Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   ja ik heb m (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=37573)

Nightwolf 7 October 2003 17:17

ja ik heb m
 
de mooie zilveren PS2 8) t kostte wel al m'n geld :x (blijkbaar was m'n studiebijdrag van m'n ouders nog niet gestort op m'n rekening ;x) maar dat boeit verder niet want ben er superblij mee :thumbsup: gelijk 1 memorycard erbij gekocht en FFX 8-) kosste wel bijna 300 euro trouwens hehe 8)

Setragasj 7 October 2003 17:19

leuk man.
veel plezier ermee.

Garet 7 October 2003 17:48

leuk! hij ziet er mooi uit, maar ik was gegaan voor een gamecube. Vanaf 17 oktober 99 euro ...

Maja, veel plezier ermee! FFX is een goede game! Me :love: RPG :P

SpiNe 7 October 2003 18:29

ben je niet een beetje laat met een ps2?

Nightwolf 7 October 2003 18:30

euh nee hoezo? er zijn een hele reeks spellen uit die ik nog wel graag wil spelen :?

Kamui 7 October 2003 18:56

pas op dat je niet teveel kwijlt want FFX gonna rulez you (alleen de japanese mini-games komt me de strot uit zo japanse mietjeszevers :[ )

ThE ViRuS 8 October 2003 11:06

Goeie koop:thumbsup: , heb zelf ook een PS2 en heb er heel veel plezier mee. En vooral die zilveren ziet er super vet uit.

lou 8 October 2003 11:35

Die zilveren is mooi :) . Als je trouwens FF fan bent is Kingdom Hearts denk ik ook wel een leuk spel . Ik vind het eerlijk gezegd steeds minder worden , maar als FF fan kom je Cloud , Sqaull , seprioth en nog meer characters uit FF tegen .Alleen het is wel minder dat de stem van seprioth is ingesproken door iemand uit N sync :kots:

Garet 8 October 2003 11:37

lol... Ja RPG's zijn goed, me weet het :p

Nightwolf 8 October 2003 12:35

Citaat:

Originally posted by lou
Die zilveren is mooi :) . Als je trouwens FF fan bent is Kingdom Hearts denk ik ook wel een leuk spel . Ik vind het eerlijk gezegd steeds minder worden , maar als FF fan kom je Cloud , Sqaull , seprioth en nog meer characters uit FF tegen .Alleen het is wel minder dat de stem van seprioth is ingesproken door iemand uit N sync :kots:
Kingdom Hearts leek me ook wel leuk maja, ff wachten tot ik weer geld heb :d

maar iemand van N sync? :{ :kots:

lou 8 October 2003 12:54

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
Kingdom Hearts leek me ook wel leuk maja, ff wachten tot ik weer geld heb :d

maar iemand van N sync? :{ :kots:

Ja , het is gelukkig niet zo'n hele blije stem . Maar de rest van de stemmen zijn wel ok . Dat kind uit the sixth sense en die gast uit Angel bijvoorbeeld en de disney figuren komen ook wel overheen met de stemmen uit de films .

Nightwolf 8 October 2003 13:07

is z'n stem dan een hele duistere en mysterieuze? (zoals die in mijn ogen moet zijn 8))

ik heb trouwens vanmorgen t 3e uur voor de helft gemist en t 2e helemaal doordat ik er niet van was weg te slaan :$ ben er vet blij me :d

wat voor PS2 spellen zijn er nog meer aan te raden? :?

lou 8 October 2003 13:16

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
is z'n stem dan een hele duistere en mysterieuze? (zoals die in mijn ogen moet zijn 8))

ik heb trouwens vanmorgen t 3e uur voor de helft gemist en t 2e helemaal doordat ik er niet van was weg te slaan :$ ben er vet blij me :d

wat voor PS2 spellen zijn er nog meer aan te raden? :?

Ja, het is wel een beetje duister ( thank god) . Als je van Zelda achtige spellen houd is ICO ook wel leuk .Het is wel kort , maar vreselijk mooi , net een sprookje . Maar je moet het niet voor €60 euro kopen , er zijn zat winkels waar die ook rond de €25 kost ( FRS volgens mij)

SpiNe 8 October 2003 14:45

zone of the enders 2:yes:

Nightwolf 8 October 2003 15:35

ICO? :?

lou 8 October 2003 16:04

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
ICO? :?
:yes:

http://www.famitsu.com/game/coming/2..._ico02.jpg.jpg

Je bent Ico ( Die linker ) en die is verbannen in een Kasteel omdat hij als enige horens heeft.In dat kasteel ontmoet hij die rechter ( Yorda) en zij is blind en word achterna gezeten door schaduw wezens . Ico gaat dan proberen met haar uit het kasteel te ontsnappen . Later kom je er achter waarom zij word achternagezeten door die schaduw wezens enzo .Het is de bedoeling dat je dus uit dat kasteel ontsnapt met haar en dat doe je door haar hand te pakken en haar mee te nemen of haar te roepen .Maar er ziijn ook puzzels waardoor je niet langs bepaalde punten kanten en als je Yorda te lang alleen laat moet je haar redden van de schaduw wezens . Hier nog wat screens , alleen op deze kan je niet goed de buiten omgevingen zien , maar neem maar van mij aan dat alles vreselijk hoog is . Je krijgt soms bijna hoogtevrees als je die hoogtes ziet ;)

http://www.raveware.co.uk/PS%20pics/ICO/ico3b.jpg



http://www.justadventure.com/reviews/ICO/ico1_small.jpg

http://www.dvdfever.co.uk/reviews/ico1b.jpg

http://www.ladydragon.com/69ico.jpg

Nightwolf 8 October 2003 16:07

ohhh lol...ik dacht dat t een afkorting was :)

Headliner 9 October 2003 17:58

Waar kun je die zilveren PS2 halen? dat wilde ik gisteren ook al vragen, maar toen was Saartje zo grappig geweest om het gesprek te verlaten :z

Nightwolf 9 October 2003 19:41

je kon mij ook gewoon van blok afhalen :z

maar ik had m bij C-Square gehaald in Breda :)

BlackMystery 10 October 2003 10:55

ik zou het er niet voor over hebbe
pc ruled

SpiNe 10 October 2003 17:26

op dit moment zou ik voor de cube gaan 99€ is bijna gratis man:p

Headliner 10 October 2003 18:23

Citaat:

Originally posted by SpiNe
op dit moment zou ik voor de cube gaan 99€ is bijna gratis man:p
precies, en ik had hem voor € 219 ofzo gehaald :'(

maar ontopic: ik zou hebben gewacht op de PS3

Nightwolf 10 October 2003 18:25

dan kan je nog lang wachten :+

Denden 100 piek 10 October 2003 19:05

Ik zou zeggen: VOORAL NU is de ps2 gewoon een goede aankoop met tig afgeprijsde topgames en een hele rits aankomende topgames.
Ik houd trouwens wel mijn hart vast voor Nintendo met hun prijsverlaging, ik bedoel ze gaan al niet top met de Gamecube.
Als de prijsverlaging de verkoopcijfers niet flink opboost dan kan je maar beter hopen dat de GBA goed genoeg verkoopt om Nintendo overeind te houden.

Suepahfly 10 October 2003 19:10

tschijnt dat ie eind 2004 uitkomt, maar dat zegge ze nu, ik durf wedde dat het eind 2005 wordt...

en als je een spel zoekt, ico is echt wel kicke, is inderdaad wel bangelijk hoog:]

en asl je gewoon iets cools wilt, medal of honor en ssx tricky(platinum) zijn ook wel bangelijk fijn

lou 10 October 2003 22:41

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
Ik zou zeggen: VOORAL NU is de ps2 gewoon een goede aankoop met tig afgeprijsde topgames en een hele rits aankomende topgames.
Ik houd trouwens wel mijn hart vast voor Nintendo met hun prijsverlaging, ik bedoel ze gaan al niet top met de Gamecube.
Als de prijsverlaging de verkoopcijfers niet flink opboost dan kan je maar beter hopen dat de GBA goed genoeg verkoopt om Nintendo overeind te houden.

Gamecube heeft deze week ( of 2 weken) 145% meer consoles als de xbox verkocht en iets in de 20% meer als de PS2 . Dus ze beginnen de Xbox al een klein beetje intehalen . Ps2 valt al niet meer intehalen.


Citaat:

en asl je gewoon iets cools wilt, medal of honor en ssx tricky(platinum) zijn ook wel bangelijk fijn

SSX Tricky :respect: Meesterlijk . Maar dan kan je misschien beter wachten op SSX 3

Headliner 10 October 2003 23:17

en wat vinden jullie eigenlijk van de N-Gage? :Y)

lou 11 October 2003 00:08

Citaat:

Originally posted by Headliner
en wat vinden jullie eigenlijk van de N-Gage? :Y)
Alle games op de N-Gage zijn gepoort . Geen één is echt nieuw . De GBA heeft nog nieuwe spellen ( ookal is het meeste gepoort) Misschien dat er later betere spellen op komen.

Nightwolf 11 October 2003 00:32

Citaat:

Originally posted by lou
Ps2 valt al niet meer intehalen.
say what :?

SpiNe 11 October 2003 11:40

Citaat:

Originally posted by Headliner
en wat vinden jullie eigenlijk van de N-Gage? :Y)
niet aan te raden :{

SpiNe 11 October 2003 11:41

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
say what :?
2 jaar voorsprong op de rest

Alpha 16 October 2003 08:14

Citaat:

Originally posted by Garet
lol... Ja RPG's zijn goed, me weet het :p
jij?????
van alle personen met natuurlijk weer net jij het weten? :wave:


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:47.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.