Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   K3!!!! (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=17266)

SpiNe 16 August 2002 17:19

K3!!!!
 
1 Bijlage(en)
ik kan echt niet tegen dat katte gejank van hun aaaaarrrrrggggggg sorry dat moest er ff uit

boertje 16 August 2002 18:26

ik ben het er helemaal mee eens


ik kan die nummers teleromeo enzo egt niet meer horen

egt met zo'n kloterige "kinderen voor kinderen" style, ik krijg er egt uitslag van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plankje 16 August 2002 19:23

breezertutjes zijn t :r:r:r

Isaac 16 August 2002 19:26

is vind het wel grappig allemaal eik... beter als die britney en shakira en j.lo en shit... ma ach, tblijft rommel allemaal...

Pakspul 16 August 2002 19:41

met een true slipknot avatar moet je wel een K3 hater zijn ja :{

xlizzx 16 August 2002 19:50

ik ben fan van k3 heb al hun cd's en ik kan al hun liedjes meej zingen alo alo wie heb ik aan de lijn de tellleee romeo of hocus pocus echt heel cool ben ook naar een concert geweest O-)

Fade of Light 16 August 2002 19:54

Citaat:

Originally posted by RickClan
breezertutjes zijn t :r:r:r
nee, dat is het niet. BReezer bitches zijn op 12+ jaar gericht en deze op <12 jaar.

BlueWolf 16 August 2002 19:54

*heeft K3 opstaan 8-) *

Irene!!!! 16 August 2002 19:59

ze zijn veel te blij..

BWM 16 August 2002 20:34

ik vind ze wel grappig :)

Fallen_Engeltje 16 August 2002 20:54

:r :r :r

bloon 16 August 2002 20:58

laat ik het zo stellen:
het is niet mijn lievelingsmuziek O-)

2pac 16 August 2002 22:39

Citaat:

Originally posted by Fallen_Engeltje
:r :r :r

The6thgate 16 August 2002 22:43

Citaat:

Originally posted by Fallen_Engeltje
:r :r :r

!Y!US!C!30X 17 August 2002 13:34

k3..leuk voor de kleintjes, voor ons is het natuurlijk saai, ook wel logisch

Lu-Cky 17 August 2002 13:38

van Afrika to America

la la la la

tis beetje kinderachtig hoor om voer k3 te gaan zeiken

jij bent niet de doel groep dus waar maar je je druk over?/

ga ff iets nuttigs doen ofzow:7

Bird Of Prey 17 August 2002 15:12

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
ik ben fan van k3 heb al hun cd's en ik kan al hun liedjes meej zingen alo alo wie heb ik aan de lijn de tellleee romeo of hocus pocus echt heel cool ben ook naar een concert geweest O-)
WTF! http://forum.leerlingen.com/ubb/smilies/cwm24.gif

ach ja...ik zal hun en degene die er (vrijwillig) naar luisteren maar niet afkraken, wat Lucas al zei zit idd wel logica in, tis voor een andere doelgroep dan de onze dus als je er niet van houd moet je je er verder idd maar niet meer mee bezig zijn

tis iig om me zwak uit te drukken niet mijn lievelingsmuziek ;) :)

Denden 100 piek 17 August 2002 18:31

Achja,ík vind k3 3 keer niks maarja,laat ik maar niets zeggen,ik luister naar Marc Borsato.
Das ook niet ieder favoriet ben ik bang(altijd nog 1000 keer beter dan k3 gelukkig,dat scheelt weer).

Isaac 19 August 2002 17:34

wat een onzin.... marco borsato is nie 1000 keer beter als K3,
net zo min als slipknot of SOAD of COF 1000 keer beter als K3 is, want K3 is geen amateurischtisch flutbandje,

het enigste is dat de doelgroep kleine meisjes zijn, ma daarom is die muziek niet slechter.

QQQ 19 August 2002 20:15

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
Achja,ík vind k3 3 keer niks maarja,laat ik maar niets zeggen,ik luister naar Marc Borsato.
Das ook niet ieder favoriet ben ik bang(altijd nog 1000 keer beter dan k3 gelukkig,dat scheelt weer).

Maar UrbanLegend is dan weer 1000x beter dan marco borsato:

http://www.webdeveloping.nl/upload/?2868575633

admiral95 19 August 2002 23:45

fok jullie allemaal maar , mijnn nichte van drie vind het leuk ( naja in september wordt ze drie) en ik begin de lol van de liedjes ook wel in te zien:? duss laat k3 in haar waarde

ramsesii 20 August 2002 10:57

K3 sucksss!!!


nou ja.. als ze een keertje bij mij thuis komen om te zuigen mag het wel ehaha... oops sry liet me even gaan:7

Plankje 20 August 2002 12:47

ach, k3 sucks, ook al is t alleen maar omdat urban legend erbij zit :]:]:]

http://www.eadev.net/k3.jpg

goudvisje 21 August 2002 18:29

ik begrijp niet waar iedereen zich zo druk om maakt bij k3 ensow. ik bedoel als je het allemaal zo slecht vindt dan luister je der toch gewoon niet naar??:? en anders moet je gewoon niet zo zeiken.
zelf ben ik geen grote fan van ze maar ik erger me der ook helemaal niet aan ik vind het zelfs wel grappig om af en toe die muziek te horen je word der tenminste heel vrolijk van:) en ut blijft ook nog eens in je hoofd zitte

Bird Of Prey 22 August 2002 16:08

Citaat:

Originally posted by goudvis
je word der tenminste heel vrolijk van:) en ut blijft ook nog eens in je hoofd zitte
ja, dat is t juist, die liedjes vind ik net iets te vrolijk en daarom vinnik t des te irritanter als ze in me kop blijven hangen

maar zoals ik al eerder zei, tis niet voor 'mijn' doelgroep en ik luister er gewoon niet naar

Owazeke 22 August 2002 17:03

Ok, persoonlijk vind ik de meisjes zelf geiten, maar hun liedjes maken je inderdaad wel happy, ze blijven in je hoofd hangen. En zolang ik ze af en toe eens hoor op de radio en niet naar hun dom gedrag moet kijken op tv, is er voor mij geen probleem.

't Enige dat me aan hen stoort is dat ze overdreven happy en euhm tja, vrij belachelijk doen. Akkoord, 't is wel voor kleine kinderen, maar toch...

'k Vind toch wel dat er ergere gevallen in de muziekwereld zitten in België. (M-kids of hoe ze ook noemen, Oppergeit Betty en zo kan ik nog lang verdergaan hoor! *) )

Plankje 22 August 2002 17:36

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey


ja, dat is t juist, die liedjes vind ik net iets te vrolijk en daarom vinnik t des te irritanter als ze in me kop blijven hangen

maar zoals ik al eerder zei, tis niet voor 'mijn' doelgroep en ik luister er gewoon niet naar


admiral95 22 August 2002 18:16

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey


ja, dat is t juist, die liedjes vind ik net iets te vrolijk en daarom vinnik t des te irritanter als ze in me kop blijven hangen

maar zoals ik al eerder zei, tis niet voor 'mijn' doelgroep en ik luister er gewoon niet naar

hun doelgroep is iedereen die er naar wil en kan luisteren, en ikd enk dat jij met " mijn " de leeftijdscategorie bedoed denk ik hoor, bverbeter me maar als ik het fout heb

Foetsy 23 August 2002 10:47

K3-powerrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!

2pac 23 August 2002 11:13

k3 zuigt

Babysmurfie 23 August 2002 12:55

Het is gewoon muziek voor kleinere kinderen, maak je niet zo druk...

Bird Of Prey 23 August 2002 14:04

Citaat:

Originally posted by admiral95


hun doelgroep is iedereen die er naar wil en kan luisteren, en ikd enk dat jij met " mijn " de leeftijdscategorie bedoed denk ik hoor, bverbeter me maar als ik het fout heb

ja dat bedoelde ik idd, maar de nadruk van hun liedjes is denk ik wel bedoeld voor kinderen tot een bepaalde zekere leeftijd (zeg pak m beet 10 jaar, kan wat jaartjes meer/minder zijn)

dat oudere mensen t ook leuk vinden vinden de leden van K3 vast alleen maar des te leuker, maar ik denk dat hun als voornaamste doelgroep kinderen tot dus ongeveer een jaartje of 10, 11, 12 in gedachten hebben

dat is tenminste ook de grootste doelgroep, misschien trek ik dan de verkeerde conclusie, maar ik ga hier dan ff van uit

biffyclyro 2 September 2002 17:17

k3 is koel!
lekker boeiend dat ze lelijk oud en irritant zijn

miss hutspot 14 September 2002 08:52

Citaat:

Originally posted by Babysmurfie
Het is gewoon muziek voor kleinere kinderen, maak je niet zo druk...
Precies ;)

wocky 14 September 2002 21:47

Citaat:

Originally posted by admiral95
fok jullie allemaal maar , mijnn nichte van drie vind het leuk ( naja in september wordt ze drie) en ik begin de lol van de liedjes ook wel in te zien:? duss laat k3 in haar waarde
ja man,jullie zijn gewoon jaloers....ze zingen geld door gewoon hele vreselijk vrolijke liedjes te zingen.....beter kan het niet in het leven toch???

Jolie 14 September 2002 22:13

K ben een klein geel visje in een zee van blauw...SOS ik mis je!:* 8-)

bedazzeld 17 September 2002 19:14

Citaat:

Originally posted by Jolie
K ben een klein geel visje in een zee van blauw...SOS ik mis je!:* 8-)
wie heb ik aan de lijn hallo hallo? mijn teleromeo O-) :*

Isaac 17 September 2002 19:26

Citaat:

Originally posted by Jolie
K ben een klein geel visje in een zee van blauw...SOS ik mis je!:* 8-)
SOS!

en ik liedje zo vaak gehoord hebbe, en steeds nie weten wat ze zingen.. dank U Jolie:D

minimiauw 22 September 2002 19:22

ik kan er ook niet tegen maar iedereen zo zijn smaak.
maar ik vindt het meer voor kleinere kinderen.
het is net zo als pokemon als je het leuk vindt dan ga je vanalles van die mieden kopen.
badjas,t-shirt,bekerenzo.
aan dat soort gedoe doe ik nooit mee.
maar ja als je het leuk vindt van mij mag het.

daantjuuh 24 September 2002 15:48

*moet kotsen*

amai 25 September 2002 18:34

ik haat ze ook
ze willen maar niet sterven
I HATE THEM:[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:20.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.