Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Vakantie (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=142)
-   -   zomerbaantjes (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=32739)

dext0r 19 June 2003 13:48

zomerbaantjes
 
wat doen jullie deze zomer om wat extra verdiensten te verkrijgen?

bootje 19 June 2003 14:02

Ik werk in het ziekenhuis. ze hebben me al opgebeld om te vragen of ik in de postdienst wil gaan werken. vorig jaar heb ik de dienst longziekten gewerkt en er administratie gedaan, brieven tikken en zo.

Ar-Tuur 19 June 2003 16:58

Ik ga als het goed is wat meer werken bij de EDAH. :)

Irene!!!! 19 June 2003 18:21

Deze zomer kan ik nog niet werken maar volgende zomer hoop ik bij een terrasje te gaan werken :)

xlizzx 19 June 2003 19:06

bij mn vader als "receptioniste" :9

Clauw 19 June 2003 20:26

Ik ga extra werken bij AH

Stapper 19 June 2003 20:43

werk nog steeds in een joods gekken huis als afwasser, transporteur, magazijnmedewerker en restaurant medewerker

en dat al vanaf maart :+

AmbyPur 19 June 2003 21:10

bij mn 'vaste' bijbaantjes in hotel/restaurant en bij callcenter, als vakantiebaantje bij een kattenhotel schoonmaken en ik neem er vast nog wel iets bij...

GregoorvanDijk 20 June 2003 00:06

Ik heb 2 banen, hehe..

De eerste is sowieso mijn vaste, werken op telemarketingbureau Pro Info, in Heerlen-Centrum. Das telkens 4 uur werken.. Heel gezellig, leuke collega's, mooie meiden die daar werken (75%= vrouw, allemaal tussen 18 en 22 *)), en €8,- per uur betaald krijgen.. kan zo'n 2 à 3x per week werken daar, vroeg in de avond :)

Andere baan is in discotheek Vizion, in PL-stadion in Kerkrade-West. Das 1 of 2 nachten in de week. Verdient rond de €7,- per uur, en betekent elke week gratis uitgaan :+

Queenie 20 June 2003 07:23

callcenter tot mn vakantie 30 uur per week. Als ik terug kom fulltime........ En daarna weer parttime naar school waarschijnlijk

Dimas 20 June 2003 07:40

ik word nog gebeld door het uitzendbureau

Queenie 20 June 2003 07:43

Citaat:

Originally posted by Dimas
ik word nog gebeld door het uitzendbureau
Snel voor je hoop ik.......... uitzendbureaus zijn on-dingen als ze werk voor je moeten gaan zoeken

GregoorvanDijk 20 June 2003 11:09

Citaat:

Originally posted by queenie
Snel voor je hoop ik.......... uitzendbureaus zijn on-dingen als ze werk voor je moeten gaan zoeken
Precies, heb ik vorige vakantie ook geprobeert.. Ben maar van ellende de krant gaan rondbrengen om toch iets te verdienen op t laatst.. Werd ik in december gebeld, of ik erges voor vast kon beginnen.. |:( De kneuzen..

dext0r 20 June 2003 11:36

ik werk gewoon hoe dan ook ongeveer 9uur bij Deen supermarkt.. moet toch aan me contract uren komen...maar dit baantje heb ik al 1.5jr.
en weer bij me andere werkgever voor ongeveer 40a 45 uur/week
dus vd zomer zit ik wel aan 50uur werk per week...
andere werkgever is kwekerij/export bloembollen,.... zit de hele zomer weer lekker op de heftruck ...

Sedes 20 June 2003 16:12

Normaalgezien in horeca aan de kust.. opdienen en zo..
(wel handig ik moet niet zoeken achter werk, ze bellen me zelf op :) en vorig jaar me eigenlijk vré geamuseerd + 100euro extra gekregen + Fin de saison was super!! )

maar als ik herexamens heb dus niet, en heb er met 98% dus geen geld verdienen, geen fin de saison, geen... maar studeren in de plaats :'(

hegje 20 June 2003 18:42

ikke ga vanaf 7-7-03 bij mac donalds werken. 8 uur per week en een laag hongerloontje:'(

Sedes 20 June 2003 18:51

Citaat:

Originally posted by hegje
ikke ga vanaf 7-7-03 bij mac donalds werken. 8 uur per week en een laag hongerloontje:'(
8uur per week??? of per dag??

want ik heb er vorig jaar 60uur per week gedaan..
en laag hongerloontje, tja, je kan altijd iets anders zoeken é :)

Queenie 20 June 2003 19:38

Citaat:

Originally posted by dext0r
[B]
dus vd zomer zit ik wel aan 50uur werk per week...
B]
Wow hoe houd je het vol.....! Wat vind je lieffiej drvan?(dat vraag ik omdat mijn vriendje het ook geen probleem vind om 50 uur per week te werken)

dext0r 20 June 2003 21:17

Citaat:

Originally posted by queenie
Wow hoe houd je het vol.....! Wat vind je lieffiej drvan?(dat vraag ik omdat mijn vriendje het ook geen probleem vind om 50 uur per week te werken)
die post net dat ze al 3 baantjes heeft en nog misschien zelfs een 4e wilt ook :p

als ik r in het weekend maar zie! 8) , das immers zo ongeveer wat we gewend zijn dus..

overigens vind ik het helemal geen probleem om zoveel te werken, omdat ik er genoeg geld mee verdien.. en van dat geld kan ik daarna genoeg leuke dingen doen, bijvoorbeeld op vakantie ofzo, of andere leuken dingen ...met mijn lieffiej :P

theo tank 20 June 2003 22:36

Tomaten sorteren - plukken.... :{

AmbyPur 20 June 2003 23:16

Citaat:

Originally posted by dext0r


die post net dat ze al 3 baantjes heeft en nog misschien zelfs een 4e wilt ook :p

als ik r in het weekend maar zie! 8) , das immers zo ongeveer wat we gewend zijn dus..

overigens vind ik het helemal geen probleem om zoveel te werken, omdat ik er genoeg geld mee verdien.. en van dat geld kan ik daarna genoeg leuke dingen doen, bijvoorbeeld op vakantie ofzo, of andere leuken dingen ...met mijn lieffiej :P

mag je uitslapen terwijl ik kattenhokken schoonmaak :/

Queenie 21 June 2003 21:58

Citaat:

Originally posted by dext0r


die post net dat ze al 3 baantjes heeft en nog misschien zelfs een 4e wilt ook :p

als ik r in het weekend maar zie! 8) , das immers zo ongeveer wat we gewend zijn dus..

overigens vind ik het helemal geen probleem om zoveel te werken, omdat ik er genoeg geld mee verdien.. en van dat geld kan ik daarna genoeg leuke dingen doen, bijvoorbeeld op vakantie ofzo, of andere leuken dingen ...met mijn lieffiej :P

Hmzzz jah kijkd as een ander verhaal dan ;)...... Mijn vriendje gaat ook zoveel werken in de zomervak. ik vind het niet erg we gaan toch 3 weken lang op vakantie samen en ik moet zelf ook fulltime werken.

eneri 22 June 2003 10:40

ik werk nu al 3 weken en nog door tot 25 juli bij de hema, als verkoopster. Zit nog wel n weekje vakantie tussen. wekr ongeveer 30 uur per week.

0Vera 22 June 2003 12:22

ik werk soms een hele week fulltime (50 uur ofzo) en soms maar 10 uur, 1 dagje :{ bij de viswinkel hier in het dorp. Leuk werk, afwisseling, wel zwaar omdat je de hele dag toch op je poten staat en dat tien uur lang maargoed dat maakt niet uit :) deze week werk ik ook nog voor het boekenfonds op school, en das echt relaxt werk, verdien evenveel als bij de viswinkel maar minder uur per dag, wel jammer maargoed iedere dag viswinkel ELKE WEEK is heel erg zwaar :{ en ik heb net een vrij heavy weekendje achter de rug (examenfeestjes, vanaaf nog 1 *) ) vind ik et niet zo erg dat ik et deze week beetje rustiger aan kan doen. Maargoed met het boekenfonds krijg je ook gewoon betaald :)
Verder maak ik nog vrij regelmatig schoon bij mensen enzo, maar das allemaal niet zo vast. En ik wil ook nog een beetje vakantie, NOG TWEE WEKEN!!!! :D woei das al snel :yes: en dan ga ik met mn zussie en DarkSilence op vakantie naar RENESSE!!!*)
OMG heb er echt ZO'N zin in echt!!!

L_angeldc 23 June 2003 16:39

ik ga bij het ziekenhuis werken. gewoon beetje algemeen werk enzo
tis voor 5 weken en dan elke dag 8 uur behalve op zondag ofzo

achja tis niet alsof ik iets beters te doen in de vakantie.. kan ik net zo goed geld gaan verdienen

heb ik trouwens ook wel nodig :$ ben al kei lang blut

Babysmurfie 23 June 2003 18:04

Als het even meezit kan ik in een restaurant-taverne gaan werken: opdienen en groenten snijden en mosselen klaarmaken.
Jeuj:p

EternalShadow 23 June 2003 18:37

8 uur per dat 4 dagen in de week in een stoffig magazijn rondlopen orders inpakken, kan leuker maar betaald goed..

en dat lagerbetaalde slaafje dat er rondloopt flamen omdat ie op moet schieten met orders lopen :+ O-)

Karliene 23 June 2003 19:05

Werken in een 5 sterren hotel..

Maar dat wordt een vast bijbaantje..:)

Karliene 23 June 2003 19:07

Citaat:

Originally posted by eneri
ik werk nu al 3 weken en nog door tot 25 juli bij de hema, als verkoopster. Zit nog wel n weekje vakantie tussen. wekr ongeveer 30 uur per week.
He, welke hema?
Kanaleneiland, Overvecht, Centrum HC, Centrum?!
Afdeling? :)

Sjarkie 24 June 2003 13:24

Vakkenvuller,zakkenvuller...:d
ff wat uurtjes maken bij de lokale C1000
Calella here I come..:)

RandyJC 25 June 2003 01:44

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
bij mn 'vaste' bijbaantjes in hotel/restaurant en bij callcenter, als vakantiebaantje bij een kattenhotel schoonmaken en ik neem er vast nog wel iets bij...
omg toch neit bij callcenter in zwolle heh :|

The6thgate 25 June 2003 12:51

is het als 18 jarige eigenlijk mogelijk om een tijdje taxichauffeur te spelen?

Mliekje 25 June 2003 13:43

ik ga wrapes oprollen:d

The6thgate 25 June 2003 15:55

Citaat:

Originally posted by Mliekje
ik ga wrapes oprollen:d
crepes was het toch?:p

Mliekje 25 June 2003 16:05

Citaat:

Originally posted by The6thgate
crepes was het toch?:p
verkeerd verstaan:D

Fade of Light 25 June 2003 16:22

ik ga ff tjekken of ik courier (nee geen drugs...) kan worden :)

eneri 25 June 2003 18:14

Citaat:

Originally posted by Karliene

He, welke hema?
Kanaleneiland, Overvecht, Centrum HC, Centrum?!
Afdeling? :)

centrum, mode. dwz dat stuk aan de steenweg tot aan de trap. inclusief make-up.

The6thgate 25 June 2003 18:24

Citaat:

Originally posted by Mliekje


verkeerd verstaan:D

wat jij of ik?:d

AntiKezman 25 June 2003 19:34

Citaat:

Originally posted by 0Vera
ik werk soms een hele week fulltime (50 uur ofzo) en soms maar 10 uur, 1 dagje :{ bij de viswinkel hier in het dorp.
dus daarom ruik je zo lekker?

Mliekje 25 June 2003 20:01

Citaat:

Originally posted by The6thgate
wat jij of ik?:d
ik:D doh:p jij had het gelezen:)

Karliene 25 June 2003 21:32

Citaat:

Originally posted by eneri

centrum, mode. dwz dat stuk aan de steenweg tot aan de trap. inclusief make-up.

Ik ken het..:yes:

Kom altijd makeup-gerei daar halen..
Die kwastjes zijn echt goed :thumbsup:

Die Utrechts Nieuwsblad verkopers zijn meestal wel leuk he :p

Queenie 25 June 2003 21:38

Citaat:

Originally posted by The6thgate
is het als 18 jarige eigenlijk mogelijk om een tijdje taxichauffeur te spelen?
taxi is eng :S

Fonzie 28 June 2003 10:36

ik blijf gewoon lekker bij de Konmar werken, waar ik al de afgelopen 2 jaar heb gewerkt. Blijft leuk werk, vooral door de collega's...

The6thgate 28 June 2003 10:55

Citaat:

Originally posted by queenie
taxi is eng :S
why:(

appelshampoo 28 June 2003 11:14

Gewoon extra uren bij de konmar, heb jaar-contract met vakantiecontract erover heen !

kreej-z 28 June 2003 14:39

ik ga wat extra uurtjes werken bij de gom, waar k nu werk als poetsmiep :p nah is wel gezellig daaro :)
werk strax euh 10 uur in de week, niet zo veel, en verdien 4 euro per uur
maja t is allemaal net genoeg om op vakantie te kunnen waarschijnlijk :)

dext0r 29 June 2003 13:55

om taxi te mogen rijden moet je volgens mij een jaar je rijbewijs hebben... maar kan me vergissen hoor.

Riddler 29 June 2003 14:06

werk al een jaar bij een groentesnijerij, ga daar deze vakantie ook meer werken :)

Fade of Light 29 June 2003 14:11

hmm verdient het mortuarium goed?

TN20 29 June 2003 18:17

Ik ben chauffeur bij een bedrijf waar je barbeques inclusief eten kunt huren. (eten mag je opeten natuurlijk)
8.00 u 's morgens aanrijden met de radio aan, en af en toe uitstappen om het vlees naar binnen te dragen..relaxed werk!


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:43.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.