Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Kunst (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   boeken die je ooit kocht, maar nooit hebt uitgelezen (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55843)

thali 3 October 2005 20:12

boeken die je ooit kocht, maar nooit hebt uitgelezen
 
Kluun, een Amsterdamse auteur heeft op zijn website een navraag gedaan welke boeken er het vaak gekocht/gekregen werden en het minst uitgelezen.
Je kent het wel het fenomeen: je koopt/krijgt een boek, legt het op je nachttafel met het goede voornemen het uit te lezen, maar na een paar maanden en enkele ezelsoren verder verdwijnt het in de boekenkast.
Of je kent het uiteraard helemaal niet.

Welke boeken in jouw boekenrek heb je nog nooit opengeslaan? Of welke boeken heb je nog nooit uitgelezen?

PFP 3 October 2005 23:08

meestal zijn dat idd boeken die ik kado heb gekregen, die me gewoon niet aanspreken

3rd boetah 3 October 2005 23:33

Ik heb eens een zeldzame Arendsoog voor een prikkie voor me pa gekocht op een marktje :+ en die heb ik niet gelezen. ;)

Saarah 4 October 2005 15:25

Lord of the Rings, echt al verschillende keren in begonnen en nog nooit uit kunnen lezen. Ik lees graag, maar dit boek vond ik echt langdradig :{

The Stand van Stephen King, nog nooit uitgelezen

It van Stephen King, nog nooit uitgelezen

Sanne 4 October 2005 15:30

Ik heb een tijdje terug de nieuwe van Giphart gekocht.. Troost, maar die heb ik niet uitgelezen

bootje 7 October 2005 20:56

Ik heb nog twee Lanoyes staan, maar door al mijn vaklectuur, raken die steeds in de vergetelheid. Zonde.
Verder heb ik nog een aantal boeken staan, onder andere "De dood van een soldaat" (weet niet meer van wie). Heb dat boek gewonnen.
Hilaria! van Kees van Kooten is een prachtig boek, maar ik denk dat ik het nog niet helemaal uit heb. Daarin staan allemaal columns en ik kies er zo telkens eentje uit. Nogmaals: Prachtig boek! :p

AMF 7 October 2005 21:17

In de ban van de ring, en die drie boeken van Dan Brown :p

Wel in begonnen, geen tijd/zin gehad om verder te lezen..

luie-donder 8 October 2005 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
In de ban van de ring, en die drie boeken van Dan Brown :p

Wel in begonnen, geen tijd/zin gehad om verder te lezen..

De donkere kamer van Damocles, een stuk gelezen, maar nog niet uit.

eniT 8 October 2005 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
In de ban van de ring,
die heb ik ook nooit uitgekregen. En eigenlijk vind ik dat doodzonde... maarja, het lukt me echt niet zodus

naja, er zijn wel meer boeken die ik halfweg stop, maar kan niet direct titelt opnoemen

Impressions 8 October 2005 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
De donkere kamer van Damocles, een stuk gelezen, maar nog niet uit.
Snel uitlezen.. Is een goed boek! Ik heb hem zelf toevallig vorige week uitgelezen :)

En ik ben ook nog steeds bezig in lord of the rings.. Heb al wel het boek De hobbit uitgelezen, maar lord of the rings schrikt me toch telkens weer af met zijn dikte :$

AmbyPur 8 October 2005 22:25

De Vergeving van Tim Griggs.. kon me niet boeien.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:10.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.