Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Hersenkrakers (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   levensles (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35231)

zotte rebecca 19 August 2003 09:42

levensles
 
Je rijdt op een stormachtige avond met je auto in de stad rond. Jepasseert
een bushalte en ziet daar drie mensen staan wachten op de bus:
Een oud vrouwtje, dat doodziek is.
Je beste vriend, die ooit je leven redde.
De ideale vrouw, waarvan je al heel je leven droomde.
Maar: je rijdt in een BMW Z3, er kan dus maar één passagier mee en je krijgt maar één kans voor de beste oplossing. Wie neem je mee?

Denk goed na. Dit is een ethisch/moreel dilemma dat ooit gebruikt werd in een selectieprocedure voor managers. Je kan het oude vrouwtje naar het hospitaal brengen, waardoor je haar leven redt. Of je neemt je vriend mee zodat je quitte staat. Maar dan ben je natuurlijk de liefde van je leven kwijt.

Het is dus de bedoeling dat je iedereen tevreden stelt en dit kan maar op één manier
goed over nadenken é :yes:

Setragasj 19 August 2003 09:50

het oude vrouwtje gaat in de auto zitten naast me.
de vriend gaat in de kofferbak.
en mn liefje gaat op mn schoot.

Netrocker 19 August 2003 13:24

hhhhmmmmmmmm,

Ik geef de BMW Z3 aan mijn beste vriend zodat hij met het oud vrouwtje naar de ziekenhuis kan gaan. Mijn ideale vrouw en ik blijven lekker alleen achter.... :yes:

Rudy 19 August 2003 17:27

Agreed :7

Suepahfly 24 August 2003 19:15

Je geeft je telefoonnr. aan je liefde, spreekt af met je vriend en brengt de vrouw naar het ziekenhuis

dext0r 24 August 2003 19:50

Citaat:

Originally posted by Netrocker
hhhhmmmmmmmm,

Ik geef de BMW Z3 aan mijn beste vriend zodat hij met het oud vrouwtje naar de ziekenhuis kan gaan. Mijn ideale vrouw en ik blijven lekker alleen achter.... :yes:


Headliner 24 August 2003 21:04

Citaat:

Originally posted by Netrocker
hhhhmmmmmmmm,

Ik geef de BMW Z3 aan mijn beste vriend zodat hij met het oud vrouwtje naar de ziekenhuis kan gaan. Mijn ideale vrouw en ik blijven lekker alleen achter.... :yes:

dat is dé oplossing :thumbsup:

maar om het nog maar iets moeilijker te maken... wat nou als alleen jij over een rijbewijs beschikt? :Y)


dan zou ik alsnog voor de ideale vrouw gaan 8)

CharmedOne 24 August 2003 21:46

Citaat:

Originally posted by Netrocker
hhhhmmmmmmmm,

Ik geef de BMW Z3 aan mijn beste vriend zodat hij met het oud vrouwtje naar de ziekenhuis kan gaan. Mijn ideale vrouw en ik blijven lekker alleen achter....

:yes: Maar Ideale vrouw word dan ideale man...

maupstar 25 August 2003 01:41

Citaat:

Originally posted by Headliner
dat is dé oplossing :thumbsup:

maar om het nog maar iets moeilijker te maken... wat nou als alleen jij over een rijbewijs beschikt? :Y)




het telefoonummer vragen van dat meisje
tegen mn beste vriend zeggen dat ik dat meisje heel erg leuk vind. en vragen of hij haar misschien thuis zou willen brengen(maar zonder dat hij dat meissie gaat versieren,maar dat doet hij niet want het is mn beste vriend)
zodat ik het oude vrouwtje naar het ziekhuis kan brengen

amyn3m 15 September 2003 11:19

Citaat:

Originally posted by Netrocker
hhhhmmmmmmmm,

Ik geef de BMW Z3 aan mijn beste vriend zodat hij met het oud vrouwtje naar de ziekenhuis kan gaan. Mijn ideale vrouw en ik blijven lekker alleen achter.... :yes:

:d mee eens...

maar goed, stel dat ik alleen een rijbewijs had...ehm... ik vraag het telefoonnr. van die vrouw (in mijn geval man) en zeg tegen mijn beste vriend dattie de bus maar moet nemen naar mijn huis, zodat we ff gezellig bij kunnen praten....:?

amyn3m 15 September 2003 11:21

Citaat:

Originally posted by amyn3m
:d mee eens...

maar goed, stel dat ik alleen een rijbewijs had...ehm... ik vraag het telefoonnr. van die vrouw (in mijn geval man) en zeg tegen mijn beste vriend dattie de bus maar moet nemen naar mijn huis, zodat we ff gezellig bij kunnen praten....:?

en breng die vrouw natuurlijk ff naar het ziekenhuis

BWM 15 September 2003 21:31

terugrijden en beter mikken...

amyn3m 16 September 2003 14:23

Citaat:

Originally posted by BWM
terugrijden en beter mikken...
????

amyn3m 17 September 2003 18:05

juist...... natuurlijk!! :?

BWM 17 September 2003 21:49

hoezo??


Ideale vrouw, veel "longinhoud", makkelijk mikken dus :)



en een knappe meid op je motorkap is ook niet mis... ;)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:53.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.