Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Betrapt tijdens masturberen / seks? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59380)

x_xrock3 25 July 2006 20:29

Betrapt tijdens masturberen / seks?
 
Wel eens (iemand) betrapt? ;)

Tom14 29 July 2006 09:41

Mjah niet echt betrapt tijdens...
maar ik veeg het nog weleens af aan een handdoek
en ik was vergeten in de was te doen dus ons mam kwam binnen en zag hem liggen zei ze: voortaan een zakdoek gebruiken om je neus af te vegen he

:P

MrInsane 29 July 2006 10:26

Citaat:

Origineel gepost door Tom14
Mjah niet echt betrapt tijdens...
maar ik veeg het nog weleens af aan een handdoek
en ik was vergeten in de was te doen dus ons mam kwam binnen en zag hem liggen zei ze: voortaan een zakdoek gebruiken om je neus af te vegen he

:P

Ja, dit is inderdaad aardig dom en je moeder zal wel doorhebben gehad dat jij hierin niet je neus afgeveegd hebt want zij is ook niet gek.
Maar ik zelf ben nog nooit betrapt al is me pa wel een keer binnen komen lopen toen me vriendin naakt naast me lag te slapen met haar borsten half boven de dekens uitstekend :p

3rd boetah 29 July 2006 12:35

Pff, het is allemaal de normaalste zaak van de wereld. Betrapt zijn kun je het dan niet echt noemen.

frox 29 July 2006 12:43

Toch heb je liever niet dat iemand je ziet als je ermee bezig bent :D

3rd boetah 29 July 2006 13:21

en horen mag dan weer wel? :z

breezerK 29 July 2006 22:01

Zo heb ik al gehad,Ben bij een vriendin blijven slapen en haar ouders zijn lesbiennes,we hadden besloten om nachtJ door te doen,en plots hoorde we gekreun :p eigenlijk wel een genant moment denk ik :p
de volgende ochtend was het dan ook het eerste dat we zeiden,leuk nachtJ gehad :p?

3rd boetah 30 July 2006 11:48

nachtJ?

breezerK 30 July 2006 14:55

Nachtje :)

Kut_Aap 30 July 2006 17:19

Ach,betrapt kun je het niet noemen.. een paar week geleden op een zaterdag was ik aardig dronken, en zat dus met een stel vrienden wat lol te maken.. en terwijl ik rustig te msnen zat, waren er 2 mensen achter me sex aan het hebben. Na een kwartier kwam ik daar ook pas achter:P maar ik vind het eigelijk niet erg ofzo, zolang ze mij er maar niet bij betrekken ;)

Bobba 30 July 2006 18:37

Onderbroek en zij haar string nog aan toen mijn vader voor de eerste en laatste keer zonder te kloppen binnen kwam lopen.. verder weinig denk ik

Kwak 30 July 2006 19:09

hehe is me iets te vaak gebeurd:z

Bij een meisje keihard bezig toen dr broer binnen kwam stormen om te vertellen dat ie een nieuw spelletje had:loser:

Een keertje toen we d88 dat ik alleen thuis was met mn toenmalige vriendin, zij hoorde iets dus wij ff stoppen om te luisteren. Alleen was er niets te horen dus gingen we weer verder, afijn... een paar minuten later hoort ze weer wat, en deze x ging ik even rechtop in mn bed zitten richting de deur om even goed te luisteren. Zwiept in een keer mn ma de deur open en zat ik daar met mn stijve hark richting haar te kijken terwijl mn vriendin met dr benen wijd in bed lach... hehehehe:$

Ook een x bij een meisje die geen een persoons bed had op dr kamer, dus moesten we altijd op zolder op twee matrassen slapen(ik word echt gek in een 1 persoons bed), dus wij om 11 uur savonds nog ff bezig, komt in een keer dr vader naar boven om de was te vouwen... dus wij snel de dekens over ons heen maar het deken zat een beetje verkeerd waardoor het eigenlijk alleen haar kon bedekken, heb ik daar met mn halve blote reet onder het dekbed vandaan stekend lopen doen alsof ik al sliep, zooooo erg hehe

Op vakantie met een chick in de bossen, hadden we allemaal schrammen en afdrukken op onze rug/benen vanwege de dennenaalden en takken enzo, was eigenlijk wel duidelijk voor iedereen die ons zag wat we hadden gedaan voor de rest van de vakantie :rolleyes:

Puuuh dit zijn nog amar 4 gevallen en tis nu al zon heel verhaal geworden, ik denk dat ik het hier maar bij laat:d

MrInsane 30 July 2006 21:23

Citaat:

Origineel gepost door frox
Toch heb je liever niet dat iemand je ziet als je ermee bezig bent :D

ow nou ik had bij mijn ex eigelijk met regelmaat dat haar zusje kwam binnenlopen en na een paar keer ga je eigelijk gewoon door terwijl zij in de kamer staat. Gewenning denk ik :+

Watershyne 31 July 2006 02:44

Citaat:

Origineel gepost door MrInsane
ow nou ik had bij mijn ex eigelijk met regelmaat dat haar zusje kwam binnenlopen en na een paar keer ga je eigelijk gewoon door terwijl zij in de kamer staat. Gewenning denk ik :+

Joh dat kind krijgt een trauma! :p

kreej-z 3 August 2006 18:44

Nee, eigenlijk niet echt betrapt tijdens de seks... Wel eens toen we net begonnen, zat ik daar bovenop mijn vriend, kwam zn moeder binnen... Dat vond ik al genant genoeg :p

Tom14 8 August 2006 15:44

Wat zei ze? "eet je mee"? :P

kreej-z 8 August 2006 19:30

nee, ze zei: 'oh hoi!' en toen ging ze weer weg :p

patriesje 10 August 2006 16:08

Citaat:

Origineel gepost door MrInsane
ow nou ik had bij mijn ex eigelijk met regelmaat dat haar zusje kwam binnenlopen en na een paar keer ga je eigelijk gewoon door terwijl zij in de kamer staat. Gewenning denk ik :+

Haha ja best genant he?:P haha

anneke01 12 August 2006 16:42

Ik en een ex van me waren lekker bezig bij mij thuis op de zetel, en euh stond ineens men moeder aan het raam.. erg genant! Ze was de sleutel van de voordeur vergeten dus besloot ze maar achterom te gaan... |:(

Eftelingboy 15 August 2006 21:05

Ja, ik zat keer lekker te masturberen.
En vingeren(Anus)
En m'n nichtje van 13 kwam slaapkamer binnen.
toen net orgasme uitkwam,ieks das niet leuk,je schaamt je dood,
maar ze vroeg wel of het lukte

Linnea 18 August 2006 13:52

nee, heb er altijd erg op gelet. was altijd al weer aangekleed ofzo. maar ik wou ook niet dat me ouders het wisten dus ik lette altijd heel goed op.

quentin 28 August 2006 14:19

toen k aan het mastruveren was kwam mijn moeder met mijn vriendin binnen se werden allebei harstikke boos mijn vriendin gaf me een bitch klep en k heb haar nooit weer gesien

niemand 28 August 2006 17:58

ik heb wel gehad dat mijn broertje op de deur klopte, maar niet dat ie binnen kwam als ik met mijn vriendin bezig was..

Linnea 30 August 2006 15:51

Citaat:

Origineel gepost door niemand
ik heb wel gehad dat mijn broertje op de deur klopte, maar niet dat ie binnen kwam als ik met mijn vriendin bezig was..

goed afgericht broertje :+

Gastje 30 August 2006 16:20

Gistere toen we daar halfnaakt op elkaar lage :)
Vader van mn lief kwam binne en zei : ' Doet da wanneer wij nie thuis zijn ,, en gebruik ne condoom ... as ge er nodig hebt:er ligge er nog in ons moeder haar nachkastje '
Toffe gast :p

Piraatje 30 August 2006 18:50

Citaat:

Origineel gepost door Gastje
Gistere toen we daar halfnaakt op elkaar lage :)
Vader van mn lief kwam binne en zei : ' Doet da wanneer wij nie thuis zijn ,, en gebruik ne condoom ... as ge er nodig hebt:er ligge er nog in ons moeder haar nachkastje '
Toffe gast :p

Het zal je maar gebeuren. Ik moet er niet aan denken dat mn moeder binnenkomt om eten te brengen ofzo.

niemand 30 August 2006 19:16

Citaat:

Origineel gepost door Linnea
goed afgericht broertje :+

gewoon even goed aanspreken voordat je het gaat doen ;)

ash-hôôle 30 August 2006 21:13

ghehe, ik belde laatst m'n zusje.. net op het verkeerde moment ;)

bartje518 30 August 2006 23:38

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle
ghehe, ik belde laatst m'n zusje.. net op het verkeerde moment ;)

Hoe weet je dat, nam ze op? ;)

insanity 6 September 2006 14:47

ik heb nooit ergens last van :O

DarkThoughts 12 September 2006 17:22

Gelukkig kan niemand binnenkomen omdat aan buitenkant van mn vriends deur geen klink zit {kapot}
Dus wij lagen naakt, klopt er ineens iemand aan. Dus ik dekens over me heen, mn vriend snel zn broek aanschieten en deur opendoen, maar ging voor de deur staan dus zn pa kon 't niet zien. Ik stiekem weer de deur dicht gedaan ;p. Mijn vriend " oh, zeker de wind " . zn pa wist niet dat ik 'r was.

Maja.. Niet echt betrapt maar ook niet fijn moment

Rosali3 19 September 2006 19:32

:(
 
Citaat:

Origineel gepost door x_xrock3
Wel eens (iemand) betrapt? ;)

ik weet verd*mme niet hoe het moet... :?

Prestige 19 September 2006 20:42

Hahahahaha ja! Hahahaha mn neef, toen hij in bad zat. Hahahaha wat een grap.

Noukk 1 October 2006 15:12

Gelukkig nog nooit, lijkt me best genant :rolleyes:

Dani11 7 October 2006 23:34

mn moeder is best vaak komen binnenlopen als ik aan ut rukken was (ze klopt nooit) en ik dan zorg dan altijd dat ik snel zo met mn t-shirt over mn lul heen ga en zo ga zitten dat ze nix doorheeft. moet eigelijk altijd uitkijken want k slaap op de begane grond in een uitbouw met een de straatkant een raamwand en nog een raampje aan de zijkant (paadje om naar de achtertuin te gaan). dus mn ma zal ut vast wel weten.

proudy 8 October 2006 18:52

altijd goed dat je moeder het weet :D

Winds 10 October 2006 16:54

Nog nooit nee wel liep er iemand een keer heel onverwachts de trap op toen ik naakt lag, snel onder de dekens gegaan

saraatje19 23 February 2007 15:27

ik en me vriend waren aan het neuken in zijn kamer op eens komt zijn broertje binnen en zegt gelukkige maar jullie leven nog.
hij had alles afgeluisterd soo erg. zal ik nooit vergeten nu nog steeds durf ik bijna me gezicht niet meer te vertonen.

biffyclyro 24 February 2007 18:02

Citaat:

Origineel gepost door kreej-z (Bericht 1245241)
Nee, eigenlijk niet echt betrapt tijdens de seks... Wel eens toen we net begonnen, zat ik daar bovenop mijn vriend, kwam zn moeder binnen... Dat vond ik al genant genoeg :p

heb ik ook een keer gehad haha

koekje 28 February 2007 21:01

net niet betrapt geweest...

Wel al een hele poos geleden. Net thuis aangekomen, van school, of ik moest zo nodig...

Dus aan't werk, plots hoorde ik os ma binnen komen, terwijl ik in de living mijn zaak aan het doen was, dit had ze dan ook niet gezien, maar had wel door dat er iets aan de gang was, ... mijn gezicht, want ik had haar nog niet zo vroeg verwacht, en t'was eveneens nog opendeurdag.

Kwak 28 February 2007 23:05

Citaat:

Origineel gepost door Saduf (Bericht 1301091)
m'n vriendin en dr tweelingzus slapen op 1 kamer....en die zus zit ook bij mij in de klas...en die klopt nooit of zegt dat ze dr aan komt...af en toe best vervelend :')

jonge je hebt nog geeneens een week man:Z

Banaan 1 March 2007 01:10

heb wel eens gehad dat iemand binnen kwam lopen, maar dat was op een standje waarbij je kan stoppen en doen alsof je slaapt (met deken dus over me heen) :')

Kwak 1 March 2007 16:46

Citaat:

Origineel gepost door Saduf (Bericht 1301123)
en hoe zou je daar bij komen...? bij mijn weten is et nog altijd 4 maanden hoor

Ohhh my bad ik trok een conclusie uit een ander topic maar heb ik even overnieuw gelezen en ik had het verkeerd begrepen

TheGroovMaster 9 March 2007 16:03

Ja ik nu ook wel paar keer. Tijdens een feestje lekker liggen sexen op bed, komt vriendin binnen..... komen jullie nog naar beneden (A), ja we komen er zo aan :p

das paar x gebeurt met dezelfde griet, we zijn het wel gewend inmiddels ^^

Mloez 11 March 2007 14:34

Ugh ik was aant mastruberen met de elek. tandeborstel (heerlijk hehe) En toen kwam me moeder binnen.. ik zei datk erop aant sabbelen was ;l ik schrok me dood.. ;l

Crazycat 12 March 2007 14:20

een tandeborste?... gebruik je hem daarna nog? =/

makakoe 19 March 2007 16:15

Citaat:

Origineel gepost door Mloez (Bericht 1302369)
Ugh ik was aant mastruberen met de elek. tandeborstel (heerlijk hehe) En toen kwam me moeder binnen.. ik zei datk erop aant sabbelen was ;l ik schrok me dood.. ;l


hoe doe je dat dan met elek tandenborstel:P

Pakspul 19 March 2007 16:29

Citaat:

Origineel gepost door makakoe (Bericht 1303770)
hoe doe je dat dan met elek tandenborstel:P

Je zet de kop op de clit en zet hem aan lijkt me, of je ramt hem anders om er een paar cm in en zet hem dan aan.

een kindje 22 March 2007 09:09

Citaat:

Origineel gepost door MrInsane (Bericht 1244356)
Ja, dit is inderdaad aardig dom en je moeder zal wel doorhebben gehad dat jij hierin niet je neus afgeveegd hebt want zij is ook niet gek.
Maar ik zelf ben nog nooit betrapt al is me pa wel een keer binnen komen lopen toen me vriendin naakt naast me lag te slapen met haar borsten half boven de dekens uitstekend :p

wat heb je gedaan met die vriendin danh had je sex gehad
lekkr haahhahaha

een kindje 22 March 2007 09:11

Citaat:

Origineel gepost door Saduf (Bericht 1244369)
we zaten met een stel vrienden een hele nacht films te kijken, maar rond een uur of 6/7 werd m'n aandacht getrokken door wat geroezemoes achter me...
juist, lagen m'n beste vriend en zo'n meisje het gezellig te maken in zijn bed.
Ben toen maar naar beneden gegaan :')

erg lullig hahaha:x


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:05.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.