Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Gebruik je drugs? zoja welke, waarom en wat vind je ervan!? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62785)

TheGroovMaster 15 January 2008 20:41

Gebruik je drugs? zoja welke, waarom en wat vind je ervan!?
 
Hallo allemaal,

ik zit hier al een tijdje op het forum en lees weinig over drugs gebruik. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er helemaal geen drugs gebruikt wordt, vandaar deze poll. Ik ben zelf al met een groot aantal van deze drugs in aanraking gekomen, uiteraard heb ik mezelf wel goed ingelezen en de drugs (verstandig) gebruikt. Ik heb wel een hoop mensen gezien die zich niet aan "de regels" hielden waar het verkeerd bij af is gelopen.... out gaan, overdosis, ziekenhuisopname, ongevallen, ga zo maar door.

Hieronder een handige link waarover veel over drugs staat:
http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb

Vul aub de enquete in en schrijf in een reactie hieronder wat je hebt aangevinkt en wat je bevindingen hierover zijn.

Als je vragen hebt over drugs kan je me uiteraard persoonlijk een bericht hierover sturen.

Sick Boy 15 January 2008 21:01

Ik gebruik geen drugs

Pakspul 15 January 2008 21:02

Twee weken clean http://images.fok.nl/s/static.gif

Maar daarvoor alleen wiet en hasj, naja wiet meerdeels eigenlijk hasj vond ik niks :P

Pakspul 15 January 2008 21:03

Ohja uiteraad nog alcohol maar met mate omdat ik de eerste tijd niet in verleiding mag komen dus moet maar tijdje rustig aan doen.

blabla1993 15 January 2008 21:47

Emmers, elke dag. Eelt op mn zenuwstelsel ofzo:? moet steeds meer nemen om nog wat ervan te voelen.:rolleyes:

spiral_design 15 January 2008 22:32

ik gebruik helemaal geen drugs :') behalve mss alcohol, maar dat vind ik niet echt bij drugs horen...

rarejopie 16 January 2008 05:25

er zijn toch geen mensen die zelf ghb gebruiken? ze doen het toch altijd in de drankjes van anderen..

insanity 16 January 2008 14:19

Alcohol, speed en XTC staan hier op mijn het lijstje.

Waarom staat roken er niet bij?

TheGroovMaster 16 January 2008 17:13

roken is toch niet echt een drugs.... de nicotine die er in zit is mss wel een verslavend middel maar geen drugs dacht ik.

ik gebruik wel eens vaker GHB maar dat is echt onzin dat gebruikers hiervan dit vaak in drankjes van andere gooien. Het gebeurd idd wel eens maar niet zo heel veel, denk dat meer mensen out gaan door zelf teveel hiervan te gebruiken. Beste is dan ook gewoon om je hand over je drankje te houden en niet ergens te laten staan he!!

Ik moet zeggen dat ik GHB de meeste relaxe drugs vind van alles wat ik uitgeprobeert heb, uiteraard wel op je juiste manier gebruikt he.

Hier nog een artikel, ik kan het orginele onderzoek even snel niet vinden.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/74761

Pakspul 16 January 2008 17:24

Citaat:

Origineel gepost door TheGroovMaster (Bericht 1336560)
Beste is dan ook gewoon om je hand over je drankje te houden en niet ergens te laten staan he!!

Inderdaad, sowieso altijd op je drankje letten en bij sommige plaatsen moet dat meer dan bij andere plaatsen. Bij feesten heb ik ook altijd me hand op me drinken, zet het nooit ergens even neer.
Citaat:

Hier nog een artikel, ik kan het orginele onderzoek even snel niet vinden.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/74761
Is maar net hoe je het gebruikt, maar ok alcohol zorgt wel voor meer doden dan wiet :P

Zeespons 16 January 2008 18:29

<----- no drug user! w00t discipline!

blabla1993 16 January 2008 23:37

^
|
|
|

hippie, w00t

Pakspul 18 January 2008 07:58

sinds wanneer ben je hippie als je geen drugs gebruikt, hippie is het woord voor dit soort mensen:
http://www.woodstocknation.org/hippies.gif
http://bagnewsnotes.typepad.com/bagn...-Woodstock.jpg
http://media.ourstory.com/80/00/00/7...167ab6a73b.jpg

Kenmerken van hippies zijn dat ze meestal in drumcirkels zitten, ze stinken, constant aan de drugs zitten van wiet tot LSD en alles wat er tussen en omheen zit. Ze zeggen belachelijke dingen en zijn totaal overbodig in deze maatschappij.

Als je met dit soort mensen, naja dat durf ik ze bijna niet te noemen, wordt vergeleken dan moet je echt even gaan nadenken wat de fuck je fout hebt gedaan, want het is niet iets om trots op te zijn.

Waarom denk je dat ik gelovigen hippies noem :')

-GameGirl 18 January 2008 08:11

Drugs.. is.. noob..

jezes waar the hell heb je het voor nodig..

Pakspul 18 January 2008 08:26

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1336612)
Drugs.. is.. noob..

jezes waar the hell heb je het voor nodig..

Ooit gebruikt? Waarom game jij? is nergens voor nodig :{

blabla1993 18 January 2008 13:24

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336609)
sinds wanneer ben je hippie als je geen drugs gebruikt, hippie is het woord voor dit soort mensen:

Kenmerken van hippies zijn dat ze meestal in drumcirkels zitten, ze stinken, constant aan de drugs zitten van wiet tot LSD en alles wat er tussen en omheen zit. Ze zeggen belachelijke dingen en zijn totaal overbodig in deze maatschappij.

Als je met dit soort mensen, naja dat durf ik ze bijna niet te noemen, wordt vergeleken dan moet je echt even gaan nadenken wat de fuck je fout hebt gedaan, want het is niet iets om trots op te zijn.

Waarom denk je dat ik gelovigen hippies noem :')

Shhht:'(

Zeespons 18 January 2008 13:25

Games zijn fun..

Drugs gebruiken is.... err....

Pakspul 18 January 2008 14:08

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1336627)
Games zijn fun..

Drugs gebruiken is.... err....

ook fun, stfu en ga met je barbie spelen :{ Al die kansloze rakkers die zeggen, drugs is slecht voor je :'( :'( drinken zelf allemaal ook alcohol en misschien ook wel barcadi wat ook gelijk staat aan softdrugs :{

sandraatje 18 January 2008 15:50

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336609)
Kenmerken van hippies zijn dat ze meestal in drumcirkels zitten, ze stinken, constant aan de drugs zitten van wiet tot LSD en alles wat er tussen en omheen zit. Ze zeggen belachelijke dingen en zijn totaal overbodig in deze maatschappij.

Waarom denk je dat ik gelovigen hippies noem :')

Uhm, je hebt me nog nooit gezien, dus hoe kun je weten dat ik stink? Ik ben niet aan de drugs, ik zeg geen belachelijke dingen, en als ik een andere mening heb dan jij is dat nog niet meteen belachelijk. En waarom zou ik overbodig zijn in deze maatschappij?
En ja, je zegt wel dat ik dat ben, want ik geloof, en volgens jou zijn gelovigen hippies..

Pakspul 18 January 2008 16:10

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336669)
Uhm, je hebt me nog nooit gezien, dus hoe kun je weten dat ik stink? Ik ben niet aan de drugs, ik zeg geen belachelijke dingen, en als ik een andere mening heb dan jij is dat nog niet meteen belachelijk. En waarom zou ik overbodig zijn in deze maatschappij?
En ja, je zegt wel dat ik dat ben, want ik geloof, en volgens jou zijn gelovigen hippies..

Gelovige zeggen gewoon domme dingen, kunnen ze niks aan doen, ze doen het gewoon en gelovigen zijn totaal overbodig, want ze zetten de wereld naar hun hand inplaats van dat ze eens doen wat geloof eigenlijk voor is. En geloof moet wel uit drugs komen dat kan gewoon niet anders, hippies zagen dingen toen ze LSD gebruikte en dat zal bij de hippies rond het jaar 0 en daar voor ook wel zo geweest zijn.

sandraatje 18 January 2008 16:23

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336723)
Gelovige zeggen gewoon domme dingen, kunnen ze niks aan doen, ze doen het gewoon en gelovigen zijn totaal overbodig, want ze zetten de wereld naar hun hand inplaats van dat ze eens doen wat geloof eigenlijk voor is. En geloof moet wel uit drugs komen dat kan gewoon niet anders, hippies zagen dingen toen ze LSD gebruikte en dat zal bij de hippies rond het jaar 0 en daar voor ook wel zo geweest zijn.

Waar is geloof voor volgens jou dan?

En ik heb nooit drugs gebruik, was het niet van plan ook.

Waar baseer je het op dat gelovigen domme dingen zeggen en overbodig zijn voor de maatschappij? En als dat jou mening is, betekend dat nog niet meteen dat dat een feit is.

Pakspul 18 January 2008 16:27

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336757)
Waar baseer je het op dat gelovigen domme dingen zeggen en overbodig zijn voor de maatschappij? En als dat jou mening is, betekend dat nog niet meteen dat dat een feit is.

Ze geloven in een ontzichtbaar aapje dat een compleet universum heeft uitgepoept in de loop van 6 dagen, ik bedoel, wtf? :')

sandraatje 18 January 2008 16:52

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336762)
Ze geloven in een ontzichtbaar aapje dat een compleet universum heeft uitgepoept in de loop van 6 dagen, ik bedoel, wtf? :')

Ik geloof niet in een onzichtbaar aapje dat het universum heeft uitgepoept..
Ik geloof in God die het hele universum heeft geschapen in 6 dagen. En hij heeft de mens naar zijn evenbeeld gemaakt!

Pakspul 18 January 2008 16:56

Citaat:

Ik geloof in God die het hele universum heeft geschapen in 6 dagen. En hij heeft de mens naar zijn evenbeeld gemaakt!
Zie het was dus wel een aap.

sandraatje 18 January 2008 17:01

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336797)
Zie het was dus wel een aap.

Dus jij ziet jezelf als een aap??

Pakspul 18 January 2008 17:02

Soms wel ja, vooral met wat alcohol in de flikker dan komen de oergevoelens wel weer omhoog :P

sandraatje 18 January 2008 17:06

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336803)
Soms wel ja, vooral met wat alcohol in de flikker dan komen de oergevoelens wel weer omhoog :P

Ja, maar ik neem aan dat je nu geen alcohol op hebt, of iig niet genoeg om te denken dat je een aap bent :p.

Pakspul 18 January 2008 17:14

Sommige acties heb ik wel zo iets van... :+

sandraatje 18 January 2008 17:20

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336806)
Sommige acties heb ik wel zo iets van... :+

Is het erg als ik je niet helemaal snap??

Zeespons 18 January 2008 17:23

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336633)
ook fun, stfu en ga met je barbie spelen :{ Al die kansloze rakkers die zeggen, drugs is slecht voor je :'( :'( drinken zelf allemaal ook alcohol en misschien ook wel barcadi wat ook gelijk staat aan softdrugs :{

Ik drink ook geen alcohol :loser:

Pakspul 18 January 2008 17:27

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1336808)
Ik drink ook geen alcohol :loser:

Kansloos :')

-GameGirl 18 January 2008 17:28

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336614)
Ooit gebruikt? Waarom game jij? is nergens voor nodig :{

nee nooit gebruikt.. ga ik ook nooit doen.. :wave:
en ik game, omdat ik et gewoon zéér lol vind..
en et is wel nodig.. anders heb ik HELEMAAL geen leve..

Zeespons 18 January 2008 17:42

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1336811)
Kansloos :')

Wat je zegt is:


Drugs = voor de fun.

alcohol = ook een soort softdrugs en de drinkers moeten dus niet zeuren dat drugs slecht voor je is.

En vervolgens iemand kansloos noemen die verstandiger is dan jij.

-GameGirl 18 January 2008 18:19

ik bedoel dat er dan nog iets is waar ik goed in ben...

spiral_design 19 January 2008 01:11

dus het enige waar je goed in bent is gamen:')

-GameGirl 19 January 2008 11:06

mja.. en ik kan aardig tekenen.. maar verder ben ik nutteloos :)

blabla1993 19 January 2008 12:50

Iedereen is nutteloos op de lange termijn. Dus geen reden tot huiliehuilie.

insanity 19 January 2008 13:32

ik niet, ik laat de wereld beter achter dan toen ik kwam :yes:

Zeespons 19 January 2008 14:48

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336862)
ik niet, ik laat de wereld beter achter dan toen ik kwam :yes:

Dit forum ook?

sandraatje 19 January 2008 17:30

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336862)
ik niet, ik laat de wereld beter achter dan toen ik kwam :yes:

Beter? Slechter, veel slechter zul je bedoelen..!

sjorsje-v 19 January 2008 17:31

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1336862)
ik niet, ik laat de wereld beter achter dan toen ik kwam :yes:

_0_

insanity 20 January 2008 14:08

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1336868)
Dit forum ook?

Ja, want het was dood toen ik kwam.
Het leefde op.
Ging weer dood.
En leeft nu weer op.

aka

Nog ff en ik ben mischien wel weg...

Citaat:

Origineel gepost door sandraatje (Bericht 1336883)
Beter? Slechter, veel slechter zul je bedoelen..!

Als er ook maar 1 iemand gelukkig is geworden met mijn aanwezigheid, dan laat ik de wereld beter achter toch? :Z

Lul dus niet zo slap :')

Citaat:

Origineel gepost door sjorsje-v (Bericht 1336885)
_0_

See what i mean sandra?

weerlegger 2 February 2008 18:31

soms een lekker assey:z

Pakspul 2 February 2008 18:35

Citaat:

Origineel gepost door weerlegger (Bericht 1338497)
soms een lekker assey:z

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=assey :')

weerlegger 2 February 2008 18:37

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1338500)

ja een woord met 2 betekenissen blijkbaar 8-) assey is ook wel hasjjoint

TheGroovMaster 5 February 2008 19:47

Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1336816)
Wat je zegt is:
alcohol = ook een soort softdrugs en de drinkers moeten dus niet zeuren dat drugs slecht voor je is.

Alcohol is harddrugs trouwens, geen softdrugs!

blabla1993 5 February 2008 21:25

Nee, harddrugs zijn verboden omdat ze een ontoelaatbaar risico met zich meebrengen, Alcohol hoort daar dus duidelijk niet bij.

TheGroovMaster 14 February 2008 19:02

Citaat:

Ook alcohol wordt onder de harddrugs gerekend, alleen is het een legaal product en algemeen getolereerd. Nederland telt ongeveer 350.000 alcoholisten en België 300.000; ter vergelijking: het aantal opiaatverslaafden in Nederland wordt geschat op ongeveer 25.000, nog geen tiende daarvan. Alcohol wordt alleen getolereerd, ook al is het een hard drug, omdat het maatschappelijk geaccepteerd is. Dit leidt tot sociale controle, net als opiumgebruik in Aziatische landen.
Ik weet het wikipedia is niet een betrouwbare bron als het gaat om echtheid van gegevens maar hier nog even een quote. Als je wil dat ik er een officieel erkend document bij haal moet je het maar zeggen.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:55.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.