Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Wat voor eikels zijn jullie? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58288)

K@rima! 30 April 2006 14:17

Wat voor eikels zijn jullie?
 
Kijk eens op www.watvooreikelszijnjullie.nl , met een 'knipoog' naar www.watvooreikelbenjij.nl. Vooral de test kan ik erg waarderen:Y).

Wat vind je van dit soort overheidscampagnes die ons ontzettend veel geld kosten, maar vrijwel niets opleveren?

AmbyPur 30 April 2006 14:33

ik hoorde het net ook op de radio :+
waarom kost zoiets 1 miljoen? :o

>discussie

Headliner 30 April 2006 15:40

4 shizzle jack

Google 30 April 2006 16:54

Typisch SP, alles de grond in trappen, maar met eigen initiatieven komen? Ho maar!

Kwak 30 April 2006 17:15

voor mij iig duidelijk dat ik in mn hele leven nooit op de SP zal stemmen... hoe kinderachtig zeg

K@rima! 30 April 2006 22:27

Ach een beetje humor moet kunnen. :) Een punt maken doen ze in ieder geval zeker.

Foetsy 1 May 2006 10:16

ligt het nou aan mij of is dit een website die bij MSN gemaakt is? Als het ware. Zo'n gratis site waar je een paar MB kwijt kunt en je minder dan de helft van het scherm kan gebruiken omdat de rest met reclame is volgebouwd.

Ik vind die quiz bij watvooreikelszijnjullie wel droog trouwens. Maar ik ben dan ook bevooroordeelt.

edit; het begin van de quiz was wel leuk, later slaat het steeds minder ergens op (is dat goed Nederlands?). Komt misschien omdat daar meer van weet.

PFP 1 May 2006 20:20

triest

Foetsy 1 May 2006 21:34

Citaat:

Origineel gepost door PFP
triest

goh, was dat even een verrassende reactie ;)

Bird Of Prey 1 May 2006 21:46

Citaat:

Origineel gepost door Google
Typisch SP, alles de grond in trappen, maar met eigen initiatieven komen? Ho maar!

_0_

Ancalagon 3 May 2006 04:09

Citaat:

Origineel gepost door Google
Typisch SP, alles de grond in trappen, maar met eigen initiatieven komen? Ho maar!

De SP heeft nooit eigen initiatieven?

PFP 3 May 2006 13:10

Citaat:

Origineel gepost door Ancalagon
De SP heeft nooit eigen initiatieven?

zelden realistische

Pakspul 3 May 2006 13:26

Ik ben goed bezig volgens Yes-R 8-)

Google 3 May 2006 16:55

Het enige waar de SP goed in is is bekritiseren. Niet gek natuurlijk, als eeuwige opositie partij, wat ze ook zullen blijven.

Foetsy 3 May 2006 20:12

Citaat:

Origineel gepost door Google
Het enige waar de SP goed in is is bekritiseren. Niet gek natuurlijk, als eeuwige opositie partij, wat ze ook zullen blijven.

ohhh, wat een scherpe insinuatie!
Je volgt zeker PFP's cursus 'gedekt campagne voeren voor gevorderden' ;)

Google 3 May 2006 20:19

Ben de scherpheid zelfe. Hun Maoistische visie is gewoon niet verenigbaar met de realiteit van de Westerse wereld. :P

Foetsy 3 May 2006 20:21

:d

Roomsje 6 May 2006 15:23

Wat denken die kinderen eigenlijk wel niet?:')
Dat het ook maar íets opleverd?Ze horen éen keer:
'En natuurlijk stuur je je rap op om kans te maken op een optreden met Yes-R!' :D

En de netste meisjes passen zich al aan,en proberen de straattaal die ze graag op 't filmpje willen hebben te immiteren.

|:(

Stevie 6 May 2006 15:55

Citaat:

Origineel gepost door Google
Het enige waar de SP goed in is is bekritiseren. Niet gek natuurlijk, als eeuwige opositie partij, wat ze ook zullen blijven.

moet jij eens opletten na de volgende verkiezingen
dat wordt nog wat, groenlinks/sp/pvda :')

Google 6 May 2006 20:46

Citaat:

Origineel gepost door Stevie
moet jij eens opletten na de volgende verkiezingen
dat wordt nog wat, groenlinks/sp/pvda :')

Ik denk niet dat de PvdA voor de SP kiest. Ze laten ze regionaal ook al links (:P) liggen.

Ancalagon 10 May 2006 22:47

Citaat:

Origineel gepost door PFP
zelden realistische

absoluut


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.