 2010 13:27

^ dat is best kansloos. Leuk als ze dat ook met snelheidscontroles gaan doen, omdat iedereen toch altijd te hard rijd passen ze de maximum snelheid aan :z

Zeespons 23 April 2010 18:02

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1475427)
Henkus x 12? :+

11x*


Ik heb ook seks gehad met Ash

ash-hôôle 23 April 2010 18:04

True.

Mr. Macphisto 23 April 2010 18:35

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1475768)
Nee serieus hoor. Ik vind het ook onzin. Maar omdat die fout zo vaak gemaakt wordt, gaan ze het aanpassen. Volgens mij.

Klopt. Net als contaminatie. Dingen als:
'Hij is mij voorbijgepasseerd.'

Het is gewoon dom dat mensen dat dan ook gaan aanpassen omdat het zoveel gebruikt is door iedereen. Ik bedoel, dat is gewoon taalverloedering.
Zo heb je het witte boekje waar alle regels in staan. Komen ze vervolgens weer met een groen boekje (of andersom) waarmee ze het witte boekje of de fouten goedpraten.

Wat is het nou? :')

Deegbal 23 April 2010 18:44

Uitgeprint is nu ook al goed dacht ik. Ik vind het ook dom dat ze de taal veranderen omdat mensen hem niet beheersen.

Kimm!~~ 26 April 2010 17:23

Oke ik geef even mijn mening.

Ik vind het hier over het algemeen wel gezellig en dat gewoon omdat er een aantal mensen zijn die blijven terug komen.. En als je bijv. een forum hebt waar telkens 50 mensen tegelijk online zijn en zo mega druk forum, wordt het eerder vervelend en is het meer ieder voor zich en hier wordt nog al het een en ander gereageerd op elkaar.
En nu is het nog overzichtelijk..

Maar je zou bijvoorbeeld aan iedereen kunnen vragen of ze op MSN ( persoonlijk bericht)
Wordt lid op leerlingen.com of iets dergelijk.. proberen kan altijd..
( en sorry als het al genoemt is )..

Baloe 26 April 2010 17:47

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1476598)
Maar je zou bijvoorbeeld aan iedereen kunnen vragen of ze op MSN ( persoonlijk bericht)
Wordt lid op leerlingen.com of iets dergelijk.. proberen kan altijd..
( en sorry als het al genoemd is )..

Ik pas voor dit idee..


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.