Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   zit ik een tentame te maken (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42363)

PFP 26 January 2004 15:39

zit ik een tentame te maken
 
zit er een meisje naast me en eerst dacht ik dat ze irritant verkouden was, maar ze was aan het huilen :Y)

electricity 26 January 2004 15:40

da is zielig:(

TheGroovMaster 26 January 2004 15:41

whahaah echt he..... dies dik het zakkie

Youssef 26 January 2004 15:42

Dat soort meisjes zullen het later nooit maken...

PFP 26 January 2004 15:46

maar ik ben heel gevoelig dus ik ook meteen meehuilen :'(

Ik mocht haar toch niet :z

electricity 26 January 2004 15:46

Citaat:

Originally posted by Youssef
Dat soort meisjes zullen het later nooit maken...
slaat nergens op. als je je tentamen ziet en tis allemaal chinees voor je, en je kan er niks van terwijl het super belangrijk is voor je.. dan springen er soms bij mij ook tranen in me ogen..

je wordt er hard van. hoe vaker dat gebeurt, hoe harder je dr van wordt.
ik heb vorig jaar ook een blaaike ingeleverd met nog neit eens een kwart ingevuld. was kut maar ook wel komisch. op de havo wel eens zitten huilen (bijna dan) omdat ik n black out had.

maar ze meot iig wel bikkeler worden ja. en je weet neit wat er nogmeer speelt he..

Youssef 26 January 2004 15:48

Citaat:

Originally posted by electricity
slaat nergens op. als je je tentamen ziet en tis allemaal chinees voor je, en je kan er niks van terwijl het super belangrijk is voor je.. dan springen er soms bij mij ook tranen in me ogen..

je wordt er hard van. hoe vaker dat gebeurt, hoe harder je dr van wordt.
ik heb vorig jaar ook een blaaike ingeleverd met nog neit eens een kwart ingevuld. was kut maar ook wel komisch. op de havo wel eens zitten huilen (bijna dan) omdat ik n black out had.

maar ze meot iig wel bikkeler worden ja. en je weet neit wat er nogmeer speelt he..

Kom op zeg, als je een emotioneel wrak bent kost je de maatschappij alleen maar centen :7 Wat zij doet is alles behalve bikkelen. Bikkelen is gewoon niet leren voor je proefwerken cq tentamens en toch gewoon lekkere cijfers halen 8-) :{

dupke 26 January 2004 16:30

ja ook als je geleerd hebt kun je alles vergeten!
faalangs noemen ze zo iets.. en ik zeg je.. dat is zo hinderelijk dat ik door die zijk nu verplicht ben om VMBO te doen.. terwijl ik makkelijk op havo had kunnen zitten:[

en daarbij als je het allemaal niet meer weet en je hebt er echt uren in gestoken zou ik ook huilen.. maar niet in de zaal :)

Youssef 26 January 2004 16:45

Citaat:

Originally posted by dupke
terwijl ik makkelijk op havo had kunnen zitten:[

Kennelijk niet dus :) :{

Jamiel 26 January 2004 16:51

Mja heb bij me een-na-laatste inhaaltentamen van Geschiedenis motte huilen.

De leraar zei nog zo tegen mij:
" Als je het niet kunt maken, kunnen we wel een andere datum regelen "
Ik nog net zo eigenwijs om het proberen te maken, bij de eerste opdracht dacht ik al : " Nee dit gaat echt niet werken " En daar gingen die tranen :'(

dupke 26 January 2004 17:04

Citaat:

Originally posted by Youssef
Kennelijk niet dus :) :{
wel hoor.. maar door 1) faalangst.. 2) en een over andere taal ''ziekte'' ik zie dus niet waneer ik een D of T moet gebruiken:{ en dan heb je gewoon geen kans om hoger te komen.. en ik kon havo ik heb er du punten naar.. MAAR dan moet ik minimaal een week kunnen leren, en helemaal afgelgen alleen zitten.. anders lukt het niet8| en dat kan dus niet met proefwerken ect.. dus ik moet gewoon die kut VMBO zijk blijven doen en in de avond uren later me Havo stuff inhalen8|

TheGroovMaster 26 January 2004 17:07

kheb morgen ook ee toets, kut veel leren.... alles van het afgelopen half jaar :(

dext0r 26 January 2004 17:46

kdoe al fuckin 8jaar over vwo en heb ook nog nooit gehuild als ik blackout had of niet wist hoe het moest ofzo hoor :P en dat komt vaak genoeg voor anders had ik hte wel in minder dan 8jr kunnen doen : p

och...meisjes zijn er nogal vatbaar op denk ik ;)

dext0r 26 January 2004 17:47

Citaat:

Originally posted by dupke

en daarbij als je het allemaal niet meer weet en je hebt er echt uren in gestoken zou ik ook huilen.. maar niet in de zaal :)

ik zou dan stoppen met school en een baan zoeken ofzo...want je bent gewoon d00med als dat altijd gebeurt :Y)

Youssef 26 January 2004 17:48

Citaat:

Originally posted by dext0r
kdoe al fuckin 8jaar over vwo en heb ook nog nooit gehuild als ik blackout had of niet wist hoe het moest ofzo hoor :P en dat komt vaak genoeg voor anders had ik hte wel in minder dan 8jr kunnen doen : p

och...meisjes zijn er nogal vatbaar op denk ik ;)

Welke jaren ben je blijven haken? :Y)

dext0r 26 January 2004 17:50

Citaat:

Originally posted by Youssef
Welke jaren ben je blijven haken? :Y)
5e blijven zitten,
vervolgens gezakt in de 6e
en nu doe ik weer VWO top voor 3 vakken

de rest heb ik wle afgemaakt met me examen :p
daarom nu maar deeltijd volwassen onderwijs 8) dat scheelt wel:P
de rest vd tijd werk ik :D

Stapper 26 January 2004 17:51

kan gebeuren
lijkt me alleen maar irritant, ga dan uit de klas en ga ergens anders huilen zodat je de rest niet stoort

WishfulDreaming 26 January 2004 17:52

Ik ben er in geslaagd om een jaar met meer dan 50 onvoldoendes af te sluiten... én ik heb geen enkele keer gehuild toen :)


.... maar ik heb wel gedubbeld :D



*gaat zoeken en scannen*

Irene!!!! 26 January 2004 17:52

best wel zielig eigenlijk :o maar wel irritant voor de anderen vooral als dat mens naast je zit :{

The6thgate 26 January 2004 18:12

bij ons zit dat tyfuswijf waar iedereen een hekel aan heeft continue luidruchtig te zuchten of in haarzelf te fluisteren e.d. als het niet lukt8|
bah wat kan ik me daar aan ergeren

PFP 26 January 2004 19:05

Ach ja als het een aardig en leuk meisje was geweest had ik het niet zo erg gevonden en haar zelfs een zakdoekje aangeboden

psychobunny 26 January 2004 19:11

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Ik ben er in geslaagd om een jaar met meer dan 50 onvoldoendes af te sluiten... én ik heb geen enkele keer gehuild toen :)


.... maar ik heb wel gedubbeld :D



*gaat zoeken en scannen*

*meldt*
47 buizen, 7 op eind van examens, en nog maar een B-attest :p
Was dat ff een chill jaar... :7

appelshampoo 26 January 2004 19:16

hmmz mijn cijfers van vorig jaar: 56 onvoldoendes :huh: nooit hoeven huilen daarom

Youssef 26 January 2004 19:17

Citaat:

Originally posted by psychobunny
*meldt*
47 buizen, 7 op eind van examens, en nog maar een B-attest :p
Was dat ff een chill jaar... :7

Weet je was pas chill is? Gewoon goede cijfers halen zodat je geen stress hebt voor de toetsen e.a :| :)

psychobunny 26 January 2004 19:18

Citaat:

Originally posted by Youssef
Weet je was pas chill is? Gewoon goede cijfers halen zodat je geen stress hebt voor de toetsen e.a :| :)
Ik wou dat jaar iets anders doen,mocht niet, heb me bewust laten zakken, en heb nu ook goede punten :)

PFP 26 January 2004 19:19

kunnen we ontopic blijven, huilende mensen bij tentamens :9

Youssef 26 January 2004 19:34

Citaat:

Originally posted by PFP
kunnen we ontopic blijven, huilende mensen bij tentamens :9
In strings :9

The6thgate 26 January 2004 19:35

Citaat:

Originally posted by Youssef
In strings :9
bij fitness zo'n meid:9 tijgermotief:z


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:11.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.