Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Huursubsidie (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67437)

Baloe 26 July 2010 23:45

Huursubsidie
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar andere woonruimte en ik zat me te verdiepen in wat hogere bedragen en daarbij kan je af en toe (inkomensafhankelijk) huursubsidie krijgen. Dit is dan te berekenen via de belastingdienst.. maar daar snap ik geen drol van..

heeft iemand hier meer verstand van? en zoja, kan je met alleen een stufi ook subsidie krijgen?

Young 26 July 2010 23:50

Ik denk, ik reageer er maar niet op..:Y)
Was für ein Unsinn

Baloe 27 July 2010 00:03

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1497035)
Ik denk, ik reageer er maar niet op..:Y)
Was für ein Unsinn

als je denkt dat je grappig bent heb je t mis?

maar hee; moet ik nu ook als jij reageren en lopen roepen dat je mn topic verkracht?

nee, dat doe ik niet... :z

Deegbal 27 July 2010 00:05

*Popcorn pakt*

Young 27 July 2010 00:05

Nee was niet bedoelt om grappig te zijn..
Wees nou maar een grote jongen en bel eens met de betreffende instanties.

Baloe 27 July 2010 00:06

ja welke?

de belastingdienst kom ik niet verder mee namelijk

Young 27 July 2010 00:08

Tis jou pakketje problemen, niet het mijne.
Lijkt me sterk dat de belastingdienst hier geen informatie kan over verschaffen.

Baloe 27 July 2010 00:12

ja, ze zullen het heus wel kunnen, maar de manier waarop de goede persoon te vinden die me die info kan verschaffen..

dat lukt me niet en geloof me ik ben er al een tijdje mee bezig..

daarom hoop ik dat iemand ervaring heeft en die ff kan helpen, zo niet, tja dan word t weer zoeken en bellen enzo

Chitesel 27 July 2010 01:11

ik denk dat Wendy je wel kan helpen, verder de rechtswinkel. Gratis advies:)

Baloe 27 July 2010 08:16

Keb t al gevonden, verveling in de bus naar t werk doet wonderen :p

ash-hôôle 27 July 2010 10:43

Maximaal een huurbedrag van ongeveer 335 euro, eigen postcode, eigen ingang en je moet er alleen ingeschreven staan. Kun je maximaal een huurtoeslag van 126 euries krijgen.

Chrizlybeer 27 July 2010 11:39

Waar je wel rekening bij moet houden met huursubsidie is dat je je eigen voordeur moet hebben. Als je bijvoorbeeld in een groot huis woont met 6 vrienden, heb je geen eigen voordeur (dus een huisnummer dat alleen voor jou geldig is).
Bij sommige woningcorporaties woon je ook in een groot huis maar zijn die kamers dan aangemerkt als eigen woningen zodat je dus ook een eigen voordeur hebt. Dan kan je wel huursubsidie aanvragen.

Chrizlybeer 27 July 2010 11:40

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1497055)
Tis jou pakketje problemen, niet het mijne.
Lijkt me sterk dat de belastingdienst hier geen informatie kan over verschaffen.

Doe eens normaal

Baloe 27 July 2010 23:30

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1497111)
Maximaal een huurbedrag van ongeveer 335 euro, eigen postcode, eigen ingang en je moet er alleen ingeschreven staan. Kun je maximaal een huurtoeslag van 126 euries krijgen.

ja, ik had t al gevonden.

357 euro tot je 23e en daarna iets van 650 euro... rare voorwaarde vind ik t, maja, en zoals chris al zegt, je eigen voordeur + toilet & keuken, is ook de voorwaarde :)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.